Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa häihimme 360g 0,99€ eineslihapullat

Vierailija
11.06.2025 |

Eli mies haluaa, että häissämme tarjotaan keitettyjä perunoita, eines lihapullia ja salaattia. Lisäksi toki erilaisia leipiä, tuorejuustolevitettä ja voita. Kasvissyöjille itsetehtyjä kasvispyöryköitä. Liaäksi toki ketsuppia, majoneesia ja 2 eri salaatinkastiketta.

Mies ei siis jaksaisi että tehdään itse myös lihapullat, vaan hänestä nuo eineslihapullat menee täydestä jos upotetaan ne chili-pippuri-valkosipulimauste-öljy-seoksessa ennen uuniin laittoa, koska silloin ei enää maistu einespullilta.

Ja ei, tämä ei ole vitsi. Itse vähän mietin että meneekö tuo läpi. Ja sinällään meillä ei ole rahasta kyllä puutetta, haluamme vaan päästä helpolla ja ollaan aika pihejä. En todellakaan ymmärrä, että miksi joku laittaa 5000€ tms. Häihinsä kun edullisestikin saa hauskat juhlat.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva miehesi kuulostaa fiksulta ja säästäväiseltä kaverilta.

Vierailija
2/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aivan varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on ihan hyviä. 

Vierailija
4/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booli kannattaa tehdä kiljusta ja xtran appensiinimehusta

Vierailija
5/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpais! Toki olen hiilaria välttelevä kasvissyöjä eli söisin niitä itsetehtyjä kasvispyöryköitä ja salaattia ja se olisi ihan riittävä! Kannattaa käydä Tallinnasta hakee juomat tai tilata Saksasta niin juomista saa kans paljon kaloreita, niin ei jaksa edes syödä niin paljoa. Makean ystävä en ole eli mulle riittäis pala ihan kaupan pakaste mutakakkua tai prinsessakakkua. Omissa häissä oli kans noita kakkuja tarjolla ja maistui kaikille! Turhaa laittaa rahaa johonkin konditorion kermaplösöön. Mieluummin palkkaa vaikka dj:n häihin tanssittamaan jengiä.

Vierailija
6/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarjosin synttäreilläni noita kaupan valmis lihapullia, mutta heitin ne pannulle eka mausteöljyyn ja lopulta uunipellille niin täydestä meni. Kaikki kehuivat miten rapeita ja hyviä olivat ja koostumus oli täydellinen. Ei oo musta mikään huono idea siis. Kyllä ne ihmiset voi sitten kotona syödä sisäfilepihvejä ja karitsaa jos haluaa. Ei ole pakko just sun juhlissa syödä sellasta.

Vierailija
7/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on hyvä napsia illemmalla kun taskumatti on tyhjennetty.

Vierailija
8/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruususen häìhin kuuluu pwrinteisesti voileipäkakku, sekä tietenkin juhannussimaa.

Vierailija
9/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa leivät 30% tarroilla iltakuuden jälkeen edellisenä iltana, niin säästää kunnolla. Eivät vieraat huomaa mitään, kun leivät ottaa pusseista pois tarjoilua varten.

Vierailija
10/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa nyt edes kalliimpia ja lihaisia pyöryköitä. Noissa kaikkein halvimmissa ei välttämättä ole lihaa juuri yhtään, mutta näissä lihaisimmissa esim. Snellman, Kivikylä lihaa on oikeasti paljon. Osa näistä on samalla myös gluteenittomia.

Vierailija
11/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

360g lihapulla, aika isoja.

Vierailija
12/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivät voi kyllä helposti ostaa alesta, niitä tulee joka päivä lisää, niin yleensä aina on punalaputettuja tarjolla

Vierailija
13/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

360g lihapulla, aika isoja.

Tarkoitettu raavaille miehille, ei tuollaisille hiirulaisille

Vierailija
14/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko niitä lämmittää? Laittaisin vaan lihapullaboxin siihen pöydälle. Siitä voi käsin napsia.

Vierailija
15/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah kaikki Hesa naimiset missa ollut on olleet Kulosaaren rannassa. 

Ruoka niin sun Nain "Gurmettia", mutta kutsujat olettavat että lahjaksi laittaa rahaa niin kaytannossa itse maksat "Gurmetti" ruuan.

Mua ei tollanen kiinnosta. En halua laittaa kauheasti rahaa yhteen ainoaan paivaan, Enka varsinkaan halua, että vieraat kokee, että taytyy antaa lahjaksi rahaa.

Yhdessaolo ja se, että olisi Hauskaa eika helv... vieraita ja vakinaista tuntuu unohtuneen...

Että joo mulle kelpaa vaikka pitsa ja lihapullat ja Sima. Ihan sama. 

Vierailija
16/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies

Vierailija
17/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut niitä ja ihan kuraa on. No, joillakin on einesten jatkuva syönti pilannut makuhermot ja mikä tahansa pas*ka maistuu hyvälle

Vierailija
18/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohipizzaa ja maitoa tarjoat. 

Vierailija
19/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa nyt edes kalliimpia ja lihaisia pyöryköitä. Noissa kaikkein halvimmissa ei välttämättä ole lihaa juuri yhtään, mutta näissä lihaisimmissa esim. Snellman, Kivikylä lihaa on oikeasti paljon. Osa näistä on samalla myös gluteenittomia.

En oo ap, mutta miksi pitäisi pyrkiä syömään enemmän lihaa? 350g viikossa on maksimi eli 50g päivässä ja se tulee täyteen jo 3 lihapullasta. Kyllä ne vieraat syö muutakin sen päivän aikana ja joku ehkä jotain lihaa jo aamupalalla, mistä sitä tietää. Itse en edes pidä lihan mausta, vaikka en kasvissyöjä olekaan. En myöskään ymmärrä ajatusta, että juhlaparin pitäisi tarjota ravinto-oppien mukainen se elämässä oleva 1 ateria. Kai nyt ne ihmiset osaa normaalisti syödä sitten terveellistä ja kokolihaa tai mitä haluaa. Ja ei siellä juhlissa ole pakko mitään syödä jos ei kelpaa. Voi syödä ennen juhlia ja juhlien jälkeen. Jos joku kysyy niin voi sanoa, että lääkitys estää tai että viisaudenhammas vedettiin juuri ja siksi ei voi syödä. Tai sanoo että vatsa on vähän kipeä tai ei nyt ruoka maistu. Jokainen aikuinen osaa olla 4h syömättä.

Vierailija
20/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Booli kannattaa tehdä kiljusta ja xtran appensiinimehusta

Varatkaa reippaasti vessapaperia. Pahin hiekkapaperi löytyy xtralta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän