Elämän "pieniä" iloja! :) sain hankittua pienellä rahalla..
Mökkitontin, missä on kylläkin huonossa kunnossa, ehkä purkukunnossa, oleva päärakennus, mutta hyvässä kunnossa olevat sauna ja aitta. Olen niin onnellinen! En kuvitellut että oma mökki olisi itselleni ikinä mahdollinen, mutta nyt pääsin kuitenkin mökkeilyn alkuun pihan, saunan ja aitan avulla, ja päärakennuksen kanssa etenen sitten joskus tilanteen mukaan. Mitä pieniä tai vähän suurempiakin elämän iloja teillä muilla on juuri nyt meneillään? :)
Kommentit (408)
Ulkona on kova pakkanen, kaunis auringonlasku ja sisällä pikku kodissani on lämmintä.
Ruokarahat on pitkään ollut tiukilla, joten oli ihana yllätys kun sain työttömien yhdistykseltä sen EU:n ruoka-avun eli 40€ lahjakortin. Nyt on jouluksi ruokaa näin sinkullekin - olen niin kiitollinen siitä.
Elämän pieniä iloja, tein ulkomaanmatkan n 16 pvää.
Vierailija kirjoitti:
Nukuin 9 tuntia hyvää unta. Melkein kuin olisi käynyt jossain spa-hoidossa.
Kuulostaa ihanalta - hyvät unet on ihan parasta lahjaa 😊
Nim. Uniapneasta kärsivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähistä rahoista ostin pussilakanasetin, lakanan ja peiton, 17,10. Joo, riisto Jyskistä, mutta mistään en näin halvalla pystynyt ostamaan kipeästi tarvitsemiani petivaatteita.
Uudet petivaatteet piristävät aina! Tuntuu luksukselta kun saa uudet ja muhkeat peitot ja tyynyt käyttöön :)
Ap
Mä ostin itselleni eilen muhkuraisen tyynyni sijalle uuden, vähillä rahoillani. Kotona aukaisin vakuumipakkauksen ja siellä sisällä olikin ihan väärä tyyny, se oli sellaisen koristetyynyn sisustyyny malliin 30cm x 30 cm. Ketutti ja potutti ja vähän vitutti.
Sellainen ei kylläkään ole mitään pientä, mitä ap pystyi hankkimaan. Pieni iloinen hankinta on muutaman kympin hankinta. Ap:llä ei ole hajuakaan mistään pienistä iloista.
Kerään intoa lähteä ulkoilemaan. Oikein ihanat pienet hankinnat on erilaiset kalat, tuoreet tai pakasteet. Nyt on valmiina paistettu sei, ulkoa palattuani pilkon porkkanaa ja kaalia, puolukkasirvosta. Nam
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ei kylläkään ole mitään pientä, mitä ap pystyi hankkimaan. Pieni iloinen hankinta on muutaman kympin hankinta. Ap:llä ei ole hajuakaan mistään pienistä iloista.
"Pientä" on otsikossa. Suurta olis omakotitalo tuossa tapauksessa
Nukuin 9 tuntia hyvää unta. Melkein kuin olisi käynyt jossain spa-hoidossa.