Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän "pieniä" iloja! :) sain hankittua pienellä rahalla..

Vierailija
23.07.2020 |

Mökkitontin, missä on kylläkin huonossa kunnossa, ehkä purkukunnossa, oleva päärakennus, mutta hyvässä kunnossa olevat sauna ja aitta. Olen niin onnellinen! En kuvitellut että oma mökki olisi itselleni ikinä mahdollinen, mutta nyt pääsin kuitenkin mökkeilyn alkuun pihan, saunan ja aitan avulla, ja päärakennuksen kanssa etenen sitten joskus tilanteen mukaan. Mitä pieniä tai vähän suurempiakin elämän iloja teillä muilla on juuri nyt meneillään? :)

Kommentit (408)

Vierailija
101/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos onnelliset ihmiset, tämä ketju oli ilo! Hyvää yötä ja aurinkoa tuleviin päiviin!

Ap

Kiitos sinulle Ap ihanista uutisista

Kiitos kaikille, kun jaoitte kesän suuria pieniä onnenhetkiä. Rakkautta.

Rauhaisaa yötä ja monia onnellisia kesäpäiviä kaikille! Olette ihania.

Vierailija
102/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin tuli mukava potti osinkoja tilille. Eikä ole riesana hyttyset, ylikasvanut piha"viidakko" ja puolimädäntyneet rakennukset kuten AP:lla. Eikä edes tarvinut maksaa mitään. Paljon kivempi pieni ilo minulla minun mielestäni.

Ankeuttaja vertailee itseään muihin. Eipä tunnu osingot paljon mieltä lämmittävän.

Mikä yhtiö maksoi eilen osinkoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju ikinä! Heräsin ennen kellon soittoa etätöihin ja keitin jo kahvit ja kananmunat myös rakkaalleeni, joka vielä nukkuu!

Vierailija
104/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tästä ketjusta ja erityisesti ap:lle, joka jaksoi käydä kivasti kommentoimassa jokaista viestiä!

Nyt iso muki teetä ja töiden kimppuun - se vapaa viikonloppu koittaa kohta!

Vierailija
105/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin tuli mukava potti osinkoja tilille. Eikä ole riesana hyttyset, ylikasvanut piha"viidakko" ja puolimädäntyneet rakennukset kuten AP:lla. Eikä edes tarvinut maksaa mitään. Paljon kivempi pieni ilo minulla minun mielestäni.

Thermacell pitää hyttyset loitolla.

Vierailija
106/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen teinin kanssa juteltua pitkään monista vähän hankalista jutuista. Tuntuu, että ehkä tässä välit alkavat vaikeiden parin vuoden jälkeen taas asettua. Halusi halatakin, ihan uskomattoman hyvä fiilis <3

Vierailija
107/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin itselleni alesta takin ja kengät syksyyn, molemmat -60%. 

Vierailija
108/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uuden laadukkaan repun vähäisillä rahoillani. Haaveilin siitä pitkään, vaikka juuri kesällä on rahat vähissä...

Vierailija
109/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset alapeukuttaa urakalla. Mitä pahaa siinä on että nauttii enemmän tuottojen saamisesta kuin rahan tuhlaamisesta?

Kysyttiin kivoja juttuja. Kertoja tuossa kertoo miten tylsiä juttuja toisilla on.

Jokaisella on omat kivat jutut. Kunhan ymmärtää sen ja antaa jokaisen iloita omastaan, niin sitten.

Niin kauan kuin kirjoittaa tai ajattelee muista ikävästi, niin joutaakin alapeukuille. Elää ja ja taa toistenkin elää. Suoda jokaiselle se oma hyvä.

Kunhan oppii näkemään hyvän... siinä tavoite.

Vierailija
110/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde tuntuu pitkästä aikaa tuoreelta. Mies ei ärsytä, tekee mieli olla lähellä ja kaikinpuolin on hyvä olo. En tiedä mikä olisi muuttunut tai onko, mutta ihanaa yhtä kaikki.

Ap:n pikku juttuhan on mahtavaa! Itselläkin mökkikuumetta, ja rajallinen budjetti, joten omaa onnenpotkua odottelen.

Vierailija
111/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen siitä, että alkaa viikonloppu! Olen ollut keväästä saakka aivan väsynyt ja ei ole lomaa lainkaan. Ihanaa saada edes viikonloppuna levätä ja viettää kiireetöntä aikaa lasten kanssa :)

Vierailija
112/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset alapeukuttaa urakalla. Mitä pahaa siinä on että nauttii enemmän tuottojen saamisesta kuin rahan tuhlaamisesta?

Kuka mistäkin nauttii. Itselleni suuri nautinto on tehdä itse jostakin tuhoon tuomitusta tai vaatimattomasta oman näköistä, vaivaa ja aikaa säästämättä. Yhden riesa on toisen nautinto.

Vierailija
113/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen ensimmäistä kertaa elämäni aikana pienen pussillisen pakastevadelmia.  Pikkaurahalla verrattuna kauppakeskuksen "marjatorin" hintoihin.  Aamulla sitten aioin sekoittaa muutaman niitä jugurttiin.  Yllätyin kyllä, kun pussissa luki, että nämä pitää keittää ennen käyttöä.  Hyviä olivat silti. 

Vierailija
114/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähistä rahoista ostin pussilakanasetin, lakanan ja peiton, 17,10. Joo, riisto Jyskistä, mutta mistään en näin halvalla pystynyt ostamaan kipeästi tarvitsemiani petivaatteita.

Minä ostin kaksi pussilakanasettiä kaupunginosan kierrätyssivuilta.  Maksoi viisi euro. Myyjänä oli nuori nainen, joka kertoi käyttäneensä niitä kaksi kertaa.  Olivat nyt pestyt ja viikatut.  En tajunnut tuota tyttöä ollenkaan.  Nyt olen itse käyttänyt samaa settiä kaksi vuotta.

Vierailija
115/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on tuulista ja pilvistä mutta kasvihuoneessa on lämmin. Aamukahvit kasvihuoneessa, tomaatteja on tullut taas pieni kulhollinen. Kohta lenkille ja mustikkametsään, niin saan tehty piirakan tämän illan ystävätapaamiseen.

Vierailija
116/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle huisisti onnea! Pakko myöntää, että olen hieman kateellinen, oma mökki on mun ikiaikainen haave, joka tuskin tulee koskaan toteutumaan. 

Itseäni ilahduttaa tällä hetkellä eniten se, että loma alkoi juuri ja huomenna haetaan uusi kissanpoikanen kotiin. Pikkuinen neiti maksoi 300 €, joka on maatiasipennusta varmasti monen mielestä aivan liikaa, mutta itse lasken siihen kategoriaan, että pienellä rahalla valtavasti iloa.

AP:lle ja koirulle rentouttavia käyskentelyjä omilla tiluksilla, ihan mahtavaa!

Vierailija
117/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on itsessään pieniä iloja, eikä vähiten ap :n aktiivisuuden takia :)

Minä lähden tänään kivaan paikkaan, hyvä fiilis.

Vierailija
118/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, onnittelut ap:lle ja kiitokset loistavasta ketjusta! Positiivisuus kunniaan!

Oma ilonaiheeni voi kuulostaa melko tyhmältä. Olen pinttynyt metallimusiikin kuluttaja ja jotenkin suruissani katsonut kuinka lapset lähtevät räppilinjalle. Toki tämän heille suon ja heidän mieltymyksiään kunnioitan.

5 -vuotias kuitenkin innostui ihan älyttömästi Hevisauruksesta viime syksynä ja on nyt mitä suurin fani. Jo pitkään hän on pyytänyt minua soittamaan jotain "kovempaa" ja olemmekin kuunnelleet erilaisia metallibändejä. Tänään hän tuli aamulla halaamaan ja kysymään voidaanko illalla kuunnella Slayeria. Tippa meinasi tulla linssiin.

🖤

Meidän 3-vuotias bongasi radio rockilta Waspin I wanna be somebodyn. Siinä oli sitä jotakin. Samaistun sun ilonaiheeseen!

Vierailija
119/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä olekaan mitään pahaa, että nautit mistä nautit. Alapeukkuja satelee luultavastikin siksi, että itse asetat oman ilosi muiden edelle, mollaat ja haukut toisille iloa tuottavia asioita. Muut kertovat omista itselleen iloisista asioista, eivätkä vertaa tai hauku muiden iloja, kuten itse teet. Katsos kun me olemme erilaisia ja eri asiat tuottavat iloa eri ihmisille.

Hyvä ketju, lisää itse kullekin iloisia asioita!

Vierailija
120/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun iloni on ollut tämä loma. Etukäteen pelkäsin tylsyyttä, mutta koenkin tyytyväisyyttä siitä että olen saanut levätä ja vain olla.

Joskus muuten ne edulliset hankinnat tuottaa ihan valtavaa iloa. Viime viikolla otin esiin muutama vuosi sitten ostamani 3 euron laukun, joka on palvellut minua erinomaisesti :)

Ap:n mökkipaikka kuulostaa hyvältä ostokselta. Mekin mietimme joskus että ostamme vain tontin ensin kun ei ollut varaa mökkiin. Olisimme maksaneet ensin tontin pois ja ottaneet uuden lainan mökkiin vasta sen jälkeen. Ajatuksissa oli rakentaa sauna ja kesäkeittiö tai grillikota missä olisi voinut yöpyäkin. Laittaa hedelmäpuita kasvamaan sillä niissä voi mennä hyvin se viisikin vuotta ennen kuin ne alkavat tehdä hedelmää. Sitten kävi se tuuri ja saimmekin ostettua mökin edullisesti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme