Tuttavapariskunta tulossa meille saunomaan niin akka oli unohtanut ostaa kaupasta suihkusaippuan, shampoon ja hoitoaineen
Vähänkö taas vit.., ei ku hävettää, saunailta pilalla.
Kommentit (19)
Jos akalla mielessä hikiset sessiot, ilman peseytymistä?
Taas tämmöinen satu Lars-Johan Jocke Grönholm. Milloin lopetat?
Äkkiä wolttimies tulee ja heittää woltin.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämmöinen satu Lars-Johan Jocke Grönholm. Milloin lopetat?
Sinun taloyhtiön saunaa, asut yksiössä.
Kuka nyt hoitoainetta tarvii? Jos huushollista löytyy jotakin muuta pesuainetta, esim mäntysuopaa tai fairya niin peskää sillä. Tai voi liottaa koivunlehtiä kuumassa vedessä ja nauttia luomupesusta.
Outoa että ne kaikki aineet on just nyt ihan loppu, kun niitä vieraita tulee:D
Tuskin ne olis käyttänyt niitä teidän shampoita kuitenkaan. Eiköhän niillä vierailla ole mukana omat ja paremmat aineet.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin imaamimme sanoo: "Tottelemattomalle ja toistaitoiselle vaimopuolelle on annettava nyrkkiä, kunnes hän oppii". Lehmän suura.
Mikä on vaimopuoli? En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
0/5 älkää vastatko provollr
Vastataanhan me jos halutaan, mikä pomo sinä kuvittelet olevasi täällä?
Lähikauppa on auki yhdeksään. Kipaisepa sinä hakemassa ja tuo saunakaljat ja kiuasmakkarat kanssa, ettei tarvitse seuraavaksi niistä vinkua.
Sinänsä kyllä ihmetyttää, että hommaatteko te pesuaineita vain silloin, jos on vieraita luvassa. Ettekö te itse käytä muutoin pesuaineita?
Akotteleva äijä jäisi hyvin äkkiä ostelemaan aina ja kaiken yksinään.
ei ne akat mitään osaa
paras vaan itse hoitaa
meillä mies käy aina kaupassa
Erikoista, että jostain löytyi talous, jossa ei ole shampoota ja hoitoainetta.
Mun melkein kaikilla tutuilla on niitä pulloja vähän liikaakin ja ylimääräiset päätyy usein mm kesämökille.
Ai ja eilen unohti laittaa sulle eväät yö vuoroon.
Harjaa paikat risusella ilman saippuaa niin kyllä se siitä tokenee
Käsitin tämän niin, että se tuttavapariskunnan akka ei tuonut omia pesuaineita mukanaan ja ap oli tuohtunut siitä. No, on se tulkittavissa toisinkin mutta sitten juttu muuttuu vielä epäuskottavammaksi.
Miksi et tee ite kun paremmin osaat? Sitähän sä siivoamisessa vaimollesi toitotat.