Elämän "pieniä" iloja! :) sain hankittua pienellä rahalla..
Mökkitontin, missä on kylläkin huonossa kunnossa, ehkä purkukunnossa, oleva päärakennus, mutta hyvässä kunnossa olevat sauna ja aitta. Olen niin onnellinen! En kuvitellut että oma mökki olisi itselleni ikinä mahdollinen, mutta nyt pääsin kuitenkin mökkeilyn alkuun pihan, saunan ja aitan avulla, ja päärakennuksen kanssa etenen sitten joskus tilanteen mukaan. Mitä pieniä tai vähän suurempiakin elämän iloja teillä muilla on juuri nyt meneillään? :)
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin tuli mukava potti osinkoja tilille. Eikä ole riesana hyttyset, ylikasvanut piha"viidakko" ja puolimädäntyneet rakennukset kuten AP:lla. Eikä edes tarvinut maksaa mitään. Paljon kivempi pieni ilo minulla minun mielestäni.
No eipä nuo sinusta onnellista ole tehneet rikkaudet, katkeran kääkän. Hyi!
Ap viettää onnellisia aikoja mökissään, sinä voi kuolla huomenna ja rahat jää tänne, mietipä sitä.
Lopetin piirtämisen 10 vuotta sitten syvän masennuksen takia.. ihme että olen yhä täällä.
Nykyään voin paljon paremmin. Eilen piirsin todella upean kuvan ikkunan ollessa auki sadetta kuunnellessa. Olen ylpeä itsestäni.
Mä olen pitkästäpitkästäpitkästä aikaa todella ihastunut, mutta ei ole ollut hajuakaan vastapuolen tunteista. Tänään näin hänestä kuvia Instassa ja tajusin niissä saman silmien kiillon ja ilmeen, mitä itellänikin on. Todellakin on ihastunut. Voiko elämä olla ihanampaa? Ei maksanut mitään =)
Sain vihdoin vaihdettua vessaan uuden loisteputken. Viikon verran vessan valona oli taskulamppu.
Minä iloitsen siitä kun olen elossa edelleen!
Vierailija kirjoitti:
Lopetin piirtämisen 10 vuotta sitten syvän masennuksen takia.. ihme että olen yhä täällä.
Nykyään voin paljon paremmin. Eilen piirsin todella upean kuvan ikkunan ollessa auki sadetta kuunnellessa. Olen ylpeä itsestäni.
Ihanaa, valoa edes vähäsen.
Minua ilahdutti kun istuin tänään kotikirjastoni nojatuolissa, olen masentuneena viettänyt pitkiä aikoja sängyssä.
Nyt tein maksavihvikastiketta ja uusia perunoita. Tuli hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin tuli mukava potti osinkoja tilille. Eikä ole riesana hyttyset, ylikasvanut piha"viidakko" ja puolimädäntyneet rakennukset kuten AP:lla. Eikä edes tarvinut maksaa mitään. Paljon kivempi pieni ilo minulla minun mielestäni.
Ap viettää onnellisia aikoja mökissään, sinä voi kuolla huomenna ja rahat jää tänne, mietipä sitä.
Raha ei ratkaise, vaan mielentila :)
Ap
Tänään päätin heti aamusta, yksin kotona:
Luen aamusta iltaan. Suuruuden hulluna aloitin kolme kirjaa ja olen niitä lukenut koko päivän, herneitä syöden. Täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Taide on terapeuttista, jatka samaa rataa! :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pitkästäpitkästäpitkästä aikaa todella ihastunut, mutta ei ole ollut hajuakaan vastapuolen tunteista. Tänään näin hänestä kuvia Instassa ja tajusin niissä saman silmien kiillon ja ilmeen, mitä itellänikin on. Todellakin on ihastunut. Voiko elämä olla ihanampaa? Ei maksanut mitään =)
Rakkauden kesää on onneksi vielä puolet jäljellä... ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sain vihdoin vaihdettua vessaan uuden loisteputken. Viikon verran vessan valona oli taskulamppu.
Valoa elämään! ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä iloitsen siitä kun olen elossa edelleen!
Niinpä. Elämä on lahja, ollaan siitä kiitollisia
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, valoa edes vähäsen.
Minua ilahdutti kun istuin tänään kotikirjastoni nojatuolissa, olen masentuneena viettänyt pitkiä aikoja sängyssä.
Nyt tein maksavihvikastiketta ja uusia perunoita. Tuli hyvää.
Hienoa! Pienimmät askeleet luovat rakentavat vahvinta polkua
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten niin katkeran. nautin oikeasti siitä että varallisuus kasvaa ja voin nauttia huolettomista päivistä kun toimeentuloni on turvattu. Voin tehdä vähemmän työtä ja nauttia elämästä aidosti ilman kuluttamista. Lisäksi kuolemani jälkeen tulot jäävät perijöilleni tuottamaan samaa helpotusta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään päätin heti aamusta, yksin kotona:
Luen aamusta iltaan. Suuruuden hulluna aloitin kolme kirjaa ja olen niitä lukenut koko päivän, herneitä syöden. Täydellistä.
Parasta suuruudenhulluutta mistä itse olen kuullut! :)
Ap
Minä iloitsen uskostani elävään Jumalaan, ja pelastukseen Jeesuksessa ❤️
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miltä kuvittelet pelastuvasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä kuvittelet pelastuvasi?
Väärä ketju. Tässä ketjussa puhutaan elämän pienistä iloista. Syvälliset pohdinnat uskonnon syvimmästä olemuksesta toiseen ketjuun. Kiitos. :)
- ei ap, pelkkä sivusta huutelija, on ollut tosi kiva lukea posii, kiitos kaikille posia ketjuun tuoneille.
Kuulostaa herkulliselta! Hyvää nimpparia! :)
Ap