Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen narkkari. Kysyttävää?

Vierailija
16.07.2013 |

Olen narkkari joka ei ole koskaan varastanut mitään, valehdellut tai muuten kusettanut ketään saadakseen huumeita. Jotain kysyttävää?

P.s. Onks nisti jos hiisaa?

Kommentit (170)

Vierailija
41/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että noin käy. :) Tyhmää luottaa siihen, tiedän. Mä käytän nyt jo kaikkea kamaa, myös niitä kovia aineita. :) Mä en usko että mulla päättyy mikää ihmissuhde kaman takia, ja varmasti saan pidettyä työni, koska rakastan sitä.

Vierailija
42/170 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upitaan vielä kerran. Tylsää!

-AP!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/170 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako huumeet saavuttamaan luomisvireen taiteellisessa työssä? Humalassahan nyt ei ainakaan mitään järjellistä saa aikaan, mutta moni taiteilija polttaa ilmeisesti pilveä, vai mikä on oma kokemuksesi? Onko luovassa työssäsi/harrastuksissasi ollut hyötyä narkkauksesta, entä mitä haittoja olet kokenut luovan työn kannalta ?

Vierailija
44/170 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako huumeet saavuttamaan luomisvireen taiteellisessa työssä? Humalassahan nyt ei ainakaan mitään järjellistä saa aikaan, mutta moni taiteilija polttaa ilmeisesti pilveä, vai mikä on oma kokemuksesi? Onko luovassa työssäsi/harrastuksissasi ollut hyötyä narkkauksesta, entä mitä haittoja olet kokenut luovan työn kannalta ?

Vierailija
45/170 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sanoa että tietäisin sen että mulla pysyy homma hanskassa, tietysti mua tavallaan pelottaa. Useinkin.. 

Mä oon kuitenkin useita vuosia onnistunut olemaan "kohtuukäyttäjä", ja en usko että ilman mitään dramaattisia tapahtumia tämä tilanne pahenee. Tietysti työpaikan menetys tai parisuhteen kariutuminen voisi aiheuttaa romahtamisen.

Mä uskon että yks syy miksi pysyn "kohtuukäyttäjänä" on se että mulla on elämässä paljon asioita joita en halua menettää, harrastuksia, ihmissuhteita, harrastan SM-tasolla erästä urheilulajia yms. Ja olen myöskin tosi ylpeä ihminen, en halua olla siinä kunnossa missä osa kavereistani on.

Lisää kysymyksiä vaan tulemaan!

-AP

Vierailija
46/170 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut olevan ylpeä itseståsi? Et ole tavis, tylsää massaa? 

Tiedoksi, se tylsä massa on oikeasti onnellisempi kuin sinä. Älä ylenkatso, sulla ei ole siihen varaa. Jos joskus pääset eroon, ymmärrät. Jos et, kaikki menee huonompaan suuntaan, pikkuhiljaa. Lopulta ymmärrät sen silloinkin.

Toivon sulle parasta. Vaikutat samanlaiselta kun eräät tuttuni, jotka olen heivannut elämästäni kun tulin perheelliseksi. Oliko sulla muuten perhettä?

Vierailija
47/170 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen yksi lisä doping-tapaus siis, kun sm-tason urheilija käyttää kiellettyjä aineita.

Vierailija
48/170 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koittanu liikuntaa? sen ku ylittää ittensä, jaksaakin vaikkea jaksa, muu maailma unohtuu, hiki virtaa, onnellisuuden ja onnistumisen tunne jälkeenpäin.

Vierailija
49/170 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinaisesti ylpeä itsestäni, enkä elämäntyylistäni. Mutta toisaalta en kyllä häpeäkkään mitään. Puhumalla itsestäni  ja huumeidenkäytöstäni koitan saada ihmisten yleisiä asenteita muuttumaan ja jakaa tietoa. Vastaan kysymyksiin myös liittyen farmakologiaan, jos jotakuta se aihepiiri kiinnostaa.

Elän kumppanini kanssa yhdessä, lapsia ei ole, eikä tulekkaan.

Harrastan sellaista urheilulajia jossa ei kilpailla, tarkoitin tuolla SM-tasolla sitä että olen suomen parhaimmiston joukossa. Laji tosin on aika harvinainen, eräänlaista tanssillista performanssitaidetta.

Harrastan liikuntaa aika paljon, mm. tanssia. Tällä hetkellä tosin kroonistunut polvivamma hidastaa treenaamista.

Vierailija
50/170 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen tylsä duuniaamu. Kyselkäähän kaikkea mikä mieleen juolahtaa! :)

-AP

Vierailija
51/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koskaan käynyt niin, että olet saanut fyysisiä varoittavia oireita, niin että olisit joutunut miettimään aineiden käytön vähentämistä? Viittaan aiempiin munuaiset/maksa -viesteihin. Ja tarkoitan siis, että kun selkeästi koet mielekkäänä, ja kohtuukäyttönä oman narkkaamisessi, niin onko koskaan ollut tilannetta, että olet saanut sellaisia fyysisiä fiboja, että olisit harkinnut lääkäriin hakeutumista/lopettamista? Ja tämä kysymys ihan puhtaasta mielenkiinnosta, ja ajatellen ihmiselimistön fysiologiaa.

Vierailija
52/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koskaan käynyt niin, että olet saanut fyysisiä varoittavia oireita, niin että olisit joutunut miettimään aineiden käytön vähentämistä? Viittaan aiempiin munuaiset/maksa -viesteihin. Ja tarkoitan siis, että kun selkeästi koet mielekkäänä, ja kohtuukäyttönä oman narkkaamisessi, niin onko koskaan ollut tilannetta, että olet saanut sellaisia fyysisiä fiboja, että olisit harkinnut lääkäriin hakeutumista/lopettamista? Ja tämä kysymys ihan puhtaasta mielenkiinnosta, ja ajatellen ihmiselimistön fysiologiaa.

Vierailija
53/170 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"feikkinarkki"-AP on taas hetken linjoilla vastailemassa. Kauheen tylsä duunipäivä, piristäkää kysymyksillä!

Vierailija
54/170 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, asun Lontoossa joten täällä on ihan hyvää ja halpaa kolaa.

Jotenkin kyllä tulee näitä sun juttuja lukiessa mieleen elävästi omat narkkausajat ja se tunne, kun se kaman vetäminen tuntui elämän tärkeimmältä asialta ja ajatuskin siitä luopumisesta tuntui aivan mahdottomalta. Tunne, ettei jotain niin kivaa ole mitään syytä jättää pois elämästä ja ajatus huumeettomasta elämstä tuntui todella tylsältä. Mutta nyt, kun on ollut vuosia ilman huumeita, ei sitä elämää ikävöi yhtään. Ja suoraan sanottuna käy hiukan sääliks sua, kun jumitat tossa kamatodellisuudessa ja pidät sitä parhaana tapana käyttää tää yks elämä, mikä meille on annettu. Ehkä jonain päivänä havahdut tai sit et. Ehkä kroppa alkaa antaa signaaleja, et ois aika lopettaa. Mulla yks tuttu kuoli traagisesti sydänkohtaukseen 35-vuotiaana, 2 vuotta sen jälkeen, kun oli lopettanu narkkaamisen. Pumppu oli ajettu loppuu 20 vuoden aikana jotka hänkin huumeita on-off käytti. Kaikkee hyvää sulle vaan.

Vierailija
55/170 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, asun Lontoossa joten täällä on ihan hyvää ja halpaa kolaa.

Jotenkin kyllä tulee näitä sun juttuja lukiessa mieleen elävästi omat narkkausajat ja se tunne, kun se kaman vetäminen tuntui elämän tärkeimmältä asialta ja ajatuskin siitä luopumisesta tuntui aivan mahdottomalta. Tunne, ettei jotain niin kivaa ole mitään syytä jättää pois elämästä ja ajatus huumeettomasta elämstä tuntui todella tylsältä. Mutta nyt, kun on ollut vuosia ilman huumeita, ei sitä elämää ikävöi yhtään. Ja suoraan sanottuna käy hiukan sääliks sua, kun jumitat tossa kamatodellisuudessa ja pidät sitä parhaana tapana käyttää tää yks elämä, mikä meille on annettu. Ehkä jonain päivänä havahdut tai sit et. Ehkä kroppa alkaa antaa signaaleja, et ois aika lopettaa. Mulla yks tuttu kuoli traagisesti sydänkohtaukseen 35-vuotiaana, 2 vuotta sen jälkeen, kun oli lopettanu narkkaamisen. Pumppu oli ajettu loppuu 20 vuoden aikana jotka hänkin huumeita on-off käytti. Kaikkee hyvää sulle vaan.

Vierailija
56/170 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttäkää mua!

-AP

Vierailija
57/170 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko että elät 70-vuotiaaksi? Eiköhän se ole aika epätodennäköistä ja 40-50 lähempänä totuutta.

Vierailija
58/170 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka käyt töissä yms. sulla siis on muutakin elämää, niin eikö ikinä haittaa, että elämäsi pyörii kuitenkin isoksi osaksi huumeiden ympärillä. Jotenkin ihmetyttää, ettei sua edes haittaa asia. Mun mielestä on tuhlausta, että oot saanu elämän ja käytät sen noin, kun voisit elää paljon "rikkaammin." Joku haluaa perheen, joku haluaa matkustella paljon, joku haluaa harrastuksen jonka kautta saa sisältöä yms. Varmaan ymmärrät mitä tarkoitan.

Vierailija
59/170 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että elän 70-vuotiaaksi. Enkä haluakkaan. :) Ajatus siitä että vanhenen ja kuihdun ahdistaa mua kovasti.

Huumeidenkäytön ohella voi tehdä kaikkea mitä selvinkinpäin. :) Rakastan tanssimista, musiikkia yms. asioita joita olen aiemmin kertonut täällä, voin tehdä niitä asioita myös huumeiden vaikutuksen alaisena, ja saan siitäkin kokemuksia, elämyksiä. :) Mun mielestäni elämäni on aika rikasta, värikästä, muuttuvaa.. Toisaalta välillä narkkaaminen kiukuttaa..

Haluun nyt esittää kysymyksen teille, arvon AV-mammat, minkälaiseksi kuvittelette huumeidenkäyttäjän arjen? Millaisia asioita huumeidenkäyttäjät tekevät keskenään? Miten vaikka muutaman huumeidenkäyttäjäkaverin saunailta eroaa "tavisten" saunaillasta? Mielikuvia, mietteitä. Kiitos! :) 

Tää topic on ollu mulle tosi tärkeää ja kehittävää terapiaa. Kiitos siitä! Vaikka vaikutan siltä etten ajattelisi teidän kommentteja niin kyllä mä ajattelen.. paljonkin!

Vierailija
60/170 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö huumeita päivittäin vai vaan esim viikonloppuisin?

En usko, että huumeidenkäyttäjien saunaillat paljoa eroaa ei-huumeidenkäyttäjien vastaavista. Tosi se kaman veto on varmasti keskeisessä osassa, sitä tehdään yhdessä ja sen ympärille suunnitellaan muu tekeminen. Ts. vedetäänkö nyt ja sit löylyyn vai vasta löylyjen jälkeen. 

No joo, mulla nyt on subjektiivinen kokemus, kamahistoriaa on (rajukin) mutta lapsen myötä pääasiassa homma jäänyt taakse. No, otin mä kesälomalla vähän kolaa kun lapsi oli hoidossa ja oli bileet.