Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen narkkari. Kysyttävää?

Vierailija
16.07.2013 |

Olen narkkari joka ei ole koskaan varastanut mitään, valehdellut tai muuten kusettanut ketään saadakseen huumeita. Jotain kysyttävää?

P.s. Onks nisti jos hiisaa?

Kommentit (170)

Vierailija
121/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä, ja asiaan liittyvät eettiset kysymykset kyllä mietityttävät minua paljonkin. Suurimmaksi osaksi käytän tosin sellaisia aineita joita ei huumekauppaan tyypilliset ongelmat koske. Tosin koskaan ei voi tietää missä oloissa tutkimuskemiklaalit kiinalaisissa laboratorioissa tehdään..

Vierailija
122/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOH! Upeeta siis AITO narkkari!

Sä oot niin mun idoli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut jos joku on saanut sen kuvan että olen ylpeä itsestäni ja narkkariudestani. (kohtuu)käyttäjälle ei vain satu nyt olemaan kamalan hyvää sanaa.. :p

Vierailija
124/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan hiisaan. Se ei tee mun mielestä narkkaria.

Vierailija
125/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Ayahuasca-rituaali?

105

Vierailija
126/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo nisti jos hiisaa. :)

Ayahuasca on maailman vahvin psykedeelinen huume jota mm. Perun muinaiskansat käyttävät aikuistumisrituaalina. Kannattaa laittaa youtubeen "Madventures ayahuasca". Se kertoo tosi hyvin suomenkielellä mistä on kyse. :) Kyse ei siis ole huumeidenkäytöstä tai sekoilusta tai hauskanpidosta, vaan (uskonnollisesta) rituaalista.

Vierailija
127/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan hakenut apua päästäksesi irti huumeista? Voisitko ajatella hakevasi?

Elämä on verrattain lyhyt. Ajatteletko, että huumeisiin keskittymällä voit 70-vuotiaana katsoa taaksepäin tyytyväisenä siihen miten elinvuotesi käytit?

Vierailija
128/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisiko sinua jos joku toinen ihminen kiinnostuisi huumeista, kokeilisi niitä ja jäisi niihin koukkuun luettuaan juttujasi täällä?

Vierailija
129/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 05:04"]

Te ootte jauhanu 80 viestiä narkkarin kanssa paskaa. Miltä nyt tuntuu? :D 

Itseasiassa mä en oo koskaan kokeillu edes ketamiinia! Sitäki on suomessa tosi satunnaisesti tarjolla. MXE:tä olen kokeillut, ja se on periaatteessa modifioitu ketamiinianalogi, eli melkein ketamiinia, mutta ei ihan. Mexusta kyllä tykkäsin kovastikkin. :) Ketamiinia kyl pitäs päästä kokeilee vaiheessa.

[/quote]

Meillä oli kerran essuja, tai niiden piti olla, mutta ketamiinia ne sitten oli. Ihan hassu olo niistä tuli, käsiä pestessä ne ei tuntuneet omilta, oli sellainen ulkopuolella kropan olo..

Vierailija
130/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 22:15"]

Ei oo nisti jos hiisaa. :)

Ayahuasca on maailman vahvin psykedeelinen huume jota mm. Perun muinaiskansat käyttävät aikuistumisrituaalina. Kannattaa laittaa youtubeen "Madventures ayahuasca". Se kertoo tosi hyvin suomenkielellä mistä on kyse. :) Kyse ei siis ole huumeidenkäytöstä tai sekoilusta tai hauskanpidosta, vaan (uskonnollisesta) rituaalista.

[/quote]

Kyseessä maailman vahvin psykedeelinen huume, mutta kyse ei ole huumeidenkäytöstä? Ehkä tarkennat lausuntoasi jotenkin?

105

Vierailija
131/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hakenut apua, enkä aio hakea. Uskon että tulen olemaan tyytyväinen elämääni myös 70-vuotiaana. :) 

En usko että kukaan jää koukkuun huumeisiin täällä kirjoittamieni asioiden takia. Jos jää, niin todennäköisesti se olisi tapahtunut ennemmin tai myöhemmin. Uskon että huumeidenkäyttö on parempi ihmiselle kuin alkoholismi.

122, ole onnellinen. :) Ketamiini on suhteessa paaaaljon kalliimpaa kuin ekstaasi. :) Suomessa harmittavan vähän liikkuu oikeaa ekstaasia, useimmiten se on jotain paskaa tutkimuskemikaalia.

105, sanoin vähän epätarkasti, pahoittelut. Kyseessä on kyllä huumaava aine, mutta sen nauttimiselle intressit eivät ole samat kuin normaalille huumeidenkäytölle. Kyseessä on aikuistumisrituaali, tapa kehittää itseään. Trippi joka ayahuascasta syntyy on usein hyvin epämiellyttävä henkisesti ja fyysisestikkin. Se ei ole hauskaa, eikä sen kuulukkaan olla hauskaa. Ayahuascaa ei oteta huvin vuoksi, sitä otetaan hyödyksi. Lähes kaikki Perussa elävät ihmiset nauttivat jossain elämänvaiheessa ayahuascaa, se on niille vähän sama kuin suomessa rippikoulu. :) 

Vierailija
132/170 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki vaikka morfiinia saa, mutta on eri asia haluaako siitä maksaa, ja itse en henk. koht. arvosta morfiinia erityisen korkealle viihdekäytössä. Kivunhoitoon se kyllä toimii. Jos saisin valita mitä opiaattia vedän niin vetäisin tietysti heroiinia, ja kovasti veikkaan ettet sinäkään sitä Oulusta kaiva. :D

Mä oon 20. Arvostan toki kovasti sitä että oot radottanu 20v, ja uskon kyllä että varmasti tiedät kaikesta ihan helvetisti enemmän kuin minä. 

Mutta tiiäkkö mikä meitä erottaa?

-Mulla ei oo tarkotus 20 vuoden päästä olla pätemässä vauvapalstalla huumeista.

Vierailija
133/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

105 tässä taas.

Ikävä kyllä sanoisin vastaustesi perusteella, että vaikka toisin (muistaakseni) väititkin, elämäsi pyörii jo kohtalaisen paljon huumeiden ympärillä. Varmasti enemmän kuin aloittaessasi touhun, joten trendi on kasvavaan addiktioon päin. Mielestäni vastauksesi rahankäyttöä koskevaan kysymykseeni paljastaa tämän. Tuo Ayahuasca-haaveesi on minusta hyvä esimerkki siitä, miten kuvio muuttuu / on muuttunut haitalliseksi. Ymmärrän ko. aineen funktion mainitsemassasi kulttuurissa, jossa kokemus käydään läpi koska halutaan valmentautua sen avulla elämää varten. Sinun tapauksessasi tuo elämä, jota varten valmentautuisit huumeen avulla, koostuu suureksi osaksi.. huumeista. Syntyy kehä, josta elämän todelliset merkitykset putoavat pois ja jäljelle jäävät ne huumeet.

Tilanteesi on hieman samankaltainen kuin peliaddiktilla, joka perustelee pelaamistaan sillä, että hän haluaa harjaannuttaa pelihahmoaan pärjätäkseen pelissä paremmin. Tiettyyn rajaan asti tämä on ihan jees, kuten mikä tahansa harrastaminen, mutta kun pelissä pärjäämisestä vähitellen tulee tärkeämpää kuin tosielämässä pärjäämisestä, ollaan jo aika hankalassa tilanteessa.

On toki niitäkin ihmisiä, joiden mielestä ei muka ole lainkaan väliä sillä elävätkö he pelimaailmassa vai todellisessa, mutta rohkenen epäillä tämän väittämän pitävyyttä.

Ja kysymykseni: mitä ajatuksia tämä sinussa herättää?

Vierailija
134/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua tekstiä, 105! :) 
En osaa oikein kuvata ajatuksiani, mutta tavallaan tunnistan tuosta itseni. Minä ja kumppanini ollaan/ollaan oltu tavallaan myös peliaddikteja, joten tuo vertaus osui ja upposi. Hallinnoimme yhdessä vaiheessa noin 600 hengen peliporukkaa, ja se vei ihan loputtomasti aikaa ja resursseja muusta elämästä. Huumeidenkäytön myötä pelaaminen on vähentynyt....

Tosin tuota ayahuasca-mielipidettäsi en ihan purematta niele. Monille tutuilleni ayahuascariitti on avannut ovia päihteettömään elämään, ja sitä käytetään muiden kulttuurien lääketieteessä nimenomaan päihdeaddiktioiden hoitoon. Siitä on olemassa tutkimuksiakin, googlella pitäisi löytyä. 

105, keskustelusi kanssasi on kehittävää, ja tarjoaa ajattelun aihetta myös minulle. Arvostan suuresti. :) <3 

Vierailija
135/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 23:22"]

Tunnut olevan ylpeä itseståsi? Et ole tavis, tylsää massaa? 

Tiedoksi, se tylsä massa on oikeasti onnellisempi kuin sinä. Älä ylenkatso, sulla ei ole siihen varaa. Jos joskus pääset eroon, ymmärrät. Jos et, kaikki menee huonompaan suuntaan, pikkuhiljaa. Lopulta ymmärrät sen silloinkin.

Toivon sulle parasta. Vaikutat samanlaiselta kun eräät tuttuni, jotka olen heivannut elämästäni kun tulin perheelliseksi. Oliko sulla muuten perhettä?

[/quote]

Mä huomasin ihan saman ap:n viesteistä. Ylpeä itsestään voi ja pitää olla, mutta että on ylpeä siitä, että on narkkari?? Ihan oikeasti?

Joo, olen itsekin kokeillut yhtä ja toista, mieheni taas oli 10 vuotta heroiinikoukussa aikanaan, joten tiedän yhtä ja toista huumeista itsekin. Tunnen paljon nistejä, myös niitä sinun kaltaisiasi ap, mutta kuten tuolla aiemmin jo totesit itsekin, meillä ei-nisteillä ja teillä himo-nisteillä ei oikein ole toisillemme annettavaa.

Mitään todellista ei elämään huumeista saa, sen olen itse tajunnut jo aikaa sitten. Ihme ettet sinä vielä näinkään monen vuoden jälkeen.

Vierailija
136/170 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 23:43"]

Huumeidenkäytön myötä pelaaminen on vähentynyt....

[/quote]

Melko surkuhupaisaa, pakko sanoa! :D

Mutta nyt ymmärsin paremmin tuon ayahuasca-haaveesi idean. En tiennyt että se voi auttaa pääsemään eroon päihteistä. Itseänikin kiinnostaisi kokeilla sitä, vaikka suurensuuria ongelmia elämässäni ei olekaan - aina voi varmasti oppia itsestään lisää. Ja jos vielä kaupan päälle pääsisin sokeriaddiktiostani..

Minkä verran tarvitsisit rahaa tuota Perun-matkaasi varten?

105

Vierailija
137/170 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ylpeä siitä että olen narkkari, päihteidenkäyttäjä! Olen ylpeä itsestäni, elämästäni. :)

Mä en tosiaan tiedä onko parempi pelata vai narkata. Narkkaamalla on ainakin sosiaalisempi, ja tekee asioita. Ja syö vähemmän! :D Mullaki on sokeriaddiktio.. :p

Yksi syy miksi haluan kokeilla ayahuascaa on se että uskon että se ehkä tavallaan avaa mun silmiä lopullisesti. Näyttää ne kauniit asiat, joita mä en just nyt huomaa. :) Voi olla että se opettaa mut elää ilman päihteitä, voi olla että ei. :) 

Lennot Peruun ja takaisin ois about tonni per kuono. Siellä eläminen itsessään ei oo kovin kallista, varsinkin kun olis yöpaikka valmiina. Rituaalikin olisi ilmainen, ystäväni lähipiirissä on eräs suosittu shamaani (ei maksullinen "turistishamaani") joka tekee matkoja ilmaiseksi, tai lähes ilmaiseksi. "turistishamaanien" tripit maksaa satoja dollareita.. 

Vierailija
138/170 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 00:18"]

Lennot Peruun ja takaisin ois about tonni per kuono. Siellä eläminen itsessään ei oo kovin kallista, varsinkin kun olis yöpaikka valmiina. Rituaalikin olisi ilmainen, ystäväni lähipiirissä on eräs suosittu shamaani (ei maksullinen "turistishamaani") joka tekee matkoja ilmaiseksi, tai lähes ilmaiseksi. "turistishamaanien" tripit maksaa satoja dollareita.. 

[/quote]

Kuulostaa todella hienolta. Olisipa minullakin tuollainen ystävä!

105

Vierailija
139/170 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 21:32"]

Mitä tarkoittaa hiisaaminen? Mitä huumeita käytät?

[/quote]

Vierailija
140/170 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ap! Huumeet on turmioksi. Ei ehkä tänään mutta joskus  myöhemmin. Jonain päivänä et enää hallitse itseäsi  ja sulla ei ehkä ole töitä. Ei siis rahaa huumeisiin.

Nyt sulla menee kovaa mutta vielä joskus olet täysin pohjalla ja täysin säälittävä ihminen. En ole koskaan kokeillut mitään huumeita ja en aio kokeillakkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän