Olen narkkari. Kysyttävää?
Olen narkkari joka ei ole koskaan varastanut mitään, valehdellut tai muuten kusettanut ketään saadakseen huumeita. Jotain kysyttävää?
P.s. Onks nisti jos hiisaa?
Kommentit (170)
Mitä tarkoittaa hiisaaminen? Mitä huumeita käytät?
Olen henkisesti riippuvainen.
Hiisaaminen on pilvenpolttoa.
Käytän kaikkia mahdollisia huumeita joita saan käsiini. Enimmäkseen pilveä, opiaatteja ja stimulantteja. Myöskin tutkimuskemikaaleja ja psykedeelejä kuluu.
Täällä myös yksi entinen ja sillä tiedolla laajemmin siunattu, että kysyn sitä, ketä lopulta sillä kaman käytöllä petät? Ajattele vaikka 5v. eteenpäin ihan omaa elämääsi( itse en kyennyt muinoin tätä tekemään, vaikka kysyttiin). Kaikilla narkeilla/juopoilla yms.voi olla suunnitelmia, mutta niistä ei tule yhtään mitään lopulta. Veikkaan, että olet samassa tilassa viiden vuoden päästä kuin nytkin, mutta katkeruus on tällöin lamaannuttanut sinut jo ja olet vain entistä heikompi sinä itse. Mitä tällä aloituksella hait siis?
En petä ketään huumeidenkäytölläni. Olen onnellisessa parisuhteessa, teen "oikeita" töitä joka päivä ja säännöllisesti (Ei "työkkäripaskaduuni"), luottotiedot ovat tallella ja raha riittää muuhunkin kuin huumeisiin.
Lopettaisin silti, jos voisin.
Stimulantti on aivojen toimintaa stimuloiva (nopeuttava) aine. Esim. amfetamiini (piri) on sellainen, tai ADHD-lääke Concerta.
Mistä hankit pillerit? Tietääkö puoliso? Työkaverit? Millä alalla olet? Minkä ikäisenä aloitit? Miksi?? Onko sinulla traumakokemuksia lapsuudesta/nuoruudesta?
Hankin huumeet vuosien saatossa muodostuneilta "Linkeiltä", ihmisiltä jotka välittävät huumeita, osa heistä on ystäviäni. Puoliso tietää, ja toisinaan käyttää huumeita kanssani, ei tosin niin paljon kuin minä. Työkaverit eivät tiedä, eivätkä tule tietämään. Olen eräänlaisessa taiteellisessa IT-alan työssä, enempää en paljasta. Aloitin päihdekokeilut 12-vuotiaana apteekista ilman reseptiä saatavilla vahvasti päihdyttävillä yskänlääkkeillä, ekan tupakan poltin 16-vuotiaana, ekat kännit 18-vuotispäivänä. Olen aina ollut kiltti, kiusattu koulussa, lukenut paljon. 13-vuotiaasta täysi-ikäiseksi olin nuorisokodissa, koulunkäynnin turvaamiseksi, muualta ei löytynyt paikkaa jossa minua olisi opetettu, ilman riskiä kiusaajista. Se itsessään on kai jo trauma.
AP
Mikä sua olisi estänyt tulemasta narkkariksi?
Osaatko sanoa yhtäkään asiaa?
Ei ole lapsia, emmekä tule niitä hankkimaan. Kumpikaan ei erityisesti pidä lapsista.
Hmm, mua ois ehkä estänyt se että mulle ois tarjottu jotakin muuta mielekästä tapaa purkaa pahaa oloa, esim. taidemateriaaleja, tilaa tanssia, mahdollisuutta soittaa ja laulaa. Ja ylipäätänsä tarjottu enemmän "normaaleja" nautintoa tuovia asioita.
Ylempi viesti on myös minun.
AP
AP uppaa vielä kerran. Viimeinen mahdollisuus kysyä :)
Miksi luokittelet itsesi narkkariksi jos elämä kerran on mallillaan huumeista huolimatta?
Onko narkkarin määritelmä se että elämä ei ole kunnossa? Vai onko sen määritelmä se että käyttää päivittäin ja ei pysty lopettamaan? :)
Suurin osa narkkareista on kusessa sen takia kun he eivät tunne rajojaan, eivätkä ymmärrä sitä että ilmaista lounasta ei ole olemassakaan.
Tunnen useita huumeidenkäyttäjiä ja mä ainakin määrittelen narkkariksi ihmisen,jonka elämä pyörii vain huumeiden ympärill,ei ole töitä tai normaaleja ihmissuhteta.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 14:59"]
Tunnen useita huumeidenkäyttäjiä ja mä ainakin määrittelen narkkariksi ihmisen,jonka elämä pyörii vain huumeiden ympärill,ei ole töitä tai normaaleja ihmissuhteta.
[/quote]
Jäi kesken :p Siis kaikki huumeiden käyttäjät eivät ole mielestäni narkkareita,aivan kuten kaikki alkoholia juovat eivät ole alkoholisteja. Narkkarilla elämä kuluu seuraavan huumeannoksen metsästykseen,ja mm. voi myydä itseään huumeista,ap ei kuulosta "oikealta"narkkarilta.
Miten määrittelisit minut? :) Tahtoisin kuulla!
Osaatko analysoida sitä miksi (pienellä) osalla pysyy päivittäiskäyttö hanskassa (mulla kohta 4 vuotta) ja osa on pohjalla jo kuukausissa?
-Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 15:03"]
Miten määrittelisit minut? :) Tahtoisin kuulla!
Osaatko analysoida sitä miksi (pienellä) osalla pysyy päivittäiskäyttö hanskassa (mulla kohta 4 vuotta) ja osa on pohjalla jo kuukausissa?
-Ap
[/quote]
Touhusi kuulostaa enemmän (rankalta)viihdekäytöltä. Sanoisin että se on luonnekysymys,toiset ovat vahvempia kuin toiset,esimerkiksi kaksi läheistäni ovat molemmat olleet opiodiriippuvaisia,toinen lopetti omin voimin,toinen jatkaa vaikka oli päihdekuntoutuksessa.
Oletko riippuvainen vai käytätkö vain huvin vuoksi?