Asioita, jotka ärsyttävät vain sua, ei yleisesti kaikkia ihmisiä?
Mua ottaa päähän klo 12-14 tapahtuvat äkkinäiset kovat äänet, odottamattomat ovikellonsoittajat ja oravia tai elämäänsä räksyttävät koirat. Vauva on tosi huonouninen ja herää mun syvään hengitykseenkin.
Kommentit (578)
Oma suuni. Se on todella ruma, paitsi silloin kun hymyilen.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 13:12"]Ärsyttää, kun kaikki lestamammat sanoo ässän eli s-kirjaimen silleen ärsyttävästi suhauttamalla. Vittu se on rasittavaa!!
[/quote]Aijaa, kiitoksia.
Jääkiekko. Kaikki siihen liittyvä, myös lätkänpelaajien typerät missivaimot.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 12:48"]Mua ärsyttää lapset, joiden sallitaan käyttäytyä meillä kuin villit apinat. Tapetista löytyy joka vierailun jälkeen lisää koloja. Eihän se lasten vika ole, vaan vanhempien, jotka eivät kiellä lapsiaan. Silti ärsytykseni kohdistuu niihin lapsiin :(
[/quote]
Jos he ovat kattosi alla, sinulla on oikeus kieltää tai komentaa lasta. Minä en ainakaan pidättele yhtään, vaikka ystävällinen olenkin.
Ja mua ärsyttää isot nenät, ulkonevat korvat ja rako etuhampaiden välissä. Sanotaan, että ne lisäävät persoonallisuutta. Ehkä niin mutta onhan ne nyt rumat. Vievät kaiken huomion. Ja joku ottaa vielä nenälävistyksen majesteettisen kokoiseen tuulenhalkojaan, voi pojat se on säälivän hymyn paikka.
Sana selfie! Voisin kieriskellä maassa tuskistani joka kerta kun kuulen tuon nykyajan olemuksen tiivistävän, itserakkauden, huomionkerjäämisen ja sosiaalisen median kiteyttävän anglismin.
Ärsyttää niin kauheena semmonen neukkatäti joka selvittää asioita niinkuin yhden lasten äideille. Siis kirjaimellisesti a-ö.n.
Ja vaikka mulla 7 lasta, niin pokkaa löytyy. Ihan kuule ruokajutut ja kaikki selvittää niinkö en kokemuksesta tietäisi.
Maalaisjärkeä olisi heillä lupa käyttää.
Vai onkohan se sit vähän kettuiluakin samalla. Taittaa neukkatätiä ärsyttää ison perheen äidit;).
Pyöräilijäshortsit. Ne lyhyet, rumat, oksettavat. Hyi.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 14:00"]Mua ärsyttää ihmisten tuomat lahjat, kukat, kahvipaketit ym tullessansa kylään. Ärsyttää se teennäinen 'voi kiitos, onpa ihania, tätä mä oon aina halunnut, ei olis tarvinnut, tosi nätti, aah, ooh' -episodi, joka pitää näytellä, etsiä sopiva maljakko, sijoittaa kukat keskeiselle paikalle. Silti on aina sellainen olo, että kiitinköhän nyt tarpeeksi, osoitinko riittävästi huomiota tuomisiin, katsoinko riittävän haltioituneen näköisenä sitä kukkapuskaa.
[/quote]Voi,että tuo on kyllä niin totta:).
Oulu, oulun murre ja varsinkin ne fanaattiset kärppäfanit, jotka ei voi käsittää, että jotain ei vois vähempää kiinnostaa joku kärppien voitto.
Joo, ollaan muuttamassa ihan pian täältä mahdollisimman kauas! :)
Juna- ja linja-automässyttäjät ärsyttävät täälläkin. Etenkin ne, joiden on pakko ollut ottaa se appelsiini tai mandariini evääksi, jumaliste että se pistävä löyhkä ulottuu kauas ja haisee pitkään kun niitä kuorivat... Ja muutkin haisevat eväät ylipäätään.
Ystävät, jotka eivät koskaan kutsu luokseen syömään. Minä aina katan heille herkkupöydä, tarjoan viinit ja ruoat, mutta he eivät koskaan kutsu takaisin. Viipyvät yleensä myös pikkutunneille. Tarvitsen uusia ystäviä!
Samoin ärsyttävät pirtsakat asiakaspalvelijat. Asiallinen palvelu ok, en kaipaa mitään pirteää small-talkia. Naispuoliset taksikuskit taas ovat lähes aina vittumaisia. Vali-vali-vali joka asiasta. Ei kiinnosta. Aja vaan mut kotiin.
Olen vegaani. En tuo sitä mitenkään esille, mutta inhoan sitä, kun joku saatuaan sen tietää alkaa udella miksi, ja eikö se ole vaikeaa, ja eikö pihvi maistuisi. Se on minun henkilökohtainen valintani! Kysykö minä, miksi sinä syöt lihaa? Huolehdi omista asioistasi.
Juoruilevat työkaverit ärsyttävät myös yli kaiken. Samoin naispomot, jotka ovat inhottavia naispuolisille alaisille, varsinkin kauniille sellaisille, mutta suunnilleen pussaavat miesalalaisten persettä. Mies voi typerehtiä miten vaan, mutta naispomo lirkuttaa ja keimailee kuin teinityttö.
LIHOTA EI OLE OIKEA MUOTO,JOS SANOTAAN ETTÄ "OLEN ALKANUT LIHOTA" SE ON LIHOA.VAI ONKO TÄMÄKIN SUOMEN KIELESSÄ JO MUUTTUNUT.SIKAA VOI LIHOTTAA:LIHOTA SE SIKA,ETTÄ SAADAAN JOULUKSI HYVÄ KINKKU.
JOS KISSAN KURNUTUS HÄIRITSEE,NIIN MIKSI SINULLA ON KISSA? SE KURNAHDUS ON HYVÄN MIELEN OSOITUS JA KIITOS SINULLE,OLETKOHAN MOKOMAA ANSAINNUT.
Ihmiset aamubussissa. Varsinkin PIRTEÄT! Jos mulla ois liekinheitin...
Se, että yhden työkaverin kaikissa housuissa on liian lyhyet lahkeet.
Sanan LOL käyttö, puheessa ja kirjoituksessa.