Olen narkkari. Kysyttävää?
Olen narkkari joka ei ole koskaan varastanut mitään, valehdellut tai muuten kusettanut ketään saadakseen huumeita. Jotain kysyttävää?
P.s. Onks nisti jos hiisaa?
Kommentit (170)
Mistä asioista sinua kiusattiin koulussa, jos et pystynyt normaalisti asumaan ja opiskelemaan?
Peruskoulukiusaamiseen riittää ihan vain se että on "Outo". On "ruma", lihava. Lukee kirjoja, pelaa videopelejä. Kuuntelee väärää musaa, kattoo vääriä ohjelmia. Kiusatuks tulemiseen riittää se että ajattelee, elää. Kokee erilaisuutta.
Moikka ap,
en jaksannut lukea koko aihetta.
Olen kuitenkin itsekin "nisti", käytän amfetamiinia ja rauhoittavia lääkkeitä, joskus saatan riipaista perinteiset kännit. Käytän lähinnä suonensisäisesti, mutta varsinaista piikkikoukkua minulla ei ole. Olen naimisissa, lapsia ei ole.
Minullekkaan selvinpäin oleminen ei ole vaikeaa - koen vain että elämässäni on vähemmän sisältöä ilman huumeita. Myös mieheni käyttää, hän on enempi "riippuvainen" kuin minä (lähinnä kannabiksesta).
Tunnistin itseni siitä neljän seinän sisään sulkemisesta. Minulla ei ollut koskaan harrastuksia, huonot sosiaaliset taidot ja näin ollen vähän kavereita. Mitään suurempia ihmissuhteita ei ole päässyt syntymään (lukuunottamatta aviomiestäni ja aikaisempia seurustelusuhteita). Kaikki "kaverit" ovat lähinnä linkkejä, joiden kanssa nyt vaan tulee oltua tekemisissä.
En koe huumeiden käytön olevan minulle ongelma - ihmiset pitävät minusta, minulla on hauskaa ja nautin suuresti pienestä "salaisuudestani". Mikäs sen mukavampaa kuin nauttia pirillä terästettyä kahvia/limua työkavereiden läsnäollessa palaverissa. En koe kaksoiselämääni kuluttavana, sillä sisimmiltäni olen todella kiltti.
Tiedostan, että minulla on vakavia mt-ongelmia, mutta lääkitsen itseäni amfetamiinilla. Se saa minut tuntemaan itseni puheliaaksi, hyväksi ja "omaksi itsekseni". Näin ollen voin ainakin toistaiseksi unohtaa ongelmani, ja nauttia elämästä. Toki pudotus on korkea, ja se tulee kun on tullakseen. Olen valmistautunut siihen.
Kaikkea hyvää sinulle ap! :)
Ap, miten nenäsi limakalvot voivat. Mainitset olevasi koukussa "nokittamiseen" mutta ihan oikeasti - jos käyttämäsi amfetamiini ei ole pelkkää valkoista jauhoa, miten sinun limakalvosi kestävät? Minä en enää pysty vetämään mitään nenään, sillä se laukaisee todella suurella todennäköisyydellä hirveän verenvuodon. Lisäksi poskionteloni(?) turpoavat naurettavan näköiseksi. Näyttää kuin olisin käynyt kohottamassa poskipääni. Sama minulla on myös vatsan limakalvolla, se on todella ärtynyt kaikista vetämistäni pommeista ja juomasekoituksista. Söin kerran piriä lusikalla (olen ääliö, tiedän) ja sen jälkeen pommien vetäminen on käynyt mahdottomaksi mahavaivojen vuoksi. Koen että IV on ainoa vaihtoehto, ja sekin alkaa käydä pitkästyttäväksi.
Tulin jotenkin surulliseksi sun teksteistäsi. Tuntuu, että elät melko pinnallista elämää. Tarkoitan, että ne tunteet mitä koet, ovat vain hetken huumaa. Ja että tarvitset siihen huumaan aineita, et itse elämää.
Mulla on nuoruuden kaveripiirissä muutama (ex)narkkari. Kaksi heistä sairastui muutamien vuosien käytön jälkeen todella syvään ja vaikeaan masennukseen, kaksi sairastui skitsofreniaan vaikka kenelläkään heidän suvustaan ei ollut mt-ongelmia. Yksi pari sai lapsen, raskaus huomattiin vasta sitten kun aborttiin ei ollut enää mahdollisuutta. Tällä hetkellä lapsi on huostaanotettu ja hänessä on selviä merkkejä raskaudenaikaisesta huumeiden käytöstä johtuen. Narkkivanhemmatkin ovat pahoillaan siitä, että minkälaiset elämäneväät he antoivat lapselleen.
Toivon todella, että pystyt itse hallitsemaan käyttöäsi. Mutta vielä enemmän toivon, että löytäisit elämästä sen ihan aidon onnen ja huuman. Mitä pidempään käytät, sitä vaikeampi sun on saavuttaa onnellisuuden tunnetta muilla kuin aineilla. Omilla kavereillani pahin alamäki alkoi noin seitsemän vuoden käytön jälkeen.
Tsemppiä elämääsi!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 18:35"]
Täl hetkel jopa hiukan "päihtynyt" olo tän selvinpäin olemisen johdosta. Ihan omituinen fiilis. Tosi kirkas ja tyytyväinen, ehkä tämmöstä se normielo on. :)
[/quote]
Kappas!
Juuri tuon skarppiuden vuoksi lopetin itse aikanaan humalajuomisen. Tajusin yksinkertaisesti jossain vaiheessa, että kaikkein hienoimmalta tuntuu silloin, kun näkee, kuulee, tuntee, haistaa ja maistaa tarkasti ja oikein, ajatus kulkee ja äly toimii, ja ylipäänsä asiat kokee mahdollisimman skarpisti sellaisina kuin ne ovat. Silloin tunnen oloni pystyvämmäksi, voimakkaammaksi, jotenkin henkisemmäksi ja pidemmäksi. Hyvin vaikeaa selittää, mutta siis itse en missään nimessä enää ryöstäisi itseltäni tätä tunnetta vetämällä vapaaehtoisesti viinaa (tai jotain muuta). Ja jaksan ihmetellä, miten niin moni suostuu tekemään itselleen niin.
En siis moralisoi, kunhan ihmettelen!
105
143, suosittelen lukemaan koko viestiketjun läpi, uskon että tuolla aiemminkin on sua kiinnostavaa juttua! Tosi kiva kun tulit kertomaan elämästäsi tänne myös! :) Pystyn samaistumaan jokaiseen sanaasi.
144, Hyvin voivat, joka on sinällään ihme. Kuten olen aiemmin kai sanonut niin amfetamiiniahan en varsinaisesti käytä. Asiat joita vedän nokkaani on lähinnä subutex ja puhtaudeltaan 89-99% olevia labrakemikaaleja, jotka tietysti sitten voivat vastata syövyttävyydeltään esim suolahappoa (Esim. etyylifenidaatti). Mahan limakalvot voivat kans hyvin, monet ihmettelee sitä että minkälainen teräsmaha mulla on! :D Pystyn myös nuolee ilman ongelmia kaikki lusikat ja nokitusalustat. Ihmiset tarjoo mulle ne suoraan, "Sä nuolet ne kuitenkin..". :D
145, mun mielestä narkkarivanhemmilta pitäs ottaa lapset suoraan synnärillä pois. Narkkarin ei pitäis pilata pienen ja viattoman ihmislapsen alkutaivalta.
146, tuo olotila on jopa epämiellyttävä tän kaiken sumussa hortoilun jälkeen..
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 22:15"]
143, suosittelen lukemaan koko viestiketjun läpi, uskon että tuolla aiemminkin on sua kiinnostavaa juttua! Tosi kiva kun tulit kertomaan elämästäsi tänne myös! :) Pystyn samaistumaan jokaiseen sanaasi.
144, Hyvin voivat, joka on sinällään ihme. Kuten olen aiemmin kai sanonut niin amfetamiiniahan en varsinaisesti käytä. Asiat joita vedän nokkaani on lähinnä subutex ja puhtaudeltaan 89-99% olevia labrakemikaaleja, jotka tietysti sitten voivat vastata syövyttävyydeltään esim suolahappoa (Esim. etyylifenidaatti). Mahan limakalvot voivat kans hyvin, monet ihmettelee sitä että minkälainen teräsmaha mulla on! :D Pystyn myös nuolee ilman ongelmia kaikki lusikat ja nokitusalustat. Ihmiset tarjoo mulle ne suoraan, "Sä nuolet ne kuitenkin..". :D
145, mun mielestä narkkarivanhemmilta pitäs ottaa lapset suoraan synnärillä pois. Narkkarin ei pitäis pilata pienen ja viattoman ihmislapsen alkutaivalta.
[/quote]
Saman mulla tuo subu aiheuttaa. En tosin usko että jos vedät subua käyttösi on jäänyt oikeastaan keltään huomaamatta - subusilmät huomaa kyllä. En jaksanut minäkään lukea koko ketjua mutta sitä subutouhua vierestä katsoneena tiedän kyllä että se muuttaa luonnetta pitemmän päälle. Sinä taas ap vaikutat vielä suhteellisen skarpilta, joten uskon että tämä subuongelmasi on sinulle tuore. Vaikutat myös hyvin nuorelta.
t.144
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 22:15"]
[/quote]
Voihan se muutenkin olla epämiellyttävä, esimerkiksi jos omassa elämässä on osa-alueita joita ei siedä, tai jos ei pidä itsestään syystä tai toisesta. Silloin voi olla ikävää olla hereillä, ja terävänä ja muuntelemattomana kokea elämä juuri sellaisena kuin se on.
Mutta sellainen ahdistus on kuitenkin hyvää ahdistusta; sellaista joka kannustaa muuttumaan tai muuttamaan omaa elämää itselle mieleisempään suuntaan. Minulle se on hyvin tärkeä ohjenuora, jonka varassa löydän aina tien pois ahdistuksesta, kunhan uskallan aistia ja ottaa vastaan kaiken, mitä tulee, ottaa fiilikseni todesta ja toimia asioiden parantamiseksi. Jos menisin puuttumaan kykyyni aistia oman elämäni epäkohdat sellaisina kuin ne ovat, hankaloittaisin vakavasti mahdollisuuksiani parantaa elämääni. Silloin olisin todennäköisemmin tuomittu elämään pitkiä aikoja jatkuvan ahdistuksen ja ikävän fiiliksen kanssa.
Kun olen skarppi ja luovin ahdistuksesta omin avuin kuiville, fiilis on aivan käsittämättömän hieno! Nykyään ajattelen, että niitä ahdistusvaiheitakin tarvitaan, jotta voisi tulla se niiden jälkeinen euforia. Ainoa todellinen virhe, minkä voi tehdä, on paeta ahdistusta mm. aineiden käyttöön tai muuhun vastuun pakoiluun, koska silloin sen ahdistusta aiheuttavan asian ratkaiseminen vaikeutuu tai jää kokonaan tekemättä.
105
144, en käytä buprea päivittäin, enkä edes viikottain. Eikä se edes ole lempiopiaattini. Suomessa on vaan se ikävä juttu että subua saa aina, muita opiaatteja ei. Koko suomi on täynnä subua. Subu ei oo mulle sen enempää ongelma mitä muutkaan huumeet, yks päihde muiden joukossa. Noin kahden vuoden ajan on tullut päivittäiskäytettyä jotain. Olen hyvin nuori, mutta mua usein luullaan vanhemmaksi mitä olen. Arvaa? :)
105, puhut viisaasti. Ajattelen oikeasti sitä mitä sanot.
Moi mäki oon narkkari!
En käytä nykyään en ää huumeita, oon ollu käyttämättä 3 vuotta.
Meitä selvinneitä ei oo kovin monta enkä mäkään voi ikinä varmaks sanoo et se on ohi, koska voin retkahtaa millon vaan jos en tiedosta riippuvuuttani.
Oon käyttäny enimmäkseen suonensisäsesti amfetamiinia ym kaikkee muuta härpäkettä, subuu, essoi, koekemikaalei, psykedeelejä ym ym
En suosittele KENELLEKKÄÄN. Sä et ole vahvempi ku huumeet, vaikka se siltä nyt tuntuis (en ap tarkota nyt sua vaan yleisesti kaikkia).
Jos käytät huumeita sun on hankittava niihin rahaa jostain ja tää on se ongelma. Joudut kamalien ihmisten kanssa toimimaan, murhaajien ja raiskaajien. Jossain vaiheessa. Välttämättä. Ja satutat läheisiäs. Ja ittees.
Teet kamalia tekoja saadakses huumeita.
Joudut koko aja elää varpaillas, vaikket mitää tonttuilis ja hoitasit asiat kunnolla, koska kaikki nistit ajattelee loppujen lopuks itteensä ja on valmiina myymää sun persees vaikka grammasta vauhtia. Joo myös se sun paras ystävä muutaman vuoden päästä. Jos oot hengis viel siis.
Sorry ap, ei siis tosiaan osotettu vaan sulle vaan kaikille jotka painii näitten ka tai aattelee et onnistuis elämänmittasessa viihdekäytössä.
Ja vaikka se viihdekäyttö onnistuis aluks, silti sun ajatukses on koko ajan huumeissa. Mietit vaan ja ainoastaan sitä ens viikonloppu millon saat taas muutaman esson.
Nykyää mä rakastan elämää! Ja mun ei oikeeesti tee enää mieli kamaa. Uskokaa tai älkää se on mahdollista. Ja käyn töissä, ja yritän maksaa takas sitä minkä mun hoidot on yhteiskunnalta vieny.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 22:58"]
144, en käytä buprea päivittäin, enkä edes viikottain. Eikä se edes ole lempiopiaattini. Suomessa on vaan se ikävä juttu että subua saa aina, muita opiaatteja ei. Koko suomi on täynnä subua. Subu ei oo mulle sen enempää ongelma mitä muutkaan huumeet, yks päihde muiden joukossa. Noin kahden vuoden ajan on tullut päivittäiskäytettyä jotain. Olen hyvin nuori, mutta mua usein luullaan vanhemmaksi mitä olen. Arvaa? :)
105, puhut viisaasti. Ajattelen oikeasti sitä mitä sanot.
[/quote]
Varmasti luullaan vanhemmaksi mitä olet sillä huumeet vanhentavat. Kyllä niitä muitakin opiaatteja kulta pieni löytyy, kunhan osaa kysyä oikeasta paikasta. Olen itse asunut ympäri suomea eikä vielä ole tullut sellaista paikkaa vastaan mistä ei vaikka morfiinia saisi. Jopa Oulusta löytyy jatkuvalla syötöllä, vaikka siellä tunnetusti onkin kuivaa. Olet selvästi alle 20v, eikä sinun kohdallasi narkkaus ole vielä edes alkanut. Olen itse ollut radalla kohta sen 20v ja mun ei tarvii enää nuolla niitä paskasia vetoalustoja nuolla. Kyllä mun luona sillon tällön käy porukkaa jotka niitä lipoo mutta ei niitä hyvällä katsota. En oo itekkään kauheen tohkeissani siitä että nelikymppisenä näytän reumaattiselta noita-akalta vaan ei auta enää nyyhkyttää vaa vetää lisää.
153! Hyvää tekstii.
Tsemppii
T: 152 :)
Uppista. Vastailemassa taas hetken!
Viime yö tuli valvottua ja nyt meinaa tekemisen puute iskeä. Kysymyksiä? Puuhailuehdotuksia?
-AP
Ap on taas hetken paikalla. Kysyttävää? :)
Oletko huomannut eroja eri sienten välillä? Mielestäni nämä Suomen silokit ovat vähän liian vahvoja, ainakin minulle. Jotenkin raakoja, cubensikset ovat ehkä lempeämpiä.
Golden teacher oli suosikkini. Huomaan erot eri lajien välillä, ja olen myös sitä mieltä että silokit on aika raakoja tai kylmiä.
Tekee mieli kertoa hiukan tän hetkisiä kuulumisia teille!
Oon ollu perjantaista asti selvinpäin, joka on aika suuri poikkeus mun elämässä. Meni muutaman viikon lujempaa kuin tavallisemmin ja parisuhde alkoi olla jo aika koetuksella.. Tarkotus perjantaihin asti olla selvänä ja sit kattoo asioita vähän uudessa valossa.
Selvinpäin oleminen on helpompaa kuin mitä odotin. Täl hetkel jopa hiukan "päihtynyt" olo tän selvinpäin olemisen johdosta. Ihan omituinen fiilis. Tosi kirkas ja tyytyväinen, ehkä tämmöstä se normielo on. :)