Tampereella avataan rasismin ilmiantokanava
Kommentit (50)
Kuntaliiton mukaan idea voitaisiin toteuttaa muissakin kaupungeissa.
Oikein virallinen kiusaamis, häirintä ja jonkun vihamiehen elämänvaikeuttamis perätön kanava! Hyvä Tampere!
Minä taas teen ilmoituksen eräästä Helsinkiläisestä joka sanoi minua Kieroksi Savolaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Teen heti ilmoituksen tuosta naapurin Romanista. Haukkui minua Gaajoksi.
Onko se rasistinen ilmaisu?
Köyhät kokevat paljon rasismia. Ja henkistä kidutusta.
Vierailija kirjoitti:
Oikein virallinen kiusaamis, häirintä ja jonkun vihamiehen elämänvaikeuttamis perätön kanava! Hyvä Tampere!
Historia tuntee monta toimivaa esimerkkiä tällaisesta. Mm. Maon Kiinassa ja DDR:ssä ilmiannettiin ihmisiä hyvällä menestyksellä.
Hyvä, ilmiannan sinne roadmanit jotka ottavat kohteekseen kantasuomalaiset naiset. Ryöstön ja ahdistelun motiivi on rasistinen, seksistinen ja opportunistinen.
Maalita Mansessa!- mainoskampanja tulossa?
Taas uusi kivi helvettiin johtavalle tielle. Mikä ikinä voisi mennä tässä pieleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Historia tuntee monta toimivaa esimerkkiä tällaisesta. Mm. Maon Kiinassa ja DDR:ssä ilmiannettiin ihmisiä hyvällä menestyksellä.
Älkää äänestäkö persuja, niin saatte olla rauhassa!
Yksinkertaista.
"Hyvä, ilmiannan sinne roadmanit jotka ottavat kohteekseen kantasuomalaiset naiset. Ryöstön ja ahdistelun motiivi on rasistinen, seksistinen ja opportunistinen. "
Minä ilmoitan myös.
Kenen typeryksen idea toi kantaväestön kurmotus on taas? Nimiä?
Pitääpä ilmiantaa. Mmut haukkuivat minua spermanaamaksi
Tampereella rupeaa näköjään hihnapyörä sutimaan oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella rupeaa näköjään hihnapyörä sutimaan oikein kunnolla.
Pormestarina homo bile Ile mitä muuta voi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kenen typeryksen idea toi kantaväestön kurmotus on taas? Nimiä?
Täältä löydät:
https://www.tampere.fi/ajankohtaista/2026/03/12/tampereelle-tulossa-uus…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää äänestäkö persuja, niin saatte olla rauhassa!
Yksinkertaista.
Miten äänestäminen liittyy ilmiantokanavan käyttöön? Ei kukaan tule kurkistamaan äänestyskoppiin, ketä äänestät ja lähde sitten nettiin ja raportoimaan sitä.
Voiko tähän ilmiantaa koskarin huumekauppiaat kun poliisia ei muuten kiinnosta? Käykö sossutäti torumassa, jos ilmoittaa niiden käyttäneen rasistisia herjauksia ja vihakatseita? Entäpä turvallinen tila, voiko sen puutteesta valittaa tähän kanavaan?
Teen heti ilmoituksen tuosta naapurin Romanista. Haukkui minua Gaajoksi.