Me naiset: Susannaa ei kiinnosta seksi
Jä hänen kaltaisiaan luonnonoikkuja on kuulema Suomessa useampikin kuin tämä yksi. Onko tuo joku uskonnollinen selibaatti vai mikä? Eikö se seksin halu ole normaali asia niin eläimille kuin meille ihmisille myös?
https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/susanna-ei-halua…
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Älkää ees alottako TAAS kerran tästäkin aiheesta...:/ Kun "keskustelu" on taas kerran tasoa, "kaikkien pitää olla ja ajatella kuin MINÄ! Jos kaikki eivät ole kja elä uten MINÄ haluan, ovat frikkejä kummajaisia/tuollasita ei ole olemassakaan, kyllä MINÄ tiedän miten muidenkin asiat ovat"jne. Annapa sitten vaan asian olla.
Mutta Ina Mikkola sanoo että jokapäiväinen seksi on normaalia eikä sitä kannata hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää ees alottako TAAS kerran tästäkin aiheesta...:/ Kun "keskustelu" on taas kerran tasoa, "kaikkien pitää olla ja ajatella kuin MINÄ! Jos kaikki eivät ole kja elä uten MINÄ haluan, ovat frikkejä kummajaisia/tuollasita ei ole olemassakaan, kyllä MINÄ tiedän miten muidenkin asiat ovat"jne. Annapa sitten vaan asian olla.
Mutta Ina Mikkola sanoo että jokapäiväinen seksi on normaalia eikä sitä kannata hävetä.
On normaalia. Mutta ei ole epänormaalia olla harrastamatta seksiä joka päivä tai edes viikko jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis,itsehän en usko puhtaaseen A-seksuaalisuuteen. Melkein aina näiltä "a-seksuaaleilta" paljastuu joku trauma taustalta.
Uskon kyllä että on olemassa seksuaalisempia ja vähemmän seksuaalisia ihmisiä.
Kyllä se on aika epänormaalia jos seksi ei kiinnosta. Seksi on kuitenkin luonnollinen asia päivittäistä elämää. Siitä Ina Mikkola sanookin että seksi on normaalia eikä sitä kannata hävetä. Mikkolalta on muuten lukuisia hyviä tv-dokkareita seksistä, p_nosta ja p_rnosta. On muutenkin sympaattinen persoona toi Ina.
Ina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Mutta ei ole epänormaalia olla harrastamatta seksiä joka päivä tai edes viikko jne.
Epänormaalia on normaalin vastakohta.
Ei tuommoiselle kukaan kunnollinen antaisikaan.
kun useimmat naiset eivät seksistä välitä niin eikö se ole normaalia.
Ei ole aseksuaaleja naisia, on vain naisia jotka eivät ole kohdanneet oikeaa miestä.
No, minusta on todella hienoa että aseksuaalisuudesta nykyään edes vähän kirjoitetaan.
Toivottavasti auttaa ihmisiä avaamaan silmiään ja olevan avomielisempiä.
43v miehenä voin samaistua. Ei minun erityisemmin tee mieli seksiä. Aika ajoin koen tarvetta tiettyyn purkautumiseen, mutta se tarve hoituu nopeasti. Oikean ihmisen kanssa seksi on hienoa ja ihanaa, mutta väärän ihmisen kanssa yhdentekevää. Koska minulla ei ole sitä oikeaa ihmistä elämässäni, niin en koe seksin olevan nykyisellään ajankohtainen osa elämääni. Kun ihmissuhdetilanne muuttuu, niin voin palata seksin harrastamisen pariin.
Jos joku haluaa harrastaa seksiä, se on normaalia. Jos joku toinen ei ole kiinnostunut seksistä, sekin on normaalia. Seksi ei ole yhtä kuin koko elämä. Voisko nyt mitenkään antaa ihmisten itse päättää kiinnostaako se seksi ilman että heti leimataan puoleen tai toiseen. Ja mitä se edes kenellekään muulle kuuluu pitääkö joku seksistä tai ei, jos elelee vaikka sinkkuna. Tämä on oikeasti sellainen paikka jossa voi sanoa että huolehtikaa te vaan omista (seksi)asioistanne.
.
Voiko aseksuaali itsetyydyttää vaikka seksuaalisia haluja ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuommoiselle kukaan kunnollinen antaisikaan.
Tämä.
Jos minä seurustelisin niin olisi outoa jos treffikumppani ei halua. Minä ainakin haluan päästä jossain vaiheessa myös sänkyyn ja tolla enemmän kuin pelkkä romanttinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis,itsehän en usko puhtaaseen A-seksuaalisuuteen. Melkein aina näiltä "a-seksuaaleilta" paljastuu joku trauma taustalta.
Uskon kyllä että on olemassa seksuaalisempia ja vähemmän seksuaalisia ihmisiä.
Kyllä se on aika epänormaalia jos seksi ei kiinnosta. Seksi on kuitenkin luonnollinen asia päivittäistä elämää. Siitä Ina Mikkola sanookin että seksi on normaalia eikä sitä kannata hävetä. Mikkolalta on muuten lukuisia hyviä tv-dokkareita seksistä, p_nosta ja p_rnosta. On muutenkin sympaattinen persoona toi Ina.
Ina <3 p*rno oli kyllä paras. Ohjelma palkittiin jops Kultaisella Venlalla.
En kyllä dikkaa Inaa. Minusta ikäloppu.
Eo minuakaan seksi ole koskaan kiinnostanut, harrastin sitä vain lapsen saadakseni. Miksi siitä nykyaikana pitää tehdä tommoinen numero ja liehutella jotain sateenkaarilippua, IHAN TAVALLISTA ON, varsinkin naisille.
Seksi on vähän kuin urheilua, eikä sekään minua kiinnosta.
Sitä en tajua miksi toi haluaa parisuhteen. parisuhdehan perustuu seksille. Eikö ystävuussihteet muka riitä?
Parisuhde olisi ainakin itselleni ollut kauhistus, sillonhan joutuu höylätyksi usein.
n48
On myös ihimsiä jotka kaipaavat seksiä, mutta romantiikka ja sitoutumnen ei kiinnosta. Miksi heitä useinkaan ei hyväksytä ja heidän moraaliaan pidetään jollain oudolla tavalla huonona?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku haluaa harrastaa seksiä, se on normaalia. Jos joku toinen ei ole kiinnostunut seksistä, sekin on normaalia. Seksi ei ole yhtä kuin koko elämä. Voisko nyt mitenkään antaa ihmisten itse päättää kiinnostaako se seksi ilman että heti leimataan puoleen tai toiseen. Ja mitä se edes kenellekään muulle kuuluu pitääkö joku seksistä tai ei, jos elelee vaikka sinkkuna. Tämä on oikeasti sellainen paikka jossa voi sanoa että huolehtikaa te vaan omista (seksi)asioistanne.
.
Näköjään tällainen ajattelu on palstan agendan vastausta. Kirjoitin että jos ei halua niin sekin on normaalia, mitta se sitten poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
kun useimmat naiset eivät seksistä välitä niin eikö se ole normaalia.
On, mutta jutun nuori nainen haluaa olla spesiaali sateenkaarilainen.
Hölmä huomionhakija.
Vierailija kirjoitti:
On myös ihimsiä jotka kaipaavat seksiä, mutta romantiikka ja sitoutumnen ei kiinnosta. Miksi heitä useinkaan ei hyväksytä ja heidän moraaliaan pidetään jollain oudolla tavalla huonona?
Koska seksi on hyvin intiimiasia eikä mikään mekaaninen ja tekninen suoritus, johon olisin valmis tai halukas kenen tahansa kanssa. Näi se on siis ainakin minulle. Olen mies jos sillä tällä kohtaa on mitään väljä.