Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion laihtua 19 kiloa ennen joulua. 10 viikkoa aikaa.

Vierailija
14.10.2013 |

Just watch me.

Aamupaino tänään 94kg. Tavoitepaino jouluaattona 75kg.

Minulla on metodini ja tämä onnistuu.

Kommentit (333)

Vierailija
1/333 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa rääkkäystä eilen! Olin aivan puhki illalla, nukahdin nopeammin kuin ikinä.

Tänään aamupaino 91,7 kiloa. Eilen lähti siis 2,3 kiloa. Nesteitä, tottakai, mutta silti. 

Enää 16,7 kiloa jäljellä!

ap

Vierailija
2/333 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää rääkkkäyksestä. :) Odottelinkin jo vähän kuulumisiasi. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/333 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 09:04"]

Kerro lisää rääkkkäyksestä. :) Odottelinkin jo vähän kuulumisiasi. ;)

[/quote]

Tunnin juoksulenkki, josta kävelin ainakin 45 minuuttia. En ole ikinä ollut niin punainen ja hikinen! Kaloreita kului tunnin lenkillä 650.

Sitten lounas, joka näytti ihan naurettavan pieneltä, mutta oli pääasiassa proteiinia, täytti ja piti kylläisenä. 

Lounaan jälkeen opetusta terveellisistä ruokailutottumuksista, miten syödä säännöllisesti oikein ja mitä pitäisi syödä, kuinka paljon, miten välttää kiusauksia jne.

Kuntosalille soutamaan ja pyöräilemään. Olin jo ihan puhki!

Välipala

Lihaskuntotreeniä kuntosalilla

Päivällinen

Iltakävely, reipasta, ei juoksua.

Ja huhhuh. Tänään uudestaan. Uimaan ja jotain mäkikävelyä.

ap

Vierailija
4/333 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, kuulostaa rankalta! Ihan Suurin pudottaja -materiaalia. Jos jatkat tuohon malliin etkä sairastu tai loukkaa itseäsi, varmaan pääset tavoitteeseen :)

t. Nutraaja

Vierailija
5/333 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 09:49"]

No huh, kuulostaa rankalta! Ihan Suurin pudottaja -materiaalia. Jos jatkat tuohon malliin etkä sairastu tai loukkaa itseäsi, varmaan pääset tavoitteeseen :)

t. Nutraaja

[/quote]

Toivotaan, etten sairastu. Itse en olisi tällaiseen suoritukseen pystynyt ikinä. En olisi saanut itseäni motivoitua. Siihen juoksuun en olisi pystynyt ilman toista tsemppaajaa. Nyt tehtiin spurtteja. Juoksin niin lujaa kuin vain pystyin noin minuutin, sitten taas käveltiin ja hetken päästä taas juostiin. Ihan hirveää, ei kävelyssäkään ehtinyt pulssi tasaantua tai hidastua. 

Mitattiin eilen vartalon ulkomittoja. Vyötärön ympärys 117cm, takapuolen ympäri sai vetää jo 122cm.. Kyllä tässä on monta senttiä ja kiloa pienennettävänä. 

ap

Vierailija
6/333 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin eilen Nutrauksen, mutta puntarilla en muistanut käydä. Paino kuitenkin noin 84 kg ja pituutta 170 cm. 10 kg matkaa siis normaalipainoon, mutta päätavoitteeni näin aluksi on päästä alle 80 kilon ja pysyä siellä! Nutraus on muuten tuntunut ihan siedettävältä, mutta varmaan vieroitusoireet sokeristakin vaikuttavat, sillä olo on aika väsynyt. Onneksi pahin on ohi jo muutamassa päivässä. Kunhan ensimmäisistä päivistä selviää, alkaa vähän helpottaa.

t. Nutraaja

Vierailija
7/333 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 10:52"]

Minä aloitin eilen Nutrauksen, mutta puntarilla en muistanut käydä. Paino kuitenkin noin 84 kg ja pituutta 170 cm. 10 kg matkaa siis normaalipainoon, mutta päätavoitteeni näin aluksi on päästä alle 80 kilon ja pysyä siellä! Nutraus on muuten tuntunut ihan siedettävältä, mutta varmaan vieroitusoireet sokeristakin vaikuttavat, sillä olo on aika väsynyt. Onneksi pahin on ohi jo muutamassa päivässä. Kunhan ensimmäisistä päivistä selviää, alkaa vähän helpottaa.

t. Nutraaja

[/quote]

Tsemppiä! Toivottavasti jaksat nutrata!

ap

Vierailija
8/333 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupaino 90,0 kg. Ihan tajutonta. Huomenna siis todennäköisesti painan alle 90 kiloa!

Laihtuminen tasaantuu viimeistään ensi viikolla. Minulle sanottiin, että on jopa hyvin mahdollista, etten toisella viikolla laihdu grammaakaan, jos ensimmäisellä viikolla on kiloja pudonnut monta.

Neljä kiloa lähtenyt kahdessa päivässä. Onhan tämä aika mukava olo :)

ap

Vierailija
9/333 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä et mikä sun painoindeksi on? Ite pudotin kuudessa viikossa 11kg, joten munki mielestä on mahdollista. Tsemppiä sulle jaksamiseen. :)

Vierailija
10/333 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Tuo jos mikä motivoi jatkamaan!

t. Nutraaja

Vierailija
11/333 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 07:46"]

Aamupaino 90,0 kg. Ihan tajutonta. Huomenna siis todennäköisesti painan alle 90 kiloa!

Laihtuminen tasaantuu viimeistään ensi viikolla. Minulle sanottiin, että on jopa hyvin mahdollista, etten toisella viikolla laihdu grammaakaan, jos ensimmäisellä viikolla on kiloja pudonnut monta.

Neljä kiloa lähtenyt kahdessa päivässä. Onhan tämä aika mukava olo :)

ap

[/quote]

Hienoa ja mahtavaa! Varmasti hyvä fiilis, niin oli mullakin kun paino alkoi seiskalla.

T. Se joka yrittää saada painon alkamaan kutosella jouluksi.

Vierailija
12/333 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkän aikaa ne laihduttaa siinä Suurin Pudottaja-ohjelmassa? Eikö ne siinäkin laihdu hirveitä määriä viikossa? 

Kaipa sitä pystyy pudottamaan, jos on personal trainerit ja aikaa liikkua. Voi kun mäkin joskus pääsisin tällaiseen. Ylipainoa on 35 kiloa..

Vierailija
13/333 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 10:15"]

Kaipa sitä pystyy pudottamaan, jos on personal trainerit ja aikaa liikkua. Voi kun mäkin joskus pääsisin tällaiseen. Ylipainoa on 35 kiloa..

[/quote]

Onko aikaa katsoa TV:tä tai surffata netissä? Sitten on aikaa liikkua. Lastenkin kanssa voi liikkua (ja samalla opettaa sille kasvavalle jälkipolvelle hyviä liikuntatottumuksia), mennä vaikka metsään kävelyretkelle. Ei se personal trainerkaan sun puolesta asioita tee ja toisaalta mikään määrä liikuntaa ei paikkaa huonoa ruokavaliota.

Laihtuminen ja varsinkin pysyvä sellainen EI ole helppoa. Jos on tottunut siihen, että herkkuja saa syödä usein/paljon tai jos ruoka-annokset on isoja, on todella vaikeata tottua syömään vähemmän. MUTTA ei kannata luulla, että terveellisemmän vartalon saavuttamiseksi tarvitaan mitään personal traineria tai lomaa töistä.

Itse tajusin, että jos haluan syödä niinkuin syön, en voi koskaan olla kovin hoikka, en vaikka liikkuisin 10 tuntia viikossa. Joten jostain oli vain luovuttava. Joko niistä herkuista tai sitten unelmasta kapeasta vyötäröstä. Ihmedieetit voivat auttaa alkuun, mutta pitkällä aikatähtäimellä ainoa, mikä toimii, on terveellinen ruokavalio.

Vierailija
14/333 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 10:15"]

[/quote]

Onko aikaa katsoa TV:tä tai surffata netissä? Sitten on aikaa liikkua. Lastenkin kanssa voi liikkua (ja samalla opettaa sille kasvavalle jälkipolvelle hyviä liikuntatottumuksia), mennä vaikka metsään kävelyretkelle. Ei se personal trainerkaan sun puolesta asioita tee ja toisaalta mikään määrä liikuntaa ei paikkaa huonoa ruokavaliota.

Laihtuminen ja varsinkin pysyvä sellainen EI ole helppoa. Jos on tottunut siihen, että herkkuja saa syödä usein/paljon tai jos ruoka-annokset on isoja, on todella vaikeata tottua syömään vähemmän. MUTTA ei kannata luulla, että terveellisemmän vartalon saavuttamiseksi tarvitaan mitään personal traineria tai lomaa töistä.

Itse tajusin, että jos haluan syödä niinkuin syön, en voi koskaan olla kovin hoikka, en vaikka liikkuisin 10 tuntia viikossa. Joten jostain oli vain luovuttava. Joko niistä herkuista tai sitten unelmasta kapeasta vyötäröstä. Ihmedieetit voivat auttaa alkuun, mutta pitkällä aikatähtäimellä ainoa, mikä toimii, on terveellinen ruokavalio.

Vierailija
15/333 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:32"]

Saanko kysyä et mikä sun painoindeksi on? Ite pudotin kuudessa viikossa 11kg, joten munki mielestä on mahdollista. Tsemppiä sulle jaksamiseen. :)

[/quote]

Olen 168cm pitkä ja alkupaino oli siis eilen 94 kiloa. BMI siis yli 33.

Mun jalat ei enää toimi, ihan hellänä. 20 minuuttia ja taas mennään. Kyllä tämä työstä käy!

ap

Vierailija
16/333 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ihmiset uskotte tätä kirjottajaa? Tännehän voi kirjotella vaikka ja mitä. Kuvia kehiin tai ei ole tapahtunut mitään!

Vierailija
17/333 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos päätät onnistut! tsemppiä.

oon ite just laihtunut 7 kiloa kahdessa kuukaudessa.

Vierailija
18/333 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti on tökörö, mutta olisi kiva seurata edistymistäsi valokuvistakin. Onnistuuko? Vaikka kuva kerran kuussa tai 10kg välein. Miltä kuulostaa?

terv, Lyydia

Vierailija
19/333 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että luovuttanut. Ehkä komean aloituksen ja lisääntyneen liikunnan jälkeen keho on kerännyt hieman nestettä, ja paino on noussut muutama sata grammaa? Ehkä ap lähti viikonloppumatkalle (omien eväiden kanssa)?

Vierailija
20/333 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites ap:lla sujuu painonpudotus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme