Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita, jotka ärsyttävät vain sua, ei yleisesti kaikkia ihmisiä?

Vierailija
10.09.2013 |

Mua ottaa päähän klo 12-14 tapahtuvat äkkinäiset kovat äänet, odottamattomat ovikellonsoittajat ja oravia tai elämäänsä räksyttävät koirat. Vauva on tosi huonouninen ja herää mun syvään hengitykseenkin.

Kommentit (578)

Vierailija
1/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tilin saldo.

Vierailija
2/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää uudet talot ja pienet ikkunat. En tajua miksi rakentaa hieno talo ja sitten niissä on jotain tähystysreikiä eikä kunnon ikkunoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudesta juustosta höylätty päällimmäinen siivu, hyi.

Vierailija
4/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ton juuston lisäksi väärinpäin oleva peitto, niin että se aukkopuoli on naaman alla! 

Vierailija
5/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ees" -sana omituisissa paikoissa. "En ees tehnyt, en ees ollut."

ikää mulla 22 ja varsinkin nuoremmat käyttää tuota sanaa. Ei ees ärsytä!

Vierailija
6/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 12:06"]

Mua ärsyttää uudet talot ja pienet ikkunat. En tajua miksi rakentaa hieno talo ja sitten niissä on jotain tähystysreikiä eikä kunnon ikkunoita.

[/quote]

muakin ärsytti! Tehtiin talo, valittiin reilut ikkunat ja paljon ikkunoita. Enää ei naurata kun ei ole seinätilaa, aina on ikkuna tiellä ja jonkun pitää ne pestä ;)

Vierailija
7/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten muropaketeista tulevien muovipillilusikoiden pesu.

Vierailija
8/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisiin busseihin ei mahdu kaksia rattaita kyytiin, jos toiset niistä ovat kaksostenrattaita. 

Vierailija
9/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää väärin kirjoittaminen. Esimerkiksi x:n käyttö "mennääx, ollaax", etenkin aikuisten kirjoituksissa. Tai "enään" tai "kunpi". Tai se, että tekstissä ei ole välimerkkejä, tai isoja kirjaimia. Itsekin teen kirjoitusvirheitä eivätkä äidinkielentaidot ole enää viimeisen päälle, mutta jostain syystä tyhmännäköinen kirjoitus on alkanut ärsyttää vuosi vuodelta enemmän.

Toinen ärsyttävä asia on se, jos tv ja radio ovat samaan aikaan päällä. Päällekkäisestä pölinästä tulee kakofoninen olo. Argh!

Vierailija
10/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kaikki tavalliset ihmiset ja tyhjäntoimittajat pitää omaa blogia. Kuka oikeesti jaksaa lukee jonkun toisen elämästä, kun se on sitä ihan samaa perseenpyyhkimistä ja ruuanlaittoa ja kaupassa suhaamista ittelläkin. Miks sellasesta täytyy kirjottaa. Ja sitten miljoona kuvaa jostain uusista sohvatyynyistä ja kaikkia "muka nokkelia" elämänohjeita viljellään. Se on serllasta säälin kerjäämistä ja huomiohuoraamista. Muoti ja sisustusblogeista en jaksa ruveta paasaamaan. 

Ja se ärsyttää kun nykyään kaikissa sisustusohjelmissa yms. on muodissa että kaiken täytyy olla viti valkosta. Sohvat, matot, seinät, kodinkoneet ja kaapistot. Hyi! 

Vierailija
11/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun jotkut kertovat mitä heidän vauvansa on oppinut, passiivimuodossa! Tyyliin "meillä kontataan, meillä nukutaan jo kokonaisia öitä". Siis ketkä konttaa? Tei kaikkiko, koko perhe?

Ja sitten semmoinen että kertoo jostain ihan umpitavallisesta asiasta, jossa mieltymys sattuu olemaan eri kuin sen hetkisellä seuralla, ja aloittaa se "oon varmaan outo..." Esim jos neljän hengen porukassa kolme on sanonut pitävänsä vuodenajoista eniten keväästä niin sen neljännen pitää kertoa olevansa varmaan omituinen kun tykkää eniten syksystä. Juu tosi outoa.

Vierailija
12/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansantanhut ja haitarimusiikki, apua

Vierailija
13/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ihmiset jotka ajattelevat että ovat ainoita jotka ajattelevat jotain tiettyä asiaa. Pelkästään Suomessa on yli 5miljoonaa ihmistä, joten aina löytyy useampikin ihminen joka ajattelee samalla tavalla.

Vierailija
14/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ovikelloja. Ja ylipäätänsä oveen koputtelua. Tai siis, noh. Vituttaa, jos joku on ovellani ( ellen ole erikseen kutsunut sukulaisia/ystäviä kylään).

Inhoan myös vaatteista löytyviä "ripusta tästä" naruja", tosin käytännön syistä. Ne haluaa aina lorpsahtaa ulos kaula-aukosta tai jostain muusta luovasta paikasta.

Kumisaappaista kuuluu myös ärsyttävä lompsahtelu. Mielummin olen sukat märkänä, kuin kuuntelen lompsahtelua.

Huonosti istuvat sukat... Saatanasta.

Ylhäällä oli listattuna jo muitakin ärsyttävyyksiä. Vituttaapi myöskin, kun naapuri on virittänyt kitaransa päin persettä ( jopa minä kuulen ja tajuan asian vailla musikaalista lahjakkuutta) ja sitten se kuitenkin "soittaa" sillä.

Vierailija
15/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun oon yksin ja joku soittaa. Siis puhelimella. Se jotenkin katkaisee sen ihanan yksinolon. Yleensä en vastaa, vaan soitan myöhemmin takaisin, kun oon henkisesti varautunut puhumaan soittajan kanssa.

Vierailija
16/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää lapset, joiden sallitaan käyttäytyä meillä kuin villit apinat. Tapetista löytyy joka vierailun jälkeen lisää koloja. Eihän se lasten vika ole, vaan vanhempien, jotka eivät kiellä lapsiaan. Silti ärsytykseni kohdistuu niihin lapsiin :(

Vierailija
17/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää yhdessä mammablogissa blogistin tosi usein käyttämä sana niiMpä. En vaan viitsi kommentoida asiasta ja toivon, että joku toinen tekisi sen.

Vierailija
18/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen liikennevaloihin, joissa on nappi, josta pitää painaa, että valo vaihtuu. Painan nappia ja laitteeseen syttyy valo tästä merkiksi. Odottelen aikani valon vaihtumista ja taakseni tulee joku toinen. Tämä jostain syystä kuvittelee, että huvikseni seison valoissa ja että laitteessakin palava valo on vain hämäystä, ja menee itse painamaan nappia uudelleen. Ja juuri sillä hetkellä valojen kierto tulee vaiheeseen, jossa kävelijöille on vihreä, ja se taakseni tullut pääsee myhäilemään omahyväisesti kuvitellen, että juuri hän sai omalla toiminnallaan aikaan valojen vaihtumisen.

Vierailija
19/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun raskaaksi tulemista sanotaan raskautumiseksi. Aaaargh! Hemmetin vajaaälyiset raskautujat, raskautan teitä moukarilla otsaan!

Vierailija
20/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 12:51"]

Kävelen liikennevaloihin, joissa on nappi, josta pitää painaa, että valo vaihtuu. Painan nappia ja laitteeseen syttyy valo tästä merkiksi. Odottelen aikani valon vaihtumista ja taakseni tulee joku toinen. Tämä jostain syystä kuvittelee, että huvikseni seison valoissa ja että laitteessakin palava valo on vain hämäystä, ja menee itse painamaan nappia uudelleen. Ja juuri sillä hetkellä valojen kierto tulee vaiheeseen, jossa kävelijöille on vihreä, ja se taakseni tullut pääsee myhäilemään omahyväisesti kuvitellen, että juuri hän sai omalla toiminnallaan aikaan valojen vaihtumisen.

[/quote]

Tuosta en osaisi ärsyyntyä, naurahtaisin vain hänen typeryydellensä.