Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat jotka syövät vähän (hui kun olen täynnä)

Vierailija
15.07.2013 |

Eli onko täällä muita kenenkä tuttavapiirissä on todella lihavia ihmsiä, ketkä syövät säälittävän pieniä annoksia ruokalassa ja jättävät vielä syömättäkin osan koska tulevat muka NIIN täyteen ja ruokailun jälkeen työpisteellä syövät trendikkäitä välipala/proteiinipatukoita ja muuta ruokaa?

Miksi lihavat ihmiset esittävät niin pieniruokaisia? Luulevatko he että ihmiset luulevat sitten heidän ylipainonsa johtuvan muka jostain muustakuin ylensyömisestä?

Kommentit (301)

Vierailija
261/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 09:33"]

HS:N juttu oli harhaanjohtava. Ylipainon ylläpitämiseksi ei todellakaan tarvita tuollaisia kalorimääriä, jos elimistö on oppinut säästämään. Ja sehän oppii. Miten muuten kuvittelette, että keskitysleirien työleireillä tehtiin raskaita kivitöitä 500 kcal päiväannoksilla, jos kerran elimistön perusaineenvaihdunta oli moninkertainen? Selitys on siinä, että ne elintoiminnot, joihin ennen kului paljon energiaa, eivät enää kuluta. Tämä nerokas systeemi eli sopeutuminen vallitsevaan ruokatarjontaan on ollut ihmislajin menestyksen kannalta hyvin tärkeää. Kun on ollut ruokaa, se on varastoitunut helposti rasvaksi ja kun ruokaa on ollut niukasti, elintoiminnot toimivat säästöliekillä. Elintasoihmiselle tämä mekanismi on tietysti sudenkuoppa. Ylipaino tappaa maailmassa nykyään enemmän ihmisiä kuin nälkiintyminen.

[/quote]

Jaa että keskitysleirillä jaksettiin lapioida 500 kalorin päiväannoksella? Mitenkähän niille vangeille lopulta kävi?!?! Olipa julma kommentti.

Kyllä mä uskon lihavuustutkija Mustajoen juttuun enemmän, kuin sun mutuun auschwitzistä.

Vierailija
262/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä yksi mies kuka tekee tätä. Syö lounaalla ehkä yhden rahkan ja työpisteellä sitten mättää jotain proteiinijuomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 09:54"]

Meillä on töissä yksi mies kuka tekee tätä. Syö lounaalla ehkä yhden rahkan ja työpisteellä sitten mättää jotain proteiinijuomaa.

[/quote]

Joka.

Mutta miten se voi sun per*että kutittaa, mitä toinen syö työpisteellään tai sen ulkopuolella? Onko vähän köyhä elämä tai liikaa aikaa?

Vierailija
264/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 09:57"]

[/quote]

Joka.

Mutta miten se voi sun per*että kutittaa, mitä toinen syö työpisteellään tai sen ulkopuolella? Onko vähän köyhä elämä tai liikaa aikaa?

[/quote] Lähinnä tämä henkilö varmaan tarkoitti sitä että miksi esittää jotain mitä ei ole

Vierailija
265/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 10:05"]

[/quote]

Joka.

[/quote] Lähinnä tämä henkilö varmaan tarkoitti sitä että miksi esittää jotain mitä ei ole

[/quote]

Miten niin esittää? Ja miksi ihmeessä juuri lihavan ihmisen pitäisi tehdä tiliä syömisistään muille? Työkavereille?

Vierailija
266/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 10:27"]

[/quote]

Joka.

[/quote]

Miten niin esittää? Ja miksi ihmeessä juuri lihavan ihmisen pitäisi tehdä tiliä syömisistään muille? Työkavereille?

[/quote] Etkö oo vittu yhtään lukenut näitä viestejä, täällä käsitellään niitä ihmisiä ketkä kovaan ääneen kehuvat syövänsä terveellisesti jne ja sitten salaa syövät lisää kun oikeasti onkin nälkä!!!!

Vierailija
267/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 10:32"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 10:27"]

[/quote]

Joka.

[/quote]

[/quote] Etkö oo vittu yhtään lukenut näitä viestejä, täällä käsitellään niitä ihmisiä ketkä kovaan ääneen kehuvat syövänsä terveellisesti jne ja sitten salaa syövät lisää kun oikeasti onkin nälkä!!!!

[/quote]

Aika voimakkaasti reagoit.

Vierailija
268/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 08:12"]

MInä olen oikeasti pieniruokainen lihava. Olen istumatyötä tekevä olemattoman pienilihaksinen 155 senttinen keski-ikäinen nainen. En syö juuri mitään verrattuna muihin mutta sekin on liikaa. Kulutus on vain niin pieni että jos syön yhtä usein ja samanlaisia annoksia kuin muut, lihon. Laihtuminen on kyllä lähes mahdotonta, olen ollut kokonaan syömättä kuukausikaupalla (esim kaksi viikkoa pelkkää vettä sen jälkeen kun olen syönyt 14 viikkoa pelkkiä laihdutuspusseja), mitään ei tapahdu, laihduin 3 kiloa koko tuona aikana.

[/quote]

Tässäpä se ongelma onkin: syöt ihan liian vähän, mistä syystä elimistösi pitää kiinni ja varastoi kaiken mitä suustasi alas laitat. Sitten kun hairahdut syömään jotakin herkkua niin se vasta varastoituukin. Lisäksi taustalla ehkä kilpirauhasen vajaatoimintaa tms, mikä vaikeuttaa tilannetta entisestään. Kannattaisi harkita Keventäjiä tms ohjelmaa, joka ohjaa oikeaan syömiseen, antaa jopa ehdotuksia ruokailusta niin halutessasi. Varmasti vaikeaa aluksi syödä niin paljon kuin vaaditaan, mutta elimistö täytyy ensin saada toimimaan normaalisti ennen kuin paino voi pudota.

Olen useasti miettinyt, koska ihmiset oikein tajuavat, ettei laihdutus ole nälässä elämistä ja ruoasta kieltäytymistä vaan säännöllistä ja laadukasta syömistä.

Vierailija
269/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen oikeasti pieniruokainen lihava. Olen istumatyötä tekevä olemattoman pienilihaksinen 155 senttinen keski-ikäinen nainen. En syö juuri mitään verrattuna muihin mutta sekin on liikaa. Kulutus on vain niin pieni että jos syön yhtä usein ja samanlaisia annoksia kuin muut, lihon. Laihtuminen on kyllä lähes mahdotonta, olen ollut kokonaan syömättä kuukausikaupalla (esim kaksi viikkoa pelkkää vettä sen jälkeen kun olen syönyt 14 viikkoa pelkkiä laihdutuspusseja), mitään ei tapahdu, laihduin 3 kiloa koko tuona aikana.

[/quote]

Just niinkuin minä. Mutta laihduin kyllä vesipaastolla 8 kiloa parissa viikossa.

Vierailija
270/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 11:29"]

[/quote]

Just niinkuin minä. Mutta laihduin kyllä vesipaastolla 8 kiloa parissa viikossa.

[/quote] Trolli

Vierailija
271/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 11:48"]

[/quote]

[/quote] Trolli

[/quote] Perustele?

Vierailija
272/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää löytyy kohta iltalehden sivulta. Sen verran taas mammat raivoissaan täällä

Vierailija
273/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 12:18"]

[/quote] lol

Vierailija
274/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyin syömään mitä vain lihomatta, kunnes parikymppisenä tilanne muuttui. farkut eivät menneet kiinni, selkäänkin tuli makkaroita.. ja nyt nelikymppisenä tilanne on pahentunut entisestään. sipsipussi tv: ääressä tarkoittaa, että aamulla piereskelen maha turvoksissa & silmienkin alla on pussit..! :(

Vierailija
275/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 12:18"]

[/quote] Eikö lihavien pitänyt olla lepposia? :<

Vierailija
276/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote] Trolli

[/quote]

Epäiletkö paaston pituutta vai miksi vaikea uskoa. Sanotaan vaikka näin, että sairauden takia olin pakkopaastolla. Vielä olin kolmannen viikon sairaalassa tipassa, paino putosi silloin 3 kiloa.

Vierailija
277/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 13:06"]

[/quote]

[/quote] Trolli

[/quote]

Epäiletkö paaston pituutta vai miksi vaikea uskoa. Sanotaan vaikka näin, että sairauden takia olin pakkopaastolla. Vielä olin kolmannen viikon sairaalassa tipassa, paino putosi silloin 3 kiloa.

[/quote] Kerjäätkö jotain sääliä? Ei nimittäin tipu

Vierailija
278/301 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 08:03"]

Eli onko täällä muita kenenkä tuttavapiirissä on todella lihavia ihmsiä, ketkä syövät säälittävän pieniä annoksia ruokalassa ja jättävät vielä syömättäkin osan koska tulevat muka NIIN täyteen ja ruokailun jälkeen työpisteellä syövät trendikkäitä välipala/proteiinipatukoita ja muuta ruokaa?

Miksi lihavat ihmiset esittävät niin pieniruokaisia? Luulevatko he että ihmiset luulevat sitten heidän ylipainonsa johtuvan muka jostain muustakuin ylensyömisestä?

[/quote]

Voi jessus mitä sontaa :O

Kun olin sairaalloisen lihava söin paljon vähemmän mitä nyt normaali painoisena. Ennen söin paljon karkkia, sipsiä tms missä on ihan älytön määrä kaloreita(ja podin silti nälkää aterioiden välissä). Nyt en pode nälkää ikinä ja laihdun vaan koko ajan vaikka syön 5krt/päivä ja aina itseni kylläiseksi. Itse en kyllä ole ikinä vääntänyt mitään välipalapatukkaa vaan ihan rehellistä suklaapatukkaa.

Ihan oikeasti siis lihavat voivat syödä vähemmän kuin laihat, lihavat vain syövät totaalisen väärin kuten minäkin ennen.

[/quote] MITä?! kuinka joku voi syödä 5 kertaa päivässä ja ei muka lihoa?!

[/quote]

Helposti. Oletko kuullut aterirytmistä tai ihan suosituksista? Suositellaan että ihminen syö 3-4 tunnin välein. Tietty jos nukut lähes koko päivän niin ei varmaan ole tarvetta syödä jatkuvasti. Itse syön tosiaan sen 5krt/päivä: aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Ja ihan kamalaahan tästä kyllä tekee kyllä se että syön yleensä liian vähän päivässä koska liikun, muuallekin kuin jääkaapille. Tällä menty jo pitkään ja yli 50kg tiputettu....kyllä vaan on mahdollista vaikkei jokaisen aivokapasiteettiin mahdu.

Vierailija
279/301 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tulleet mieleen että jollakin vois olla syömishäiriö?

Vierailija
280/301 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 08:17"]

Onko teillä tulleet mieleen että jollakin vois olla syömishäiriö?

[/quote] Pakkohan se jonkinlainen syömishäiriö on olla jos on ylipainoinen.