Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset naiset. Onko teistä kiusallista riisuutua uuden miesystävän edessä alasti?

Vierailija
28.07.2020 |

Itse ylipainoisena on. Asia ei oo mulle ongelma, kunhan kysyin. Ei enää nykyisin vaan jaksa panostaa itseensä, mutta toisaalta ei ole tarvetta riisuutua miehen arvosteltavaksi.

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies piti minua todella outona kun häpeilen näin. Ap

Niin, jos hän haluaa seksiä kanssasi, pitää hän varmaan ulkomuodostasi.

Ei se miehillä toimi niin. Kyllä ne panee mutta kertoo jälkeenpäin miten kuvotti nussia ja uhriutuvat traumoistaan.

Vierailija
62/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO miksi te ette voi laihduttaa?  tuollaki joku sanoo olleen 15v ilman seksiä yms.

Joo,no on herkut maistunu sen ajan ainaki seksin edestä.

Minä olen laihduttanut monta kertaa. Aina lihon takaisin. En jotenkin osaa syödä koko ajan niin vähän ettei lihoisi. Liikun sen verran että pysyn terveenä ja toimintakuntoisena mutta en nauti liikunnasta. Se on välttämätön paha. Eikä siinä sitten niin paljon kalorit pala, että syömisten määrää voisi oleellisesti lisätä. Herkkuja en ole erityisen paljon syönyt koskaan.

En jaksa enää laihduttaa koska olen kyllästynyt jojoiluun. Sen verran katson syömisiäni, etten nyt enää lihomaan enempää pääse ja että edes joten kuten suht terveellisiä ruokia söisin, mutta ei tämä näytä mainittavasti laihduttavan. Kuulostaa varmaan tekosyyltä, mutta ei voi mitään.

En ole tuo joka ei ole harrastanut seksiä 15 vuoteen. Mulla ei ole mennyt vasta kuin n. 4 vuotta selibaatissa. ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies piti minua todella outona kun häpeilen näin. Ap

Niin, jos hän haluaa seksiä kanssasi, pitää hän varmaan ulkomuodostasi.

Ainakin tämän palstan miesten juttujen perusteella reikä kuin reikä kelpaa, jos on puutteessa. Monet ovat sanoneet, että läskiä voi satunnaisesti panna, mutta ei sellaisen kanssa mitään muuta voisi ajatellakaan. Itseäni taas ei kiinnosta pelkkänä spermaämpärinä toimiminen.

Vierailija
64/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Onhan mies nähnyt minut vaatteet päällä ja halannut, silitellyt ja ollut lähellä ennen kuin on aika riisumiselle. Eiköhän hän ymmärrä, ettei minun kokoisten vaatteiden alta mitään timmiä mimmiä paljastu ja että muhkut ja makkarat kyllä näkyvät ilman vaatteita jos ne kerran silitellessäkin tuntuvat läpi. Jos minä alastomana olen miehelle vastenmielinen näky, niin silloin hänen odotuksensa eivät ole olleet kovin realistiset ja pidän häntä jokseenkin idioottina.

Vierailija
65/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Onhan mies nähnyt minut vaatteet päällä ja halannut, silitellyt ja ollut lähellä ennen kuin on aika riisumiselle. Eiköhän hän ymmärrä, ettei minun kokoisten vaatteiden alta mitään timmiä mimmiä paljastu ja että muhkut ja makkarat kyllä näkyvät ilman vaatteita jos ne kerran silitellessäkin tuntuvat läpi. Jos minä alastomana olen miehelle vastenmielinen näky, niin silloin hänen odotuksensa eivät ole olleet kovin realistiset ja pidän häntä jokseenkin idioottina.

Samaa mieltä oon eiköhän mies jo näe ja tiedä miltä sitä näyttää muutenkin. Meillä tuntuu että kiinnostus vaan lisääntynyt vaikka oon lihonut. Se on nostanut itsetuntoa paljon ja huomannut miten hyvä mies mulla onkaan.

Vierailija
66/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO miksi te ette voi laihduttaa?  tuollaki joku sanoo olleen 15v ilman seksiä yms.

Ehkä ne herkut on turvallisempia kuin nykyajan läskihuoraksi haukkuvat miehet joille yhdellekään ei kelpaa kuin täydellisen hoikka nainen.

Tämä on surullista luettavaa koska itse olen aina pitänyt hieman pyöreistä naisista. Esimerkiksi yleltä tulevan ohjelman petra rakastaa itseään nimikkohenkilö on mielestäni aika täydellisen sopusuhtainen ja naisellisen pyöreä. Kuitenkin vihaa kroppaansa. BMI taitaa olla hänellä hieman yli 25.

Lihavat on sitten asia erikseen sairaalloinen ylipaino ei sovi kenellekään. Kuulostaa julmalta mutta näin se vaan vähän on. Toki heillekin soisi sen ettei heitä painonsa vuoksi kiusattaisi koska painonhallinta ei nykymaailmassa ole aina helppoa.

Vierailija
67/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois varmaan jos sellaisen löytäisin. Maha ei ole jätti. Reidet on. Tissit on isot mutta roikkuvat puoleen väliin napaa ☹️

No onneksi ei ole pelkoa että kukaan kiinnostuisi.

Kuulostat upealta ja seksikkäältä. M30

Vierailija
68/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laskea se haarukka joskus alas. Karkit, jätskit, limut, mehut, sipsit ja muut voi jättää myös ostamatta. Kas kummaa alkaa paino laskea tasaiseen.

Siinä superlihavien ohjelmassa moni sanoo saavansa syömisestä parasta nautintoa, parempaa kuin seksi. Olen samaa mieltä. En minä mitään siitä saa, että olen jonkun äijän panopatjana. Mutta syömisestä saan hyvän olon joka kerta.

Vierailija
69/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä, koska eihän se yllätyksenä tule. Peniksen pieni koko on ainoa asia, joka riisuessa voi yllättää ja ehkä aiheuttaa pettymyksen. Läskit tai pienet rinnat toinen on jo huomannut ja hyväksynyt.

Vierailija
70/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laskea se haarukka joskus alas. Karkit, jätskit, limut, mehut, sipsit ja muut voi jättää myös ostamatta. Kas kummaa alkaa paino laskea tasaiseen.

Siinä superlihavien ohjelmassa moni sanoo saavansa syömisestä parasta nautintoa, parempaa kuin seksi. Olen samaa mieltä. En minä mitään siitä saa, että olen jonkun äijän panopatjana. Mutta syömisestä saan hyvän olon joka kerta.

Et tietenkään saa. Rakastelu on sitten eri asia.

Vierailija
71/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia juttujahan nuo päihdeaddiktit sanovat. Et kai oikeasti suhtaudu painoosi vain sen kautta mitä miehet haluavat? Eikö olisi kiva vaikka olla terve ja liikkua kevyemmin.

Vierailija
72/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet, kun on kiusallista riisuuntua yksinäänkin jos sattuu näkemään itsensä samaan aikaan peilistä.. En siis tykkää peilikuvastani edes vaatteet päällä mutta alaston totuus on jotain aivan kamalaa. Onneksi ei ole uutta eikä vanhaa miesystävää tätä näkemässä vaikka parisuhteen ja varsinkin perheen haluaisinkin.

161/89

Vierailija
73/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään saa. Rakastelu on sitten eri asia.

Kyllä mä sen uskon. Mutta mua ei kukaan mies ole koskaan rakastanut. Ei silloinkaan kun olin vielä hoikka. Joten mulle sopii paremmin selibatia ja herkut. Seksiä saan seksileluiltani.

Vierailija
74/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun rakastelen vain rakastamani miehen kanssa joka myös on rakastunut ja hyväksyy tälläisena niin ei ole ollut vaikeaa. Ei tarvi rakastella ennen kuin tunteet ovat syventyneet. Voi sitä tutustua muutenkin.

Sitten kun on oikea hetki niin ei tällaisilla jutuilla ole tai pitäisi olla enää väliä. Itsekin olen niin lihava että mitään yllätystä ei alasti lihavuudessani enää ole. Onneksi on löytynyt aina miesystävä.

Miksi tällaista suhtautumista on käytännössä mahdoton löytää yhtään hoikemmilta naisilta? Ja en edes tarkoita mitään todella hoikkia naisia, vaan sanotaan nyt alle 35 BMI. Haluaisin vain löytää naisen, jolle seksi on rakkaudenosoitus eikä mikään tinder netflix and chill.

M/40 jolle kyllä käy lihavatkin naiset, mutta olisi kiva löytää silti vielä terveellisissä mitoissa oleva nainen ettei tartte sydänkohtausta pelätä

Vierailija
75/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvin sporttinen nuori nainen, mutta koen silti välillä erittäin epävarmaa oloa alastomuudessa mieheni kanssa.

Tätä samaa "ongelmaa" on ystävienikin keskuudessa, että uskon sen olevan valitettavan yleistä kaikenkokoisilla naisilla.

Joskus saa viritettyä itselleen super seksikkään ja itsevarman olon sängyssä, mutta joskus taas tuntuu että mies huomaa siellä vain kaikki "virheet".

Vierailija
76/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen laihduttanut monta kertaa. Aina lihon takaisin. En jotenkin osaa syödä koko ajan niin vähän ettei lihoisi. Liikun sen verran että pysyn terveenä ja toimintakuntoisena mutta en nauti liikunnasta. Se on välttämätön paha. Eikä siinä sitten niin paljon kalorit pala, että syömisten määrää voisi oleellisesti lisätä. Herkkuja en ole erityisen paljon syönyt koskaan.

En jaksa enää laihduttaa koska olen kyllästynyt jojoiluun. Sen verran katson syömisiäni, etten nyt enää lihomaan enempää pääse ja että edes joten kuten suht terveellisiä ruokia söisin, mutta ei tämä näytä mainittavasti laihduttavan. Kuulostaa varmaan tekosyyltä, mutta ei voi mitään.

En ole tuo joka ei ole harrastanut seksiä 15 vuoteen. Mulla ei ole mennyt vasta kuin n. 4 vuotta selibaatissa. ;D

Menee kyllä ohi ketjun aiheen, mutta olipa lohdullista lukea etten ole ainoa joka ei laihdu liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla vaan ainoastaan onnistuu pysymään +25 kiloa ylipainoisena eli lopettamaan lihomisen. Itsellä paino kertyy vielä keskivartaloon niin näytän todellistakin paksummalta pienemmilläkin liikakiloilla :-(

Tuntuu kyllä epäreilulta, että monikin hoikkana pysyvä syö paljon huonommin, herkuttelee ja käyttää vielä alkoholiakin.

Ja ketjun aiheeseen, ensimmäistäkään uutta miesystävää ei ole ollut sen jälkeen bmi alkoi lähestyä kolmeakymmentä vaan muutuin täysin näkymättömäksi miehille ja kuten sanoin, millään ilveellä tämä valitettavasti yli 30 ehtinyt bmi ei myöskään näytä pienenevän niin uutta miesystävää ei ihan heti ole myöskään odotettavissa. Enkä kyllä haluakaan ennen kuin olen taas normipainoinen vaikka ihmeen kai se vaatii.. Ollaan sitten loppuikä yksin s¤¤tana.

Vierailija
77/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvin sporttinen nuori nainen, mutta koen silti välillä erittäin epävarmaa oloa alastomuudessa mieheni kanssa.

Tätä samaa "ongelmaa" on ystävienikin keskuudessa, että uskon sen olevan valitettavan yleistä kaikenkokoisilla naisilla.

Joskus saa viritettyä itselleen super seksikkään ja itsevarman olon sängyssä, mutta joskus taas tuntuu että mies huomaa siellä vain kaikki "virheet".

Miksi naiset niin herkästi harrastavat baarista ja tinderistä poimittuja yhden yön juttuja ja "kaveripanosuhteita", jos kerta on epävarma olo alastomana? Aivan totaalisen mielisairasta, että häpeilee vartaloaan miehen edessä josta välittää, ja sitten antaa baarien ja tinderin panochadien tehdä mitä tahansa eikä häpeile yhtään.

M/40

Vierailija
78/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee kyllä ohi ketjun aiheen, mutta olipa lohdullista lukea etten ole ainoa joka ei laihdu liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla vaan ainoastaan onnistuu pysymään +25 kiloa ylipainoisena eli lopettamaan lihomisen. Itsellä paino kertyy vielä keskivartaloon niin näytän todellistakin paksummalta pienemmilläkin liikakiloilla :-(

Tuntuu kyllä epäreilulta, että monikin hoikkana pysyvä syö paljon huonommin, herkuttelee ja käyttää vielä alkoholiakin.

Ja ketjun aiheeseen, ensimmäistäkään uutta miesystävää ei ole ollut sen jälkeen bmi alkoi lähestyä kolmeakymmentä vaan muutuin täysin näkymättömäksi miehille ja kuten sanoin, millään ilveellä tämä valitettavasti yli 30 ehtinyt bmi ei myöskään näytä pienenevän niin uutta miesystävää ei ihan heti ole myöskään odotettavissa. Enkä kyllä haluakaan ennen kuin olen taas normipainoinen vaikka ihmeen kai se vaatii.. Ollaan sitten loppuikä yksin s¤¤tana.

Jos tutustuisit uuteen mieheen, joka ei itse ole lihava ja joka harrastaa jonkin verran kuntoilua, niin miten suhtautuisit jos mies yrittäisi vaivihkaa saada sinut mukaansa kuntoilemaan? Tyyliin aluksi kävelylenkeille vähän rivakammin ja useammin kuin mitä olet tottunut. Sitten siitä vaivihkaa joskus pyöräilemään/ uimaan/ juoksulenkille. Tai vaikka sängyssä saada sinut ottamaan aktiivisemman roolin, niin että syke kasvaa ja energiaa kuluu.

Suuttuisitko tai loukkaantuisitko?

M/40

Vierailija
79/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarmuustekijöitä löytyy aina. Itse olen mallia fitness mutta uuden kumppanin kanssa on jännittänyt aina. Mutta kai miehillä on sama? Ei kai nekään täysin immuuneja ole epävarmuuksille?

No ainakin itsellä häpeä on ihan eri tunne eikä se ole minkäänlaista epävarmuutta vaan tosiaan ihan pelkkää kiusaantumista/häpeää omaa kroppaa kohtaan. Ehken jopa v!haa. Meinaan siis, että ainakin muistaakseni tuo normijännitys ja epävarmuus on osittain mukavankin kutkuttava tunne ja kuuluu asiaan toisin kuin tämä omien läskien häpeäminen joka ainoastaan v!tuttaa ja vie fiiliksen ihan jo pelkän ajatuksenkin tasolla.

No miestä ei ole reiluun vuosikymmeneen ollut eikä varmaan enää ikinä tulekaan eli sinänsä tuo on aivan sama, mutta kyllä tämä ylipaino silti ällöttää ihan joka päivä ja tekee olosta tympeän kiukkuisen 24/7.

Vierailija
80/152 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tutustuisit uuteen mieheen, joka ei itse ole lihava ja joka harrastaa jonkin verran kuntoilua, niin miten suhtautuisit jos mies yrittäisi vaivihkaa saada sinut mukaansa kuntoilemaan? Tyyliin aluksi kävelylenkeille vähän rivakammin ja useammin kuin mitä olet tottunut. Sitten siitä vaivihkaa joskus pyöräilemään/ uimaan/ juoksulenkille. Tai vaikka sängyssä saada sinut ottamaan aktiivisemman roolin, niin että syke kasvaa ja energiaa kuluu.

Suuttuisitko tai loukkaantuisitko?

M/40

Syöksy sinä sementtiin. Mikä stana sinut sai kuvittelemaan että jokainen lihava on rapakuntoinen läski joka tarvitsee miehen nostamaan sykettä "hieman" korkeammalle?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi