Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut käyttävät vielä tänä päivänä rannekelloa kun älypuhelimessa on kello?

Vierailija
14.07.2020 |

Ennen ymmärrän, kun kelloa joutui etsimään julkisilta paikoilta jos ei ollut ranteessa, mutta miksi vielä tänä päivänä?

Kommentit (622)

Vierailija
61/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelin repussa, niin helpompi kattoa kello rannekellosta.

Vierailija
62/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei ole onneksi kasvanut kännykkä käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kello hyvin?

Näkyykö tukka?

Vierailija
64/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puhelin on farkun taskussa, sen vilkaisuun ei mene juuri kauempaa kuin rannekellonkaan. Kelloa en voi pitää, en vain totu siihen. Ahdistaa että ranteeseen on sidottu jotain.

Vierailija
65/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viiti kaivaa puhelinta esiin kun fillaroi tai kävelee.

Vierailija
66/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on älykello, joka mittaa vaikka mitä ja tietyissä tilanteissa ei kehtaa katsoa kännykkää. Kello on myös asusteena tyylikäs

Vierailija
67/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ranteesta kätevämpi katsoa aika, mutta en kestä sitä puristavaa tunnetta, mikä rannekellosta tulee iholle. Tekee mieli repiä kahle kädestä irti. Nuorena (80- ja 90-luvulla) kello oli aina ranteessani kiinni, mutta nyt kun on jo tottunut elämään vuosia ilman sitä kuristavaa kapistusta, en enää voisi palata takaisin entiseen.

Vierailija
68/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mmmm, miehellä leveärannekkeinen kello on seksikäs... ;)

Yök, tulee mieleen heti joku gigolo.

Vierailija
69/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ihmiset ovat niin tyhmiä, että joutuvat tehtailemaan näitä "Miksi jotkut ihmiset tekevät asiaa X" aloituksia? Onko tälle jokin oma diagnoosi? Miten voi selvitä arkielämässä lainkaan, jos ei kykene ymmärtämään toisten ihmisten toimintaa eikä keksimään syitä, miksi joku toimii tai ajattelee toisin kuin itse?

Vierailija
70/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ihmiset ovat niin tyhmiä, että joutuvat tehtailemaan näitä "Miksi jotkut ihmiset tekevät asiaa X" aloituksia? Onko tälle jokin oma diagnoosi? Miten voi selvitä arkielämässä lainkaan, jos ei kykene ymmärtämään toisten ihmisten toimintaa eikä keksimään syitä, miksi joku toimii tai ajattelee toisin kuin itse?

Kuin uhmaikäinen hönömukula joka on jämähtänyt kysely- ja jankkausasteelle. Vuorotellen kyselee ja inttää. ;''D

Vierailija
71/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut käyttävät vielä tänä päivänä aivojaan kun älypuhelimessa on (ylivoimaisesti suurempi, suurin) äly? 

Vierailija
72/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole huomannut, että me kaikki emme pidä puhelinta koko ajan kädessä vaan se voi olla taskussa, laukussa tai peräti jossakin pöydällä kotona tai työpaikalla. Toisinaan myös latauksessa.

Vierailija
73/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä näkee näppärästi kellonajan, sykkeen ym.

Vierailija
74/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohditko myös mitä sivistynyt ihminen tekee lompakolla, kun älypuhelimen kuorissa on kortille paikka?

Vierailija
75/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan loksahtaan akkojen suut auki kun tulen baarin 30 tonnin roleksilla ja tuliterällä audi q8:silla.

Joo, niin harvoin näkee nykyään ihan ehtaa kokovartalokyrpää.

Vierailija
76/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat jutella ystäväsi kanssa kasvokkain vaikka sinulla on älypuhelin, jolla voisit soittaa hänelle?

Kuka muka soittaa puhelimella vielä vuonna 2020? 😂😂😂

Vierailija
77/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat jutella ystäväsi kanssa kasvokkain vaikka sinulla on älypuhelin, jolla voisit soittaa hänelle?

Kuka muka soittaa puhelimella vielä vuonna 2020? 😂😂😂

Mä soitin yhdelle yhteistyökumppanille tuossa viime viikolla. Ei huvittanut ottaa teams palaveria.

Oli muuten oudon virkistävä kokemus.

Vierailija
78/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on puhelin kellossa. Kukin tavallaan.

Vierailija
79/622 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tech fani - believe me - mutta mulla on kuitenki aina rannekello ranteessa. Kaunis mekaaninen kello - ei lainkaa mikään hi-tech. Se on osa mun persoonaa.

Vierailija
80/622 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rannekellossakin on kello, lisäksi se on paljon pienempi eli helppo kuskata mukana.