Elämän "pieniä" iloja! :) sain hankittua pienellä rahalla..
Mökkitontin, missä on kylläkin huonossa kunnossa, ehkä purkukunnossa, oleva päärakennus, mutta hyvässä kunnossa olevat sauna ja aitta. Olen niin onnellinen! En kuvitellut että oma mökki olisi itselleni ikinä mahdollinen, mutta nyt pääsin kuitenkin mökkeilyn alkuun pihan, saunan ja aitan avulla, ja päärakennuksen kanssa etenen sitten joskus tilanteen mukaan. Mitä pieniä tai vähän suurempiakin elämän iloja teillä muilla on juuri nyt meneillään? :)
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta sivulla 4 mutta aion lukea kaikki muutkin ihanat viestit, ankeuttajat hyppään yli. Ihana ketju, enkä malta olla kertomatta omaa iloani!
Olen surkea kukkien kasvattaja, kun katson kukkaa, se vetää henkeä ja kuolee. Siksi ostin tänä keväänä Tokmannilta mahdollisemman halvat kukat, jotain 3 kpl 5 e tms. en tiedä, mitä ne edes ovat, jotain varmaan tosi halpaa ja tavallista laatua. Ihana myyjä lähtiessä sanoi, että nypi niistä kuolleet pois niin kestävät.
Kukkani ovat rehoittaneet vaalean sinisenä ja kirkkaan punaisena mattona koko kesän. Aamulla ensimmäisenä katson niitä ikkunasta ja tunnen suurta iloa. Ensi keväänä yritän kunnianhimoisemmin!
Jess, hyvä sinä! Niinhän sitä sanotaan että nälkä kasvaa syödessä ;) Annoit viherpeukalon, se vei koko käden ;)
Ap
Toisen roska on toisen aarre.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mää ostin 2 pitsaa jotka maksoi 1.75, ei paha BBQ kanaa oli nimessä. t. Vanha mummu
Pitsaa molemmille jaloille, niin pysyy tasapaino ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alettiin säästämään koiraan :) pitkä tie edessä mutta tien päässä oleva palkinto on mitä parhain.
harkitkaa toisenkin kerran. Jos koiran oston säästämiseen menee pitkä aika, ei teillä ole varaa ylläpitää sitä.
Sanoisin että jos pystyy laittamaan rahaa sivuun koiran ostoa varten niin pystyy myös laittamaan rahaa sivuun koiran ylläpitoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Ostin mustat upeat nahkabootsit (Caprice) 20€ alesta, niiden oikea hinta oli 99,00€. Syksy on nyt pelastettu!
Oho, kunnon säästö tosiaankin! Syksy voi siis tulla :)
Ap
Siemenistä, jotka ei paljon maksaneet, olen onnistunut kasvattamaan upeesti kasvavat kesäkurpitsapuskat, jotka nyt kukkivat ihan hulluna! Aina ei ole onnistunut, nyt vaan satoa odottelen :)
Anoppi antoi mulle synttärilahjaksi 250€. Oli kiva yllätys. Hän käski minun hankkia sillä jotain kivaa itselleni, ei käyttää sitä talousrahana. Mulla on ihana anoppi!
AP, olet ihana kun käyt täällä kommentoimasta ihmisten ilon aiheita!
Tulin iloiseksi ihan vaan tästä ketjusta :) onnea, ap:lle vielä mökkitontista!
Mies osti mulle riippumaton. Lueskelen ja otan päiväunet joka päivä uudessa riippumatossani. Rakastan nukkua ulkona!
ap ei kovin mitätön ostos. mökkitontti. kaikki eivät sitä saa koskaan. vaikka haluaisivat. jotain rajaa nyt tähän ap.
monelle ihmiselle yksi eurokin on jo iso raha.
mutta varmasti taasen asialla porvoo.
Mahtava lukea että sait mökkitontin hankittua. Itsellä myös sama tilanne, ihmeen kaupalla sain toteutettua elinikäisen haaveen omasta mökistä. Vieläkin tuntuu epäuskoisella että myyjä suostui myymään tarjoamallani hinnalla, ja toiseksi se että sain pankista raha-asiat sovittua.
Vielä kuukaudenkin jälkeen aivan fiilikset katossa :)
Sain kerättyä pakkasen täyteen mustikoita
Onnea AP mökkitontista!
Mun ilon aihe on, että auto meni katsastuksesta läpi. Meillä on ollut paljon ylimääräisiä kuluja viime aikoina, mutta nyt ainakin auto on leimassa taas seuraavat 2 vuotta.
Lisäksi löysin uudet tosi hyvät lenkkarit edullisesti. Edelliset oli monesta kohdasta reikäiset ja aina ihan täynnä hiekkaa ja pikkukiviä lenkin jälkeen. Nyt kelpaa taas lenkkeillä.
Iltamyöhään Mars loisti kauniisti pimenevällä syystaivaalla.
Ei maksanut mitään.
Kävin eilen lounaalla Tampereen Nekalassa. Viimeksi kävin samassa paikassa 1985, ollessani kesätöissä lähistöllä. Ravintola oli edelleen samanlainen ja ruoka oli edullista. Euro Mokko, lounas 5 €. Miten hemmetissä peruslounas voi olla noin halpa? Ja miten ihmeessä se paikka on edelleen samanlainen kuin viimeksi käydessä 35 vuotta sitten?
Vihdoin ostettiin kunnon auto :)
Tapasin lapsuudenystäväni yllättäen vuosien jälkeen :)
Perhetuttava toi meille 10l mustikoita pakkaseen :)
Kasvimaallani kasvaa luonnonkasvien seassa jotain syötäväksi kelpaavaa, jopa muutama mansikka. Olen täysin epätoivoinen puutarhuri ja siksi jopa talven yli selvinneet yrtit olivat iloinen yllätys.
Marjasato on myös tänä vuonna erinomainen, ja nyt saan taas marjavarastoni täytetyksi.
Ehkä te kaikki ette usko, kuinka suuri ilo voi olla muutama syötävänkokoinen porkkana, yksi kypsä mansikka tai täysi ämpärillinen hilloja.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi antoi mulle synttärilahjaksi 250€. Oli kiva yllätys. Hän käski minun hankkia sillä jotain kivaa itselleni, ei käyttää sitä talousrahana. Mulla on ihana anoppi!
Vaimoni tulee hyvin toimeen äitini kanssa. Äitini on sanonut minulle joskus, että kunpa olisi sellainen tytär kuin vaimosi on. (Siskollani kilahtaa hermot välittömästi äitini kanssa). Vastaavasti vaimoni on joskus sanonut, että kunpa hänellä olisi ollut sellainen äiti, kuin sinun äitisi on...
Ei ole pelargonia hintalappuunsa katsomista :)
Ap