Kysymys rehellisille naisille. Kannattaisiko lopettaa haaveilu parisuhteesta?
Mietin tässä itseäni. Eli onko minulla mitään tarjottavaa naisille. Eikä näytä hyvältä.
Olen 39v, pituutta 172cm.
Vartaloni on kuin nuorella pojalla. Tässä lookalike:
https://st4.depositphotos.com/16122460/27217/i/1600/depositphotos_27217…
Kasvonpiirteet ovat nörttimäiset ja hiusraja on paennut jo alle nelikymppisenä. Näytän myös ikääntyneeltä. Tämä mies oli eniten minun näköinen kuvapankkien kuvista, paitsi että on varmasti minua vanhempi:
https://cdn.thewirecutter.com/wp-content/uploads/2019/12/online-prescri…
Olen pienituloinen, ja mikä pahempaa, siihen tyytyväinen. Elintaso on melkeinpä opiskelijaluokkaa, vaikka olenkin työelämässä.
Harrastukset ovat tavallisia, eli luonnossa liikkuminen ja valokuvaus. Kavereita on, mutta harvoin nähdään koska heillä on perheet ja minulla ei.
Mikä pahinta, en haluakaan perhettä. Kaupan päälle olen ujo enkä ollenkaan miehekkäästi käyttäytyvä. Melkeinpä tykkäisin eniten jos nainen olisi aktiivisempi/reippaampi osapuoli.
Naismakukaan ei tuo helpotusta, koska minulla on yksi oma "tasoni" huomioon ottaen kohtuuton toive, eli suhteellisen naisellinen vartalo. Että olisi vähän sitä peffaa ja reittä, mutta ei isoa vatsaa. Se on paljon vaadittu, kun ei tuollaisia naisia ole monilla komeillakaan miehillä. Anteeksi jos ketään loukkaa, mutta pinnallisia kriteerejä on varmasti osalla teistäkin.
Ei tule hyvä mieli kun tätä miettii, mutta itselleen on pakko olla rehellinen.
Rehellisesti. Mieti itseäsi ja tällaista miestä (älä jotain kuviteltua naista, koska se Joku Nainen löytyy jokaiselle miehelle). Olisiko aika luovuttaa ja keskittyä täysipainoisesti harrastuksiin?
Ei pään silittelyä tai siloittelua. Kiitos.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tässä 37v sinkkunaisen kommentit.
Tuo kroppa on täydellinen. Siis huh, pelkkä kuva säväytti. Mutta ikääntyneet kasvot ei kuulosta viehättävältä, käytätkö ihonhoitotuotteita? Suojaudutko auringolta?
Vaatimattomat tulot on ok, en itse omista mitään, ei ole isoja säästöjä enkä siis vaatisi mieheltäkään moista. Mutta nuukuutta en hyväksy. Elämästä on nautittava nyt. Huomenna voi olla myöhäistä.
Lapsia en itsekään halua.
Mutta perheenpääksi en alkaisi. En ala tekemään aloitteita kaikkeen ja vetämään miestä perässä. Jotain elämää, kipinää, on myös löydyttävä. Joku harrastus, intohimo, kiinnostuksen kohde. Ja pitää pystyä puhumaan kaikesta, tieteestä historiaan ja astronomiasta popmusiikkiin.
Mistähän tällaisia naisia löytäisi oikeassa elämässä?
M38
No minut löytää ulkomailta. Mutta tosiaan yksin täälläkin olen. 0 kiinnostunutta...
Itse inhoan sellaisia liian harteikkaita romuluisia miehiä joilla leveä lantio ym.
Olen itse aika lailla tiimalasi. Ollut viimeiset 25vuotta paino kork.60kg. Pituutta on hiukan keskivertonaista enemmän. Sanotaan että näytän 30+ ikäiseltä ja minulla on nuorena saatu, nyt jo aikuinen lapsi.
Ikääni huomioiden viehätystasoni on vähintään 9. Voisit olla tyyppiäni....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska keskustelu tuntuu pyörivän vatsojen ympärillä, niin en sanonut ettei saisi olla ollenkaan vatsaa tai että pitäisi olla six-pack :D
Mutta niin, omat mieltymykset ovat sellaiset että peffaa olisi selkeästi enemmän kuin vatsaa.
Se on semmoista. Onhan naisiakin jotka toivovat vaikka että miehen hartiat olisivat lantiota leveämmät, tai ettei mies olisi ihan tiimalasikroppainen kuitenkaan.
ap
Joo, ei se haittaa vaikka sellaisen naisen haluatkin. Mutta tosiaan jos suurin osa naisista pääsee siihen jumppaamalla, niin ehkä he haluavat miehen joka jumppaa. Ja heille on varmasti olemassa paljon jumppaavia ottajia. Eli ehkä sunkin pitäisi kokeilla, niin mahkut saattaisi parantua. Etenkin jos sulla ei ole hirveästi mitään muuta millä tehdä vaikutus.
Juuri näin! Esimerkiksi mun kroppa ei todellakaan näyttäisi ilman treeniä ja tiukkaa ruokavaliota sellaiselta kuin miltä se nyt näyttää, vaan tän eteen on todella tehty töitä. Käytän ison osan vapaa-ajastani treenaamiseen ja treenejä kertyy viikossa helposti kymmenen, moni niistä vielä rankkoja treenejä. Tää on se mitä mulla vaatii, että saan pidettyä kroppani hoikkana mutta muodokkaana ja vatsan litteänä. En tee tätä miesten takia vaan itseni mutta mua suoraan sanottuna raivostuttaa joka kerta kun joku laihaläski treenaamaton tai korkeintaan jotain höntsätreeniä harrastava mies tulee iskemään ja oikeasti kuvittelee pääsevänsä kropastani osalliseksi. Sori vaan, ei tule tapahtumaan.
Suurin ongelma olisi kokemattomuutesi:), sorry. Jos noin 40 nainen rakastuu hn haluaa miehen, ei poikaa. Ainakin jos multa kysytään. Eli kipin kapin kaikin tavoin hankkimaan "kokemusta" ihan kaikkialta, en nyt tarkoita vain sänkyä:). Maailmankuvan laajetessa kiinnostavuutesi ohittaa muut "heikommat" kohdat. Itse arvostan miehessä älykkyyttä paljon. Älykkyyttä kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
ap:n tulee ymmärtää että jokainen nainen jonka vartalo ei muistuta rantapalloa, katsotaan palstalla fitnessmissiksi.
Sen sijaan esimerkiksi "liikunnallinen mies" tarkoittaa miestä joka on pitkä, harteikas, V-kroppainen, luontaisesti raamikas, erittäin lihaksikas.
Se nyt vaan on fakta että erittäin harvalla on luonnostaan sellainen kroppa kuin mitä ap kuvailee. Ihan tosielämässä todettua että moni sellainen joka ei itse treenaa, ei yhtään osaa arvioida onko toisen kroppa treenattu vai ei.
Jos sulla on oikeasti tuollainen kroppa kuin esimerkkikuvassa, niin olet HOT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap:n tulee ymmärtää että jokainen nainen jonka vartalo ei muistuta rantapalloa, katsotaan palstalla fitnessmissiksi.
Sen sijaan esimerkiksi "liikunnallinen mies" tarkoittaa miestä joka on pitkä, harteikas, V-kroppainen, luontaisesti raamikas, erittäin lihaksikas.
Se nyt vaan on fakta että erittäin harvalla on luonnostaan sellainen kroppa kuin mitä ap kuvailee. Ihan tosielämässä todettua että moni sellainen joka ei itse treenaa, ei yhtään osaa arvioida onko toisen kroppa treenattu vai ei.
Tämä on ihan totta. Ei ihmisestä todellakaan aina tiedä, onko tämä treenattu vai ei. Jos itse käy salilla, pystyy jonkin verran näkemään tiettyjä kohtia, mistä tuloksia pystyy katsomaan, mutta muuten se on todella haastavaa.
Tämän vuoksi fitness-ihmiset pukeutuvat mielellään treenivaatteisiin. Jos laittaa farkut jalkaan, tavalliset ihmiset luulevat lihasta rasvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet pyytelevät niin usein anteeksi ulkonäkökriteerejään? Ei naisetkaan pyytele niitä anteeksi. No naisille se on tietty sallitumpaa.
Onhan se sallittua miehellekin. Mutta sitten jos kysytään, onko omilla kriteereillä realistista löytää kumppani, onkin toinen kysymys niin miesten kuin naistenkin kohdalla.
Minulle tulee ap:n kuvauksesta vähän nörttimäiset vibat - mikä siis ei ole huono asia. Mutta sitten taas ihannenaisesta tuli vähän toisenlainen mielikuva, eli just sellainen salikissa. Siinäkään toiveessa ei tietenkään ole mitään vikaa. Mutta kohtaavatko nörtit ja salikissat toisensa? Tietysti nörttinainenkin voi olla vaikka miten hottis, mutta sitten tässä kun listassa on se, ettei halua lapsia, niin sekin jo pienentää itselle sopivien kumppaneiden määrää. Pienituloisuus ja opiskelijabudjetti tietenkään ei ole ongelma, koska kyllä se monenkin naisen elämäntyyliin sopii - mutta nämäkään eivät välttämättä ole just niitä salikissoja, vaan esim. just joku kirpputoreja harrastava vähän hippimäinen ja vaihtoehtoinen nainen. No, periaatteessa se salikissakin voisi olla sellainen, mutta useimmiten nämä ovat vähän eri ihmisryhmää. Siitä kirppistytöstä saisi kyllä seuraa luontoon ja valokuvaamaan, mutta salikissan kanssa pitäisi lähteä lenkille ja treenaamaan.
Näen siis itse, että ongelma voi olla enemmänkin se, että viehättyy sen verran erityyppisistä, mitä itse on, että sitten ei välttämättä kohtaa sellaista ihmistä. Tai ei itse satu olemaan sen toivenaisen unelmamies.
Itse käyn salilla 5krt/vko, käynyt jo vuosia. Mieheni kyllä urheilee (juoksu, pyöräily), mutta inhoaa salilla käymistä. Muuten hän on sellainen pieni, laiha ja älykäs nörtti. Minut taas voisi jonkinlaisen määritelmän mukaan lukea "salikissaksi" (mikä sana!!), vaikka missään nimessä en kilpaile kyseisessä lajissa (koska järjetöntä). Lisäksi olen introvertti.
Tuntuu hassulta, että jonkin harrastuksen (ehkä jopa elämäntavan) vuoksi joku ajattelee, etten voisi nauttia muunlaisesta tekemisestä. Tai että harrastus määrittelisi millaisista miehistä pidän. Ei ulkonäkö niin merkityksellistä ole, vaan äly, hyvyys ja kyky monipuolisten havaintojen tekoon ovat paljon tärkeämpiä.
Hyvä vartalo ei tarkoita kaunista sisintä. Hyvä vartalo ei tarkoita myöskään rumaa sisintä. Se on vain kuori, joka verhoaa tärkeintä eli ihmistä itseään. Vaikka tiedän ja uskon, että minulla on hyvä vartalo (ainakin joidenkin mielestä) tärkeintä minussa on miehelleni kaunis hymy, vallaton ja mukava luonne sekä musta huumori. Hän ei juuri perusta ulkonäöstä ja hyvä niin.
Musta sun ulkonäkö on asiassa aika yhdentekevä, kaikki on jonkun mielestä viehättäviä. Mulla ainakin miesmaku on muuttunut sen mukaan, keneen olen milloinkin ollut rakastunut.
Isompia ongelmia on se, ettet halua lapsia. Kolmekymppiset sinkkunaiset aika usein haluavat, pian.
Epävarmuus ei myöskään ole mikään hittiominaisuus parisuhdemarkkinoilla ainakaan sellaisten ihmisten parissa, jotka ovat itse reippaita ja varmoja omasta viehätysvoimastaan. Mutta toisaalta joillakin tutuilla on sellaisia tohveleita miehinä, että ilmeisesti nysveröillekin on omat markkinansa.
Sanoisin, että tuurista ovat mahdollisuutesi kiinni, niinkuin meillä kaikilla. Varmaan joku jossain olisi sulle kaikin puolin passeli - ja sinä hänelle. Pitää vaan tavata paljon ihmisiä. Tinder laulamaan, ja kirjoita sinne joku kiva teksti. Pyydä naispuolista kaveria valitsemaan kuvat.
Kannattaa myös siellä Tinderissä jo mainita, ettet halua lapsia, niin säästyy kaikilta aikaa.
tylsänomaista ulkonäköceevee-juttua, ei jatkoon.
Suomalainen nainen ei tiedätkö ihan yksinkertaisesti ole tuon mallinen. Tummaihoiset esim. usein saavat painoa takapuoleen ja reisiin ja silti vyötärö säilyy. Suomalaisilla naisilla yleensä katoaa ensin vyötärö. Kyse on geeneistä. Toki poikkeuksiakin on.
Sinänsä en usko että olet mikään toivoton tapaus, mutta tuo toiveesi naisen kropan mallin suhteen on ensinnäkin vähän epärealistinen Suomessa, ja toisekseen antaa koko naisen metsästyksestä sen kuvan että persus merkkaa enemmän kuin pään sisältö ja sillä tyylillä tuskin löytyy henkilöä joka sopii kanssasi mentaalisesti yhteen. Toki jos et ole seurustellut et ehkä ymmärrä että pään sisältö on se tärkein. On hitokseen rasittavaa asua ihmisen kanssa jonka kanssa ei ole hauskaa muuta kuin perse paljaana. Sitä kun ei voi aivan koko aikaa hommailla.
Lapsetonta lisääntymisikäistä naista voi olla vaikea löytää, koska suurin osa haluaa lapsen tai on jo lapsi. Tämä rajaa jo kaksi kolmasosaa naisista pois. Lopuista lapsettomista naisista osa on uranaisia ja elämäntapasi ei osu näiden kanssa yhteen. Olet liian kunnianhimoton heille. Loppuosa on siis naisia, jotka eivät halua saada lapsia tai eivät saa lapsia terveydellisistä syistä. Näille ei kai useimmille ole mitään merkitystä miehen pituudella, ellei nainen ole heitä pidempi, eikä aina silloinkaan. Hoikka vartalo on muuten ihannevartalo. Esteet löytyvät luonteen puolella, jos itse on kovin passiivinen.
Kohtaa ihmiset ihmisinä, äläkä kuorina. Monet kompastuu alkumetreillä tuijottaessaan liiakseen toisen ulkonäköä eikä sitä mitä tällä on pinnan alla. Komea sekä kaunis muuttuu äkkiä rumaksi, elleivät pysty tarjoamaan muuta kuin kuorensa.
Oletko muuten Facessa? Voisit järjestää harrastusryhmässä sinkkuiltaman johon kokoontuisi muitakin yksinäisiä jotka toivottavasti löytäisivät parinsa.
myöstimmimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyyppiä et ole. Enkä kyllä minäkään varmasti sun. Vaikutat liian hissukalta ja perässähiihtäjältä. Mä traumatisoisin sut viikossa.
Kannattaa tosiaan miettiä tuota "haluan naisen, jolla on kurvikas peffa-reisi-osasto, mutta litteä vatsa" -juttua tarkemmin. Tollainen kehotyyppi on Suomessa hyvin harvinainen. Itselläni vatsa kasvaa samaa tahtia perseen ja reisien kanssa, ja ainoa tapa saada sellainen kroppa olisi, että pysyttelisin minimirasvoissa ja hankkisin kurvit lihaksilla. Eli viettäisin paljon aikaa salilla kyykkäämässä. Vietätkö sä paljon aikaa salilla? Miten sä ajattelit hankkia kuuman salikissan, jos omat käsivarret on kuin pulkannarut? Itse kun siis kommeintoit tuota kuvan ainoaa paksumpaa naista, että ei varmaan olisi samanlaiset elämäntavat teillä. Et sä kyllä tolla fysiikalla itsekään mikään aktiiviurheilija ole. Siinä voisi olla sulle kehityskohta.
Siis täh?
https://st4.depositphotos.com/16122460/27217/i/1600/depositphotos_27217…
https://cdn-prod.medicalnewstoday.com/content/images/articles/321/32100…
Siis tuon kuvan mies, ja oletetaan iäksi 39v, vastaa liikunallisuuden osalta kakkoskuvan keskimmäistä naista?
Haista nyt v...kukkanen.
Taidat olla niitä naisia joiden mielestä "urheilullisuus" on miehellä yhtä kuin 185m pituutta, 100kg painoa, ja vähän mahaa päälle että tuntisit itsesi pieneksi miehen rinnalla.
Jotain rajaa nyt näihin.
Kyllä se salikissa haluaa lihaksikkaan miehen.
Ap, jos saat esittää kumppanille vain yhden vaatimuksen, niin onko se tärkein oikeasti vartalon muoto? Siis ei esim. että on päästään terve, että ei ole päihdeaddiktiota, rikosrekisteriä tai jättimäisiä velkoja?
Muuten kirjoituksesi oli ihan ok, mutta tuon vartalonmuodon asettaminen ykköseksi tarkoittaa minusta väistämättä sitä, että henkinen kehityksesi on jäänyt jälkeen. Ymmärtäisin, jos olisit 15-20-vuotias, en kun olet jo 39-vuotias.
Olen liian vanha, mutta vastaan kuitenkin:
Hiusrajalla ei merkitystä. Olen itse lyhyt, niin pituudellakaan ei merkitystä.
Rimpula vartalo - voi olla merkitystä. Itse kaipaan sitä, että mies on jotenkin voimakkaamman tuntuinen. Sekin on ok, jos mies osoittaa henkisesti olevansa jämäkkä. Kaipaan siis sitä turvallisuudentunnetta siinä, että mies on isokokoisempi kuin minä vaikka siis moni on, kun olen niin lyhyt. Eli hentorakenteinen mies ja siihen yhdistettynä kiltteys, särmättömyys saa itseni perääntymään. Samoin tuo, että nainen voisi olla jotenkin hallitsevampi, en halua jotain perässävedettävää miestä.
Ujous taas ei kerro mielestäni noista asioista. Ja mielestäni siis mies voi olla ujo, herkkä, joustava, hyväntahtoinen mutta kuitenkin samalla sellainen, että tietää, mitä haluaa, tietää omat periaatteensa, pystyy tasavertaisuuteen. Jäin oikeastaan miettimään, että mitä on taustalla siinä toiveessa, että nainen on jotenkin aktiivisempi. Aktiivisempi missä? Toisaalta myös miksi? Miksi toisen pitäisi arjessa suunnitella aikataulut, miettiä, mitä syödään ja milloin siivotaan.
Pienituloisuus ei välttämättä ole ongelma, jos on järjestänyt asiansa niin, että tulot ja menot kohtaavat. Että on fiksu rahankäyttäjä. Mutta se voi olla ongelma, jos ei voida tehdä jotain yhdessä, koska toisella ei ole rahaa käydä matkoilla/ulkona syömässä/elokuvissa. Tärkeämpää kuitenkin, että arvomaailma kohtaa rahankäytön suhteen ja kiinnostusten kohteen muuten.
Kehitä vuorovaikutus ja sosiaalisia taitojasi joka päivä. Kaupan kassalla, juttele ulkona vaikka koiran ulkoiluttajille. Hymyile, ole iloinen ja avoin keskustelulle, katso toisia (naisia) suoraan silmiin.
Pikkuhiljaa hyvää tulee. Joku kerta huomaat että sitä kemiaa onkin jonkun kanssa ja sit vaan pyydät kahville tai kävelylle.
N+30