Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän "pieniä" iloja! :) sain hankittua pienellä rahalla..

Vierailija
23.07.2020 |

Mökkitontin, missä on kylläkin huonossa kunnossa, ehkä purkukunnossa, oleva päärakennus, mutta hyvässä kunnossa olevat sauna ja aitta. Olen niin onnellinen! En kuvitellut että oma mökki olisi itselleni ikinä mahdollinen, mutta nyt pääsin kuitenkin mökkeilyn alkuun pihan, saunan ja aitan avulla, ja päärakennuksen kanssa etenen sitten joskus tilanteen mukaan. Mitä pieniä tai vähän suurempiakin elämän iloja teillä muilla on juuri nyt meneillään? :)

Kommentit (408)

Vierailija
121/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevään jälkeen kun mies joutui lomautetuksi hän pääsi takaisin töihin ja saatiin laskut ajan tasalle taas. Itselläni todettiin reuma ja lääkitys on nyt auttanut ja jaksaa taas liikkua paremmin ilman kovia kipuja. Olipa keli mikä tahansa niin nyt nautitaan kesästä.

Vierailija
122/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ap! Meidänkin perheellä mökki ollut pitkään haaveissa mutta oma talokin puuttuu vielä... No, jospa saisi haaveita toteutettua :)

Koirasäästäjälle: minulle tuli aikanaan erittäin sopiva tilanne koiran hankintaan ja kyllä, ostin koko elämän haaveilemani saksanpaimenkoiran opintolainalla koska olin opiskelija. Koira on ollut terve, ylimääräisiä ja odottamattomia kustannuksia ei ole tullut vaikka nyt niitäkin olisi vara maksaa. Opintolaina lyhenee ja koira on ilostuttanut elämäämme jo pitkään :) En tietystikään suosittele tekemään näin mutta joskus se elämä vain kantaa :) :)

Minä iloitsen siitä että aion tänään hakea ja perkata mansikkaa. Paras kesäherkku :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi (5v) teki aamulla tonttupiirroksen itsestään jota tuli esittelemään

Vierailija
124/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin tuli mukava potti osinkoja tilille. Eikä ole riesana hyttyset, ylikasvanut piha"viidakko" ja puolimädäntyneet rakennukset kuten AP:lla. Eikä edes tarvinut maksaa mitään. Paljon kivempi pieni ilo minulla minun mielestäni.

Ankeuttaja vertailee itseään muihin. Eipä tunnu osingot paljon mieltä lämmittävän.

Nyt oikeasti!!! Kertokaa millä perusteella saatte viestejä poistetuksi, kun itse ilmiannan kunnianloukkaukset, vihanlietsonnat, rikokset ym., mutta mikään ei poistu.

Tuokin kommentoimasi viesti on poistettu, vaikka on kovin kevyttä naljailua niihin verrattuna.

Vierailija
125/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uffilla on neljän euron päivät ja lähdetään teinin kanssa shoppailemaan! Aina on tehty hyviä löytöjä :)

Vierailija
126/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen siitä, että jaksoin tänään laittaa pesukoneen ja tiskikoneen pyörimään. Ja että olen koko kesän jaksanut laittaa kunnollista ruokaa (lautasmallin mukaisesti). Olen laiska, masentunut ja kärsin sairaudesta, joka vaikuttaa jaksamiseen, joten nämä arkiset jutut ovat minulle ns. saavutus. Toisaalta taustalla jäkyttää ääni, joka valittaa siivouksesta ja imuroinnista ja pölyistä ja lattianpesusta ja puutarhatöistä, joten se vähän pilaa hyvää fiilistä näistä pikkujutuista. Toivon, että joskus pääsen siihen pisteeseen, jossa nämä kotityöt eivät tunnu päivän hommilta vaan nopeilta arkirutiineilta. Silti tänään olen tehnyt enemmän kuin eilen.

Vierailija
127/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut suuresta ilosta. Oma paikkasi : )

Vierailija
128/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin tuli mukava potti osinkoja tilille. Eikä ole riesana hyttyset, ylikasvanut piha"viidakko" ja puolimädäntyneet rakennukset kuten AP:lla. Eikä edes tarvinut maksaa mitään. Paljon kivempi pieni ilo minulla minun mielestäni.

No eipä nuo sinusta onnellista ole tehneet rikkaudet, katkeran kääkän. Hyi!

Ap viettää onnellisia aikoja mökissään, sinä voi kuolla huomenna ja rahat jää tänne, mietipä sitä.

miten niin katkeran. nautin oikeasti siitä että varallisuus kasvaa ja voin nauttia huolettomista päivistä kun toimeentuloni on turvattu. Voin tehdä vähemmän työtä ja nauttia elämästä aidosti ilman kuluttamista. Lisäksi kuolemani jälkeen tulot jäävät perijöilleni tuottamaan samaa helpotusta.

Mutta et ole oppinut arvostamaan muita ihmisiä, heidän onnenaiheitaan.

Katsos kun kaikille ei pelkkä raha tuo minkäänlaista onnea. Hyvä jos sinulle tuo, mutta opettele olemaan lyttäämättä muita.

Ihanaa ap, onnellisia päiviä mökilläsi toivotan.

Vierailija
129/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sofiagirl kirjoitti:

Löysin äidin kaapista dildon ja kokeilin sitä itse.. uuh..

Jonnella on ollut iloinen päivä. Hyvä niin

Vierailija
130/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin yhden perunan varren ylös, ja siellähän oli jo ihan täydellisiä kultaisia mukuloita syöntivalmiina! En odottanut niiden olevan jo niin isoja.

Tomaattisato näyttää myös onnistuvan tänä vuonna. Piiiiiiiiiitkiä terttuja täynnä raakileita ja ensimmäisiä on jo päässyt pari viikkoa syömään.

Herneitä tulee myös paljon ja olen kamalan tyytyväinen että kerrankin viritin kunnon tuet ja tarpeeksi ajoissa. Monesti kasvusto ehtii kaatua pitkin pituuttaan.

Leivoin tänään myös kakkupohjan ja jostain kummallisesta oikusta siitä tuli kerrankin kuin oppikirjasta; ei ole kuopalla keskeltä eikä matalempi toiselta reunalta - kuten yleensä.

Pisteenä iin päälle mansikkamaa pukkaa sateesta ja kylmästä huolimatta edelleen hyvää mansikkaa. 🍓

Vierailija
131/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen siitä että näen pitkästä aikaa vanhempiani! Sain tämän päivän töistä vapaaksi ja lähdin heidän seurakseen tänne mökille jo eilen illalla. Auttelen täällä isääni ruohonleikkuussa ja remontissa. Viime yönä nukuin pitkästä aikaa hyvin täällä luonnon keskellä kaukana kaupungin meluista. <3

Vierailija
132/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi iso ilonaihe, jonka ansiosta pystyn löytämään ja näkemään pienetkin ilot: ensimmäistä kertaa elämässäni minulla on mielialalääkitys, enkä olisi ikinä uskonut, miten hyvältä tuntuu, kun kaikennielevä, kouristava ahdistus on poissa.

Vaikka elämäntilanteeni onkin aika haastava (jäin ilman töitä), nyt en ole toivoton, vaan avoin uusille ideoille ja innostunut toteuttamaan niitä. Iloitsen esimerkiksi siitä, miten hyviä, maksuttomia verkkokursseja olen löytänyt, miten taitavasti olen saanut pienennettyä menoja, miten Lidlistä saa yllättävän hyviä voiteita, dödöä ym. ja miten hyvää ruokaa olen oppinut tekemään.

Nyt iloitsen siitä, kun sain vihdoin siivottua kirjahyllyä ja löysin monta kirjaa, joita en edes muistanut enää tai jotka mies on joskus ostanut ja voisin itsekin lukea. Paljon löytyi just sellaista kepeää kesälukemista, joka sopii tähän hetkeen kuin nenä päähän.

Vierailija
133/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole mikään pieni ilo vaan tosi iso: allekirjoitin tänään rakkaani kanssa ensimmäisen yhteisen asunnon vuokrasopimuksen. Vuoden verran ollaan vierailtu kumpikin toistemme yksiöissä, kohta saamme jakaa arkea yhteisessä kaksiossa <3

Vierailija
134/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 euron porukkalotto kun lomarahat tulivat. Voitin 428 e. Syksy pelastettu.

Vierailija
135/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee kyllä tippa linssiin näitä ilon aiheita lukiessa, uudet petivaatteet, teinin halaus, rahat riittivät sittenkin, kivuton päivä. Pienet asiat ovat suuria, todellakin.

Oma ilonaiheeni on kohta alkava mökkiloma perheen kanssa. Yhdessäoloa parhaimmillaan, sama se, mitkä säät tai muut ulkoiset tekijät.

Vierailija
136/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemenestä kasvattamani kesäkurpitsat olivat tehneet ensimmäiset hienot hedelmät. Pihaan oli kasvanut omia aikojaan kukkiva orvokki. Vadelmat tuottavat satoa. Löysin uskomattomasta alesta ihanan käsilaukun, jota en välttämättä olisi tarvinnut, mutta saan siitä iloa ja hankin rahat myymällä vaatteita facekirpparilla.

Elämässä on paljon pieniä onnen hetkiä, kun vaan katsoo ympärilleen sillä silmällä.

Vierailija
137/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap! Oma mökki on kyllä ihana, meillä ollut nyt muutaman vuoden ajan sellainen myös, aika huonokuntoinen ja edullisesti ostettu mutta järvimaisemat ovat sellaiset että aina on kuin pienellä lomalla kun mökillä käy.

Tänään iloitsen siitä, että lapset saapuvat kotiin mummolareissusta ja pian alkaa perheen yhteinen lomareissu.

Vierailija
138/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vähän rahaa taas puskurivarastoksi, olen rutiköyhä työtön ja sairas. En kerro lähdettä, mutta ihan rehellisin keinoin kyllä siis. Sain kauan ihailemani repun hyvällä alennuksella nyt kesällä ja myös ale-vaatteita, tulevat tarpeeseen:) Ihailen päivittäin myös luontoa ja muiden lemmikkejä, kun omaan ei ole varaa ja resursseja vaikka sellaisesta haaveilen.

Vierailija
139/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin eilen kirpparilta ihania vintage-vaatteita jotka istui kerrankin todella hyvin!

Vierailija
140/408 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju<3

Minä olen tällä hetkellä onnellinen siksi että viikon mittaisen flunssan jälkeen alkaa elämä vihdoin voittaa ja koronatesti oli negatiivinen.

Lisäksi ensi viikolla saan ystävän kissan hoitoon muutamaksi päiväksi ja voin käydä kirjastossa lainaamassa lisää kirjoja. Elämä on parasta<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme