Aion laihtua 19 kiloa ennen joulua. 10 viikkoa aikaa.
Just watch me.
Aamupaino tänään 94kg. Tavoitepaino jouluaattona 75kg.
Minulla on metodini ja tämä onnistuu.
Kommentit (333)
Muista juoda tarpeeksi vettä, syödä vitskuja, varsinkin c ja dee niin pysyt terveenä ja venyttele kevyesti! Sillä ne kolotukset lähtee millä on tullutkin ja tsemppiä kovasti :)
Noh, huomenna nytkähtää sit taas alaspäin... Tai kukaties olet saanut lihasta, sulla ei ole maha toiminut tms? Toisaalta harvemmin punnaaminenkaan ei varmasti olisi huono juttu. Itsekin olen laiharilla, ja käyn joka aamu puntarilla. Jos nousua on yhtään, ruoskin itseäni entistä kovemmin, ja sitten pudotus on seuraavana aamuna taas hyvä. Tsemppiä!!!
Noh, huomenna nytkähtää sit taas alaspäin... Tai kukaties olet saanut lihasta, sulla ei ole maha toiminut tms? Toisaalta harvemmin punnaaminenkaan ei varmasti olisi huono juttu. Itsekin olen laiharilla, ja käyn joka aamu puntarilla. Jos nousua on yhtään, ruoskin itseäni entistä kovemmin, ja sitten pudotus on seuraavana aamuna taas hyvä. Tsemppiä!!!
Voi apua, miksi tuo edellinen viesti tuli tänne neljästi?! Lähetin sen kyllä vain kerran! Sori!
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 08:51"]
Muista juoda tarpeeksi vettä, syödä vitskuja, varsinkin c ja dee niin pysyt terveenä ja venyttele kevyesti! Sillä ne kolotukset lähtee millä on tullutkin ja tsemppiä kovasti :)
[/quote]
Kiitos :) Taidan tämän päivän jälkeen lämmittää saunan ja tulen pois, kun ei enää kolota.
Tiedän hyvin, ettei varsinainen lihoaminen ole nyt mitenkään mahdollista, kunhan vain tuo paino vähän heittelee. Silti, vanha minä, ikuinen laihduttaja, olisin varmaan lyönyt hanskat tiskiin tässä taas. Jaksoin hyvin, kun paino putosi ja sadan gramman lisäys oli aina hirveä takaisku. Samanlainen nousu tuli vähän aikaa sitten, putosi roimasti, nousi taas ja putosi samoihin lukemiin.
Mies huomasi tänään, että solisluuni näkyvät selvemmin, tai siis ylipäätään näkyvät. Itse ole huomannut jalkojen kaventuneet, varsinkin reisistä. Vatsa on myös pienentynyt. Rasvaprosenttikin kertoo sen, että lihas on korvannut läskiä ja rasvaa on poistunut kehosta. PT:n mukaan puhdasta rasvaa on lähtenyt 5 kiloa ottaen huomioon painon laskun ja rasvaprosentin.
Dodiih.. nyt kypärä päähän ja sateeseen polkemaan.
ap
Jätät sokerin ja einekset pois niin laihdut varmasti, voin kertoo.
Pidä itsestäsi huolta!
[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 15:05"]
Tsemppiä ap. Tavoitteesi on täysin realistinen joten älä anna näiden ilkeilijöiden lannistaa. Minua kiinnostaisko tietää kuinka paljon kaloreita syöt päivässä?
[/quote]
En löydä tähän hätään varmistusta, mutta olisko ap jossain vaiheessa kirjoittanut että söisi 1800-2800 kcal päivässä.. Sellainen mulle jäi jostain mieleen. Kaipa tolla liikuntamäärällä pitääkin syödä!
Kerro ap, jos jaksat ja ehdit, lisää tuosta mainitsemastasi ravintoterapeutin tapaamisesta ja ennenkaikkea siitä, miten eri ruoka-aineet sitten käyttäytyy elimistössä jne.? :) Ja paljonko siinä "oliiviöljylorauksessa" tosiaan on niitä kaloreita? Mulla kiinnostaa kaikki ns.hienosäätö ravintoaineiden ja muiden kanssa :)
Kerro heti, miten toimit - minä tulen mukaan kisaan!
Huomenta. Kahdelle edelliselle viestijälle: ravintoterapeutin kanssa keskusteltiin esimerkiksi eilen siitä, mistä ruoka-aineista saa kalsiumia ja miten liiallinen maidon juonti estää raudan imeytymistä ja voi aiheuttaa anemiaa. Puhuttiin myös siitä, miten törkeitä määriä sokeria kaikissa maustetuissa viileissä ja jogurteissa on. Viilit ja jogurtit, samoin rahkat ovat todella hyviä välipaloja ja niistä saa kalsiumia, mutta pitäisi AINA ottaa maustamaton versio ja lisätä ne sokerittomat marjat itse. Lasten Piltit ovat myös oikein hyviä tähän tarkoitukseen. Söin muuten sellaisen lasten marjasosepurkin ja maustamattoman rahkapurkin välipalalla ja kylläpä oli hyvää!!
Lorauksessa oliiviöljyä (noin ruokalusikallinen) on järkyttävät 120 kcal. On siis todellakin merkitystä sillä, kuinka paljon sitä salaattiin lorauttaa tai "ihan vähän vaan" pannulle, kun paistaa lihaa. Nykyaikaiset tarttumattomalla pinnoitteella vuoratut pannut eivät edes sitä öljyä tarvitse.
Ja viestijää #172 suosittelen lukemaan piiiiitkän viestiketjun kokonaan..
Tänään nyt vihdoin ja viimein paino lähti laskusuuntaan, 86,7 kg. Jokohan tämä turvotus nyt vihdoinkin lähtisi pois.
Eilen muuten juoksin 5km juoksulenkin noin vain. Pystyin keskustelemaan samalla kuin juoksin, juokseminen tuntui helpolta ja jalat vain rullasivat. Sain sen 5km juostua 40 minuutissa, kunto on parantunut kuukauden takaisesta todella merkittävästi.
ap
Ap, onko sinulla iho kunnossa vai taipumusta atopiaan tms? Ihan siksi kyselen, että arvelisin rahkan ja muiden hyvien maitotuotteiden käytön ruokavaliossasi mahdollisesti lisääntyneen tämän elämänmuutoksen myötä. Jos kuitenkin tietämättäsi olet yliherkkä maidolle ja käytät sitä reilusti, se voi turvottaa ja kerätä ylipainoakin stressatessaan elimistöä vasta-ainekuormalla.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 08:57"]
Ap, onko sinulla iho kunnossa vai taipumusta atopiaan tms? Ihan siksi kyselen, että arvelisin rahkan ja muiden hyvien maitotuotteiden käytön ruokavaliossasi mahdollisesti lisääntyneen tämän elämänmuutoksen myötä. Jos kuitenkin tietämättäsi olet yliherkkä maidolle ja käytät sitä reilusti, se voi turvottaa ja kerätä ylipainoakin stressatessaan elimistöä vasta-ainekuormalla.
[/quote]
Minulla ei ole mitään allergioita tai yliherkkyyksiä.
Jäi äsken vastaamatta vielä tuohon kysymykseen syödyistä kaloreista. Syön 1800-2800 kcal päivässä.
Nyt taas lähden.
ap
Huomenta Ruotsista! Olen täällä ensi maanantaihin asti. Täällä on 30 osanottajaa monesta maasta, tähän samaan laihdutustutkimukseen liittyen.
Täällä kuntoillaan yhdessä, ryhmissä ja jaetaan kokemuksia.
On ollut tosi antoisaa nämä pari päivää. On keskusteltu esimerkiksi siitä, minkälaisia erilaisia kansallisia ruokailutottumuksia eri maissa on ja miten se vaikuttaa kansanterveyteen. Suomi on kärkipäässä Euroopassa kansalaisten lihavuudessa, vaikka ruoka periaatteessa on terveellistä. Sen sijaan taas Ranskassa syödään croissantteja suklaalevitteillä aamupalaksi, eikä lihavuus ole niin merkittävä ongelma kuin Suomessa. Suomalaiset syövät liikaa sitä terveellistäkin ruokaa, kun taas ranskalaiset osaavat lopettaa siihen yhteen croissanttiin. Tutkimuksissa ei ollut mitään viitteitä siitä, että eri kansallisuuden lihoisivat eri tavalla. Samalla ruoalla, samalla kalorimäärällä eri maissa lihotaan ihan yhtä paljon, yksittäisillä henkilöillä on toki vaihtelua aineenvaihdunnassa, mutta mitään eroa eri kansallisuuksilla tässä asiassa ei ole.
Täällä ei ole vaakoja omissa huoneissa, aamupainoa en saa mitattua, eikä se olisi vertailukelpoinen omaan vaakaan. Käytävällä oli sellainen iso vaaka (Helsingin Stockmannilla on samanlainen), josta sain lukemaksi 85 kiloa.
Maanantaina olen tasan puolivälissä tätä jaksoa. Silloin pitäisi olla 9,5 kiloa pudotettuna alkupainosta, mielellään enemmänkin. Se tarkoittaisi 84,5 kiloa. Enköhän siihen pääse, ellen jo ole!
ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 10:05"]
Huomenta Ruotsista! Olen täällä ensi maanantaihin asti. Täällä on 30 osanottajaa monesta maasta, tähän samaan laihdutustutkimukseen liittyen.
Täällä kuntoillaan yhdessä, ryhmissä ja jaetaan kokemuksia.
On ollut tosi antoisaa nämä pari päivää. On keskusteltu esimerkiksi siitä, minkälaisia erilaisia kansallisia ruokailutottumuksia eri maissa on ja miten se vaikuttaa kansanterveyteen. Suomi on kärkipäässä Euroopassa kansalaisten lihavuudessa, vaikka ruoka periaatteessa on terveellistä. Sen sijaan taas Ranskassa syödään croissantteja suklaalevitteillä aamupalaksi, eikä lihavuus ole niin merkittävä ongelma kuin Suomessa. Suomalaiset syövät liikaa sitä terveellistäkin ruokaa, kun taas ranskalaiset osaavat lopettaa siihen yhteen croissanttiin. Tutkimuksissa ei ollut mitään viitteitä siitä, että eri kansallisuuden lihoisivat eri tavalla. Samalla ruoalla, samalla kalorimäärällä eri maissa lihotaan ihan yhtä paljon, yksittäisillä henkilöillä on toki vaihtelua aineenvaihdunnassa, mutta mitään eroa eri kansallisuuksilla tässä asiassa ei ole.
Täällä ei ole vaakoja omissa huoneissa, aamupainoa en saa mitattua, eikä se olisi vertailukelpoinen omaan vaakaan. Käytävällä oli sellainen iso vaaka (Helsingin Stockmannilla on samanlainen), josta sain lukemaksi 85 kiloa.
Maanantaina olen tasan puolivälissä tätä jaksoa. Silloin pitäisi olla 9,5 kiloa pudotettuna alkupainosta, mielellään enemmänkin. Se tarkoittaisi 84,5 kiloa. Enköhän siihen pääse, ellen jo ole!
ap
[/quote]
Onnea! Olen muuten huomannut tuon saman, että ranskalaiset vetävät joka välissä leivoksia ja muita herkkuja, vaikka olisivat langanlaihoja. Ärsyttävää :)
Tsemppiä!!
Hyvä lanseeraus. Milloin julkaiset ihmedieetin/ryhmän nimen jolla ryhdytte rahastamaan tyhmiä?
Itse käytin aikoinaan metamfetamiinia n. viisi kuukautta. Se oli tehokas kuuri, läski paloi jopa nukkuessa kun aineenvaihdunta pyöri täysillä 24/7. Melkein 40kg lähti, mutta laihdutuskeinona/aineena erittäin vaarallinen, rasittaa sydäntä kohtuuttomasti.
85,2 kiloa tänään. Tasan neljä viikkoa takana, kuusi edessä. Viikon päästä ollaan puolivälissä. 8,8 kiloa lähtenyt alkutilanteesta, joten olen aikataulussa. Uskomatonta.
Isänpäivänäkään ei velttoiltu, isä tuli mukaan treenaamaan!
Lueskelin tuossa vanhoja viestejä ja haluan oikaista, että tämä on siis amerikkalainen tutkimus, ei suomalainen. Kaikki tutkimusrahat tulevat Yhdysvalloista, personal trainereille ja muille tutkimukseen osallistuville henkilöille maksetaan palkkaa Yhdysvalloista.
Hyvin sujuu!
ap
86,9 kg. Hmph, pitäisi lopettaa tämä päivittäinen punnitus, kun paino voi heitellä näin paljon. Ehkäpä tästälähin punnitsen itseni vain maanantaisin tai korkeintaan kahdesti viikossa. Ei nämä heilautukset niin häiritsisi.
Ympärillä on paljon flunssaa. Toivottavasti itse pysyn terveenä.
Tänään on vähän epäjaksava olo. Sataa, pitäisi lähteä pyörälenkille, kaikkia lihaksia kolottaa ja tuo paino. Välillä tällaista, huomenna taas toisenlaista!
ap