Tuntuu että moni "kunnollinen" "kiltti" nainen pelkää miestä jolla vähän villimpi nuoruus
Juoksut on juostu. Oli siis aika villi nuoruus, johon kuului naisia viinaa matkustelua rötöstelyä jne. 😅 Nyt päälle kolmekymppisenä olen kuitenkin rauhoittunut ja alkanut etsimään ns. kunnollista (siveellinen, kiltti, ei-räväkkä) naista kenen kanssa asettua aloilleen. Tuntuu kuitenkin että monelle naiselle tuo menneisyyteni on iso red flag. Onko tosiaan näin? Miksi? Olen itse teorisoinut että saattaisi eniten vaikuttaa tuo kaatojen määrä, kun 2-kymppisenä tuli kaadettua suurinpiirtein joka viikonloppu uusi nainen! 😅 Ehkä näillä vähän hiljaisemmilla kilteillä naisilla ei riitä itsetunto? Mulla on suuri suu joten en pysty pitämään menneisyyttäni salaisuutenakaan. 😔 Ehkä mut on tuomittu yksin kulkemaan?😔
M33
Kommentit (238)
Minulle on yhdentekevää paljonko mies on n.ussinut (yksi kunnollisimmasta tuntemistani perheenisistä viihdytti nuorena joka viikonloppu eri naista ja onnistui vielä antamaan vaikutelman että naiset vaan kaatui sen sänkyyn eikä hän herrasmiehenä voinut muuta kuin hoidella ne).
Mutta en koskaan, ikinä enkä missään olosuhteissa tapailisi miestä joka käyttää hymiöitä tuohon malliin tai luonnehtii itseään suurisuiseksi. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.
Kommentoin aiemmin tätä jo mutta antaisin vielä toisen näkökulman eli APlle krediittiä. Kertomalla noista nainen osaa vaatia sitten tarpeeksi testejä. Rehellinen isosuinen mies voi siis olla hyvä. Eräs kohtaamani kertoi syyhystä joka tuli eksänsä jälkeen. Kertoi että sai lääkityksen mutta vielä kutinaa oli. Halusi tavata ja panna. En suostunut ennen kuin vaiva loppuisi. Suuttui. Mut säästyin ongelmalta.
Verbi pelkää on sinun tapauksessasi väärä , oikea on inhoaa. Ja tarkoitan otsikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee. Naiset pelkävät seksuaalisesti itsevarmaa miestä. Sellaista on näet vaikeampi kontrolloida pihtaamalla, kun mies saa helposti muualtakin.
M38
Jos lähtökohtana miehellä on se, että ongelmien tullessa kohdalle mies lähtee vieraisiin, on täysin ymmärrettävää, ettei sellainen mies ole houkuttava vakavaan parisuhteeseen tai perheen perustamiseen. Ei ole luotettava eikä halua ratkaista ongelmia yhdessä. Tällainen mies on pitänyt naisia kertakäyttöhyödykkeinä, eikä sellaisesta tottumuksesta ihan sormia napsauttamalla opita kokonaan pois.
AP:n ongelma tuli esille jo aloituksessa, jossa hän myönsi että hänellä on suuri suu. Jos on viettänyt villiä nuoruutta eikä pysty pitämään tästä suutaan kiinni niin silloin ei ole päässyt irti villeistä vuosista. En pidä itseäni jakorasiana, mutta miehiä oli aikamoinen liuta opiskeluaikana. Miehelleni kerroin että niitä oli vain muutama, mutta en muistele heitä lainkaan ja rakastan vain häntä. Tämä riittiä miehelleni, jolla oli rauhallisempi nuoruus. En kaikaa menneisyydestäni yhtään miestä enkä olisi ollut valmis heidän kanssaan naimisiin. Joskus saatan yksin muistella joitakin kokemuksia, kun nautin viinilasillista yksin ja pohdin erilaisia asioita. Tätä tapahtuu ehkä kerran vuodessa, jos silloinkaan. Tuollaisella ei ole mitään väliä, jos nuoruuden juoksut on juostu. Oli niitä kierroksia sitten vähemmän tai enemmän.
Luulis että noin jännä mies on todella kuumaa kamaa. Kannattais ehkä korostaa enemmän sitä puolta.
Ei se ole se villi nuoruus vaan nykyinen suuri suu. Se, että alat heti alkumetreillä jauhaa "kaadoistasi" suu vaahdossa, kertoo, että olet yhä samalla tasolla.
Muutama vuosi pitää vielä aikuisuutta odottaa.
Kaltaisiasi EI pelätä, vaan sivuutetaan, koska tiedetään jo, ettei maksa vaivaa.
Pökäle EI muutu suklaaks.
Tyhjän saa pyytämättäkin.
Etsi sieltä omasta lieteastiastasi vaan, ja lopeta itsellesi valehtelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaanpa, kun tämäntyyppisen miehen kanssa olen erehtynyt suhteeseen. Tämä mies tosiaan esitteli itsensä kilttinä, jopa ujona miehenä, jolla ei ole kauheasti kokemusta naisista, viihtyy itsekseen ja kavaili elävänsä "pappaelämää" (oli 32). Uskokaa tai älkää, minä olin myyty tämmöisenä rauhallisena, kilttinä tutkijanaisena joka haki juuri tavallista, samanhenkistä miestä. No, sitten alkoi hiljalleen käydä ilmi että mies onkin tämmöinen "juoksunsa juossut". Seksiä ei halunnut minun kanssa mutta aiemmassa elämässä reikä kuin reikä oli kelvannut. On myös sitoutumiskammoinen, häntä "rajoitetaan" jos puhutaan yhtään normaaleista suhteen pelisäännöistä. Niin ja hänelle on jäänyt päälle tapa pyytää naisten puhelinnumeroita. Ai miks oon tässä suhteessa? Hyvä kysymys. Salasi totuuden niin pitkään että ehdin rakastua. Nyt kyllä pohdin eroa vakavasti.
Näin käy kun ei ollenkaan mieti sanojen ja tekojen eroa.
Mies, joka iskee naisia tosta vaan ja josta ei tule vähäisissäkään määrin epävarmaa tai creepyä vaikutelmaa, on yleensä kauhea pukki, vaikka kuinka väittäisi itseään ujoksi ja kiltiksi.
Naisten on ilmeisesti vaikea ymmärtää sitä, että tavalliselle miehelle, joka ei ole mikään naistenmies ja joka ei iske naisia jatkuvasti (eikä ole aiemminkaan iskenyt naisia jatkuvasti), naiselle juttelu iskemismielessä ja kahville pyytämistä ajatellen on aina vähän pelottava juttu. Samoin ne muutamat ekat treffit, joilla miehen täytyy ohjata ja sopivasti käydä naiseen käsiksi ( ettei nainen sano ettei ollut yhtään kemiaa), ne ovat tavalliselle, epä-naistenmiehelle melkoinen suoritus, josta saa onnitella itseään suuresti, jos pahasti töppäilemättä sai homman sujumaan. Ei se ole mitään mikä tulee kuin nauhalta kelaamalla, ilman paineita.
Paitsi niille pukkityyppisille miehille on, ja sellaisen lankaanhan sinäkin menit.
M/40
Ihan hyvä arvaus mutta väärin meni. Mies oli alussa ihan uskottava siinä että ei ole kokenut naisten kanssa. Esimerkiksi ekaa tapaamista minä jouduin ehdottamaan ja koska välimatka oli pitkä, ehdotin että tulen miehen luo ja lähden vaikka heti pois jos ei synkkaa, mutta muuten olisin yhden yön jos se on molemmista ok. Mies oli hermona ja sanoi, että sellainen (nainen kylään) ei ole hänelle tyypillistä eikä ole tottunut sellaiseen. Kun tavattiin, mies ei luritellut mitään ja jopa löi mulle rätin käteen kun keksi hermostuksissaan että asunnon voisi siivota (joo, ihan tosi.) Tämän takia juuri uskoinkin niin pitkään siihen ujo mies -tarinaan, käytös oli jotenkin niin aidon tökerön ja kokemattoman oloista. Mutta kuinka ollakaan paljastui kuitenkin että takana on lukuisia lyhyitä naissuhteita eikä tuota ongelmia koiraa ulkoiluttaessa kerätä parit puhelinnumerot koiraa ihailemaan tulleilta naisilta.
Haha... Taas omanlaisensa tarina. Ilmeisesti tälle miehelle seksin saaminen on niin vaivatonta, että kehitti pitkälle viedyn taktiikan jallittaa naisilta siivousapua.
Ei kiertopalkintomiehet, jotka ovat uittaneet munaansa joka kolossa, kiinnosta.
T. kiltti nainen
Ehkä vika on suuressa suussasi, eivät naiset tahdo kuunnella miten muistelet nuoruusvuosien kaatojasi. Se ei tee sinusta kiihottavaa oria, vaan vastenmielisen naistennaurattajan. He haistavat sitoutumisvaikeudet ja pettämisen.
Sellainen fantasia tällä viikolla.
Oletko ap vielä siellä? Täällä kiltti naapurin tyttö, jonka miehellä kuvailemasi villi nuoruus. Hän oli ja on edelleen myös suht menestynyt yrittäjä. Hän todella eli nuoruutensa, jengitaustaa myöten. Näki naiset, jotka olivat hänen kaltaisiaan ja joita sinullekin täällä ehdotetaan. Heidän kanssaan pidettiin hauskaa, mutta kiltistä tytöstä tehdään vaimo. Ollaan sovittu, että hänen menneisyydestä ei puhuta. Mies on pitänyt perheestään aina huolta ja varsinainen kotikissa nykyään. Baarit on nähty, kuten sanoo. Sulle moraalisoidaan täällä, mutta monta rumaa temppua nämä kiltiksi julistautuvat miehet ja naiset ovat puolisolleen tehneet, ei menneisyys mitään takaa.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee. Naiset pelkävät seksuaalisesti itsevarmaa miestä. Sellaista on näet vaikeampi kontrolloida pihtaamalla, kun mies saa helposti muualtakin.
M38
Nyt sinä sekoitat asioita.
Naiset kyllä pitävät seksuaalisesti itsevarmasta miehestä vaan eivät häntäheikistä.
Nämä EIVÄT ole sama asia.
Miettikää jos tapailemanne mies olisi joku keila joka vaan retostelee menemään sillä miten hirveästi naisia on tullut kaadeltua :DD en tuomitse tuota toimintaa kun olen aika kevytkenkäinen itsekin mut naurettavaa toimintaa huudella asiasta ja levitellä omaa pilluhaukan mainetta. Mahtaa olla pieni ego ja sosiaaliset taidot vähän kateissa.
Ei kiitos Ap:n kaltaisille miehille.
Kunnollisia ja järkeviä miehiä on onneksi olemassa.
Joo ei tulis kuuloonkaan, liian erilainen elämänkatsomus ja arvot. Enkä haluaisi olla yksi monista.
T. Neitsyt nainen
Työkaveri yritti pitkään saada minusta seurustelukumppania.
Hän oli mennyt sänkyyn 10 naisen kanssa ja minä yhden miehen.
En halunnut itselleni jämämiestä, jolla on täysin erilaiset moraalikäsitykset kuin minulla.
Jatkoimme pitkään ystävinä.
AP on oksettava sovinisti, jolle naiset ovat käyttöesineitä.
Nuorena AP:lla teki mieli bilettää ja nussia, joten nuoruutensa ajan AP käytti naisia hauskanpitoon, ja nyt kun alkaa ikää olla, testot laskea ja hulivilielämä kyllästyttää, pitäisikin saada kiltti ja siveellinen nainen käyttötarkoitukseen vaimona.
AP:lla klassinen ”hu@ra ja Madonna”-syndrooma.
On epänormaalia luuhata puolen kaupungin kanssa ja olettaa pääsevänsä parisuhteeseen kunnollisen ihmisen kanssa.
Miksi luulisit ihmisen viettäneen kunnollista elämää? - Siksi, että hänellä on sellaiset elämänarvot.
No et kai kuvittele tällaisen naisen kelpuuttavan miestä joka alkaa nikotella kun kysyy hänen seksuaalihistoriastaan?
Tietenkin sulla on oikeus olla kommentoimatta. Mutta tyydy sitten lumppuihin jotka eivät turhia kysele ja joille kelpaa mela kuin mela.