Ylipainoiset naiset. Onko teistä kiusallista riisuutua uuden miesystävän edessä alasti?
Itse ylipainoisena on. Asia ei oo mulle ongelma, kunhan kysyin. Ei enää nykyisin vaan jaksa panostaa itseensä, mutta toisaalta ei ole tarvetta riisuutua miehen arvosteltavaksi.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyvin sporttinen nuori nainen, mutta koen silti välillä erittäin epävarmaa oloa alastomuudessa mieheni kanssa.
Tätä samaa "ongelmaa" on ystävienikin keskuudessa, että uskon sen olevan valitettavan yleistä kaikenkokoisilla naisilla.
Joskus saa viritettyä itselleen super seksikkään ja itsevarman olon sängyssä, mutta joskus taas tuntuu että mies huomaa siellä vain kaikki "virheet".Miksi naiset niin herkästi harrastavat baarista ja tinderistä poimittuja yhden yön juttuja ja "kaveripanosuhteita", jos kerta on epävarma olo alastomana? Aivan totaalisen mielisairasta, että häpeilee vartaloaan miehen edessä josta välittää, ja sitten antaa baarien ja tinderin panochadien tehdä mitä tahansa eikä häpeile yhtään.
M/40
Niin itse kyllä seurustelen enkä viitannut kommentissani siihen, että olisin tinderissä hakemassa usein seuraa tai ylipäänsä yhdenyönjuttuja.
Olen seurustellut pitkään saman miehen kanssa.
Mutta kaipa ne naiset sieltä seuraa hakevat siinä missä miehetkin. Kyllä epävarmoja miehiäkin siellä varmasti ihan yhtälailla seuraa hakee.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyvin sporttinen nuori nainen, mutta koen silti välillä erittäin epävarmaa oloa alastomuudessa mieheni kanssa.
Tätä samaa "ongelmaa" on ystävienikin keskuudessa, että uskon sen olevan valitettavan yleistä kaikenkokoisilla naisilla.
Joskus saa viritettyä itselleen super seksikkään ja itsevarman olon sängyssä, mutta joskus taas tuntuu että mies huomaa siellä vain kaikki "virheet".Miksi naiset niin herkästi harrastavat baarista ja tinderistä poimittuja yhden yön juttuja ja "kaveripanosuhteita", jos kerta on epävarma olo alastomana? Aivan totaalisen mielisairasta, että häpeilee vartaloaan miehen edessä josta välittää, ja sitten antaa baarien ja tinderin panochadien tehdä mitä tahansa eikä häpeile yhtään.
M/40
Miksi ihmeessä teet naisista tällaisia yleistyksiä? Oletko koskaan ajatellut, että kaiketi ne, jotka häpeävät vartaloaan, eivät harrasta mitään yhden yön juttuja? Entä oletko ajatellut, että lihavakin nainen saattaa kuitenkin haluta seksiä edes joskus, vaikkei parisuhteeseen kenellekään kelpaisikaan? Baarissa voi sentään juoda itsensä sen verran humalaan, että pahimmat estot katoaa ja uskaltaa vaatteet riisua vaikka epävarmuutta ja häpeää tuntisikin. Ei sitä epävarmuutta sille miehelle ääneen sanota. Mieluummin teeskentelee itsevarmaa.
En tiedä mitä sinusta on panosuhteiden harrastaminen. Omalla kohdallani sellainen sattuu kohdalle ehkä parin vuoden välein. Nyt on kyllä mennyt melkein 3 vuotta. En minä miellä tätä harrastukseksi. Se on seksuaalisten tarpeiden tyydyttämistä kun parempaa vaihtoehtoa ei ole. En ole tietääkseni koskaan ollut sängyssä minkään panochadin kanssa, mikäli nyt oikein ymmärrän mitä se edes tarkoittaa. Jos minulla olisi mahdollisuus harrastaa seksiä miehen kanssa, josta välitän ja joka välittää minusta, niin tottakai mieluummin valitsisin sen. Mutta kun ei ole reiluun kymmeneen vuoteen sellaista näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO miksi te ette voi laihduttaa? tuollaki joku sanoo olleen 15v ilman seksiä yms.
Joo,no on herkut maistunu sen ajan ainaki seksin edestä.
Minä olen laihduttanut monta kertaa. Aina lihon takaisin. En jotenkin osaa syödä koko ajan niin vähän ettei lihoisi. Liikun sen verran että pysyn terveenä ja toimintakuntoisena mutta en nauti liikunnasta. Se on välttämätön paha. Eikä siinä sitten niin paljon kalorit pala, että syömisten määrää voisi oleellisesti lisätä. Herkkuja en ole erityisen paljon syönyt koskaan.
En jaksa enää laihduttaa koska olen kyllästynyt jojoiluun. Sen verran katson syömisiäni, etten nyt enää lihomaan enempää pääse ja että edes joten kuten suht terveellisiä ruokia söisin, mutta ei tämä näytä mainittavasti laihduttavan. Kuulostaa varmaan tekosyyltä, mutta ei voi mitään.
En ole tuo joka ei ole harrastanut seksiä 15 vuoteen. Mulla ei ole mennyt vasta kuin n. 4 vuotta selibaatissa. ;DMenee kyllä ohi ketjun aiheen, mutta olipa lohdullista lukea etten ole ainoa joka ei laihdu liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla vaan ainoastaan onnistuu pysymään +25 kiloa ylipainoisena eli lopettamaan lihomisen. Itsellä paino kertyy vielä keskivartaloon niin näytän todellistakin paksummalta pienemmilläkin liikakiloilla :-(
Tuntuu kyllä epäreilulta, että monikin hoikkana pysyvä syö paljon huonommin, herkuttelee ja käyttää vielä alkoholiakin.
Ja ketjun aiheeseen, ensimmäistäkään uutta miesystävää ei ole ollut sen jälkeen bmi alkoi lähestyä kolmeakymmentä vaan muutuin täysin näkymättömäksi miehille ja kuten sanoin, millään ilveellä tämä valitettavasti yli 30 ehtinyt bmi ei myöskään näytä pienenevän niin uutta miesystävää ei ihan heti ole myöskään odotettavissa. Enkä kyllä haluakaan ennen kuin olen taas normipainoinen vaikka ihmeen kai se vaatii.. Ollaan sitten loppuikä yksin s¤¤tana.
Jos tutustuisit uuteen mieheen, joka ei itse ole lihava ja joka harrastaa jonkin verran kuntoilua, niin miten suhtautuisit jos mies yrittäisi vaivihkaa saada sinut mukaansa kuntoilemaan? Tyyliin aluksi kävelylenkeille vähän rivakammin ja useammin kuin mitä olet tottunut. Sitten siitä vaivihkaa joskus pyöräilemään/ uimaan/ juoksulenkille. Tai vaikka sängyssä saada sinut ottamaan aktiivisemman roolin, niin että syke kasvaa ja energiaa kuluu.
Suuttuisitko tai loukkaantuisitko?
M/40
No sepä kiva että hieman liikuntaa harrastava mieskin on normaalipainoinen kun itse pysyy ylipainoisena ihan päivittäistä liikuntaa harrastaenkin. Ja ei, en harrasta kävelyä vaan tänäänkin kävin hölkkäämässä heti aamusta liki kympin lenkin.
Eli en tosiaan tarvitse yhdenkään miehen apua enkä varsinkaan tuollaisen lässyttäjän jonka suhtautuminen on noin alentuvaa, että ihan vaivihkaa voitaisiin hölkätä yhdessä. Haista siis pitkä ja haiseva pska ja suksi kuuseen tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO miksi te ette voi laihduttaa? tuollaki joku sanoo olleen 15v ilman seksiä yms.
Minä olen laihduttanut monta kertaa. Aina lihon takaisin. En jotenkin osaa syödä koko ajan niin vähän ettei lihoisi. Liikun sen verran että pysyn terveenä ja toimintakuntoisena mutta en nauti liikunnasta. Se on välttämätön paha. Eikä siinä sitten niin paljon kalorit pala, että syömisten määrää voisi oleellisesti lisätä. Herkkuja en ole erityisen paljon syönyt koskaan.
En jaksa enää laihduttaa koska olen kyllästynyt jojoiluun. Sen verran katson syömisiäni, etten nyt enää lihomaan enempää pääse ja että edes joten kuten suht terveellisiä ruokia söisin, mutta ei tämä näytä mainittavasti laihduttavan. Kuulostaa varmaan tekosyyltä, mutta ei voi mitään.
En ole tuo joka ei ole harrastanut seksiä 15 vuoteen. Mulla ei ole mennyt vasta kuin n. 4 vuotta selibaatissa. ;DMenee kyllä ohi ketjun aiheen, mutta olipa lohdullista lukea etten ole ainoa joka ei laihdu liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla vaan ainoastaan onnistuu pysymään +25 kiloa ylipainoisena eli lopettamaan lihomisen. Itsellä paino kertyy vielä keskivartaloon niin näytän todellistakin paksummalta pienemmilläkin liikakiloilla :-(
Tuntuu kyllä epäreilulta, että monikin hoikkana pysyvä syö paljon huonommin, herkuttelee ja käyttää vielä alkoholiakin.
Ja ketjun aiheeseen, ensimmäistäkään uutta miesystävää ei ole ollut sen jälkeen bmi alkoi lähestyä kolmeakymmentä vaan muutuin täysin näkymättömäksi miehille ja kuten sanoin, millään ilveellä tämä valitettavasti yli 30 ehtinyt bmi ei myöskään näytä pienenevän niin uutta miesystävää ei ihan heti ole myöskään odotettavissa. Enkä kyllä haluakaan ennen kuin olen taas normipainoinen vaikka ihmeen kai se vaatii.. Ollaan sitten loppuikä yksin s¤¤tana.
Jos tutustuisit uuteen mieheen, joka ei itse ole lihava ja joka harrastaa jonkin verran kuntoilua, niin miten suhtautuisit jos mies yrittäisi vaivihkaa saada sinut mukaansa kuntoilemaan? Tyyliin aluksi kävelylenkeille vähän rivakammin ja useammin kuin mitä olet tottunut. Sitten siitä vaivihkaa joskus pyöräilemään/ uimaan/ juoksulenkille. Tai vaikka sängyssä saada sinut ottamaan aktiivisemman roolin, niin että syke kasvaa ja energiaa kuluu.
M/40
Syöksy sinä sementtiin. Mikä stana sinut sai kuvittelemaan että jokainen lihava on rapakuntoinen läski joka tarvitsee miehen nostamaan sykettä "hieman" korkeammalle?!
Jos kuntoilee paljon, mutta paino jatkuvasti nousee tai ei ainakaan laske, niin silloin ilmeisestikin on jonkinlaista ahmimisongelmaa pelissä. Itse saatan syödä paljonkin välillä, mutta urheilen todella paljon. Ehkä jos tulisi vastaan nainen, joka on lihava mutta kuntoilee paljon, niin sitten yrittäisin houkutella naista, että laitetaan meidän molempien ruokavaliot kuntoon ja yritetään rajoittaa annoskokoja. Entä olisiko tämä suututtavaa tai loukkaavaa?
M/40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Mä en osaa tuohon vastata kun en itse sellaisia harrasta. Enkä myöskään tunne ketään joka harrastaisi. Onkohan se nyt niin kauhean yleistä kuitenkaan kuin luulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla miehenä käy liian ylipainoisen naisen kanssa niin, ettei ota eteen. Jos reikää joutuu suorastaan etsimään, niin kyllä siinä lipido häviää. Lihavuus tappaa seksin. Ehkä lihavat keskenään löytävät tässä jonkin ratkaisun.
Kannattaa käydä lääkärillä impotenssiongelmasi vuoksi.
Ei mulla ole impotenssiongelmaa. Lipido vain lopahtaa jos kohde ei ole sopiva.
On, sen takia en ole kenenkään edessä koskaan riisuutunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 161 cm ja painan 75 kg. Ikinä en ole kroppaani hävennyt ja voin riisuuntua kenen edessä vaan. Miksi ihmeessä häpeisin itseäni,olen tälläinen kuin olen ja aina on miehiäkin ollut,jopa riesaksi asti. Olkaa naiset ylpeitä kropastanne,jokainen ihminen on ainutlaatuinen.
Itseäni harmittaa, että en noissa painoissa ymmärtänyt tosiaan nauttia. Uskoin olevani kuvottava valas ja häpesin. No, nyt painoa on 120 kg, reisille riippuvaan mahaan on muodostunut sellainen etuperse, toisessa sääressä on lymfodeema ja alan oikeasti olla kauhean näköinen. Jos nyt katson kuvia ajalta jolloin painoin 75 kg, ikävöin että näyttäisinpä tuolta, menisin ja eläisin enkä murehtisi painoa. Mutta silloin kun olin sen painoinen, piilottelin häpeissäni kotonani uskoen olevan iljettävä laardikasa joka pilaa toisten maisemat.
Sama täällä. Olin nuorena 168/65 ja pidin itseäni niin kuvottavana valaana, että peittelin kroppaani ylisuurilla vaatteita ja välttelin poikia/miehiä kuin ruttoa, ettei tarvitse näyttää kamalaa kroppaani heille. Nyt kaduttaa jälkeenpäin koska kun katson vanhoja kuviani, minähän olen niissä tosi söpö. En voi uskoa, että niissä kuvissa on minä koska en vain ollenkaan nähnyt sitä kauneuttani itse, ihan oikeasti! Omasta mielestäni olin ihan hirviön näköinen ja jos minusta joku mies kiinnostui, en uskonut sitä kiinnostusta aidoksi ja torjuin kaikki lähestymiset. Varsinkin kun ne miehet oli todella komeita yleensä jotka musta kiinnostui, joten ajattelin että tuollainen komistus saa niin paljon parempaakin, että varmaan yrittää tällaista ujoa rumilusta pelkän seksin takia.
Nykyään olen niin lihava (ja lisäksi vanha) ettei minusta kukaan enää kiinnostu ja vaikka kiinnostuisikin, en edelleenkään sitä uskoisi =D
Kyllä se itsetunto on tärkeintä parin löytymisessä. Jos ei itse rakasta itseään, kuinka kukaan muukaan voisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Miksi ihmeessä teet naisista tällaisia yleistyksiä? Oletko koskaan ajatellut, että kaiketi ne, jotka häpeävät vartaloaan, eivät harrasta mitään yhden yön juttuja? Entä oletko ajatellut, että lihavakin nainen saattaa kuitenkin haluta seksiä edes joskus, vaikkei parisuhteeseen kenellekään kelpaisikaan? Baarissa voi sentään juoda itsensä sen verran humalaan, että pahimmat estot katoaa ja uskaltaa vaatteet riisua vaikka epävarmuutta ja häpeää tuntisikin. Ei sitä epävarmuutta sille miehelle ääneen sanota. Mieluummin teeskentelee itsevarmaa.
En tiedä mitä sinusta on panosuhteiden harrastaminen. Omalla kohdallani sellainen sattuu kohdalle ehkä parin vuoden välein. Nyt on kyllä mennyt melkein 3 vuotta. En minä miellä tätä harrastukseksi. Se on seksuaalisten tarpeiden tyydyttämistä kun parempaa vaihtoehtoa ei ole. En ole tietääkseni koskaan ollut sängyssä minkään panochadin kanssa, mikäli nyt oikein ymmärrän mitä se edes tarkoittaa. Jos minulla olisi mahdollisuus harrastaa seksiä miehen kanssa, josta välitän ja joka välittää minusta, niin tottakai mieluummin valitsisin sen. Mutta kun ei ole reiluun kymmeneen vuoteen sellaista näkynyt.
Saat vapaasti harrastaa panosuhteita, jos se sinusta tekee onnellisemman. Minusta ei tee, ja toivon löytäväni naisen joka ei myöskään niitä harrasta.
Se on sitten eri asia, että siitä huolimatta että minulle on ihan okei jos sinä tuntematon nainen harrastat panosuhteita, en kuitenkaan ymmärrä mitä järkeä on siinä, että häpeilet sen miehen edessä jonka kanssa voisit saada kunnollisen suhteen, mutta jonkun random panoäijän kanssa et tunne mitään estoja. Ei vaan kuulosta terveeltä.
M/40
Vierailija kirjoitti:
Koska siitä huolimatta, mitä dieetti- ja lääketeollisuus on sinulle valehdellut, (pysyvästi) laihduttaminen on paitsi mahdotonta ja myös terveydelle vaarallista. Suurin osa ihmisistä on niin helvetin kujalla ihmisen fysiologiasta ja aineenvaihdunnasta ettei tiedä edes, mistä aloittaa. VAIKKA laihduttaminen olisikin mahdollista, on fasistista ajatella, että ihmisiä saisi olla vain yhden kokoisia ja näköisiä.
Ei aina se "laatu" vaan kiva määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja tästä syystä en suostu miesten kanssa sänkyyn. Ikinä. Niitä on hauska harhauttaa kun kuvittelevat, että läski tarkoittaa helppoa, mutta voi sitä pettymyksen määrää kun tajuaa, että edes läski ei suostu luuserille antamaan reikää.
N20
Läskiä on erilaista. Nuorella se usein on sellaista kiinteää ja hyvin, oikeisiin paikkoihin muodostunutta.
Mitä vanhempi nainen, sitä todennäköisemmin läski on väärissä ja paikoissa ja löysää, hyllyvää. Se ei ole mukavaaSulla on 20veenä vielä mahdollisuus olla kiihottava miehelle!
Suomalaisilta naisilta on löydetty geenimutaatio, joka saa litteän vatsan ja pyöreän perseen vaihtamaan paikkaansa jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Mä en osaa tuohon vastata kun en itse sellaisia harrasta. Enkä myöskään tunne ketään joka harrastaisi. Onkohan se nyt niin kauhean yleistä kuitenkaan kuin luulet?
Ei naiset kai puhu näistä asioista niiden oikeilla nimillä. Naiset esim. käyttävät tinderiä etsiäkseen miehiä, sitten antautuvat jonkun sellaisen miehen käsittelyyn, josta tajuavat ensimetreiltä lähtien ettei tämä mies ole kunnollista parisuhdemateriaalia vaikka seksikäs onkin, ja sitten parin viikon tai parin kuukauden päästä ihmettelevät tyttökavereilleen että "taas oli paska mies Tinderistä, niin vaikutti hyvältä mieheltä alkuun, ja nyt ei kuulu miehestä enää mitään". En osaa sanoa onko tämä tietoista itsensä huijaamista, vai uskovatko nämä naiset oikeasti etteivät voineet mitään asialle.
M/40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo joka ei ole harrastanut seksiä 15 vuoteen. Mulla ei ole mennyt vasta kuin n. 4 vuotta selibaatissa. ;D
Vika ei ole sinun vaan lääkärisi, joka ei ole tutustunut endokrinologiseen tutkimukseen. Pysyvä painonpudotus on mahdotonta. Paras, mitä voit terveytesi vuoksi tehdä, on elää täyttä ja tasapainoista elämää.
Ei helvetti naiset!
Eron jälkeen ajattelin että 3n kelpaa läskeineni kellekkään. Menin seuranhakupalstalle ja sovin sexitreffit pitkän laihan komean miehen kanssa. Ei jäänneet yhteen tapaamiskertaan. Sain aivan valtavasti itseluottamusta. Siellä olis ollut miehiä vaikka kuinka aivan seurusteluaikeinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Syöksy sinä sementtiin. Mikä stana sinut sai kuvittelemaan että jokainen lihava on rapakuntoinen läski joka tarvitsee miehen nostamaan sykettä "hieman" korkeammalle?!
Jos kuntoilee paljon, mutta paino jatkuvasti nousee tai ei ainakaan laske, niin silloin ilmeisestikin on jonkinlaista ahmimisongelmaa pelissä. Itse saatan syödä paljonkin välillä, mutta urheilen todella paljon. Ehkä jos tulisi vastaan nainen, joka on lihava mutta kuntoilee paljon, niin sitten yrittäisin houkutella naista, että laitetaan meidän molempien ruokavaliot kuntoon ja yritetään rajoittaa annoskokoja. Entä olisiko tämä suututtavaa tai loukkaavaa?
M/40
Ohis, mutta eikö olisi kaikille kivempaa jos etsisit naisen, joka kelpaa sinulle sellaisena kuin on? Minusta kuulostaa aika huonolta lähtökohdalta se, että heti alussa haluaa alkaa muuttamaan toista.
- nro 62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
M/40
Ihan vinkiksi, jos sulle itsellesikin tulee mieleen se mahdollisuus, että jokin on loukkaavaa/suututtavaa toisen mielestä niin silloin se on sitä.
Lisäksi tuo sun asenne on täydellisen asiaton ja huokuu halveksuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laskea se haarukka joskus alas. Karkit, jätskit, limut, mehut, sipsit ja muut voi jättää myös ostamatta. Kas kummaa alkaa paino laskea tasaiseen.
Siinä superlihavien ohjelmassa moni sanoo saavansa syömisestä parasta nautintoa, parempaa kuin seksi. Olen samaa mieltä. En minä mitään siitä saa, että olen jonkun äijän panopatjana. Mutta syömisestä saan hyvän olon joka kerta.
Samanlaisia juttujahan nuo päihdeaddiktit sanovat. Et kai oikeasti suhtaudu painoosi vain sen kautta mitä miehet haluavat? Eikö olisi kiva vaikka olla terve ja liikkua kevyemmin.
20 % obeeseista ja 50 % ylipainoisista on täysin terveitä. Miksi oletat, että kirjoittaja ei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
En minäkään ole sellaista koskaan harrastanut. Mutta ajatuksen tasolla se tuntuisi helpommalta kuin antautua miehelle josta aidosti tykkää. Tarkoitan siis, että olisi helpompi "antaa pillua" jollekin idiootille omista epävarmuuksista huolimatta kuin miehelle, johon on ihastunut ja pelkää tuottavansa rumuudellaan pettymyksen. Koska idiootin mielipiteellä ei ole väliä, ei ole mitään riskiä sydänsuruistakaan.
Kannattaa käydä lääkärillä impotenssiongelmasi vuoksi.