Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion laihtua 19 kiloa ennen joulua. 10 viikkoa aikaa.

Vierailija
14.10.2013 |

Just watch me.

Aamupaino tänään 94kg. Tavoitepaino jouluaattona 75kg.

Minulla on metodini ja tämä onnistuu.

Kommentit (333)

Vierailija
241/333 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 12:45"]

Mahtaa tuolla laihdutusvauhdilla olla joulun aikaan aikamoinen ihopoimuläjä ap:lla ! Mikään iho ei tuossa vauhdissa pysty kiinteytymään, eli edessä on hirveä kirrurginen ihonpoistoleikkaus. YÄK!

[/quote]

Huomenta. Onneksi et ole hirveitä ihopoimuläjiäni katsomassa, voin tyytyväisenä ihailla niitä ihan itse.

Ja sitten muita kuulumisia. Seitsemättä viikkoa mennään ja edelleen tulee lihakset kipeiksi. Olin eilen sellaisessa porraslaitteessa, jossa portaita tuli jatkuvasti eteenpäin. Vähän kuin stepperi, mutta nimenomaan käveltiin suoria portaita. PT joutui jatkuvasti sanomaan, että astuisin portaalle koko jalalla, muuten on pohkeet tuhottoman kipeinä tänään. Ja niinpäs kävikin. Nyt ne ovat tuhottoman kipeitä. Yritin varvistaa puurolautasta aamulla ylähyllyltä, enkä onnistunut. Eivät pohkeet totelleet! Piti nousta tuolille.

Eilen oli vähän haikea mieli, tänään heti herätessä listasin ylös ajatuksia jakson jälkeisestä elämästä. Listasin esimerkiksi kaikki ne liikuntamuodot, joista olen oppinut tykkäämään ja joita haluan jatkossa tehdä. Olen oppinut myös sen, että minun on aivan turha yrittää luvata itselleni jotain juoksuharrastusta. En vain tykkää siitä. En myöskään jaksa joukkuelajeja. Sen sijaan uinti, pyöräily, kiipeily, sulkapallo, tennis, squash ovat sellaisia, joista pidän jo ihan ajanviettona. Ja reipas kävely. 

Olen kiinteytynyt huomattavasti. Vartalonmuotoni on aivan erilainen kuin alussa. Leveyssuunnassa on hävinnyt ulottuvuutta. Lihakset muotoutuvat.

Vaa'asta on patteri edelleen loppu. Jos ei muuten, niin lauantaina veli tulee käymään, tuo silloin työkalut.

ap

Vierailija
242/333 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 10:34"]

Olen syönyt herkkuja myös jakson aikana, pari kertaa viikossa jopa. Jäätelöä, pullaa, piirakkaa, sipsejä, pop cornia, ihan kaikkea. Herkut kuuluvat normaaliin ruokavalioon, eikä niitä pidäkään välttää. Pitää vain osata syödä niitä oikein, oikeissa paikoissa, oikea määrä ja herkkuina, ei välipaloina tai pääruokina. 

ap

[/quote]

Voisitko hieman valottaa, mitä tämä tarkoittaa? Syöt herkkuja jopa kaksi kertaa viikossa, mutta et välipaloina tai pääruokana, vaan "oikeana hetkenä". Mitä nämä oikeat hetket ovat?

Voin helposti ymmärtää, että juhlissa tms. tilaisuuksissa annetaan itselle lupa maistaa myös herkkuja, mutta aika harvalla on sellaisia viikoittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/333 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 10:12"]

Ap tuolla aikaisemmin selitti, että siinä on joku kummallinen ruuvi joka pitäisi avata tms., jotta patterin saa vaihdettua. Voihan sitä vinoilla jos se hyvältä tuntuu, mutta kannattaisi lukea koko ketju ensin.

[/quote]

olen lukenut koko ketjun :) ja aika uusavuton on mies jos ei osaa patteria vaihtaa, en voi mitään.

Vierailija
244/333 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 10:12"]

Ap tuolla aikaisemmin selitti, että siinä on joku kummallinen ruuvi joka pitäisi avata tms., jotta patterin saa vaihdettua. Voihan sitä vinoilla jos se hyvältä tuntuu, mutta kannattaisi lukea koko ketju ensin.

[/quote]

olen lukenut koko ketjun :) ja aika uusavuton on mies jos ei osaa patteria vaihtaa, en voi mitään.

[/quote]

Paitsi että jos olet lukenut koko ketjun, tiedät, ettei ap:lla ole miestä.

Vierailija
245/333 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ap on jostain miehestä aiemmin puhunut.

Vierailija
246/333 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä joulun ajan laihdutukseen! Itse havahduin kamaliin lomakuviin ja kävin vaa'alla. 15 kg pitäisi lähteä kesään mennessä. Mietin mistä saisi ryhmätukea kun painonvartijoitakaan ei enää ole? Asun keski - Suomessa..

Vierailija
247/333 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hyssykät millaista väkeä täällä kehtaakin päästää idiotisminsa näppäimiltä eteenpäin... =) Mutta ap:ta on inspiroivaa seurata. Olet jo niin hienosti edennyt, ja ennen joulua vielä ehtii painoa pudota, että olet superonnistuja jo nyt! Ja mikä tärkeintä, olet ymmärtänyt, että työ jatkuu keväällä, seuraavana vuonna ja aina siitä eteenpäinkin. Tämä ymmärrys näiltä mustavalkoisilta leuanrepijöiltä puuttuu.

Päivitäthän vieläkin ap, terv. Pyörre

Vierailija
248/333 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanu 20 kiloa elokuun lopusta.. 

Vierailija
249/333 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanu 20 kiloa elokuun lopusta.. 

Vierailija
250/333 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on kieltämättä mennyt oudoksi?! Ap mukaan lukien.

Vierailija
251/333 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 12:43"]

Tämä ketju on kieltämättä mennyt oudoksi?! Ap mukaan lukien.

[/quote]

niin on, en usko enää koko juttuun.

Vierailija
252/333 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 13:00"]

Hohhoijjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Vieläkö teistä joku uskoo tähän p.....n?

Jos motivaatio noin kova kuin ap antoi ymmärtää ja suutahtaa muutamasta epäilevästä kannanotosta ja luopuu leikistä, niin miten voi muka onnistua koko asiassa? Kun tämän ketjun lukee huolella läpi, niin huomaa miten ap sepittänyt koko jutun, ihan alkumetreillä jo käy ilmi. Nyt häneltäkin into loppunut tähän kokonaan kun ei keksi enää mitään sanottavaa.

Mutta leppoisaa joulunodotusta kaikille !

[/quote]

Ai mistä se käy heti alkumetreillä ilmi?

[/quote]

Jospa lukisit koko ketjun ajatuksen kanssa läpi?

Vierailija
253/333 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:51"]

No tota vikaa nyt ei usko kukaan...

Oon niin varma että ap kyllästyi kateellisiin, väsyttäviin ja musertaviin arvostelijoihin... Toivottavasti tajusi siirtyä esim. kiloklubille jne... Siellä sentään vertaistukea oikeasti saa.

[/quote]

No minä ainakin uskon. Jos ap oikein tosissaan, ei välittäisi negatiivisista ja epäilevistä kommenteista. Jatkaisi päivittämistä tänne ja näyttäisi mistä on tehty :) Niin ainakin minä tekisin. Kivaa joulunodotusta kaikille!

Vierailija
254/333 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 17:11"]

ei näy kuvia, kun niitä ei ole olemassakaan. Kuka tähän enää uskoo, ei kukaan

[/quote]Jaa , kyllä mä miellän tuon kuvaksi.

Vierailija
255/333 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 21:34"]

UPEAA!!!! Voit todellakin olla itseesi tyytyväinen! :) Hienoa. Olisin mielelläni lueskellut kuulumisiasi matkan varreltakin. Mä olin kyllä mukana tsemppaamassa :) Hienoa! Hyvää joulua sinulle! Nyt varmasti saat vähän herkutellakin hyvällä omalla tunnolla?

[/quote]

Kyllä herkuttelen :) Mulla on kolmen päivän "lupa" syödä ihan mitä vaan. Palataan vain perusarkeen sen jälkeen. 

Personal trainer lähti takaisin Amerikkaan ja saan nyt suomalaisen uudenvuoden jälkeen treenariksi. Näen sitä kahden kuukauden ajan kerran viikossa, sitten saakin tottua kerran kuukaudessa kuulumisten vaihtamiseen. 

Kävin lauantaina ostamassa itselleni jouluksi uuden mekon. Koko 38!!!!!! Lokakuussa käytin koon 44 vaatteita, mutta ne olivat oikeasti liian pieniä nekin. 38 ei muuten tietenkään mene vielä, mutta tuollaisessa väljässä mekossa sekin koko sujahti päälle noin vain.

Olen onnellinen ja erittäin ylpeä itsestäni. Hiukan huominen jännittää, kun sukulaiset tulevat näkemään tällaisen yllättävän muutoksen. 

ap

[/quote]

laitahan nyt ne kuvat ennen ja jälkeen yhtä aikaa.

[/quote]

Nimenomaan ja vielä niin, että kuvissa näkyy päivämäärät. Tuollainen yksittäinen random-kuva "jälkeenpäin" ei sano yhtään mitään, etenkin kun voi ihan hyvin olla netistä kopioitu.

Vierailija
256/333 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 19:53"]

Missä se ennen kuva on,missasin?

[/quote]

sama täällä, en ole sitä ennen kuvaa nähnyt laisinkaan!!! Eikä varmaan tulla näkemäänkään. Tämä juttu on niin provo kuin olla voi.

Vierailija
257/333 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on laihdusmatka? Kerro ja äkkiä, en koskaan ole ollut sellaisella. Kuullostaa eksoottiselta ;)

Vierailija
258/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikset pyöristä samantien 20 kiloon..?8

Vierailija
259/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 09:57"]

no mikset pyöristä samantien 20 kiloon..?8

[/quote]

Se ei onnistu :) 

Päivitän aamupainon tänne joka päivä.

ap

Vierailija
260/333 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se onnistukkaan, olet asettanut itsellesi sellaiset ehdot että voit hyvällä omallatunnolla epäonnistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän