Ylipainoiset naiset. Onko teistä kiusallista riisuutua uuden miesystävän edessä alasti?
Itse ylipainoisena on. Asia ei oo mulle ongelma, kunhan kysyin. Ei enää nykyisin vaan jaksa panostaa itseensä, mutta toisaalta ei ole tarvetta riisuutua miehen arvosteltavaksi.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut seksiä useiden ns. ylipainoisten naisten kanssa. Kaikki olivat sinut itsensä kanssa. Ihania naisia olivat kaikki. Olivat tosin kaikki yli 40-v eli iällä lienee vaikutusta asiaan.
No huh, ei mulla ainakaan ikä ole auttanut ylipainon hyväksymistä mitenkään. Olen yli 40.
Naiset pitää itseään läskeinä, vaikka olisivat normaalipainoisia tai lievästi ylipainoisia, mikä on usein jopa kaunista, jos liikkuu. Tiedän useita tosi kauniita tällaisia naisia. Isorintaisia ja muodokkaita.
Eniten häpeän heittää alushousut lattialle. Ne eivät ole mitkään pienet, söpöt röyhelöstringit, vaan kunnon xxxl maxi pantsit.
Jos et kaapuun pukeudu niin kyllä sinun vartalosi muodot näkyvät jo pukeutuneena. Ei sieltä vaatteiden alta mitään yllättävää pitäisi löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Kun rakastelen vain rakastamani miehen kanssa joka myös on rakastunut ja hyväksyy tälläisena niin ei ole ollut vaikeaa. Ei tarvi rakastella ennen kuin tunteet ovat syventyneet. Voi sitä tutustua muutenkin.
Sitten kun on oikea hetki niin ei tällaisilla jutuilla ole tai pitäisi olla enää väliä. Itsekin olen niin lihava että mitään yllätystä ei alasti lihavuudessani enää ole. Onneksi on löytynyt aina miesystävä.
Aina? Eikö ois kiva vakiintua?
Olen ollut vuosikymmeniä saman miehen kanssa. Onko tässä kysymyksessä oletus, että ylipainoiset eivät löydä pysyvää avioliittoa?
Nykyisen mieheni kanssa ensimmäisen kerran vaatteet riisuttiin niin kiihkeästi, ettei ollut aikaa tai tilaa häpeälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos et kaapuun pukeudu niin kyllä sinun vartalosi muodot näkyvät jo pukeutuneena. Ei sieltä vaatteiden alta mitään yllättävää pitäisi löytyä.
Monet meistä pukeudumme kaapuihin peittääksemme pahimmat makkarat ja roikkumiset. Esim. mun 100 kg painossa sitä ei toki enää voi millään peittää että kaikki näkee että olen lihava, mutta olen aika hyvä peittämään ällöimmät yksityiskohdat mustiin jättitunikoihin ja kaftaaneihin.
Nykyinen deittailukulttuuri on niin armoton, että kyllä riisuminen jännittää ja paljon vaikka olen ihan normaalipainoinen, 53 kg. Mutta kun useamman kerran on ollut vähän tyrmäävä vastaanotto, niin kyllähän siitä jää epävarma olo... Ei tarvisi löytää kuin yksi hyvä jolle kelpaa, mutta vaikeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen deittailukulttuuri on niin armoton, että kyllä riisuminen jännittää ja paljon vaikka olen ihan normaalipainoinen, 53 kg. Mutta kun useamman kerran on ollut vähän tyrmäävä vastaanotto, niin kyllähän siitä jää epävarma olo... Ei tarvisi löytää kuin yksi hyvä jolle kelpaa, mutta vaikeaa on.
Kyllä pitää olla munaton mies, jos kehtaa arvostella naisen kroppaa ennen seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet meistä pukeudumme kaapuihin peittääksemme pahimmat makkarat ja roikkumiset. Esim. mun 100 kg painossa sitä ei toki enää voi millään peittää että kaikki näkee että olen lihava, mutta olen aika hyvä peittämään ällöimmät yksityiskohdat mustiin jättitunikoihin ja kaftaaneihin.
No miehen omaa tyhmyyttä jos odottaa jotain edustuskroppaa sieltä alta.
Olen xl kokoinen, isot rinnat ja iso takapuoli, ei mikään roikkumaha tai roikkutissit. Miesystävä pitää isoista kiinteistä rinnoistani. Hän myös tykkää siitä että olen tosi sinut itseni kanssa, en häpeile kehoani. Hän kertoo minulle jatkuvasti miten seksikäs olen. Ihanaa, että on myös tällaisia miehiä eikä vain haukkujia.
Epävarmuustekijöitä löytyy aina. Itse olen mallia fitness mutta uuden kumppanin kanssa on jännittänyt aina. Mutta kai miehillä on sama? Ei kai nekään täysin immuuneja ole epävarmuuksille?
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen mieheni kanssa ensimmäisen kerran vaatteet riisuttiin niin kiihkeästi, ettei ollut aikaa tai tilaa häpeälle.
Näin sen pitää mennäkin :)
No eipä ole koskaan hävettänyt. Olen vähän Rubens-tyyppinen ja miehet tykkää.
Eikös se ylipainoisuus näy vaatteiden kanssakin? Jos joku "silti" haluaa mennä kanssasi sänkyyn, niin tuskin järkyttyy näkemästään. Vai käytätkö aina tiukkoja korsetteja, jotka muotoilee vahvasti?'
Itse en mene sänkyyn kenenkään muun kuin aviomieheni kanssa niin eipä tarvitse miettiä.
NO miksi te ette voi laihduttaa? tuollaki joku sanoo olleen 15v ilman seksiä yms.
Joo,no on herkut maistunu sen ajan ainaki seksin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies piti minua todella outona kun häpeilen näin. Ap
Niin, jos hän haluaa seksiä kanssasi, pitää hän varmaan ulkomuodostasi.
Vierailija kirjoitti:
NO miksi te ette voi laihduttaa? tuollaki joku sanoo olleen 15v ilman seksiä yms.
Joo,no on herkut maistunu sen ajan ainaki seksin edestä.
Ehkä ne herkut on turvallisempia kuin nykyajan läskihuoraksi haukkuvat miehet joille yhdellekään ei kelpaa kuin täydellisen hoikka nainen.
Sama mulla, vaikkei itseäni nyt suorastaan oksetakaan peilikuvani. Maha hävettää.