Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavat jotka syövät vähän (hui kun olen täynnä)

Vierailija
15.07.2013 |

Eli onko täällä muita kenenkä tuttavapiirissä on todella lihavia ihmsiä, ketkä syövät säälittävän pieniä annoksia ruokalassa ja jättävät vielä syömättäkin osan koska tulevat muka NIIN täyteen ja ruokailun jälkeen työpisteellä syövät trendikkäitä välipala/proteiinipatukoita ja muuta ruokaa?

Miksi lihavat ihmiset esittävät niin pieniruokaisia? Luulevatko he että ihmiset luulevat sitten heidän ylipainonsa johtuvan muka jostain muustakuin ylensyömisestä?

Kommentit (301)

Vierailija
201/301 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:16"]

Huomaa että alkaa ihmisten verensokeri laskemaan/nousemaan kun teksti tälläistä.

[/quote]

Luurangoillekin suklaapatukka käteen, niin alkaa helpottaan!

Vierailija
202/301 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:25"]

Huomaa että alkaa ihmisten verensokeri laskemaan/nousemaan kun teksti tälläistä.

[/quote]

[/quote] Luurangosta saa sentään kauniin, virtahevosta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/301 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:25"]

[/quote]

[/quote] Luurangosta saa sentään kauniin, virtahevosta ei.

[/quote]

Ookkona nyt ihan varma?

Vierailija
204/301 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön niin paljon kuin haluan, mua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut musta ajattelee. Vittuako se muille kuuluu. Jooo jooo olen ylipainoinen mutta omapa on valintani. Olen sitä mieltä että olen paljon terveempi ja kauniimpi nyt kuin esim 30kg laihempana. ps miehet kehuu mun tissejä niin miksi laihtua

Vierailija
205/301 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:33"]

Minä syön niin paljon kuin haluan, mua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut musta ajattelee. Vittuako se muille kuuluu. Jooo jooo olen ylipainoinen mutta omapa on valintani. Olen sitä mieltä että olen paljon terveempi ja kauniimpi nyt kuin esim 30kg laihempana. ps miehet kehuu mun tissejä niin miksi laihtua

[/quote] Juuri näin sisko!

Vierailija
206/301 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 08:03"]

Eli onko täällä muita kenenkä tuttavapiirissä on todella lihavia ihmsiä, ketkä syövät säälittävän pieniä annoksia ruokalassa ja jättävät vielä syömättäkin osan koska tulevat muka NIIN täyteen ja ruokailun jälkeen työpisteellä syövät trendikkäitä välipala/proteiinipatukoita ja muuta ruokaa?

Miksi lihavat ihmiset esittävät niin pieniruokaisia? Luulevatko he että ihmiset luulevat sitten heidän ylipainonsa johtuvan muka jostain muustakuin ylensyömisestä?

[/quote]

Voi jessus mitä sontaa :O

Kun olin sairaalloisen lihava söin paljon vähemmän mitä nyt normaali painoisena. Ennen söin paljon karkkia, sipsiä tms missä on ihan älytön määrä kaloreita(ja podin silti nälkää aterioiden välissä). Nyt en pode nälkää ikinä ja laihdun vaan koko ajan vaikka syön 5krt/päivä ja aina itseni kylläiseksi. Itse en kyllä ole ikinä vääntänyt mitään välipalapatukkaa vaan ihan rehellistä suklaapatukkaa.

Ihan oikeasti siis lihavat voivat syödä vähemmän kuin laihat, lihavat vain syövät totaalisen väärin kuten minäkin ennen.

Vierailija
207/301 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:50"]

[/quote]

Kun olin sairaalloisen lihava söin paljon vähemmän mitä nyt normaali painoisena. Ennen söin paljon karkkia, sipsiä tms missä on ihan älytön määrä kaloreita(ja podin silti nälkää aterioiden välissä). Nyt en pode nälkää ikinä ja laihdun vaan koko ajan vaikka syön 5krt/päivä ja aina itseni kylläiseksi. Itse en kyllä ole ikinä vääntänyt mitään välipalapatukkaa vaan ihan rehellistä suklaapatukkaa.

Ihan oikeasti siis lihavat voivat syödä vähemmän kuin laihat, lihavat vain syövät totaalisen väärin kuten minäkin ennen.

[/quote] MITä?! kuinka joku voi syödä 5 kertaa päivässä ja ei muka lihoa?!

Vierailija
208/301 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:56"]

[/quote]

[/quote] Kai ne syö sit vähemmän, tai emmä tiiä

Vierailija
209/301 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:56"]

[/quote]

[/quote] Kai ne syö sit vähemmän, tai emmä tiiä

[/quote]

Tottakai pitää syödä vähintään 5 kertaa päivässä että aineenvaihdunta ja rasvanpoltto pysyy käynnissä, onhan se eri asia syökö 5 kertaa päivässä salaattia vai suklaata, kuinka tyhmiä ihmisiä täällä voi olla????

Vierailija
210/301 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 12:14"]

Heinäkuun HS kuukausiliitteessä on hyvä kirjoitus ylipainosta.

"20 kg:n ylipainon ylläpitämiseksi ihminen joutuu syömään kuukaudessa ylimääräistä n. 20 000 kilokaloria eli esim. 22 grillimakkaraa, 26 maissintähkää ja 29 porsaankyljystä. Lisäksi pitää juoda vaikkapa 42 tölkkiä keskiolutta." 

Siis huom ylimääräistä!

[/quote]

Ei pidä paikkaansa! Mulla on ylipainoa 60- 70kg, enkä todellakaan syö noin paljon. Mun peruskulutus on 2000 kaloria, enkä kovin paljoa syö sen päälle, syön 2500-3000 kaloria päivässä, liikun vähän, mutta paino ei ole pahemmin noussut yli kymmeneen vuoteen, mutta ei ole laskenutkaan kuin raskauden aikana.

Vierailija
211/301 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 14:51"]

"20 kg:n ylipainon ylläpitämiseksi ihminen joutuu syömään kuukaudessa ylimääräistä n. 20 000 kilokaloria eli esim. 22 grillimakkaraa, 26 maissintähkää ja 29 porsaankyljystä. Lisäksi pitää juoda vaikkapa 42 tölkkiä keskiolutta." 

Siis huom ylimääräistä!

[/quote]

Ei pidä paikkaansa! Mulla on ylipainoa 60- 70kg, enkä todellakaan syö noin paljon. Mun peruskulutus on 2000 kaloria, enkä kovin paljoa syö sen päälle, syön 2500-3000 kaloria päivässä, liikun vähän, mutta paino ei ole pahemmin noussut yli kymmeneen vuoteen, mutta ei ole laskenutkaan kuin raskauden aikana.

[/quote] Olen kans laskenut kilolaskurilla että saanti on 1800-2200 päivässä, mut ei sitä kukaan uskoisi. Ja ylipainoa on80 kg

Vierailija
212/301 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huom ylimääräistä!

[/quote]

[/quote]

Ai kuinka niin et syö paljon liikaa? Syöt  15000-30000 kcal liikaa kuussa ihan omien sanojesi mukaan. Pitsa päivässä liikaa.

Vierailija
213/301 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 17:02"]

Siis huom ylimääräistä!

[/quote]

[/quote]

Ai kuinka niin et syö paljon liikaa? Syöt  15000-30000 kcal liikaa kuussa ihan omien sanojesi mukaan. Pitsa päivässä liikaa.

[/quote]

Et osaa laskea, vai leikitkö tyhmää?

Vierailija
214/301 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään seurasin työpaikan ruokalassa että ne kaikista lihavimmat naiset syövät salaattiaterioita. Salaatilla eivät todellakaan saa itseä siihen kuntoon.

normaalipainoiset syövät tavallisen lounaan salaatteineen ja leipineen ja monesti vielä jälkiruokaa. 

Vierailija
215/301 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen työpari oli melkein yhtä leveä kuin pitkä ja itse olen aika ruipelo, jos näin voisi järkevästi muotoilla. Söin joka päivä evääksi jotain aika kamalaa (syön aika epäterveellisesti, mutta syön suht useasti ja annoskokoni ovat pieniä) ja työparini söi jatkuvalla lappauksella maustettua rahkaa, maitorahkaa, herkkurahkaa, hedelmää, marjaa, proteiinijuomaa, proteiinipatukkaa, proteiinirahkaa....... Ja samalla kamala paapatus siitä mitä minä söin ja hirveä valittelu siitä kuinka hän ei kerkeä koskaan millekään koska käy pyöräilemässä ja salilla. Mietin monesti vain että miten tämä ihan tosissaan on mahdollista? Kerrankin oli kakkua töissä tarjolla, mä hain lisääkin kun pöydälle jäi jämä notkumaan, tämä rahka-proteiini-keisarinna maistoi vain vähän ja ei tohtinut syödä koska hyh oli niin makeaa! En käsittäny, mutta tää ketju on kyllä valaiseva!

Vierailija
216/301 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 06:47"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 14:43"]

Kuule sinä hiiriämmä siellä. Miehet ovat kehuneet mun muotoja ja ikinä ei tarvitse baarista yksin kotiin lähteä. Voit pitää kateelliset puheet ihan omassa päässäs.

[/quote]

Ei varmaan tarvi lähteä... Panoseuraa etsivät tietävät kyllä mistä saa varmasti: Läskiltä tytöltä joka ei itse voi valita.

[/quote]

Voi jeesus :D Ei kyllä ainakaan minulta saa yhtään mitään, jos itseäni ei haluta.

Vierailija
217/301 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 12:01"]

Se yleinen laiskuus ja saamattomuus johtuu yleensä jostain henkisestä jutusta, esim. masennuksesta. Harva oikeasti tykkää olla lihava.

[/quote] Niin mutta nämä lihavathan ovat näitä vahvoja, itsevarmoja naisia eivätkä tarvitse miestä elämässään.

[/quote] LOL

Vierailija
218/301 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikathan ne parhaiten tietää pullukoiden asiat. Voi daa lopettakaa jo toi iänikuinen urputus suuntaan jos toiseen. Sama on noi rotuasiat. Eikö ole muuta järkevämpää keskustelua. Lukisin mielummin muita aloituksia, mutta muuta ei juurikaan tunnu olevan tarjolla.

Vierailija
219/301 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 12:01"]

Se yleinen laiskuus ja saamattomuus johtuu yleensä jostain henkisestä jutusta, esim. masennuksesta. Harva oikeasti tykkää olla lihava.

[/quote] Niin mutta nämä lihavathan ovat näitä vahvoja, itsevarmoja naisia eivätkä tarvitse miestä elämässään.

[/quote]

Ei sillä ole painon kanssa mitään tekemistä tarviiko miestä elämäänsä. Just yks tuttu laihdutti 70kg, ja erosi  miehestään. Ja oikeastaan kaikki yksinäiset sinkkunaiset on hoikkia, tai eivät ainakaan paljon ylipainoisia. Eikä se onko vahva ja itsevarma ulospäin, kerro mitään sisäisestä myllerryksestä, niitä ongelmia ei aina tajua itsekään, kun syömällä/juomalla/tupakoimalla/huumeitakäyttämällä/urheilemalla/tms. henkisiä ongelmia peitellään. Yhtä lailla liian laiha kuin liian lihava on jollainlailla ongelmissa, tiedosti sen tai ei.

Vierailija
220/301 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla 22v nainen joka painaa about 2x enemmän kuin pitäis. Syö töissä pieniä annoksia salaattia, eikä ota vastaan työtovereiden leipomuksia. Kun kello koittaa neljä niin samanen tyttö on JOKA PÄiVÄ grillillä. Koittaako huijata itseään vai työkavereita? Tuskin pystyy töitään tekemään jos sama tahti jatkuu..