Olen narkkari. Kysyttävää?
Olen narkkari joka ei ole koskaan varastanut mitään, valehdellut tai muuten kusettanut ketään saadakseen huumeita. Jotain kysyttävää?
P.s. Onks nisti jos hiisaa?
Kommentit (170)
Oletko nähnyt kavereita ketkä on kuollut yliannostukseen? jos olet mitä otti ja kuinka paljon?
Vierailija kirjoitti:
En mielestäni oli luuseri, mutta ymmärrän pointtisi. En kuitenkaan voinut hirveästi sille mitään että olin lukittuna neljän seinän sisälle.
Huumeet saavat minut onnelliseksi, toki. Musiikki, hyvä ruoka, seksi. ystävät. Sirkustaide.
Luin internetistä tietoa asiasta (olen leivä asperger, pikkuvanha ja suunnaton kiinnostus asioista) ja päätin haluta kokeilla, saihan sitä nurkan takana olevasta apteekista alle kympillä.Halusin päästä pakenemaan olostani, arjestani.AP
ap. Sinä olet luuseri ja yrität kertoa ettei huumeiden käyttö ole oma vikasi. Kaikki me eletään tällä pallolla ja meitä kohdellaan huonosti. Juju on siinä, miten itse suhtaudut ympäristöön. Pärjäätkö vai annatko periksi. Nyt sinä olet antanut periksi.
Vierailija kirjoitti:
Moi mäki oon narkkari!
En käytä nykyään en ää huumeita, oon ollu käyttämättä 3 vuotta.
Meitä selvinneitä ei oo kovin monta enkä mäkään voi ikinä varmaks sanoo et se on ohi, koska voin retkahtaa millon vaan jos en tiedosta riippuvuuttani.Oon käyttäny enimmäkseen suonensisäsesti amfetamiinia ym kaikkee muuta härpäkettä, subuu, essoi, koekemikaalei, psykedeelejä ym ym
En suosittele KENELLEKKÄÄN. Sä et ole vahvempi ku huumeet, vaikka se siltä nyt tuntuis (en ap tarkota nyt sua vaan yleisesti kaikkia).
Jos käytät huumeita sun on hankittava niihin rahaa jostain ja tää on se ongelma. Joudut kamalien ihmisten kanssa toimimaan, murhaajien ja raiskaajien. Jossain vaiheessa. Välttämättä. Ja satutat läheisiäs. Ja ittees. Teet kamalia tekoja saadakses huumeita.
Joudut koko aja elää varpaillas, vaikket mitää tonttuilis ja hoitasit asiat kunnolla, koska kaikki nistit ajattelee loppujen lopuks itteensä ja on valmiina myymää sun persees vaikka grammasta vauhtia. Joo myös se sun paras ystävä muutaman vuoden päästä. Jos oot hengis viel siis.
Sorry ap, ei siis tosiaan osotettu vaan sulle vaan kaikille jotka painii näitten ka tai aattelee et onnistuis elämänmittasessa viihdekäytössä.
Ja vaikka se viihdekäyttö onnistuis aluks, silti sun ajatukses on koko ajan huumeissa. Mietit vaan ja ainoastaan sitä ens viikonloppu millon saat taas muutaman esson.
Nykyää mä rakastan elämää! Ja mun ei oikeeesti tee enää mieli kamaa. Uskokaa tai älkää se on mahdollista. Ja käyn töissä, ja yritän maksaa takas sitä minkä mun hoidot on yhteiskunnalta vieny.
Oletko käynyt pyytämässä anteeksi kauppiailta joilta olet varastanut?
Entäs Jeesukselta?
Vierailija kirjoitti:
En ole varsinaisesti ylpeä itsestäni, enkä elämäntyylistäni. Mutta toisaalta en kyllä häpeäkkään mitään. Puhumalla itsestäni ja huumeidenkäytöstäni koitan saada ihmisten yleisiä asenteita muuttumaan ja jakaa tietoa. Vastaan kysymyksiin myös liittyen farmakologiaan, jos jotakuta se aihepiiri kiinnostaa.
Elän kumppanini kanssa yhdessä, lapsia ei ole, eikä tulekkaan.
Harrastan sellaista urheilulajia jossa ei kilpailla, tarkoitin tuolla SM-tasolla sitä että olen suomen parhaimmiston joukossa. Laji tosin on aika harvinainen, eräänlaista tanssillista performanssitaidetta.
Harrastan liikuntaa aika paljon, mm. tanssia. Tällä hetkellä tosin kroonistunut polvivamma hidastaa treenaamista.
Miten rahoitat aineiden käytön?
Eikös tuo ole kallis harrastus?
Siltsusein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varsinaisesti ylpeä itsestäni, enkä elämäntyylistäni. Mutta toisaalta en kyllä häpeäkkään mitään. Puhumalla itsestäni ja huumeidenkäytöstäni koitan saada ihmisten yleisiä asenteita muuttumaan ja jakaa tietoa. Vastaan kysymyksiin myös liittyen farmakologiaan, jos jotakuta se aihepiiri kiinnostaa.
Elän kumppanini kanssa yhdessä, lapsia ei ole, eikä tulekkaan.
Harrastan sellaista urheilulajia jossa ei kilpailla, tarkoitin tuolla SM-tasolla sitä että olen suomen parhaimmiston joukossa. Laji tosin on aika harvinainen, eräänlaista tanssillista performanssitaidetta.
Harrastan liikuntaa aika paljon, mm. tanssia. Tällä hetkellä tosin kroonistunut polvivamma hidastaa treenaamista.
Miten rahoitat aineiden käytön?
Oon valmiina myymää perseeni vaikka grammasta
Eikös tuo ole kallis harrastus?
Siltsusein
Oon valmiina myymää perseeni vaikka grammasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi mäki oon narkkari!
Meitä selvinneitä ei oo kovin monta enkä mäkään voi ikinä varmaks sanoo et se on ohi, koska voin retkahtaa millon vaan jos en tiedosta riippuvuuttani.Oon käyttäny enimmäkseen suonensisäsesti amfetamiinia ym kaikkee muuta härpäkettä, subuu, essoi, koekemikaalei, psykedeelejä ym ym
En suosittele KENELLEKKÄÄN. Sä et ole vahvempi ku huumeet, vaikka se siltä nyt tuntuis (en ap tarkota nyt sua vaan yleisesti kaikkia).
Jos käytät huumeita sun on hankittava niihin rahaa jostain ja tää on se ongelma. Joudut kamalien ihmisten kanssa toimimaan, murhaajien ja raiskaajien. Jossain vaiheessa. Välttämättä. Ja satutat läheisiäs. Ja ittees. Teet kamalia tekoja saadakses huumeita.
Joudut koko aja elää varpaillas, vaikket mitää tonttuilis ja hoitasit asiat kunnolla, koska kaikki nistit ajattelee loppujen lopuks itteensä ja on valmiina myymää sun persees vaikka grammasta vauhtia. Joo myös se sun paras ystävä muutaman vuoden päästä. Jos oot hengis viel siis.
Sorry ap, ei siis tosiaan osotettu vaan sulle vaan kaikille jotka painii näitten ka tai aattelee et onnistuis elämänmittasessa viihdekäytössä.
Ja vaikka se viihdekäyttö onnistuis aluks, silti sun ajatukses on koko ajan huumeissa. Mietit vaan ja ainoastaan sitä ens viikonloppu millon saat taas muutaman esson.
Nykyää mä rakastan elämää! Ja mun ei oikeeesti tee enää mieli kamaa. Uskokaa tai älkää se on mahdollista. Ja käyn töissä, ja yritän maksaa takas sitä minkä mun hoidot on yhteiskunnalta vieny.
Entäs Jeesukselta?
Teen itse..olen tee se itse mies.
En varasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi mäki oon narkkari!
Entäs Jeesukselta?
Teen itse..olen tee se itse mies.
En varasta
Paljasta reseptisi..tehdään katiskamiehistä työttömiä!!!
Tää kaveri kommentoi ettei aio olla enää 20v päästä täällä pätemässä huumeista.
Nyt on mennyt kohta 8v tän ketjun aloittamisesta.
Missähän vaiheessa on nyt, kun puoliväli häämöttää.