Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys rehellisille naisille. Kannattaisiko lopettaa haaveilu parisuhteesta?

Vierailija
29.09.2020 |

Mietin tässä itseäni. Eli onko minulla mitään tarjottavaa naisille. Eikä näytä hyvältä.

Olen 39v, pituutta 172cm.

Vartaloni on kuin nuorella pojalla. Tässä lookalike:

https://st4.depositphotos.com/16122460/27217/i/1600/depositphotos_27217…

Kasvonpiirteet ovat nörttimäiset ja hiusraja on paennut jo alle nelikymppisenä. Näytän myös ikääntyneeltä. Tämä mies oli eniten minun näköinen kuvapankkien kuvista, paitsi että on varmasti minua vanhempi:

https://cdn.thewirecutter.com/wp-content/uploads/2019/12/online-prescri…

Olen pienituloinen, ja mikä pahempaa, siihen tyytyväinen. Elintaso on melkeinpä opiskelijaluokkaa, vaikka olenkin työelämässä.

Harrastukset ovat tavallisia, eli luonnossa liikkuminen ja valokuvaus. Kavereita on, mutta harvoin nähdään koska heillä on perheet ja minulla ei.

Mikä pahinta, en haluakaan perhettä. Kaupan päälle olen ujo enkä ollenkaan miehekkäästi käyttäytyvä. Melkeinpä tykkäisin eniten jos nainen olisi aktiivisempi/reippaampi osapuoli.

Naismakukaan ei tuo helpotusta, koska minulla on yksi oma "tasoni" huomioon ottaen kohtuuton toive, eli suhteellisen naisellinen vartalo. Että olisi vähän sitä peffaa ja reittä, mutta ei isoa vatsaa. Se on paljon vaadittu, kun ei tuollaisia naisia ole monilla komeillakaan miehillä. Anteeksi jos ketään loukkaa, mutta pinnallisia kriteerejä on varmasti osalla teistäkin.

Ei tule hyvä mieli kun tätä miettii, mutta itselleen on pakko olla rehellinen.

Rehellisesti. Mieti itseäsi ja tällaista miestä (älä jotain kuviteltua naista, koska se Joku Nainen löytyy jokaiselle miehelle). Olisiko aika luovuttaa ja keskittyä täysipainoisesti harrastuksiin?

Ei pään silittelyä tai siloittelua. Kiitos.

Kommentit (267)

Vierailija
41/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vastaa kysymyksiini seurusteluhistoriastasi? t. 9

Moi! Sorry, kysymyksesi menivät ohi. Vastaukset:

"Oletko siis seurustellut ikinä?"

En ole.

"Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?"

1. Opiskelukaveri joka taisi haluta päästä eroon neitsyydestään, ja kuka tahansa kelpasi.

"Onko kukaan nainen ollut sinuun ihastunut?"

Kaksi naista joista tiedän. Toinen halusi perheen, oli vaikeasti ylipainoisena ja epätoivoisena (minun tulkintani) jäänyt ilman miestä. Toinen kuvitteli minun olevan varakas, toisti sitä jatkuvasti. Kolme lasta, hyvin vaikea taloudellinen tilanne, perso alkoholille, ja hankala luonne päälle.

Tai no.

Olivatko ihastuneita, eivät välttämättä. Mutta halukkaita tutustumaan ainakin. Muutan vastaustani että ei.

"Miten kovasti olet yrittänyt etsiä naista ja miten paljon olet saanut pakkeja itseäsi kiinnostavilta naisilta?"

Olen huono tekemään aloitteita. Enkä kiinnostu kenestä tahansa, kiinnostun vasta sen jälkeen kun olen tutustunut naiseen "kaveritasolla". Kahdelle naiselle olen tehnyt varovaisen aloitteen, ilmaisivat että ollaan vain kavereita.

"Jos sinuun on oltu ihastuttu niin oletko ollut myös naisesta kiinnostunut?"

En ole.

"Jos ikää on lähes 40 vuotta ja olet täysin kokematon etkä saanut ikinä mitään vastakaikua itseäsi kiinnostavalta naiselta niin eihän se silloin hyvältä näytä, ikävä kyllä."

Olen samaa mieltä.

"Mutta ehkei tilanne ole aivan näin toivoton?"

Kyllä se taitaa olla.

ap

Vierailija
42/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyyppiä et ole. Enkä kyllä minäkään varmasti sun. Vaikutat liian hissukalta ja perässähiihtäjältä. Mä traumatisoisin sut viikossa.

Kannattaa tosiaan miettiä tuota "haluan naisen, jolla on kurvikas peffa-reisi-osasto, mutta litteä vatsa" -juttua tarkemmin. Tollainen kehotyyppi on Suomessa hyvin harvinainen. Itselläni vatsa kasvaa samaa tahtia perseen ja reisien kanssa, ja ainoa tapa saada sellainen kroppa olisi, että pysyttelisin minimirasvoissa ja hankkisin kurvit lihaksilla. Eli viettäisin paljon aikaa salilla kyykkäämässä. Vietätkö sä paljon aikaa salilla? Miten sä ajattelit hankkia kuuman salikissan, jos omat käsivarret on kuin pulkannarut?  Itse kun siis kommeintoit tuota kuvan ainoaa paksumpaa naista, että ei varmaan olisi samanlaiset elämäntavat teillä. Et sä kyllä tolla fysiikalla itsekään mikään aktiiviurheilija ole. Siinä voisi olla sulle kehityskohta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallako ei ole mitään merkitystä, omallasi tai naisen? Et kirjoittanut kummastakaan mitään. Minkälainen olet, mitä etsit? Pitäytymällä pinnassa saat pintaa....ehkä. Moni ei edes kiinnostu, jos ei ole mistä kiinnostua. Ei kai kukaan haaveile loppuelämän suhteesta vetäytyvän hiusrajan ja hintelän rintakehän kanssa. Sillä on väliä, mitä ne kätkevät alleen.

Vierailija
44/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään yksin.

Yli 25 vuotiaita normaalivartaloisia naisia ei enää ole.

Vierailija
45/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitä varsinaista vikaa sinussa kuvauksesi perusteella olisi. Et halunnut kuulla, että jollekin toiselle naiselle olisit varmaan ihana kumppani, mutta näin sanon kuitenkin. Minä olen valitettavasti vartalotyyppiä omena, joten sinä et siksi minunlaistani naista huolisi. Mutta en pidä mahdottomana, että joku tiimalasivartaloinen nainen saattaisi sinusta tykätäkin.

Vierailija
46/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti parempi unohtaa naiset, jos asiat eivät suju helposti ja itsellään :-(

Vierailija
47/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tosiaan miettiä tuota "haluan naisen, jolla on kurvikas peffa-reisi-osasto, mutta litteä vatsa" -juttua tarkemmin. Tollainen kehotyyppi on Suomessa hyvin harvinainen. Itselläni vatsa kasvaa samaa tahtia perseen ja reisien kanssa, ja ainoa tapa saada sellainen kroppa olisi, että pysyttelisin minimirasvoissa ja hankkisin kurvit lihaksilla. Eli viettäisin paljon aikaa salilla kyykkäämässä. Vietätkö sä paljon aikaa salilla? Miten sä ajattelit hankkia kuuman salikissan, jos omat käsivarret on kuin pulkannarut?  Itse kun siis kommeintoit tuota kuvan ainoaa paksumpaa naista, että ei varmaan olisi samanlaiset elämäntavat teillä. Et sä kyllä tolla fysiikalla itsekään mikään aktiiviurheilija ole. Siinä voisi olla sulle kehityskohta. 

Mulle tuli aloituksesta just samat ajatukset. Fitnesstyttöä etsitään vaikka itse ollaan kaukana sporttisesta. Tää on muuten miehillä tosi yleistä.

Vierailija
48/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka on kiinnostuneet jostain asiasta ovat kiinnostavia. Keskittyisin johonkin omaan hommaan enkä miettisi kelpaanko kellekään.

Mene johonkin naisvaltaiseen harrastukseen jos haluat tavata naisia, vaikka leipomiskurssille tai ratsastustunneille. Mutta siis, hyvä itseluottamus ja vahva itsetuntemus täytyy olla jos haluaa tuntea itsensä viehättäväksi.

Vierailija
49/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyyppiä et ole. Enkä kyllä minäkään varmasti sun. Vaikutat liian hissukalta ja perässähiihtäjältä. Mä traumatisoisin sut viikossa.

Samaa mieltä harvinaisen vartalotyypin metsästyksestä tuolla iällä ja seurusteluhistorialla. Että kannattaako siihen oikeasti hirttäytyä? Etkö mitään muuta pysty toisen ihmisen seurassa ajattelemaan kuin sen vartaloa? Ei seksiä ikinä on huonompi juttu kuin seksi jonkun kanssa jolla on vähän vatsaa?

Vierailija
50/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla todellista. Noin tarkkaanko määritellään toisen vartalo, että kelpaisi kumppaniksi?! Ei toinen ihminen ole mikään joululahja, joka listataan toivelistaan ja odotetaan sen ilmestyvän kuusen alle!

Liian pinnalliset kriteerit. Osta nukke. Se ei liho eikä nalkuta.

Vierailija
51/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh?

https://cdn-prod.medicalnewstoday.com/content/images/articles/321/32100…

Siis tuon kuvan mies, ja oletetaan iäksi 39v, vastaa liikunallisuuden osalta kakkoskuvan keskimmäistä naista?

Haista nyt v...kukkanen.

Taidat olla niitä naisia joiden mielestä "urheilullisuus" on miehellä yhtä kuin 185m pituutta, 100kg painoa, ja vähän mahaa päälle että tuntisit itsesi pieneksi miehen rinnalla.

Jotain rajaa nyt näihin.

Vierailija
52/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 wuotta wanha ketju

Zinc

Vierailija
53/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita esimerkki naisvartalosta joka vähintään pitäisi olla. Kuvan miehen kropassahan ei siis ole mitään vikaa.

Vaikeaa vastata tuohon kysymykseen.

Näillä on kaikilla oikein kiva vartalo, etenkin kolmella vasemmanpuoleisella. Keskimmäisen kanssa ei välttämättä menisi elämäntavat yksiin, ellei sitten ylipaino johdu jostain väliaikaisesta syystä kuten lääkityksestä, masennuksesta, tms. Ovat varmaankin nuoria naisia kun iho näyttää kovin siloiselta, se ei ole vaatimus, en vain löytänyt sopivaa kuvaa omanikäisistä naisista.

ap

Noista vain keskimmäinen täyttää kuvailusi reittä ja peffaa. Muut laihoja.

Vierailija
54/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea se on tuollaisen pohjalta sanoa. Paljon tekee esim jos olet ystävällinen ja on hyvät käytöstavat, ja pukeudut kivasti ja tuoksut hyvältä ja harrastat jotain mukavaa, ja seuraat mitä maailmassa tapahtuu ja osaat jutella jostain.

Täytän nuo, paitsi en itse osaa sanoa tuoksunko hyvältä ja se harrastanko jotain mukavaa on makuasia.

Minusta nuo listaamasi kuulostavat "yleisesti" kivoilta asioilta, ei sellaisilta jotka ratkaisevat kiinnostaako joku romanttisessa mielessä.

ap

Tuoksu on itse asiassa erittäin tärkeä romanttisessa mielessä, sitä ei kannata aliarvioida. Olen tullut siihen tulokseen, että (ainakin minulle henkilökohtaisella tasolla) jopa yksi tärkeimmistä, koska se kertoo todella paljon siitä ollaanko sopivat toisillemme, ainakin seksuaalisessa mielessä. Ikävä kyllä sehän on sellainen asia, johon itse ei voi vaikuttaa ja tämä tuoksu asia tietysti on myös subjektiivinen kokemus ja vaihtelee eri henkilöillä. Pitääkin vain löytää se sopiva.

Vierailija
55/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle linkkaa kuvan tavallisista naisista ja kertoo että kaikkein ylipainoisin ei välttämättä kelpaisi elintapojen vuoksi, vaikka kaikki näyttävät kivoilta.

->Hyi hitto kuinka pinnallinen mies!!! Osta seksinukke kun ei mu kuin fitnessmissi kelpaa!!!

Ap:lle vastanneet naiset tylyttävät surutta kuinka ap ei kelpaisi koska pituutta/massaa pitää olla enemmän.

->Siis naisille merkkaa sisin, hyi hitto kuinka pinnallisia noi miehet on!!! Miksi ne on tollaisia???

Ei mitään kaksoisstandardeja ei...

Vierailija
56/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kuvassa on kuusi naista. Ei keskimmäistä.

Vierailija
57/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli aloituksesta just samat ajatukset. Fitnesstyttöä etsitään vaikka itse ollaan kaukana sporttisesta. Tää on muuten miehillä tosi yleistä.

Joo. Kun muodot on pakaroissa ja reisissä, monet ei edes tajua, että se on lihasmassaa. "On vain niin muodokasta ja naisellista!" (Etenkin nykyään kun on kaiken maailman instat täynnä mimmejä, joiden päivätyö on kyykätä persettä isommaksi ja ottaa siitä kuvia). Mutta sitten ei itse jakseta hankkia sitä muodokasta ja miehekästä kroppaa kyykkäämällä, punnertamalla ja vetämällä leukoja, vaan kuvitellaan, että riittää kun pysyttelee rasvattomana rimpulana. 

Vierailija
58/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kuvassa oli muutama jopa liian hoikassa kunnossa. Ja tämä yksi joka meni hylkyyn oli oikein passeli sekin. No mun ei olekaan koskaan tarvinut kantaa murhetta naisista, aina on löytynyt ihan kivoja ja sexyjä. Surkeaa naistulevaisuutta siis povaan ap:lle kun noin pienestä "ylipainosta" alkaa nirsoileen. Terv. mies 42v joka 180/72 ja hyvät tulot ja muut systeemit. Ps. Mun avokki 160 ja elopainoa ainakin 60kg. Tsemiä!

Vierailija
59/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöstimmimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täh?

Siis tuon kuvan mies, ja oletetaan iäksi 39v, vastaa liikunallisuuden osalta kakkoskuvan keskimmäistä naista?

Haista nyt v...kukkanen.

Taidat olla niitä naisia joiden mielestä "urheilullisuus" on miehellä yhtä kuin 185m pituutta, 100kg painoa, ja vähän mahaa päälle että tuntisit itsesi pieneksi miehen rinnalla.

Jotain rajaa nyt näihin.

Siis tyyppi eroaa siitä pullukkamimmistä siten, että ei liho. Miehet hyvin usein ei liho yhtä helposti kuin naiset. Mutta siis ei tuo mitenkään kovin atleettinen kroppa ole. Kuvassa on aiha mies. Itellä on melkein saman kokoinen haba, enkä ole käynyt salilla kohta 10 vuoteen.

Vierailija
60/267 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita esimerkki naisvartalosta joka vähintään pitäisi olla. Kuvan miehen kropassahan ei siis ole mitään vikaa.

Vaikeaa vastata tuohon kysymykseen.

Näillä on kaikilla oikein kiva vartalo, etenkin kolmella vasemmanpuoleisella. Keskimmäisen kanssa ei välttämättä menisi elämäntavat yksiin, ellei sitten ylipaino johdu jostain väliaikaisesta syystä kuten lääkityksestä, masennuksesta, tms. Ovat varmaankin nuoria naisia kun iho näyttää kovin siloiselta, se ei ole vaatimus, en vain löytänyt sopivaa kuvaa omanikäisistä naisista.

ap

Noista vain keskimmäinen täyttää kuvailusi reittä ja peffaa. Muut laihoja.

No, kahdella vasemmanpuoleisella olisi minulle riittävästi :)

Kyllä keskimmäiselläkin on kiva vartalo ihan ulkonäöllisessä mielessä, mutta niin kuin sanoin, olisi kiva jos elämäntavat menisi yksiin. Olen jossain määrin liikunnallinen, enkä ollenkaan kulinaristi. Ja tykkäisin siitä jos elämänkumppani välittäisi terveydestään.

Missä fitnessmissin raja muuten kulkee? Kaikki muut paitsi keskimmäinen ovat varmasti sellaisia, onko keskimmäinenkin, "thicc" kun on kuulemma muodissa?

ap