Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usein sanotaan että jos miehellä on historiaa maksullisissa käymistä, niin se on ehdoton turn off...Mutta voisitko hyväksyä asian jos maksul...

Vierailija
28.08.2020 |

Kaikki miehethän eivät saa seksiä ilmaiseksi, joten jos selviäisi että tapailemasi mies on aikanaan käynyt maksullisissa, mutta vain siksi koska hänellä ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa, niin olisiko se tällaisessakin tapauksessa ehdoton turn off?
Ja painotan myös sitä, että tässä tapauksessa tapailemasi mies olisi käyttänyt vain yksin toimivien naisten palveluita, ei parituksen uhreja.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se on eri asia jos vaikka rikas liikemies ihan huvikseen käyttää maksullisia naisia, kuin jos vertaa siihen ujoon mieheen joka on 3 vuotta kärvistellyt sinkkuna eikä hänellä ole muuta mahdollisuutta saada seksiä

Totta, ei haittaa, jos on rikas liikemies.

Voin kertoa, että tämä se vasta onkin turn off. Haluaako joku kuulla vienti-inssitarinoita Aasian työkeikoilta? Entä naimisiin sedän kanssa? Vähän seksiä ”tyttöjen” jälkeen?

Sitähän minäkin.

Vierailija
22/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, seksiä kaipaava nainen kuin nainen pystyy halutessaan asentamaan tinderin ja valitsemaan sieltä mieleisensä miehen vielä samalle viikolle (monesti jopa samalle illalle)

Kun puhutaan siis normaaleista naisista, eikä mistään 150kg obeeseista, pultsareista tai narkeista.

Toista se on miehenä, aivan täysin toista.

Siksi maksullisten käyttö on ihan ymmärrettävää

Ehkä nainen saattaakin saada helposti jostain Tinderistä miehen ja seksiä. Se sitten taas onkin ihan eri asia, saako hyvän miehen ja hyvää seksiä. Sitähän ei mitenkään voi ennalta varmistaa ja kun on muutama surkea kokemus takana, ei huvita enää edes kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää harrastaa seksiä? Yök.

Kysy niiltä naisilta, jotka käyttävät mm. Ghanan rattopoikia.

Vierailija
24/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin todella ihastunut komeaan ja mukavaksi luulemaani mieheen, joka oli myös menestynyt ja aika korkea johtaja. Sitten hän alkoi kertoilla käyvänsä paljon maksullisilla, kun se on helpompaa. Oli todella iso turn off. Jo se olisi riittänyt, mutta hän kommentoi myös rumasti yhden naisen rintoja. Aivan uskomaton turn off se hänen yleinen asenteensa naisia kohtaan.

Aloituksessa puhuttiin miehestä jolla ei ole muuta mahdollisuutta seksiin kuin maksullisten käyttö.

Joten tuo tapailemasi mies ei ole vertailukelpoinen.

Edelleen kaipaisin kannan ottoa alkuperäiseen kysymykseen

Jos ruma mies käy maksullisilla, se on vielä vähemmän kiinnostava kuin komea mies, joka käy maksullisilla.

Aloituksessa puhuttiin miehestä jota tapailisit, joten selkeästi hänellä olisi sinua miellyttävä ulkomuoto.

Vierailija
25/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kylla turn off.  Maksullisiin mentaessa mies tietaa ettei nainen halua hanta muuten kuin rahan takia,  ja silti tekee sen.   En voisi kuvitellakaan harrastavani seksia itse ihmisen kanssa.  Vakisin miettii myos naiden prostituoitujen lahtokohtia,  ovatko he jonkinlaisen ihmiskaupan uhreja?  Tai kenties rahallisesti jotenkin todella pulassa koska kaikilla ei ole tukiverkkoja?   Miehella joka ei naita asioita kyseenalaista niin ei ole sellaista alykkyytta ja moraalin tasoa mita itse edellytan.  

Tämä. Se että edes pystyy harrastamaan seksiä naisen kanssa, josta tietää, ettei se nainen oikeasti halua, vaan tekee sen vain rahan takia. Se on se turn off.

Vierailija
26/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tällaisten voisitko hyväksyä aloitusten pointtia.

Haetaan hyväksyntää kaikilta? Mitä sillä on väliä mitä tuntemattomat ajattelevat?

Vierailija
27/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostuisi. Harrastan seksiä vain tunnesiteellä, onnekseni löysin kaltaiseni. Seksiä ostava mies ei mahdu kriteereihin.

Vierailija
28/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi ihan samalla tavalla turn-off. Seksi ei ole mikään perustarve ja maksullisissa käyminen kertoo tosiaan täysin välineellisestä suhtautumisesta naisiin. Ei sellaista olekaan kuin omasta halusta seksin myyminen. Ihan samalla tavalla kuin ei ole omasta vapaasta tahdosta sijaissynnyttäjäksi rupeavia itäeurooppalaisia nuoria naisia. 

Vierailija
29/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää ajatus siitä, että miehelle on ok harrastaa seksiä tietäen, että toinen osapuoli ei sitä halua muuten kuin vastikkeellisesti. Eikä pelkästään ole ok, vaan niin kivaa, että hän maksaa siitä. En halua omaan elämääni vonkaamista ja painostusta seksiin, jossa minua ei kiinnosta, mutta miehen mielestä olisi silti kiva panna menemään. Puhumattakaan nyt ihmiskaupasta ja muista.

Onko ok jos mies on käynyt hierojalla? Tai kaupassa? Eiköhän se hieroja ja myyjäkin tee sitä hommaa vastikkeellisesti

Vierailija
30/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haetaan hyväksyntää kaikilta? Mitä sillä on väliä mitä tuntemattomat ajattelevat?

Miten et voi ymmärtää pointtia, kun siinä oli kysymys hyvin selkeästi aseteltuna?

Onko luetun ymmärtämisessäsi vikaa?

Vierailija
31/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kävi vain kerran kokeilemassa?

Vierailija
32/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kävi vain kerran kokeilemassa?

Kerta tai sata, sama lopputulos: paaria.

Vierailija
33/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten et voi ymmärtää pointtia, kun siinä oli kysymys hyvin selkeästi aseteltuna?

Onko luetun ymmärtämisessäsi vikaa?

Hah ei. Tällaisia ripulialoituksia täällä on harvasen päivä.

Ilmeisesti joku tekee jotain mielipidegalluppia.

Vierailija
34/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ole mitään hyväksyttävää syytä, kun ottaa huomioon ettet voi tietää onko nainen siinä vapaaehtoisesti vai pakotettuna. Voit olla raiskaa ja.

Vierailija
35/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majesteettirikos Pyhän Oikean Seksuaalisuuden ylipapittaria kohtaan. Tuomio: Ikuinen onania.

Vierailija
36/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksin saaminen ole mikään ihmisoikeus. - Ja toisin kuin tällä palstalla oisinaan väitetään, niin ei se seksin saaminen naisenakaan ole aina ehdottoman varmaa.

Itse olen ollutt ilman seksiä (kumppanin kanssa) jo ueamman vuoden. (Yli tuon edellä mainitun viisi vuotta). Ei tämä ole aina hyvältä tuntunut, muta minkäs teet. Ihminen ei ole minulle kauppatavara, ta seksi palvelu, jota yrittäsin hänelä ostaa, tai "ottaa" ja saada väkisin.

En ole kiinnostunut ns. yhden yön jutuista. - En ainakaan nin paljon, että tietoisesti lähsin hakemaan sellaisa itsellni 

Ja kyllä. Syy on minun siinäkin, että olen käyttänyt ajastani 99,5% muuhun kuin siihen, että löytäisin ja kohtaisin iselleni mahd. kumppanin, jonka kanssa tilanne saattaisi sitten omalla painollaan edetä seksiin  asti. Aseksuaali en koe tai tunne olevan.     

Vierailija
37/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei mulle haluais kustantaa mitään, ja olis ennen kustantanu muille naisille, niin en lämpeis. :D

Vierailija
38/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ole mitään hyväksyttävää syytä, kun ottaa huomioon ettet voi tietää onko nainen siinä vapaaehtoisesti vai pakotettuna. Voit olla raiskaa ja.

<

Aloituksessa oli mainittu että yksityinen toimija, joten spekulointisi on turhaa.

Kyllä ne on helppo erottaa ihmiskaupan uhreista, jos edes vähän käyttää järkeään.

Vierailija
39/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se muuta sitä, että samalla maksullisella on käynyt mittava määrä miehiä asiakkaana. Miehiä, jotka käy luultavasti muillakin maksullisilla. Miehiä, joilla voi olla tarttuvia tauteja.

Yksikään järjissään oleva seksin myyjä ei suostu hommaan ilman kumia. Ja yksikään järjissään oleva asiakas ei halua seksiä ilman kumia. Vatipäät on asia erikseen.

Vierailija
40/90 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin mies, joka on ostanut seksiä yhdeltä kuin naipotellut pitkin kyliä. 

Olen itsekin ostanut seksiä eikä siinä mielestäni ole mitään pahaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän