Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän "pieniä" iloja! :) sain hankittua pienellä rahalla..

Vierailija
23.07.2020 |

Mökkitontin, missä on kylläkin huonossa kunnossa, ehkä purkukunnossa, oleva päärakennus, mutta hyvässä kunnossa olevat sauna ja aitta. Olen niin onnellinen! En kuvitellut että oma mökki olisi itselleni ikinä mahdollinen, mutta nyt pääsin kuitenkin mökkeilyn alkuun pihan, saunan ja aitan avulla, ja päärakennuksen kanssa etenen sitten joskus tilanteen mukaan. Mitä pieniä tai vähän suurempiakin elämän iloja teillä muilla on juuri nyt meneillään? :)

Kommentit (408)

Vierailija
61/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nimipäivät sunnuntaina ja se on hyvä syy leipoa erilaisia herkkuja, kuten kakkua, makeaa ja suolaista piirakkaa yms. ja kutsua ystävät kahville herkuttelemaan :)

Kuulostaa herkulliselta! Hyvää nimpparia! :)

Ap

Vierailija
62/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin tuli mukava potti osinkoja tilille. Eikä ole riesana hyttyset, ylikasvanut piha"viidakko" ja puolimädäntyneet rakennukset kuten AP:lla. Eikä edes tarvinut maksaa mitään. Paljon kivempi pieni ilo minulla minun mielestäni.

No eipä nuo sinusta onnellista ole tehneet rikkaudet, katkeran kääkän. Hyi!

Ap viettää onnellisia aikoja mökissään, sinä voi kuolla huomenna ja rahat jää tänne, mietipä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin piirtämisen 10 vuotta sitten syvän masennuksen takia.. ihme että olen yhä täällä.

Nykyään voin paljon paremmin. Eilen piirsin todella upean kuvan ikkunan ollessa auki sadetta kuunnellessa. Olen ylpeä itsestäni.

Vierailija
64/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitkästäpitkästäpitkästä aikaa todella ihastunut, mutta ei ole ollut hajuakaan vastapuolen tunteista. Tänään näin hänestä kuvia Instassa ja tajusin niissä saman silmien kiillon ja ilmeen, mitä itellänikin on. Todellakin on ihastunut. Voiko elämä olla ihanampaa? Ei maksanut mitään =)

Vierailija
65/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin vaihdettua vessaan uuden loisteputken. Viikon verran vessan valona oli taskulamppu.

Vierailija
66/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä iloitsen siitä kun olen elossa edelleen!

Vierailija
67/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin piirtämisen 10 vuotta sitten syvän masennuksen takia.. ihme että olen yhä täällä.

Nykyään voin paljon paremmin. Eilen piirsin todella upean kuvan ikkunan ollessa auki sadetta kuunnellessa. Olen ylpeä itsestäni.

Ihanaa, valoa edes vähäsen.

Minua ilahdutti kun istuin tänään kotikirjastoni nojatuolissa, olen masentuneena viettänyt pitkiä aikoja sängyssä.

Nyt tein maksavihvikastiketta ja uusia perunoita. Tuli hyvää.

Vierailija
68/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin tuli mukava potti osinkoja tilille. Eikä ole riesana hyttyset, ylikasvanut piha"viidakko" ja puolimädäntyneet rakennukset kuten AP:lla. Eikä edes tarvinut maksaa mitään. Paljon kivempi pieni ilo minulla minun mielestäni.

Ap viettää onnellisia aikoja mökissään, sinä voi kuolla huomenna ja rahat jää tänne, mietipä sitä.

Raha ei ratkaise, vaan mielentila :)

Ap

Vierailija
69/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään päätin heti aamusta, yksin kotona:

Luen aamusta iltaan. Suuruuden hulluna aloitin kolme kirjaa ja olen niitä lukenut koko päivän, herneitä syöden. Täydellistä.

Vierailija
70/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Taide on terapeuttista, jatka samaa rataa! :)

Ap

Vierailija
71/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pitkästäpitkästäpitkästä aikaa todella ihastunut, mutta ei ole ollut hajuakaan vastapuolen tunteista. Tänään näin hänestä kuvia Instassa ja tajusin niissä saman silmien kiillon ja ilmeen, mitä itellänikin on. Todellakin on ihastunut. Voiko elämä olla ihanampaa? Ei maksanut mitään =)

Rakkauden kesää on onneksi vielä puolet jäljellä... ;)

Ap

Vierailija
72/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain vihdoin vaihdettua vessaan uuden loisteputken. Viikon verran vessan valona oli taskulamppu.

Valoa elämään! ;)

Ap

Vierailija
73/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä iloitsen siitä kun olen elossa edelleen!

Niinpä. Elämä on lahja, ollaan siitä kiitollisia

Ap

Vierailija
74/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, valoa edes vähäsen.

Minua ilahdutti kun istuin tänään kotikirjastoni nojatuolissa, olen masentuneena viettänyt pitkiä aikoja sängyssä.

Nyt tein maksavihvikastiketta ja uusia perunoita. Tuli hyvää.

Hienoa! Pienimmät askeleet luovat rakentavat vahvinta polkua

Ap

Vierailija
75/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten niin katkeran. nautin oikeasti siitä että varallisuus kasvaa ja voin nauttia huolettomista päivistä kun toimeentuloni on turvattu. Voin tehdä vähemmän työtä ja nauttia elämästä aidosti ilman kuluttamista. Lisäksi kuolemani jälkeen tulot jäävät perijöilleni tuottamaan samaa helpotusta.

Vierailija
76/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään päätin heti aamusta, yksin kotona:

Luen aamusta iltaan. Suuruuden hulluna aloitin kolme kirjaa ja olen niitä lukenut koko päivän, herneitä syöden. Täydellistä.

Parasta suuruudenhulluutta mistä itse olen kuullut! :)

Ap

Vierailija
77/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä iloitsen uskostani elävään Jumalaan, ja pelastukseen Jeesuksessa ❤️

Vierailija
78/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vierailija
79/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuvittelet pelastuvasi?

Vierailija
80/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuvittelet pelastuvasi?

Väärä ketju. Tässä ketjussa puhutaan elämän pienistä iloista. Syvälliset pohdinnat uskonnon syvimmästä olemuksesta toiseen ketjuun. Kiitos.  :)

- ei ap, pelkkä sivusta huutelija, on ollut tosi kiva lukea posii, kiitos kaikille posia ketjuun tuoneille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän