Ylipainoiset naiset. Onko teistä kiusallista riisuutua uuden miesystävän edessä alasti?
Itse ylipainoisena on. Asia ei oo mulle ongelma, kunhan kysyin. Ei enää nykyisin vaan jaksa panostaa itseensä, mutta toisaalta ei ole tarvetta riisuutua miehen arvosteltavaksi.
Kommentit (152)
En tiedä, kun olen riisunut vain omalle miehelle. Luultavasti haluaisin ainakin sanoa uudelle miehelle, että varautuu siihen ettei kroppa ole bikinikunnossa. Vaikka näkeehän noi liikakilot ihan vaatteissakin ollessa... En tiedä miksi, mutta tuntuu että haluaisin ensin keskustella. Jotain selittämisen tarvetta kaiketi, että vatsanahka on raskausarvista kirjava, kaksi lasta syntynyt alakautta, ja molempia imetetty vähintäänkin riittävästi. Jättäähän se jälkensä.
Kuka ees p***ee lihavia?
varmaan jos ikänsä puutteessa oleva beta,sillonhan niiden naiset pääsee sanomaan "rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen" ,jep,eli reikää antaa.
Mulla miehenä käy liian ylipainoisen naisen kanssa niin, ettei ota eteen. Jos reikää joutuu suorastaan etsimään, niin kyllä siinä lipido häviää. Lihavuus tappaa seksin. Ehkä lihavat keskenään löytävät tässä jonkin ratkaisun.
On. Ja siksi en sitä kellekään myöskään näytä.
Ei ole. Heitän vaan vaatteet pois päältä ja olen täysin estoton. Eipä ole kukaan vielä valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ees p***ee lihavia?
varmaan jos ikänsä puutteessa oleva beta,sillonhan niiden naiset pääsee sanomaan "rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen" ,jep,eli reikää antaa.
No palstalaisten mukaan kaikki komeat alfat panee kaikki meidät läskit mimmit läpi. Harmi vaan totuus on jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla miehenä käy liian ylipainoisen naisen kanssa niin, ettei ota eteen. Jos reikää joutuu suorastaan etsimään, niin kyllä siinä lipido häviää. Lihavuus tappaa seksin. Ehkä lihavat keskenään löytävät tässä jonkin ratkaisun.
Miten edes päädyt tuollaiseen tilanteeseen, jos lihavat naiset eivät kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Kuka ees p***ee lihavia?
Juuri tällaisten kommenttien takia minä olen ylipainoisena naisena luopunut ajatuksesta ryhtyä enää tuttavuutta lähempiin tekemisiin miesten kanssa.
Naurahdin oletukselle että kukaan mies olisi koskaan halunut nähdä minua alastomana.
Ei oikeastaan. Jos niin pitkälle ollaan päästy että aletaan riisumaan, niin silloin mies on jo ylipainoni hyväksynyt.
Vierailija kirjoitti:
Häpesin kroppaani 165 cm/45 kiloisena, nyt 165 cm, 80 kg joten voit vain kuvitella...
Minä häpesin kroppaani, kun olin 165 cm/55 kg. Nyt olen 75 kg enkä häpeä kroppaani yhtään.
Sehän on oma valinta jos tykkää ja haluaa pysyä ylipainoisena.
Jos ei, niin voi laihduttaa kymmeniä kiloja ens kesään mennessä, ja laihduttaminen säästää rahaa paljon kans.
Kannattaa laskea se haarukka joskus alas. Karkit, jätskit, limut, mehut, sipsit ja muut voi jättää myös ostamatta. Kas kummaa alkaa paino laskea tasaiseen.
Minulla on 10kg ylipainoa, en ikinä kehtaisi näyttäytyä ilman vaatteita kenenkään miehen edessä. Ajatuskin puistattaa.
En keksi ainuttakaan tilannetta jossa ylipainoinen nainen voisi riisuuntua miehen edessä, poislukien itsensäpaljastelijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten edes päädyt tuollaiseen tilanteeseen, jos lihavat naiset eivät kiinnosta?
No kaikkea on tullut koettua. Kyseessä oli yksi koulututtavuus ja naisen kanssa tuli jonkin aikaa pyörittyä aikoinaan. Seksiä ei vaan saatu meidän välillä toimimaan juuri edm. syystä.
Siinä helposti nainen oletti, että mä tarvitsisin jotain lääkkeitä, mutta siitä ei ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laskea se haarukka joskus alas. Karkit, jätskit, limut, mehut, sipsit ja muut voi jättää myös ostamatta. Kas kummaa alkaa paino laskea tasaiseen.
Voi jumalauta.
Olisi kiusallista – olisi tosin normaalipainoisenakin. Kropassa paljon sellaista ”peiteltävää” mikä ei muutu painon vaihdellessa suuntaan tai toiseen. :/ Osa toki korjautuisi leikkauksilla, osa ei silläkään. Joten vaatteet pysykööt päällä, oli painoa 55 tai 105 kiloa.
Itseäni harmittaa, että en noissa painoissa ymmärtänyt tosiaan nauttia. Uskoin olevani kuvottava valas ja häpesin. No, nyt painoa on 120 kg, reisille riippuvaan mahaan on muodostunut sellainen etuperse, toisessa sääressä on lymfodeema ja alan oikeasti olla kauhean näköinen. Jos nyt katson kuvia ajalta jolloin painoin 75 kg, ikävöin että näyttäisinpä tuolta, menisin ja eläisin enkä murehtisi painoa. Mutta silloin kun olin sen painoinen, piilottelin häpeissäni kotonani uskoen olevan iljettävä laardikasa joka pilaa toisten maisemat.