Aion laihtua 19 kiloa ennen joulua. 10 viikkoa aikaa.
Just watch me.
Aamupaino tänään 94kg. Tavoitepaino jouluaattona 75kg.
Minulla on metodini ja tämä onnistuu.
Kommentit (333)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 13:00"]
Hohhoijjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Vieläkö teistä joku uskoo tähän p.....n?
Jos motivaatio noin kova kuin ap antoi ymmärtää ja suutahtaa muutamasta epäilevästä kannanotosta ja luopuu leikistä, niin miten voi muka onnistua koko asiassa? Kun tämän ketjun lukee huolella läpi, niin huomaa miten ap sepittänyt koko jutun, ihan alkumetreillä jo käy ilmi. Nyt häneltäkin into loppunut tähän kokonaan kun ei keksi enää mitään sanottavaa.
Mutta leppoisaa joulunodotusta kaikille !
[/quote]
Ai mistä se käy heti alkumetreillä ilmi?
Ap avaa päiväkirja terhi.netissä. Siellä saat oikeaa tukea ja kannustusta ja voit keskustella muiden kanssa fiiliksistä. Siellä on moni saanut vertaistuesta voimia kymmenien kilojen kadotukselle...lämpimästi suosittelen. Ja ilmaista on ihan.
Juu, ei kuulu ap:sta mitään. on varmaan tämäkin provo, harmi! että silleen taasen.
Hei moi!
Olin mökillä viikonloppuna, en päivitellyt kuulumisia tänne. Sujuu edelleen erinomaisesti, tänään aamupaino 89,9 kiloa. 4,1 kiloa siis lähtenyt tasan viikossa.
Olen pari kiloa edellä tavoitetta, mutta loppua kohden kilojen karistaminen on varmasti työläämpää, joten hyvä näin.
Lihakset eivät ole enää kipeinä, olen liikkunut tosi monipuolisesti. Kuntosalilla pystyn jo tekemään itsenäisesti paljon, ei tarvitse koko ajan vieressä karjua :)
ap
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 10:27"]
En usko, että luovuttanut. Ehkä komean aloituksen ja lisääntyneen liikunnan jälkeen keho on kerännyt hieman nestettä, ja paino on noussut muutama sata grammaa? Ehkä ap lähti viikonloppumatkalle (omien eväiden kanssa)?
[/quote]
En luovuttanut. Oli mökillä, omin eväin kyllä, mutta kaikki ruoat oli etukäteen mietittyjä. Paino ei ole neljään päivään laskenut, mutta rasvaprosentti on pienentynyt. Personal trainer varoitti tästä, etten saa tässä vaiheessa luovuttaa. Vanha minä olisi heittänyt hanskat tiskiin vimeistään tänään, kun ei ole moneen päivään paino laskenut grammaakaan, vaikka olen liikkunut enemmän kuin ikinä. Pitäisi kohta taas lähteä paino laskuun. Niin, ja nainen kun olen, kuukausittaiset nestetasapainot ja muut vaikuttavat painoon jopa parin kilon verran.
Tänään on uintia, juoksua, kuntosalia ja soutua (sisällä).
ap
Kiitos, että tulit päivittämään kuulumisiasi! Mä haluan seurata tätä, yritän itsekin laihtua paljon ja nopeasti. Mulla ei ole kuitenkaan mitään apuja, niinkuin sulla..
86 tasan taas. Ennustan siis huomiselle reippaasti alempaa lukemaa. Huomenna on kolmen viikon rajapyykki, silloin mitataan kaikki arvot uudestaan. Ympärysmitat kiinnostavat, samoin rasvaprosentti.
Kunto on kohentunut tosi paljon kolmessa viikossa. Alussa jaksoin sisulla juosta, mutta se oli yhtä hammasten kiristystä ja tuskaa. Nyt voin juosta puoli tuntia lämmittelyksi noin vaan. Nousen portaita puuskuttamatta, eikä kenkien sitominen ärsytä - ylettyy hyvin!
Kokeilin eilen yhtä vanhaa mekkoa, jonka ostin tavoitemekoksi joskus. Saan sen nyt päälleni, mutta se on edelleen vähän pieni. Saavutus jo se, ettei se kokeiltaessa ratkennut.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 08:42"]
86,9 kg. Hmph, pitäisi lopettaa tämä päivittäinen punnitus, kun paino voi heitellä näin paljon. Ehkäpä tästälähin punnitsen itseni vain maanantaisin tai korkeintaan kahdesti viikossa. Ei nämä heilautukset niin häiritsisi.
[/quote]Parempi punnita joka aamu ja piirtää niistä käyrä, jolloin näkee suunnan ja yksittäiset heilahtelut mernettää merkityksen. Aivan samalla tavalla niitä virhearvoja voi sattua kerran viikkossakin punnituksiin.
Kuukaudessa melkein 9 kiloa. Mäkin haluan! Nyt loppu tekosyyt, mä alan kuntoilla.
KYMPPI RIKKI! Aamupaino 83,6 kiloa! Olen saanut pudotettua 10,4 kiloa reilussa neljässä viikossa. En olisi ikinä itsestäni uskonut! Tämän eteen on tehty töitä, todellakin. Wau, hyvä minä!!!!!
ap
Korjaus edelliseen: siis tietenkin reilussa viidessä viikossa :) Silti!
ap
Oho, onnea! Sanonpa rehellisesti etten olis alussa susta uskonut :D
tsemppiä, hyvä hyvä, jatka vaan!!!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 12:59"]
Näköjään jäi pois nuo yksittäiset pisteet kun välissä oli tyhjiä soluja. Tässä uusi käyrä ja myös ennuste trendistä.
Viimeaikainen tahti ei riitä tavoitteen saavuttamiseen, kuten käyrästä näkee. Nyt hän on tasan tavoitteessa, mutta se on pitkälti sen ansiota että alkupaino on pikkusen eri tavalla mitattu kuin myöhemmät.
-195-
[/quote]
Ok, nyt kannattaa siis lopettaa koko projekti. Pieleen meni. Suklaat esiin, leivokset uuniin. Tässä se nyt oli. Viisi viikkoa kannatti puskea. Kiitos, että jaoit tämän kaavion, ei tarvitse enää arvuutella, miten tässä käy. Tekisitkö vielä sellaisen kaavion, josta näkyy tämän musertavan tiedon jälkeinen nopea painonnousu, kun ap sortuu lohtusyömiseen? Mikä on loppupaino jouluna, enemmän kuin alussa?
[/quote]
Mistä vetoa, että tuo kaaviotehtailija on ylipainoinen ihminen itsekin ja sairaalloisen kateellinen kaikille onnistuneille?
[/quote]
Olen pudottanut 27kg ja nyttemmin normaalipainossa. Joten vähän on kokemusta että miten helposti tuollainen 19kg vajaassa kolmessa kuukaudessa onnistuu.
t. kaaviotehtiailija
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 18:24"]
Älä lannistu ap noista negatiivisista kirjoituksista. Kateelliset vaan yrittää saada sinut lannistumaan. Laihduttaminen ei ole helppoa. Itse olen tehnyt sitä hitaasti, mutta varmasti. Aikaa nyt mennyt n. 10 kk ja vain 10 kg pudonnut. Mutta en edelleenkään ole luovuttanut. Vielä olisi 5 kg pudotettava, joku "jämähtäminen" tapahtui tässä :( mutta jatketaan. Tsemit!
[/quote]Mistä lähtien realismi on ollu negatiivisuutta?!? Sitähän tässä juuri yritetään, ettei ap lannistu kun tulee "epäonnistumaan" alkuperäisessä tavoitteessaan. -10kg on loistosaavutus vajaassa kolmessa kuukaudessa.
t. kaaviotehtailija
Voi ei!! Vaa'asta loppui patteri. Ehdin nähdä ruudulla 84,8 kiloa ja pelästyin noin isoa lukemaa, mutta se sammuikin heti sen jälkeen, eikä enää mennyt päälle.
Äh, minulla on varmasti kaapeissa pattereitakin, mutta patteriluukkuun tarvitaan ruuvimeisseliä. Saas nyt nähdä, milloin saan tuonkin avattua.
Anteeksi siis, mutta kunnes saan vaa'an taas toimintakuntoon, en voi päivittää painoa. Maanantaina on joka tapauksessa taas se kuuden viikon välimittaus.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 13:46"]
Joo, se on hienoa laittaa sitten se 'jälkeen' kuva, kun 'ennen' kuvat puuttuvat. Mutta onnea hienosta pudotuksesta (vaikka taisikin tulla näppivirhe...), jos olet olemassa.
[/quote]
Onhan siinä nyt joka tapauksessa yli 10 kiloa eroa näilläkin ennen ja jälkeen -kuvilla.