Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen narkkari. Kysyttävää?

Vierailija
16.07.2013 |

Olen narkkari joka ei ole koskaan varastanut mitään, valehdellut tai muuten kusettanut ketään saadakseen huumeita. Jotain kysyttävää?

P.s. Onks nisti jos hiisaa?

Kommentit (170)

Vierailija
101/170 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Täytyypä kokeilla seuraavan kerran kun Brasiliassa käyn. Eikös se ole sieltä kotoisin?

Mitä mieltä olet sienistä ja alkoholista yhdessä? Mikä on ollut pelottavinta matkalla? Koetko siirtyneesi kauemmas muista ihmisistä psykedeelien ansiosta/takia?

Vierailija
102/170 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mua kiinnostaa ne tennarit sähkölangoilla. Onko ne merkki diilauksesta vai mistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/170 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, brasilialainen lajike on kyseessä. Mun mielestä aika lempeä jä hellä. :)
En sotke alkoholia minkään psykedeelin kanssa yhteen. Psykedeelien "puhtaus" menee pilalle, jos siihen sotkee jotain joka ei siihen kuulu. Kannabista joskus psykedeelien yhteydessä, ei tosin aina. Mun tripeillä ei ole koskaan tapahtunut mitään pelättävää. Miksi pelätä jotain, joka on vain pääsi sisällä? :) Oon nähny kaappeihin naulattuja kissoja, lohikäärmeen syömässä kumppaniani, itse muuttuvan lohikäärmeeksi.. Kaikesta voi nauttia kun asennoituu oikein, psykedeelit on mulle oman henkisen tilan rajojen suurentamista, tiedostamista. Koen että "en ole kuin muut" psykedeelien/dissosiatiivien takia, ja se on hyvä asia. 

Suomessa noi tennarit sähkölangoilla on teinien typerää pelleilyä. Esim. New yorkissa ja muissa suurkaupungeissa ne kyllä meinaa sitä että siellä kadulla diilataan. Eri väriset tennarit tarkoittaa eri asiaa, tai eri jengin aluetta. Valkoinen amfetamiini, vihreä kannabis jne.

Kiitos tosi hyvästä kysymyksestä, 34!

-AP

Vierailija
104/170 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö jotain lääkärin määräämää lääkitystä?

Vierailija
105/170 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. En koe tarvitsevani. En ole masentunut, psykoottinen tai muutenkaan "sekaisin".

Vierailija
106/170 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset aikuistu ja lopeta käyttöäsi?

Vierailija
107/170 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset aikuistu ja lopeta käyttöäsi?

Vierailija
108/170 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myy, enkä välitä huumeita.

-ap

Vierailija
109/170 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen elämäni hyväksi tälläkin hetkellä.

Kasvan isoksi, en aikuiseksi. :)

AP

Vierailija
110/170 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 18:13"]

Rukoilen puolestasi että pääset eroon riippuvuudestasi ja löydät todellisen vapauden ja ilon Herrastamme Jeesuksesta Kristuksesta. Amen.

Siunausta elämääsi!

LOL

t.raitistunut narkomaani, nykyään onnellinen uskossa

[/quote]

Vierailija
111/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti en tee töitä päihtyneenä, mutta osan parhaista ideoista olen kyllä saanut huumeiden vaikutuksen alaisena. Silloin lähtee ajattelemaan "mahdottomia" asioita, joista pitkällä työllä saa mahdollisia. :) Toisaalta silloin kun on pitkään selvinpäin työnteko ja harrastaminen vaikeutuu, kun on "lukossa" taiteelliselta puoleltaan, ei vain saa mitään luovaa aikaiseksi.. En osaa yksiselitteisesti sanoa onko narkkaus hyvä vai huono asia taiteellisuuden kannalta. Se on molempia. Ilman huumeita tekisin erilaista taidetta. :)

Oikeastaan ainoat fyysiset ongelmat mitä on tullu toistaiseksi ovat johtuneet eräästä synteettisestä kannabinoidista ja sen päivittäiskäytöstä. Olin ensimmäisiä ihmisiä jotka käyttivät sitä pitkiä aikoja (noin 11kk) päivittäin, ja ei ollut olemassakaan siis mitään tutkimustuloksia sen haitallisuudesta. Minä ja muutamat muut huomasimme että se vahingoittaa keuhkojen limakalvoja hyvin suuresti, eli yskin lopettamisen jälkeen muutaman viikon verta. Harmittaa nyt etten käynyt lääkärissä dokumentoituttamassa oireitani, siitä ois ollu hyötyä kemikaalin tutkimukselle. 

Kysykää toki lisää! Taas on AP vastailemassa. :) 

Vierailija
112/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 15:16"]

Tiedän mm. ylilääkärin, lakimiehen ja pankinjohtajan jotka käyttävät aineita päivittäin. Tosin, sellaisia aineita, joihin ihan "norminarkilla" ei todellakaan ole varaa. :D Heillä käyttö kestänyt useita(kymmeniä?)vuosia jo. :)

-ap

[/quote]

Ovatko nämä ihmiset suomalaisia?

Ketjun alussa sanot, että elämäsi olisi parempaa ilman huumeita. Millä tavalla parempaa?

Vierailija
113/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat suomailisia ja tunnen heidät henkilökohtaisesti. 

Elämä ois parempaa mm. siksi että rahaa ei menis huumeisiin. Ja ehkä tulis tehtyä enemmän asioita, harrastettua liikuntaa ja muuta. Ehkä ois enemmän "Normaaleja" ihmissuhteitakin.

Vierailija
114/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö suonensisäisesti mitään? Se koitui minun turmiokseni ja viihdekäyttö muuttui ongelmakäytöksi. Piriä hihaan, muita suun/nenän kautta. Nyt onneksi kuivilla, muistona järkyttävät arvet käsissä.

Vierailija
115/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 20:14"]

Ovat suomailisia ja tunnen heidät henkilökohtaisesti. 

Elämä ois parempaa mm. siksi että rahaa ei menis huumeisiin. Ja ehkä tulis tehtyä enemmän asioita, harrastettua liikuntaa ja muuta. Ehkä ois enemmän "Normaaleja" ihmissuhteitakin.

[/quote]

Mihin käyttäisit tuon n. 500 euroa / kk, jos et käyttäisi huumeita?

105

Vierailija
116/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmesti eläessäni käyttänyt suonensisäisesti. Kerran Stilnoctia, kerran DMT:tä ja kerran buprenorfiinia. Mun suonet on tosi hankalat, enkä pysty itse pistämään itseäni neulakammon takia. Eli en käytä suonensisäisesti, vaikka kieltämättä tuon subukokeilun jälkeen subun nokittaminen tuntuu tosi turhalta ja tylsältä. Tiedostan IV-käyttöön liittyvät riskit, siksi pyrin välttämään sitä tietoisesti. Toisaalta olen koukussa nokittamiseen. enkä saa IV-käytöstä tyydytystä nokitushimoon.. :D

Vierailija
117/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin rahan varmaan taidevälineisiin tai keräilyesineisiin. Tai säästäisin ja matkustelisin. Tai söisin paremmin! Tai hankkisin salikortin... :D

Vierailija
118/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 20:40"]

Käyttäisin rahan varmaan taidevälineisiin tai keräilyesineisiin. Tai säästäisin ja matkustelisin. Tai söisin paremmin! Tai hankkisin salikortin... :D

[/quote]

Minne matkustaisit ensimmäiseksi? Menisitkö yksin vai kumppanisi kanssa? Mitä tekisit siellä ja kuinka kauan viipyisit?

105

Vierailija
119/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 20:40"]

[/quote]

Minne matkustaisit ensimmäiseksi? Menisitkö yksin vai kumppanisi kanssa? Mitä tekisit siellä ja kuinka kauan viipyisit?

105

[/quote]

Hmm.. Varmaan säästäisin rahaa pitemmän aikaa ja kävisin Perussa muutaman viikon reissun katsomassa erästä rakasta ystävääni ja nauttimassa shamaanin kanssa Ayahuasca-rituaalin. Kumppanin kanssa tietysti reissu, mutta rituaali yksin. :)  Tai sitten Amsterdamissa ois hienoa käydä polttelemassa laillisesti Coffee Shopeissa tai osallistua johonkin isoon musiikkitapahtumaan, vaikka Tomorrowlandiin :)

Vierailija
120/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö sellaisia huumeita, joita kasvatetaan jossain päin maailmaa ja salakuljetetaan tänne?

Jos, niin, koetko syyllisyyttä niistä kurjuuksista, joita huumekauppaan kuuluu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi