Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häntäluu kipeytyy istuessa - voiko syy olla synnytyksessä?

Vierailija
28.10.2013 |

Mun nuorempi lapsi synty noin vuosi sitten. Siitä lähtien ollut niin, että kun istun pitempiä aikoja paikallani (varsinkin kovemmalla tuolilla) niin häntäluu kipeytyy niin, etten meinaa päästä pystyyn kun tekee niin kipeää. Oikein kammoan esim. luentoja tai konsertteja tms. kun tietää ettei meinaa ylös päästä tuolista :/ 

Voiko synnytys aiheuttaa tälläistä?

Pystyykö sitä mitenkään parantamaan vai onko vaan kestettävä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se usein kipeytyy, varsinkin kun se synnytys on käynnissä.

Vierailija
2/4 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama juttu kauan. Se meni sitten ajan kanssa ohi... Toisen lapsen kanssa se kävi oli juuriki yli vuoden todella ilkeä, just sama vaiva kuin Sinulla, minulla oli tyyny mukana jos piti istua kovalla penkillä :D  :D Kolmannen lapsen syntymän jälkeen se vaiva katosi, outoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInullaoli pitkään tuo vaiva, ei kuitenkaan tullut synnytyksenjälkeen. Raskausaikan oli kyllä noita kipuja. Mutta vuosi asynnytyksestä alkoi istumisesta häntäluu vai mikä se ny tonkaan kipeytyä. Kävin omt -fysioterapeutilla (ortopedinen manuaalinen terapia) pari kertaa. Jo ensimmäisen käsittelyn jälkeen se kipu hävisi, joten toka kerta olikin jo turha. Hän teki minulle vain jotain asentohoitoja siinä pöydällä pötköttäessäni. 

Vierailija
4/4 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus "häntäluukipu" onkin lihasperäistä. Kunnon hieronta (pakarat, alaselkä) auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi