Asioita, jotka ärsyttävät vain sua, ei yleisesti kaikkia ihmisiä?
Mua ottaa päähän klo 12-14 tapahtuvat äkkinäiset kovat äänet, odottamattomat ovikellonsoittajat ja oravia tai elämäänsä räksyttävät koirat. Vauva on tosi huonouninen ja herää mun syvään hengitykseenkin.
Kommentit (578)
Se, kun Putouksen alussa sanotaan "seurananne tänään viehättävät komediennet ja taipuisat koomikot". Miten se viehättävyys liittyy mihinkään? Ulkonäön takiako ne naiset siellä muka on? Ymmärtäisin, jos sanottaisiin myös "komeat koomikot", mutta ketuttaa naisten ulkonäön korostus.
Se, että sukupuolta korostetaan vain silloin, kun kyseessä on nainen. Naiskoomikko, naiskitaristi, naisurheilija, naispelaaja. Yleensä oletetaan vaan mieheksi. Sitten täytyy korostaa, kuinka joku on naiseksi niin hauska.
Kun metroasemalla (ja missä vaan muuallakin) ihmiset tulevat seisomaan niin lähelle, että voisivat tunkea kielen korvaasi, ja tilaa olisi kyllä vaikka kuinka.
Sanomalehtipaperin rapina sivua käännettäessä.
Se kun jalankulkijoiden liikennevalotilanteessa (sellaisessa missä valot saa vaihtumaan napilla) joku saatanan mummo kipittää sinne toiselle puolelle ja alkaa rynkyttämään sitä nappia. Vaikka valo palaisi. Vaikka näkee että minä seison siellä toisella puolella odottomassa myös. Siis vois ihan samantien tulla päin naamaa sanomaan että olen heidän mielestään jotenkin kehari kun en oletettavasti ole osannut sitä nappia heidän mielestä painaa???? Ja sitten jotkut sankarit tulee siihen mun VIEREEN runkkaamaan sitä nappulaa, sillon tekis mieli vetää lättyyn.
Se, kun meidän toimiston naiset korkokenkiään käyttäessä ovat jollain ihme itsetuntotripillä ja paukuttavat askeliaan lattiaan raivolla. Kun on matalat kengät jalassa, kävelevät normaalisti. Heti kun on korkkikset, niin pitää paukuttuuaa menemään, että varmasti koko toimisto tietää, että täällä on Tosinainen liikkeellä.
Sanonta "Sitä saa mitä tilaa." Yleensä itsekeskeisellä äänellä.
Suomi-iskelmä.
Tiedän että oikea kirjoitusmuoto on "niinpä", mutta mua jostain syystä ärsyttää se, kun se kirjoitetaan niin, eikä "niimpä" :D
Se, että ihmiset on hiton tyhmiä. Ärsyttää siiiiis ihan kaikki. Thänx täst keskustelust, intresting.
ihan jatkuvasti älypuhelimissaan kiinni olevat ihmiset
Junissa ja busseissa karkkeja tms. mässyttävät ja rouskuttavat henkilöt. Erityisesti kaiken ikäisiltä naisilta tuntuu aina laukusta löytävän sitä herkkua, jota ensin rapistellen kaivetaan ja sitten autuaasti mässytetään.
Lyhyet sormet ja kapeat huulet.
Leffassa syövät ihmiset. Joku karkkipussi vielä menee, mutta joskus on vieressä kaamean popcorn-sammion kanssa joku, joka mässyttää inhottavasti niitä popcorneja ja NUOLEE sormiaan! Sitten slurps slurps cokista päälle. Menee koko kallis leffaelämys pilalle. Miksi pitää koko ajan syödä?
Samoin inhoan sitä, kun työkaveri laittaa mikroon jonkun hirveänhajuisen safkan. Loppupäivä haisee kahvihuone esim. kalalle. Eikö voisi tuoda vähä neutraalimpia eväitä?
Mieheni nenä. Aina kun hän on kännissä tai himokas, se kasvaa valtaviin mittoihin. Inhottavaa. Korreloi jotenkin ilmeisesti kullinsa kanssa. YÖK
t. Pinokkion muija
ihmiset jotka laittaa 2 pistettä lauseen loppuun(..)
stadin slangi
Minuu ärsyttää maanantai aamut. Viikko alussa ja pitää laskea montako yötä on viikonloppuun.
Sit ku lapset pimpottaa ovikelloo sata kertaa. Ja ku tulwvat sisään potkivat kengät ja takit sikinsokin käytävälle.
Ja olen käskenyt laittaa paikoilleen mut, eiii.
Väliviivalliset etunimet, etenkin kun yleensä niitä ihmisiä ei kukaan, ei edes se oma äiti, joka sen nimen on kakaralleen antanut kutsu sillä koko nimellä, vaan jollain lempinimellä tai toisella niistä etunimistä, niin miksi vaivautua antamaan lapselle pitkä nimi riippakiveksi?
Ja muutenkin mun mielestä ihmiselle riittää etunimi ja toinen nimi, kolme etunimeä on vaan jotenkin liikaa.
Herätyskello ja torkun painaminen!
Se kun ihmiset AV:lla spämmäävät saman viestin useampaan kertaan peräjälkeen
Minua ärsyttää kaupassa ihmiset jotka tukkii yhden käytävän ku miettivät mitä ottaisivat hyllystä kärryyn. Sit ku yrittää ohittaa niin taas se kiilaa eteen. Tai ihmiset jotka jutustelevat leveästi hyllyjen välissä , että ei varmadti kukaan mahdu ohi tai pitää kiertää koko hylly tai jopa ootella ,että kyseiseltä hyllyltä voi valita tavaran . Pitää vaan seistä edessä vaikka näkee ,että toinen on tulossa
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 01:54"]Ei se lapsen hankkiminen tarkoita sitä, että on pakko muuttua imbesilliksi, hei![/quote]
Sulla on syy ja seuraus menny väärin päin. Eli pitää olla imbesilli hankkiakseen lapsen. Tämä on varmasti oikea palsta kertoa teille tämä asia. :D