Lihavat jotka syövät vähän (hui kun olen täynnä)
Eli onko täällä muita kenenkä tuttavapiirissä on todella lihavia ihmsiä, ketkä syövät säälittävän pieniä annoksia ruokalassa ja jättävät vielä syömättäkin osan koska tulevat muka NIIN täyteen ja ruokailun jälkeen työpisteellä syövät trendikkäitä välipala/proteiinipatukoita ja muuta ruokaa?
Miksi lihavat ihmiset esittävät niin pieniruokaisia? Luulevatko he että ihmiset luulevat sitten heidän ylipainonsa johtuvan muka jostain muustakuin ylensyömisestä?
Kommentit (301)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 09:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 08:31"]
Hauskaa miten ihmiset jaksaa vääntää tästä aiheesta loputtomiin. Ja hauska huomata, että joidenkin kyky ymmärtää ihmisen psyykettä ja psykologiaa on niin pieni, että vaikka kuinka moni on huomauttanut asian olevan kiinni korvien välistä niin silti tulee näitä älyn riemuvoittokommentteja : "todella säälittävää kuinka te lihavat ihmiset jaksatte vedota läskinne aiheutuneen jostain taudista. Kyllä se ihan teidän saamattomuuden tulosta on." Lähinnä huvittuneena seuraan näitä keskusteluja nykyään.
[/quote] Mua taas pelottaa katsella, kuinka ihmiset ovat niin itsetuhoisia että tiedostaen tappavat itseään lihottamalla itseään, oli kyse psyykkeestä tai saamattomuudesta elää terveellistä elämää.
[/quote] Mulla ei ole mitään halua olla jossain vuodeosastolla viimeiset vuodet vain odottamassa kuolemaa
[/quote] Teetkin tämän sitten sohvalla suklaate syöden?
[/quote] Eikö kuulostakin mukavammalta?
[/quote] Ei koska lihavuus on rumaa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 10:37"]
Hauskaa miten ihmiset jaksaa vääntää tästä aiheesta loputtomiin. Ja hauska huomata, että joidenkin kyky ymmärtää ihmisen psyykettä ja psykologiaa on niin pieni, että vaikka kuinka moni on huomauttanut asian olevan kiinni korvien välistä niin silti tulee näitä älyn riemuvoittokommentteja : "todella säälittävää kuinka te lihavat ihmiset jaksatte vedota läskinne aiheutuneen jostain taudista. Kyllä se ihan teidän saamattomuuden tulosta on." Lähinnä huvittuneena seuraan näitä keskusteluja nykyään.
[/quote] Mua taas pelottaa katsella, kuinka ihmiset ovat niin itsetuhoisia että tiedostaen tappavat itseään lihottamalla itseään, oli kyse psyykkeestä tai saamattomuudesta elää terveellistä elämää.
[/quote] Mulla ei ole mitään halua olla jossain vuodeosastolla viimeiset vuodet vain odottamassa kuolemaa
[/quote] Ei koska lihavuus on rumaa.
[/quote] Kauneus on katsojan silmissä. Ei se sisäinen rumuuskaan ihmistä kaunista.
Itse olen 126kg / 154 cm upea nainen. Olen sen verran vahva että mua tommosten pikku hiiruilaisten sanat ei paljoa paina, haukkukaa vaan. Rakastan syömistä ja minkäs sinä sille voit, hiirulainen?
"Kauneus on katsojan silmissä. Ei se sisäinen rumuuskaan ihmistä kaunista."
Sisäinen kauneus/rumuus on ulkoisesti rumien puhetta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 11:29"]
[/quote] Joo sovitaan näin!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 11:29"]
[/quote] Itsetunnossasi on vielä kehittämisen varaa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 11:23"]
Itse olen 126kg / 154 cm upea nainen. Olen sen verran vahva että mua tommosten pikku hiiruilaisten sanat ei paljoa paina, haukkukaa vaan. Rakastan syömistä ja minkäs sinä sille voit, hiirulainen?
[/quote] anna mun nauraa, olisi naama minkälainen tahansa, niin kyllä noilla spekseillä olet ällöttävän ruma.
Minä en viitsi enää käydä syömässä työpaikkamme ruokalassa. Syön mieluummin eväitä työpisteelläni.
Tämä siitä syystä, että muutamat naiset tekivät aivan hirveän numeron syömisistäni. Kun huomasin painoni olevan normaalipainon ylärajoilla, en halunnut painon enää nousevan. Syömisiäni lähdin keventämään lounaasta, sillä se oli minulle helpointa. Söin siis lounalla kevyemmin (paljon salaatteja, hedelmiä ja muuta kevyttä ruokaa ja vain vähän ns. pääruokaa), ja sainkin aika nopeasti tuloksia aikaan.
Mutta voi sitä huokailua, ihmettelyä ja kyselyiden tulvaa siellä työpaikan ruokalassa. Muutaman kuukauden sitä katselin ennen kuin siirryin syömää evääni työpisteeni ääressä. Syömisieni arvostelu oli niin ahdistavaa, että siitä tilanteesta oli pakko päästä pois.
Painoni sain kohdalleen, enkä ole palannut vanhoihin ruokailutottumuksiin, enkä myöskään työpaikan ruokalaan. En halua että syömisiäni arvostellaan isoon ääneen ja nostetaan ne suureksi päivittelyn aiheeksi.
Ymmärrän oikein hyvin, miksi joku todella ylipainoinen välttää julkisesti syömistä, tai syö vain aivan vähän jos on pakko. Heidän syömisiään kun tarkkaillaan paljon enemmän kuin muiden syömisiä. Itse sain siitä tarkkailusta osakseni vain pienen maistiaisen, ja ahdistuin jo siitä.
Heinäkuun HS kuukausiliitteessä on hyvä kirjoitus ylipainosta.
"20 kg:n ylipainon ylläpitämiseksi ihminen joutuu syömään kuukaudessa ylimääräistä n. 20 000 kilokaloria eli esim. 22 grillimakkaraa, 26 maissintähkää ja 29 porsaankyljystä. Lisäksi pitää juoda vaikkapa 42 tölkkiä keskiolutta."
Siis huom ylimääräistä!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 12:14"]
Heinäkuun HS kuukausiliitteessä on hyvä kirjoitus ylipainosta.
"20 kg:n ylipainon ylläpitämiseksi ihminen joutuu syömään kuukaudessa ylimääräistä n. 20 000 kilokaloria eli esim. 22 grillimakkaraa, 26 maissintähkää ja 29 porsaankyljystä. Lisäksi pitää juoda vaikkapa 42 tölkkiä keskiolutta."
Siis huom ylimääräistä!
[/quote]
No pitää sen verran näille läskeille hattua nostaa, että kovan työn saavat kyllä tehdä että saavat nuo läskit kerrytettyä.
Minä olen ihan tahallani syönyt vain todella vähän, kun vieressäni istui laihdutuskuurilla ollut tyyppi. Vihaan tuota ihmistä ja tiesin että hänen dietti oli hankala.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 12:04"]
Minä en viitsi enää käydä syömässä työpaikkamme ruokalassa. Syön mieluummin eväitä työpisteelläni.
Tämä siitä syystä, että muutamat naiset tekivät aivan hirveän numeron syömisistäni. Kun huomasin painoni olevan normaalipainon ylärajoilla, en halunnut painon enää nousevan. Syömisiäni lähdin keventämään lounaasta, sillä se oli minulle helpointa. Söin siis lounalla kevyemmin (paljon salaatteja, hedelmiä ja muuta kevyttä ruokaa ja vain vähän ns. pääruokaa), ja sainkin aika nopeasti tuloksia aikaan.
Mutta voi sitä huokailua, ihmettelyä ja kyselyiden tulvaa siellä työpaikan ruokalassa. Muutaman kuukauden sitä katselin ennen kuin siirryin syömää evääni työpisteeni ääressä. Syömisieni arvostelu oli niin ahdistavaa, että siitä tilanteesta oli pakko päästä pois.
Painoni sain kohdalleen, enkä ole palannut vanhoihin ruokailutottumuksiin, enkä myöskään työpaikan ruokalaan. En halua että syömisiäni arvostellaan isoon ääneen ja nostetaan ne suureksi päivittelyn aiheeksi.
Ymmärrän oikein hyvin, miksi joku todella ylipainoinen välttää julkisesti syömistä, tai syö vain aivan vähän jos on pakko. Heidän syömisiään kun tarkkaillaan paljon enemmän kuin muiden syömisiä. Itse sain siitä tarkkailusta osakseni vain pienen maistiaisen, ja ahdistuin jo siitä.
[/quote]
Itse olen ihan normaalipainoinen, lähempänä ali- kuin ylipainoa, mutta inhoan yli kaiken tuota toisten ruokamäärien arvostelua. Olen törmännyt siihen varsinkin työpaikkaruokalassa. Syön mielestäni ihan kohtuullisesti, mutta en tykkää vetää mitään mega-ateriaa lounastauolla. Siitä nimittäin seuraa ainoastaan kauhea väsymys, mikä vaikuttaa ikävästi työtehoon.
Silti olen usein saanut kuulla: "Ai kun sä syöt vähän! Oletko laihiksella?"-tyyppisiä kysymyksiä. Voi että se ärsyttää! Minulla on kuitenkin aina lautanen täynnä.
Mä uskon että AP tarkoitti tällä että sitä että miksi lihavat ihmiset esittävät pieniruokaista ja silti syövät salaa lisää. Miksi ei voi vain syödä kohtuullista annosta ja elää kuin normaalit?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 12:59"]
Mä uskon että AP tarkoitti tällä että sitä että miksi lihavat ihmiset esittävät pieniruokaista ja silti syövät salaa lisää. Miksi ei voi vain syödä kohtuullista annosta ja elää kuin normaalit?
[/quote] Juuri teidän kaltaistenne takia! Eikö se tullut ketjussa jo aika selväksi?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:01"]
[/quote] Juuri teidän kaltaistenne takia! Eikö se tullut ketjussa jo aika selväksi?
[/quote] Älä nyt riehu, johan koko tannerkin tömisee kun siellä naputtelet suklaisine sorminesi sauhuten.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:01"]
[/quote] Älä nyt riehu, johan koko tannerkin tömisee kun siellä naputtelet suklaisine sorminesi sauhuten.
[/quote]Olen ihan eri tantereella kuin sinä, ole sii huoleti, ei tule maanjäristystä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 12:20"]
No pitää sen verran näille läskeille hattua nostaa, että kovan työn saavat kyllä tehdä että saavat nuo läskit kerrytettyä.
[/quote]
Voin sanoa että se käy ihan ittestään.
Huomaa että alkaa ihmisten verensokeri laskemaan/nousemaan kun teksti tälläistä.
tottakai esitä pieniruokaista, koska muuten saan pahekksunnan toisten taholta. Täällä myös keskusteltiin tutkimuksesta, joissa samalla kalori ja liikuntamäärillä eri ihmiset lihoivat/eivät lihoneet aivan erilailla. Pitäkää se katse omalla lautasella. Käykö kateeksi kun uskallan herkutella ja toisten pitää laskea joka suupala?