Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän "pieniä" iloja! :) sain hankittua pienellä rahalla..

Vierailija
23.07.2020 |

Mökkitontin, missä on kylläkin huonossa kunnossa, ehkä purkukunnossa, oleva päärakennus, mutta hyvässä kunnossa olevat sauna ja aitta. Olen niin onnellinen! En kuvitellut että oma mökki olisi itselleni ikinä mahdollinen, mutta nyt pääsin kuitenkin mökkeilyn alkuun pihan, saunan ja aitan avulla, ja päärakennuksen kanssa etenen sitten joskus tilanteen mukaan. Mitä pieniä tai vähän suurempiakin elämän iloja teillä muilla on juuri nyt meneillään? :)

Kommentit (408)

Vierailija
301/408 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin saunatuoksun, saunajuomat perheelle ja sipsipussi ja laitoin äsken saunan päälle, ihana ilta!

Vierailija
302/408 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut varaa ostaa pitkään aikaan itselleni vaatteita, koska olen ollut niin vähissä varoissa, jonka vuoksi olen kaivannut vaihtelua vaatevarastooni, Sitten täysin yllättäen alkukesästä eräs tuttava toi minulle kaksi isoa kassillista käytettyjä, mutta todella hyväkuntoisia vaatteita, jotka vielä sopivat minulle todella hyvin. Hän ei edes suostunut ottamaan minulta mitään maksua vaan hänelle riitti, kun tarjosin hänelle kahvia, pullaa ja keksejä, joita minulla silloin sattui olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/408 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä onnea vai ei, meillä kaksi mökkiä, vaimoa ei kiinnosta kumpikaan, pitäs kokoajan matkustella eripuollle, minun kustannuksella luonnollisesti !

Vierailija
304/408 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräästä Suomalaisesta luonnonkosmetiikkasarjasta löytyi täydellinen metsäntuoksuinen ihonpuhdistuskakku joka tekee inhoamastani puhdistuksesta mukavaa ja iholle ihan ihmeitä.

Vierailija
305/408 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemääni lattea kehuttiin tänään kaupungin parhaaksi.

Vierailija
306/408 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tämä kiva ketju! Luin kaikki kommentit! Ihmisillä on paljon pieniä asioita, jotka kuitenkin tuottavat paljon iloa. Olisi mukava kuulla, kuinka ap on viihtynyt mökillään.

Vierailija
307/408 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun ulkomailla hotellihuoneessa vahan kyllastyneena, mutta sitten loysin tan ketjun. Tuli hyva mieli ja sopivasti ikava Suomeen. Kiitos!

Vierailija
308/408 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito oli loppu viime viikon. Pihistelin sen ostamista, että sain muuta tarpeellista ruokaa. Keräsin tölkkejä, onneksi löysin, harvinaista. Niillä rahoilla ostin litran kevytmaitoa.

Oi mitä onnea oli laittaa täysinäinen maitopurkki jääkaappiin.

Ja syödä tummasta leivästä tehty voileipä kylmän maidon kanssa.

Vierailija
309/408 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan jasmiinin tuoksua. Lidlistä ostin 2€ jasmiinintuoksuisen suihkugeelin.

Vierailija
310/408 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan jasmiinin tuoksua. Lidlistä ostin 2€ jasmiinintuoksuisen suihkugeelin.

Ihana <3

Vierailija
311/408 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttelen näitä ja saan mukavia pikkusummia. Noilla summilla voin sitten ostaa vaikka vaatteeni ilmaiseksi.

https://attapoll.app/join/omzea

Vierailija
312/408 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Ja eihän tuo nyt mikään pikkujuttu ole.

Kiitos! Ja totta, ei ainakaan itselleni, mutta monelle muulle tämä olisi varmasti aivan liian vaatimaton "mökiksi". Tavallaan tämä oli "pieni" juttu, kun hinta oli alle 10k e...

Ap

Ei se mökki vaan mitä siinä on ympärillä ja missä ja millaisella paikalla se sijaitsee.

Vierailija
313/408 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen kun amk:sta valmistunut lapseni sai jalan oven väliin hyvään työpaikkaan ja luhytaikaista sijaisuutta jatkettiin vuodella.

Vierailija
314/408 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin alesta Peak Performancen gore-tex takin -50%

Vierailija
315/408 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa tämä kiva ketju! Luin kaikki kommentit! Ihmisillä on paljon pieniä asioita, jotka kuitenkin tuottavat paljon iloa. Olisi mukava kuulla, kuinka ap on viihtynyt mökillään.

Oho tämä mun vanha ketju hyppäsi etusivulla esiin! :)

Paljon kivoja ilonaiheita ihmisillä

Mökillä olen viihtynyt hienosti, kiitos kysymästä! Päärakennukselle en edelleenkään ole tehnyt mitään, ja näillä hinnoilla ja maailmantilanteella tuskin ihan heti tulenkaan tekemään...

Aittaa olen päivitellyt lämpimämmäksi, ollaan rakennettu pieni erillinen keittiörakennus ja mm palju. Olen innostunut myös puutarhatöistä, ja laajentanut kasvimaata huomattavasti viime vuoden pienen kokeilun jälkeen. Nyt jo ensimmäiset perunat nostettu, sieni- ja marjametsällä käyty ja tulevasta isosta omenasadosta ajattelin tehdä mehuja ja hilloa. :)

Mökkeily on ylittänyt kaikki odotukset, ja tämä on todellinen henkireikä itselleni. Paras hankinta ikinä

Ap

Vierailija
316/408 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm.... tämä aloitus sai miettimään. Voisikohan ostaa purkukuntoisen mökin, muuttaa osoitteen poste restanteksi ja alkaa asua teltassa tai vaikka jossain kontissa omalla tontillaan.

Vierailija
317/408 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmmm.... tämä aloitus sai miettimään. Voisikohan ostaa purkukuntoisen mökin, muuttaa osoitteen poste restanteksi ja alkaa asua teltassa tai vaikka jossain kontissa omalla tontillaan.

Voi tietenkin. Yleensä purkukuntoiset ovat vielä ihan asuttava jos ei kaipaa luksusta ja ainakin voittavat telttailun. Monet vanhat talot ovat lisäksi rekisteröityjä asuinkäyttöön, eli asuminen niissä ei ole muutenkaan ongelma. Miksi poste restante?

Vierailija
318/408 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tietenkin. Yleensä purkukuntoiset ovat vielä ihan asuttava jos ei kaipaa luksusta ja ainakin voittavat telttailun. Monet vanhat talot ovat lisäksi rekisteröityjä asuinkäyttöön, eli asuminen niissä ei ole muutenkaan ongelma. Miksi poste restante?

Jos olisi semmoinen mökki, mikä ei ole asumiskäyttöön, niin voisi tavallaan kiertää sen olemalla "asunnoton".

Vierailija
319/408 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi semmoinen mökki, mikä ei ole asumiskäyttöön, niin voisi tavallaan kiertää sen olemalla "asunnoton".

Juu no siinä tapauksessa! Kunhan ei ole liian uteliaita naapureita. Jossain maaseudulla ihmisiä ei yleensä kiinnosta vähääkään, mutta pelkällä mökkialueella mökkeilijät voivat enempi nähdä vaivaa konttiasujista. Mutta valitsemalla sopivan paikan ei varmasti mitään ongelmaa. Omavaraisuusko kiinnostaa vai?

Vierailija
320/408 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on joskus asumiskäytössä ollut rakennus, niin voithan sinä muuttaa siihen, mutta asua vaikka asuntovaunussa pihalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän