Lihavat jotka syövät vähän (hui kun olen täynnä)
Eli onko täällä muita kenenkä tuttavapiirissä on todella lihavia ihmsiä, ketkä syövät säälittävän pieniä annoksia ruokalassa ja jättävät vielä syömättäkin osan koska tulevat muka NIIN täyteen ja ruokailun jälkeen työpisteellä syövät trendikkäitä välipala/proteiinipatukoita ja muuta ruokaa?
Miksi lihavat ihmiset esittävät niin pieniruokaisia? Luulevatko he että ihmiset luulevat sitten heidän ylipainonsa johtuvan muka jostain muustakuin ylensyömisestä?
Kommentit (301)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 11:23"]
Itse olen 126kg / 154 cm upea nainen. Olen sen verran vahva että mua tommosten pikku hiiruilaisten sanat ei paljoa paina, haukkukaa vaan. Rakastan syömistä ja minkäs sinä sille voit, hiirulainen?
[/quote]
Harvoin kommentoin mitään ilkeää.
Mutta voi itsepetos. Tuossa ei kyllä enää mitään upeaa ole millään silmällä katsottuna.
-ei hiirulainen-
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 12:14"]
Heinäkuun HS kuukausiliitteessä on hyvä kirjoitus ylipainosta.
"20 kg:n ylipainon ylläpitämiseksi ihminen joutuu syömään kuukaudessa ylimääräistä n. 20 000 kilokaloria eli esim. 22 grillimakkaraa, 26 maissintähkää ja 29 porsaankyljystä. Lisäksi pitää juoda vaikkapa 42 tölkkiä keskiolutta."
Siis huom ylimääräistä!
[/quote]
Ei pidä paikkaansa! Mulla on ylipainoa 60- 70kg, enkä todellakaan syö noin paljon. Mun peruskulutus on 2000 kaloria, enkä kovin paljoa syö sen päälle, syön 2500-3000 kaloria päivässä, liikun vähän, mutta paino ei ole pahemmin noussut yli kymmeneen vuoteen, mutta ei ole laskenutkaan kuin raskauden aikana.
[/quote]
Et kovin paljon sen päälle?
Puolet liikaa. On se aika hiton paljon.
Minäkin olen pyöreähkö vähäruokainen. En saa paljoa mahtumaan vatsaani ruokaa, ainakaan kerralla. Nälkä minulle kyllä tulee jo parin tunnin päästä lounaasta. Toisinaan kun olen esim. lomalla ja olen kotona yksikseni, en tee edes ruokaa. Syön ehkä sämpylän kolmen tunnin päästä heräämisestä, touhuan niitä näitä, juon päiväkahvit keksin kera. Kohta onkin jo ilta, syön jogurtin, lisää kahvia ja pari keksiä. Sitten illemmalla pari ruisleipää ja teetä, siinäpä se. Kalorit jää tosi vähälle mutta ei sellaisella tietenkään laihdu. Vatsalaukku ehkä pienenee, mutta ei mulla ainakaan paino koskaan putoa tuolla vähällä syönnillä, pikemminkin jos jätän vähän syömättä ja urheilen, niin sitten alkaa paino putoamaan. Kun laihdutin raskauskilot, sain syödä päivässä ihan reilusti kaikkea, tuhtia annoksia, leipää ja hedelmiä, mutta herkut jätin. Lähes normi kalorimäärän päälle pari tuntia liikuntaa niin johan läskit lähti. Mutta vaikka nytkin olen hieman pyöreä niin en minä kyllä paljoo syö, mutta en kyllä laihdu, enkä laihdutakaan.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 08:39"]
Juu ja kaikilla lihavilla on kilpirauhasen vajaatoiminta... Hohhoijaa. Tottakai se kilpirauhanen toimii vajaasti kun on tonni ylipainoa. Ja 5 hei, kun oot noin lyhyt ja vanha niin energiantarve on joku 500kcal vrk. Ja jos ei ole lihaksia niin paastolla laihtuu todella huonosti. Rasva kun lähtee polttamalla.
[/quote]
Niinpä. Nämä pölkkypäät kun saataisiin jonnekin Fortumille töihin, niin siinä ratkeaisivat koko maapallon energiantuotanto-ongelmat. Kilpirauhasen vajaatoimintaa kehiin ja lämpöarvoltaan 500 kcal materiasta saadaan ydinfissiota tehokkaammalla hyötysuhteella irti tuhansia kaloreita ja niinpä nämä vain lihovat ja lihovat sen "kilpirauhasen" takia.
Kävelkää tai pyöräilkää aluksi töihin joka päivä niin tulee energiankulutusta muutakin kuin se autossa ja tuolissa istuminen ja hengittäminen. Alkaa ihmeitä tapahtua, jos siis pidätte myös energiankulutuksen matalana ja syötte järkevästi eikä jotain hyötyravinteetonta p-kaa josta tulee vain pahempi nälkä ja joko liikunta tai ruokavaliosta huolehtiminen loppuu, myönnätte sitä itsellenne tai ette. Minäkin tunnen useampia kilpirauhasvaivaisia. Ne 1-2 näistä, jotka ovat ylipainoisia porsaita, eivät kävele normaalioloissa metriäkään mihinkään, ruokakin tuodaan ravintolasta takeaway-pussissa. Lopuilla on normaalit elintavat ja yllätys yllätys varsin normaali paino.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 11:23"]
Itse olen 126kg / 154 cm upea nainen. Olen sen verran vahva että mua tommosten pikku hiiruilaisten sanat ei paljoa paina, haukkukaa vaan. Rakastan syömistä ja minkäs sinä sille voit, hiirulainen?
[/quote]
Harvoin kommentoin mitään ilkeää.
Mutta voi itsepetos. Tuossa ei kyllä enää mitään upeaa ole millään silmällä katsottuna.
-ei hiirulainen-
[/quote] Kuule sinä hiiriämmä siellä. Miehet ovat kehuneet mun muotoja ja ikinä ei tarvitse baarista yksin kotiin lähteä. Voit pitää kateelliset puheet ihan omassa päässäs.
Eikö herranjumala voi ottaa huomioon ihmisten yksilöllisiä ominaisuuksia? Eikä todellakaan kaikki läskit väitä että on kilpirauhasen vajaatoimintaa tai painavat luut tai huonot geenit, nuo on kyllä ihan legendaa! Jos kerran jotkut laihat voi syödä mitä vaan lihomatta ja toiset laihat ei voi syödä kuin salaatinlehden vuorokaudessa ettei vaan liho, niin kai voi läskeissä ihmisissäkin olla eroja? Eri ihmiset kuluttaa eri lailla, ja eri ihmisten kroppa toimii vähän erilailla, se on luonnollista biologiaa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 15:03"]
Hoikathan ne parhaiten tietää pullukoiden asiat. Voi daa lopettakaa jo toi iänikuinen urputus suuntaan jos toiseen. Sama on noi rotuasiat. Eikö ole muuta järkevämpää keskustelua. Lukisin mielummin muita aloituksia, mutta muuta ei juurikaan tunnu olevan tarjolla.
[/quote]
60 kiloa laihduttaneena voin sanoa, että tiedän mitä pullukat ja laihat ajattelevat.
Lihavana olin löysä, ruma ja saamaton. Nyt hyväkroppaisena laihana minulla on energiaa, hyvä kunto ja terveys ja kaiken lisäksi ihana mies.
Jokainen pystyy laihduttamaan. TEKOSYITÄ EI OLE
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 16:12"]
Siis miten te jaksatte, molemmat osapuolet?? Hankkikaa nyt jumalauta se elämä! Maailmassa on PALJON pahempiakin asioita, kuin se, onko joku laiha vai lihava. Oikeasti, hakekaa apua tuohon pahaan oloonne, alkakaa harrastaa jotain. Kun teidän oma elämä on kunnossa, niin ette näe tarvetta kuluttaa elämäänne toisten haukkumiseen, etenkin, kun haukkumisen kohde on jonkun paino! Tsiisus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
joku läski taas parkuu
Lihavat syövät vähän, koska haluavat ihmisten luulevan että heidän ylipaino johtuu jostain sairaudesta eikä mukamas ylensyömisestä.
Syövät sitten salassa lisää koska nälkä
jos ihminen painaa 110-130 kg hänen on tosi helppo laihduttaa jopa 20-30 kg jättämällä ne pahimmat lihavuuden aiheuttajat (limsat, pullat, karkit )pois. Näkeehän sen nyt tuosta Biggest Loserista kun jotkut laihtuvat yli 15 kg viikossa kun on edes hiukan itsehillintää.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 09:29"]
jos ihminen painaa 110-130 kg hänen on tosi helppo laihduttaa jopa 20-30 kg jättämällä ne pahimmat lihavuuden aiheuttajat (limsat, pullat, karkit )pois. Näkeehän sen nyt tuosta Biggest Loserista kun jotkut laihtuvat yli 15 kg viikossa kun on edes hiukan itsehillintää.
[/quote]
Yli 15kg viikossa kun on edes hiukan itsehillintää???? Kuule jos ei urheile rankasti aamusta iltaan, ei lähde tuollaisia painoja viikossa vaikka ei söisi mitään koko viikolla, kuinka tyhmä oikein olet? Kyllä se riippuu ihan ihmisestä, mitä pitää jättää pois, ja mitä pitää alkaa syödä että laihtuu, et kyllä tiedä mitään mitä lihavat syö, oletat vaan että ihan helvetisti kaikkea.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 09:29"]
[/quote]
Yli 15kg viikossa kun on edes hiukan itsehillintää???? Kuule jos ei urheile rankasti aamusta iltaan, ei lähde tuollaisia painoja viikossa vaikka ei söisi mitään koko viikolla, kuinka tyhmä oikein olet? Kyllä se riippuu ihan ihmisestä, mitä pitää jättää pois, ja mitä pitää alkaa syödä että laihtuu, et kyllä tiedä mitään mitä lihavat syö, oletat vaan että ihan helvetisti kaikkea.
[/quote]
röh röh
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 07:08"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 15:03"]
Hoikathan ne parhaiten tietää pullukoiden asiat. Voi daa lopettakaa jo toi iänikuinen urputus suuntaan jos toiseen. Sama on noi rotuasiat. Eikö ole muuta järkevämpää keskustelua. Lukisin mielummin muita aloituksia, mutta muuta ei juurikaan tunnu olevan tarjolla.
[/quote]
60 kiloa laihduttaneena voin sanoa, että tiedän mitä pullukat ja laihat ajattelevat.
Lihavana olin löysä, ruma ja saamaton. Nyt hyväkroppaisena laihana minulla on energiaa, hyvä kunto ja terveys ja kaiken lisäksi ihana mies.
Jokainen pystyy laihduttamaan. TEKOSYITÄ EI OLE
[/quote]
Miksi sinä et laihduttanut silloin kun liikakiloja oli vasta 20 tai 30? Mulla on ystävätär joka laihdutti yli 70kg, eikä ollut läskinäkään saamaton, ihan samaa tahtia painoi töitä lähes kellon ympäri. Olen kysynyt häneltä että jaksaako hän paremmin nyt laihana, niin sanoo että ei, ainoa ero on että menee pienemmät vaatteet päälle. Ja no, nyt tuli kyllä sitten ero miehestä, ei varmaan ero liity painoon. Ja ihan oikeasti, jos noin paljon laihtuu, jää nahka roikkumaan ihan satavarmasti, eli kyllä sitä on löysä nimenomaan laihdutuksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 09:19"]
Lihavat syövät vähän, koska haluavat ihmisten luulevan että heidän ylipaino johtuu jostain sairaudesta eikä mukamas ylensyömisestä.
Syövät sitten salassa lisää koska nälkä
[/quote]
Minä syön aina vähän, ja suklaata päälle. Ei ole nälkä, ja vaikka olisikin, se ei haittaa tahtia millään lailla. Ärsyttää laihat ihmiset jotka riehuu raivoissaan jos ei ruoka ole nokan edessä tiettyyn aikaan, siis heti kun on vähän nälkä. Ei siihen kuole jos on nälkä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 11:42"]
Ihmisillä on erilainen aineenvaihdunta ja olen lihava ja syön vähän. Tänään olin syönyt yhden palan tummaa leipää . Päällä turunmaata ja kurkkua, sekä kuppi kahvia. Nuorena pysyy helpommin laihana. Odotappa siihen asti, kun olet 50v. Säälittäviä ihmisiä noi lihavista pauhaavat. Mikään ei ole niin rumaa kuin luu ja nahka.
[/quote]
Jos syöt noin kun kirjoitit, aiheutat itse aineenvaihdunnan hidastumisen.
Aineenvaihduntaan vaikutetaan ruokavaliolla ja liikunnalla. edes liikuntaa ei tarvita jos syö oikein. Usein, terveellisesti ja monipuolisesti.
Syö siis aamiainen, lounas ja päivällinen, ja siinä väleissä vaikka omena tai jugurtti välipalaksi. maksan miljoonan jollet laihdu.
Niinpä, turha syyllistää lihavia siitä että eivät laihdu, kun valehtelevat kuinka vähän syövät, usein syövätkin liian vähän, ja siksi eivät laihdu.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 12:01"]
Se yleinen laiskuus ja saamattomuus johtuu yleensä jostain henkisestä jutusta, esim. masennuksesta. Harva oikeasti tykkää olla lihava.
[/quote] Niin mutta nämä lihavathan ovat näitä vahvoja, itsevarmoja naisia eivätkä tarvitse miestä elämässään.
Siis miten te jaksatte, molemmat osapuolet?? Hankkikaa nyt jumalauta se elämä! Maailmassa on PALJON pahempiakin asioita, kuin se, onko joku laiha vai lihava. Oikeasti, hakekaa apua tuohon pahaan oloonne, alkakaa harrastaa jotain. Kun teidän oma elämä on kunnossa, niin ette näe tarvetta kuluttaa elämäänne toisten haukkumiseen, etenkin, kun haukkumisen kohde on jonkun paino! Tsiisus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!