Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion laihtua 19 kiloa ennen joulua. 10 viikkoa aikaa.

Vierailija
14.10.2013 |

Just watch me.

Aamupaino tänään 94kg. Tavoitepaino jouluaattona 75kg.

Minulla on metodini ja tämä onnistuu.

Kommentit (333)

Vierailija
261/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäpä sitten. Esimerkiksi synnytys voi olla hyvä konsti. Jos on kyse läskin haihduttamisesta, niin nutraaminen toimii myös.

Vierailija
262/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Täällä alkoi nutraus tänään. Vähintään 5 kg pois, eikä isommatkaan lukemat haittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasit olla syömättä?

19 kg tarkoittaa 133000 kilokalorin vajetta (1 kg pudotus = 7000 kcal vaje). 

Jouluaattoon on 71 päivää. 133000/71 on 1873. Sinulla pitäisi siis päivittäin olla 1873 kcal vaje, että onnistuisit. Eli jos oletetaan, että liikkuisit pari tuntia raskasta liikuntaa päivässä ja kalorintarpeesi olisi n. 2200 kcal, saisit syödä vain 327 kcal/päivä.

1) Tuolla menetelmällä menet säästöliekille.

2) Et jaksa liikkua tuolla kalorimäärällä.

3) Yrityksesi on tuhoon tuomittu.

Vierailija
264/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan mutta minusta tuo kuulostaa liian rajula pudotukselta noin lyhyessä ajassa. Itse olen laihduttanut 27kg ja pudotin kilon viikossa ja sekin tuntui aika rajulta.

Vierailija
265/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion pudottaa jouluun mennessä kilon viikossa eli noin 8 kg...mulla paino suunnilleen 80kg nyt ja vuodessa tullut reilusti painoa :(

Sitä se lohtusyöminen teettää!

Vierailija
266/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, minulla on metodini. Tiedän kyllä, ettei tämä ole helppoa ja tiedän, kuinka paljon minun on tehtävä töitä rasvakilon pudottamiseen. 

Minulla on apua, ruokavalio on grammalleen ja millilleen laskettu niin, että saan jokaisen tarvitsemani hivenaineen ja vitamiinin. Kuntoiluohjelma on laadittu ja kaikki riippuu nyt vain minusta. 

Minulle on tehty todella yksityiskohtainen tutkimus, jossa mitattiin kaikki mitattavissa oleva, kehon sisäinen rasva (myös sisäelinten ympärille kertynyt), veriarvot on mitattu, verenpaineet, sydänkäyrät, kaikki.

Jännittää. Pian alkaa rääkki :) 

Viskeraalinen (eli se sisäelinten ympärille kertynyt rasva) oli asteikossa 8, eli viimeinen mahdollinen normaalirajoissa oleva numero. Muuten kehon rasvaprosentti oli 48%.

Ikää 32v ja testaajan mukaan kehon ikä (kunto yms.) vastaa 49-vuotiaan kehoa. Pysäyttävää.

Lenkkitossut jalkaan, pian mennään!

ap

Vierailija
267/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!!! :) Jännityksellä seuraan tuloksiasi. :)

Vierailija
268/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

Hei ap, minullakin on metodini ja tiedän varmasti, että onnistun (kokemusta, tässä välillä olin raskaana ja kilot tulivat sen myötä parissa vuodessa takaisin).

Tehdäänkö yhdessä. Tosin aion laihduttaa pysyvästi ja siksi jouluun mennessä en suunnittele enempää kuin n. 9 kg:n pudotusta.

terv. veera

Vierailija
269/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan ap:lle!

Tiputin sairaalan nutrausryhmässä kaikkein vähiten meistä laihduttajista tuossa 10 viikossa, mutta siltikin 12kg. Suurin pudotus oli -30kg. Nutraamalla kalorit jäävät jonnekin 600:n paikkeille päivässä, mutta kaikki tarpeellinen tosiaan tulee keitoista. Tavallisella ruualla ei noin matalaksi kaloreita saa laskeakaan.

Lääkärin, psykolgin, ravitsemusterapeutin, fysioterapeutin tuella tuollaista voi tosiaan tehdä. Lisäksi seurattiin labra-arvoja ja arvioitiin lääkitysten lisäämistä tai vähentämistä.

Vierailija
270/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppaajillle! 

En käy töissä 10 viikkoon, siis kodin ulkopuolella. Joitakin työasioita hoidan kotoa käsin tänä aikana, mutta tämä on pääasiallinen "työni" seuraavan 10 viikon aikana.

Vartin päästä tulee personal trainer ovelle ja lähdetään. Mua jännittää tosi paljon. Pelkään, etten jaksa tehdä yhtään mitään, kroppa tekee tenän.

Koko perhe tukee tätä. Isäni ja äitini osallistuivat samalle jaksolle viime vuonna. Kilot ovat pysyneet poissa, molemmilta on lähtenyt senkin jälkeen vielä kiloja. Molemmat ovat laihtuneet kymmeniä kiloja, äiti 30 ja isä 40 kiloa. Meillä on syöty perheessä väärin ja liikaa aina. Kaksi veljeä pääsevät aloittamaan tämän saman jakson tammi- ja helmikuussa. Päästiin siis sellaiseen tutkimukseen mukaan, jossa reilusti ylipainoisia perheitä tutkitaan, miten ne laihtuvat, laihtuvatko samalla tavalla jne. Onko siis kyse geeneistä vai mistä..

Pitääpä lopettaa, pihaan tuli auto! Päivitän tätä projektia päivittäin!

ap

Vierailija
271/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tsemppiä.

En usko, että onnistut. :D

T: Laihduttava läski

Vierailija
272/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 11:36"]

Joo tsemppiä.

En usko, että onnistut. :D

T: Laihduttava läski

[/quote]

Miksei voi onnistua, jos on 10 viikkoa pois töistä, käytettävissä on näköjään personal trainer ja varmaan lääkäreitäkin tai jotain muuta hoitohenkilökuntaa ja rajattomasti aikaa liikkua?

Laihtuuhan ne niissä Suurin Pudottaja -ohjelmissakin 10 viikossa ihan älyttömiä määriä.

Vierailija
273/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 10:10"]

Meinasit olla syömättä?

Jouluaattoon on 71 päivää. 133000/71 on 1873. Sinulla pitäisi siis päivittäin olla 1873 kcal vaje, että onnistuisit. Eli jos oletetaan, että liikkuisit pari tuntia raskasta liikuntaa päivässä ja kalorintarpeesi olisi n. 2200 kcal, saisit syödä vain 327 kcal/päivä.

[/quote]

Inhottavan analyyttistä :) Olisit antanut toisen pysyä fiiliksissä vielä muutaman viikon.

Totuushan on että läskiä polttamalla tuo tavoite ei onnistu, nestehukalla ja lihakset kuihduttamalla ehkä.

Vierailija
274/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 10:12"]

Onnea matkaan mutta minusta tuo kuulostaa liian rajula pudotukselta noin lyhyessä ajassa. Itse olen laihduttanut 27kg ja pudotin kilon viikossa ja sekin tuntui aika rajulta.

[/quote]Täällä toinen joka pudotti 27kg, 102kg -> 75kg ja aikaa tähän meni vuosi. Ensimmäinen 10kg lähti kahdessa kuukaudessa, viimeinen kaksi kiloa niin ikään kahdessa kuukaudessa, laihtuminen siis hidastui kaiken aikaa kun ylipaino väheni ja liikunta lisääntyi. Jos aikoo liikkua on pakko syödä.

Tuo temppu vaati erittäin kurinalaista syömistä, en todellakaan ollut millään kitudietillä, vaan söin maltillista kalorivajausta, kiloklubin ohjeita noudattaen, silti pientäkin vajausta oli vaikea ylläpitää silloin kun harrasti enemmän liikuntaa.

Ja yksi surullinen tosiasia on se että me joille painoa on jossain elämänvaiheessa kertynyt kymmeniä kiloja, emme ole niitä joille kurinalaisuus on helppoa.

Ehkä kannattaisi pohdiskella sallivampaa diettiä, joka johtaa pidemmällä aikavälillä tuloksiin ja pysyviin elämäntapamuutoksiin.

Vierailija
275/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasit olla syömättä?

[/quote]

muuten hyvä, mutta tuo on väärin. kilossa läskiä kun on 9000 kaloria. 

Vierailija
276/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Tsemppaan sua laihduttamisessa, mutta kaksi asiaa tulee mieleen: nopea painonpudotus ei ole terveellistä, ja lisäksi se tarkoittaa usein sitä, että kilot tulevat vauhdilla takaisin. Parempi on siis opetella syömään kohtuudella ja terveellisesti ja laihduttaa sitä kautta. Toinen juttu on se, että jos laihdutat tosi nopeasti suht ison määrän kiloja, sulle saattaa jäädä kroppaan löysää ihoa. Kannattaa siis miettiä vielä tuota laihdutustahtia, ihan oikeasti!

Vierailija
277/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 12:51"]

Meinasit olla syömättä?

[/quote]

muuten hyvä, mutta tuo on väärin. kilossa läskiä kun on 9000 kaloria. 

[/quote]

Ei ole. Googlaa. 

7000 kcal.

Vierailija
278/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan täysin mahdollinen tavoite. Ainakin karppaamalla, jos tosiaan on aikaa keskittyä asiaan. Onnea matkaan.

Vierailija
279/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle! Minä pyrin sellaiseen noin 10 kg:n painonpudotukseen jouluun mennessä, jotta paino olisi alle 70kg. Siitä voi sitten alkaa ensi kesäksi haaveilemaan lukemaksi vaikkapa 65 kiloa. Nyt paino jossain varmaankin 77-78 kilon paikkeilla, en ole käynyt vaa'alla kuukauteen, silloin oli 79 kiloa eli alle 80 joka oli sen hetken tavoite.

Vauva nyt 4kk ja painoa oli vikoilla hetkillä sellaiset 102 kiloa, joten ihan kiitettävästi tässä on jo tullut tiputettua, harmi vaan, että tissitkin katoaa jonnekin. Mulla on ollut ihan vaan namilakko ja muutenkin järkevä syöminen ja kävely, sen kummemin en ole laihduttanut vielä. Nyt varmaan on kyllä jo läski tiukemmassa kun ei ole niin "tuoretta" :D

Tsemppiä sulle, toivottavasti onnistut!

Vierailija
280/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pudotin 15kg vajaassa 3kk. Söin normaalisti mutta turhat napostelut jäi pois ja 6 kertaa viikossa liikuntaa se 3tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi