Aion laihtua 19 kiloa ennen joulua. 10 viikkoa aikaa.
Just watch me.
Aamupaino tänään 94kg. Tavoitepaino jouluaattona 75kg.
Minulla on metodini ja tämä onnistuu.
Kommentit (333)
Huhuu ap, lupasit päivittäin ilmoitella aamupainosi, ei ole kuulunut mitään. ethän ole vaan luovuttanut?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 13:46"]
Joo, se on hienoa laittaa sitten se 'jälkeen' kuva, kun 'ennen' kuvat puuttuvat. Mutta onnea hienosta pudotuksesta (vaikka taisikin tulla näppivirhe...), jos olet olemassa.
[/quote]
Onhan siinä nyt joka tapauksessa yli 10 kiloa eroa näilläkin ennen ja jälkeen -kuvilla.
[/quote]
kun ei vaan ole koko kuvia näkynyt :) siinä se asian juju. ei ennen, ei jälkeen
Älä lannistu ap noista negatiivisista kirjoituksista. Kateelliset vaan yrittää saada sinut lannistumaan. Laihduttaminen ei ole helppoa. Itse olen tehnyt sitä hitaasti, mutta varmasti. Aikaa nyt mennyt n. 10 kk ja vain 10 kg pudonnut. Mutta en edelleenkään ole luovuttanut. Vielä olisi 5 kg pudotettava, joku "jämähtäminen" tapahtui tässä :( mutta jatketaan. Tsemit!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 21:34"]
UPEAA!!!! Voit todellakin olla itseesi tyytyväinen! :) Hienoa. Olisin mielelläni lueskellut kuulumisiasi matkan varreltakin. Mä olin kyllä mukana tsemppaamassa :) Hienoa! Hyvää joulua sinulle! Nyt varmasti saat vähän herkutellakin hyvällä omalla tunnolla?
[/quote]
Kyllä herkuttelen :) Mulla on kolmen päivän "lupa" syödä ihan mitä vaan. Palataan vain perusarkeen sen jälkeen.
Personal trainer lähti takaisin Amerikkaan ja saan nyt suomalaisen uudenvuoden jälkeen treenariksi. Näen sitä kahden kuukauden ajan kerran viikossa, sitten saakin tottua kerran kuukaudessa kuulumisten vaihtamiseen.
Kävin lauantaina ostamassa itselleni jouluksi uuden mekon. Koko 38!!!!!! Lokakuussa käytin koon 44 vaatteita, mutta ne olivat oikeasti liian pieniä nekin. 38 ei muuten tietenkään mene vielä, mutta tuollaisessa väljässä mekossa sekin koko sujahti päälle noin vain.
Olen onnellinen ja erittäin ylpeä itsestäni. Hiukan huominen jännittää, kun sukulaiset tulevat näkemään tällaisen yllättävän muutoksen.
ap
[/quote]
laitahan nyt ne kuvat ennen ja jälkeen yhtä aikaa.
ei näy kuvia, kun niitä ei ole olemassakaan. Kuka tähän enää uskoo, ei kukaan
Mites sukulaiset suhtautuivat jouluna ap?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:08"]Lähdin tähän provoon ensinnäkin, koska halusin nähdä miten ihmiset lähtevät mukaan tälläiselle "laihdus-matkalle". Halusun nähdä kuinka moni ihminen lähtee seuraamaan minua. Tämä ei ollut kuitenkaan pääsyyni. Halusin "tarinallani" motivoida muita aloittamaan oman matkansa..
Ilokseni huomasin, että suurin osa ihmisistä oli kannustavia ja antoi positiivista palautetta.
Kiitos teille
ap
[/quote]
Jaahas! Joku on kirjoittanut höpöhöpöä minun nimissäni.
Enpä lähtenytkään minkään reinon mukaan mihinkään, työ jatkuu kotona Suomessa.
Aamupaino tänään 72,2kg. Liikkumiselle on hankala löytää niin paljon aikaa kuin haluaisin, mutta syöminen sujuu edelleen erinomaisesti. Joudun kyllä miettimään jokaista suupalaa erikseen.
Syy siihen, miksi en sittenkään alkanut päivittää joulun jälkeen tänne etenemistäni, on luettavissa muiden kommenteista. En yksinkertaisesti jaksa puolustautua tuntemattomien ilkeilyille tai todistella olemassaoloani ihmisille, joita ei oikeasti kiinnosta olenko olemassa vai en. Minulla ei ole energiaa sellaiseen ylimääräiseen ja kaikesta negatiivisuudesta tulee oikeasti vain paha mieli.
Jos satun eksymään tälle palstalle, voin silloin tällöin EHKÄ kertoa kuulumisia, mutta keskityn nyt itseeni ja omaan terveeseen elämääni.
Jos oikeasti joku haluaa keskustella kanssani kasvokkain, treenaan Elixia Alexiumissa toooosi usein ja aina samoissa vaatteissa: mustat capritrikoot, harmaa hihatonta treenipaita ja hiukset ponnarilla. Punainen naama ;) Saa tulla kysymään ja juttelemaan, tosi mielelläni keskustelen asiallisesti laihdutuksesta ja treenaamisesta.
Enpä voi mitään, jos täällä joku esiintyy minuna, mutta ehkä joku palstapoliisi näkee erot minun ja muiden ap:iden välillä.
Kohta on helmikuu! Hyvää viimeistä talvikuukautta kaikille!
Ap
Tänään pitäisi aikatalulun mukaan painaa 85,5kg.
Toivottavsti et ole pettynyt jos onnistutkin laihtumaan "vain" 10kg, sulla sujuu laihdutus oikeasti tosi hyvin, mutta tavoite oli vaan yltiöoptimistinen. Tsemppiä!!
-102-
noh ap, laitahan kuulumiset tänne ja ne kuvat rinnakkain ;)
Lähdin tähän provoon ensinnäkin, koska halusin nähdä miten ihmiset lähtevät mukaan tälläiselle "laihdus-matkalle". Halusun nähdä kuinka moni ihminen lähtee seuraamaan minua. Tämä ei ollut kuitenkaan pääsyyni. Halusin "tarinallani" motivoida muita aloittamaan oman matkansa..
Ilokseni huomasin, että suurin osa ihmisistä oli kannustavia ja antoi positiivista palautetta.
Kiitos teille
ap
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 12:50"]
Moi! Lounastauolta nopea viesti, aamulla netti pätki. Aamupaino 86,4 kg. Kausittainen turvotusaika siis nyt, turhauttavaa ja ärsyttävää! Personal trainer rauhoitteli, että parin päivän päästä turvotus laskee ja paino humahtaa taas roimasti alaspäin. Nythän paino on ollut jumissa jo ..onko jo viikon??
Treenaus jatkuu ja olen syönyt tasan sen, mitä on neuvottu ja käsketty.
Laske nyt, turvotus, laske jo!!
ap
[/quote]Rennosti vaan, kilot elää omaa elämäänsä, mutta suunta on selvästi alaspäin, joten jos pysyy suunnitelmassa, niin ei ole mitään hätää panikoida vaikka välillä painaakin kilon tai kaksi enemmän, jossan välissä paino nitkahtaa taas alas päin. Sinulla on nyt jo aihetta olla ylpeä, äläkä todellakaan ajattele epäonnistuneesi jos tuo -19kg jää saavuttamatta. Zemiä!
t. yksi inhorealisteista.