Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän "pieniä" iloja! :) sain hankittua pienellä rahalla..

Vierailija
23.07.2020 |

Mökkitontin, missä on kylläkin huonossa kunnossa, ehkä purkukunnossa, oleva päärakennus, mutta hyvässä kunnossa olevat sauna ja aitta. Olen niin onnellinen! En kuvitellut että oma mökki olisi itselleni ikinä mahdollinen, mutta nyt pääsin kuitenkin mökkeilyn alkuun pihan, saunan ja aitan avulla, ja päärakennuksen kanssa etenen sitten joskus tilanteen mukaan. Mitä pieniä tai vähän suurempiakin elämän iloja teillä muilla on juuri nyt meneillään? :)

Kommentit (408)

Vierailija
281/408 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin juuri omakotitaloon, tästä on haaveiltu useampi vuosi. Ihan perus lähiötalo, mutta tuntuu suurelle luksukselle! Kävelen vaan hymy korvissa ympäriinsä ja mietin mitä kaikkea esim pihalle voisi laittaa. Ja vanhat omenapuutkin on sopivasti täynnä omenoita 😍

Vierailija
282/408 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osinkokakenterin 2021 mukaan Treiners Housen osakkeet tulevat maksuun 11.8. Muita ei näkynyt elokuussa. Onnea siis hyvästä sijoituksestasi tai työpanoksestasi, opipa firma mikä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/408 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ihanan lounaan opiskelijahinnalla 2,70 e (normaalihinta melkein kympin). Ihanaa safkata pikkurahalla.

Pieni asia mutta niin ilahduttava.

Vierailija
284/408 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen yövuoron jälkeisestä vapaapäivästä. Tästä kiireettömyydestä, kun saa rauhassa syödä ja lukea printtisanomalehdet ja selata nettiä.

Myöhemmin kotihommien jälkeen lenkille ja ruokakauppaan. 🙃

Vierailija
285/408 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍀🍀🍀🍀🍀🌟🌟🌟🌟🌟😊👍

Vierailija
286/408 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kotiin pitkän kassavuoron jälkeen ja avokki oli tiskannut ja imuroinut ❤️ myöskin yhdessä kokattu, hyvä ja edullinen ruoka hymyilyttää näin opiskelijana.

Myös yksi iloa tuottava asia ovat olleet asiakkaat, jotka ovat kehuneet asiakaspalvelutaitojani. Tulee todella otettu olo näin harjoittelijana 🥺

Vierailija
287/408 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama:

- ollaan suunniteltu talvihäitä, löytyi täydellinen mekko pilkkahintaan satasella

- tällä viikolla on jotenkin kaikki kokkaaminen mennyt nappiin

- katselin tänään ikkunasta, miten innokkaasti rastaat ahmivat pihlajanmarjoja

-  leffailta kotona kaverin kanssa

- just ne murot mitä tykkään syödä aamupalaksi oli alessa

- tosi paljon hyviä uusia biisejä ja albumeita viime aikoina

- naapureina parikin ihmistä, jotka välillä ulkoiluttaa kissoja, ihana seurata

- lämmin teekuppi käsissä tuntuu siltä, että maailmassa on kaikki hyvin

Vierailija
288/408 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut noukittua viinimarjoja ja mustikoita pakkaseen. Kaurapuuron kanssa mitä parhain aamupala talvella! Lisäksi iloitsen lapsistani ja hyvästä aviomiehestäni. Hän on ahkera ja muiden parasta ajatteleva. Lisäksi olen iloinen kun olin viikonloppuna hengellisillä kesäpäivillä Loimaalla ja siellä oli ohjelmaa joka ravitsee sieluani pitkään. Siis paljon positiivista.

Vierailija
289/408 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin yhdessä lapsen kanssa elokuva vuosia sitten hankkimastani DVD-boksista.

Vierailija
290/408 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa DVD-soitinkin on pikkurahalöytö, vaimo osti sen kirpparilta hintaan 8€.

Vierailija
291/408 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan kolme vuotta sitten?

Vierailija
292/408 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhääkin köyhempi kirjoitti:

Sain eilen ostettua erilaisia ruokatarvikkeita -30% alennuksella viikon tarpeisiin. Näin ollen jäi ruhtinaalliset 47,31 e loppukuukauden ruokatarpeisiin. Kyllä nyt kelpaa.

Kannattaa ostaa pidemmän päällä kestäviä ruokia halvalla etukäteen eikä aina -30 kun menevät nopeasti paris päivää pahaksi. Osta jotain tosi halpoja ruokia☺️ Esim hapankorppua (n 1.99€ ja riittää pariksi viikoksi leivät), iso juustopaketti n 6€(riittää todellakin kuukaudeksi!), metvursti paketti(metvursti säilyy pidemmän aikaa kaikista liha leikkeleistä ja pitkä päiväys), suolakurkkupurkki 2€ (riittää yli kahdeksi kuukaudeksi), riisipuuro hiutaleita ja maitoa (yht n3,50-4€)-> tee siis riisi puuro Sillä se riittää viikoksi!:)

Vierailija
293/408 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme sitkeästi karsineet tavaraa kodistamme ja nyt vihdoin ollaan siinä pisteessä, että koti on aina siisti ja selkeä.

Siivoaminen ja järjestely on nopeaa, vaivatonta ja mukavaa.

Myös kulutustottumukset ovat muuttuneet.

Nyt meillä on kaikki mitä tarvitsemme, mutta ei mitään liikaa.

Vierailija
294/408 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna on paljon perhosia. Nokkosperhosia lentelee sisään asuntoon, ja niitä on kiva pyydystää sekä ulkoistaa kukkapenkkiin. Näin Keisarinviitan ensi kertaa. Yksi perhonen jäi tunnistamatta.

Vierailija
295/408 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut narsistiperheen aiheuttamat traumat käsiteltyä. Olen iloinen, onnellinen ja erityisesti vapaa elämään omaa elämääni niinkuin itse haluan, kun mieltä ei paina mikään. Ihanaa.

Vierailija
296/408 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta huomaat että hintaan on tullut yksi nolla lisää perään.. ja kun koitat myydä niin hinta puolittuu...

Vierailija
297/408 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhääkin köyhempi kirjoitti:

Sain eilen ostettua erilaisia ruokatarvikkeita -30% alennuksella viikon tarpeisiin. Näin ollen jäi ruhtinaalliset 47,31 e loppukuukauden ruokatarpeisiin. Kyllä nyt kelpaa.

Kannattaa ostaa pidemmän päällä kestäviä ruokia halvalla etukäteen eikä aina -30 kun menevät nopeasti paris päivää pahaksi. Osta jotain tosi halpoja ruokia☺️ Esim hapankorppua (n 1.99€ ja riittää pariksi viikoksi leivät), iso juustopaketti n 6€(riittää todellakin kuukaudeksi!), metvursti paketti(metvursti säilyy pidemmän aikaa kaikista liha leikkeleistä ja pitkä päiväys), suolakurkkupurkki 2€ (riittää yli kahdeksi kuukaudeksi), riisipuuro hiutaleita ja maitoa (yht n3,50-4€)-> tee siis riisi puuro Sillä se riittää viikoksi!:)

Nuo tarjouslihat kun paistaa heti ja pakastaa, niin säilyy kyllä pidempäänkin kuin pari päivää. Sillai minä teen, jos löydän S-kaupan ilta-alesta paljon hyviä tuotteita kerralla. Aina kun ei löydy, niin sitten ostan kunnolla kun löytyy.

Ja juusto on kallista. En itse todellakaan osta sitä. Ja leivät teen itse.

t. eri köyhä, jolla on aikaa vaan ei rahaa

Vierailija
298/408 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaan pojan jokapäiväiset oivallukset ja letkautukset, kauniit auringonlaskut, puistot, metsät ja luonto, marjat, sienet, koirani.

Vierailija
299/408 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pientä iloa aiheuttaa kirpputorit, olen löytänyt sieltä vaikka mitä aarteita ja halvalla 😍 ja ruoanlaitto jos saa maut kohdilleen niin ai että.

Vierailija
300/408 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain työpaikan nyt valmistumisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme