Elämän "pieniä" iloja! :) sain hankittua pienellä rahalla..
Mökkitontin, missä on kylläkin huonossa kunnossa, ehkä purkukunnossa, oleva päärakennus, mutta hyvässä kunnossa olevat sauna ja aitta. Olen niin onnellinen! En kuvitellut että oma mökki olisi itselleni ikinä mahdollinen, mutta nyt pääsin kuitenkin mökkeilyn alkuun pihan, saunan ja aitan avulla, ja päärakennuksen kanssa etenen sitten joskus tilanteen mukaan. Mitä pieniä tai vähän suurempiakin elämän iloja teillä muilla on juuri nyt meneillään? :)
Kommentit (408)
Mä vähistä rahoista ostin pussilakanasetin, lakanan ja peiton, 17,10. Joo, riisto Jyskistä, mutta mistään en näin halvalla pystynyt ostamaan kipeästi tarvitsemiani petivaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Ja eihän tuo nyt mikään pikkujuttu ole.
Kiitos! Ja totta, ei ainakaan itselleni, mutta monelle muulle tämä olisi varmasti aivan liian vaatimaton "mökiksi". Tavallaan tämä oli "pieni" juttu, kun hinta oli alle 10k e...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä vähistä rahoista ostin pussilakanasetin, lakanan ja peiton, 17,10. Joo, riisto Jyskistä, mutta mistään en näin halvalla pystynyt ostamaan kipeästi tarvitsemiani petivaatteita.
Uudet petivaatteet piristävät aina! Tuntuu luksukselta kun saa uudet ja muhkeat peitot ja tyynyt käyttöön :)
Ap
Minä iloitsen siitä, että olen saanut kesä kukkani pysymään hengissä keleistä huolimatta!
Onnea! Tuli hyvä mieli puolestasi. Kerrankin sellainen aloitus :)
Loppukesästä työporukalla Särkkään, vähä niinku luokkaretkelle vakoilemaan 🎢🎡🎠😄
Iloitsen uskollisesta kuonoystävästäni. Koirani on jokapäiväinen ilo ja rakas perheemme jäsen. Aina hyvällä tuulella ja joka pöikassa mukana menossa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Tuli hyvä mieli puolestasi. Kerrankin sellainen aloitus :)
Kiitos! :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Iloitsen uskollisesta kuonoystävästäni. Koirani on jokapäiväinen ilo ja rakas perheemme jäsen. Aina hyvällä tuulella ja joka pöikassa mukana menossa.
Samaistun! Itselläni myös koira, joka saa kerrankin juosta pihassa vapaana nyt kun on tämä kesäpaikka saatu hankittua.
Ap
Huvipuistohullu kirjoitti:
Loppukesästä työporukalla Särkkään, vähä niinku luokkaretkelle vakoilemaan 🎢🎡🎠😄
Särkkä on paras huvipuisto!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä iloitsen siitä, että olen saanut kesä kukkani pysymään hengissä keleistä huolimatta!
Hyvä sinä! Itselläni noi jutut vasta edessäpäin :)
Ap
Iloitsen siitä, että ulkona sataa vettä eikä tarvi lähteä pihahommiin. Piti paistaa myöhemmin lättyjä, mutta taidankin laittaa vaan pakastepizzat uuniin, ja selata nettiä peiton alla, parin tunnin päästä saunaa lämmittään..lomalla on lepposta
Vierailija kirjoitti:
Iloitsen siitä, että ulkona sataa vettä eikä tarvi lähteä pihahommiin. Piti paistaa myöhemmin lättyjä, mutta taidankin laittaa vaan pakastepizzat uuniin, ja selata nettiä peiton alla, parin tunnin päästä saunaa lämmittään..lomalla on lepposta
Meillä vähän sama, paitsi ollaan mökillä ja mies lupasi paistaa ne letut 😎
Onpa kivaa hyvänmielenmeininkiä havaittavissa! Onko tämä todella vauva av?!
Vierailija kirjoitti:
Ihan parasta rentoilua :)
Ap
Ostin kaupasta sämpyläpussin, jossa piti olla seitsemän sämpylää. Ilmeisesti pakkauskone oli jotenkin seonnut, sillä sämpylöitä oli kymmenen ja yksi puolikas :D
Sateen jälkeen oli noussut kantarelleja. Maksoivat vain poimimisen vaivan. Huonojen sienivuosien jälkeen on suorastaan ylellistä. Tein sienikeiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin tuli mukava potti osinkoja tilille. Eikä ole riesana hyttyset, ylikasvanut piha"viidakko" ja puolimädäntyneet rakennukset kuten AP:lla. Eikä edes tarvinut maksaa mitään. Paljon kivempi pieni ilo minulla minun mielestäni.
Kateelliset alapeukuttaa urakalla. Mitä pahaa siinä on että nauttii enemmän tuottojen saamisesta kuin rahan tuhlaamisesta?
Tiesitkö, että trollit eivät ole enää muodissa? Enää ei eletä ysärillä.
Mitä trollaamista tuossa on. Ai sekö että jotku osaavat nauttia muustakin kuin kuluttamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Ostin kaupasta sämpyläpussin, jossa piti olla seitsemän sämpylää. Ilmeisesti pakkauskone oli jotenkin seonnut, sillä sämpylöitä oli kymmenen ja yksi puolikas :D
Jess! Todellisia arjen pieniä iloja! :)
Ap
Onnea! Ja eihän tuo nyt mikään pikkujuttu ole.