Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut käyttävät vielä tänä päivänä rannekelloa kun älypuhelimessa on kello?

Vierailija
14.07.2020 |

Ennen ymmärrän, kun kelloa joutui etsimään julkisilta paikoilta jos ei ollut ranteessa, mutta miksi vielä tänä päivänä?

Kommentit (622)

Vierailija
1/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan kelloja. Muita koruja en käytä päivittäin, mutta kello on ranteessa.

Vierailija
2/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö vakavissasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein koskaan tajunnut kaltaisiasi äimistelijöitä. Miksi haaskaat aikaa sen miettimiseen mitä muut tekevät? Käytä sinä kännykkääsi ja anna muiden pitää ranteessa kelloa.

Vierailija
4/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät siitä asusteena?

Vierailija
5/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekellosta ajan näkee helposti, ei tarvitse kaivella puhelinta esiin laukusta. Minä laitan aina rannekellon ranteeseen kun lähden postilaatikkoa kauemmaksi.

Vierailija
6/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekellon patteri kestää noin vuoden. Joitakin voi vetää itse. Älypuhelin pimenee, jos sitä ei lataa joka päivä. Rannekellon viisareista voi myös määrittää ilmansuunnat, kun aurinko on näkyvillä, eikä sitä tarvitse kaivella esiin taskusta, laukusta tms.

Ei pidä tehdä itsestään liian riippuvaista näistä älyvempaimista noin muutenkaan.

Vierailija
7/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä susta tiedä mutta ei mulla ainakaan ole puhelin koko ajan kädessä esim. töissä tai muuallakaan, nopeampi katsoa ranteesta.

Vierailija
8/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisilla ihmisillä on kello, joko koruna tai sen takia että sillä on funktio. Yleensä valmiiseen asuun kuuluu siihen sopiva kello. Naisilla samaa asiaa ajaa käsilaukku.

Vierailija
9/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään pitää rannekelloa ja olen käyttänyt sellaista jo pienestä asti enkä ole ajatellut luopua tavasta. Tulee mukavan turvallinen olo kun on rannekello ranteessa ja sain ensimmäisen kelloni isältäni. En halua kaivaa puhelinta esille vain kellonaikaa katsoakseni. Nykyään minulla on sellainen Eco-drive kello, joka käyttää valoa virtalähteenä, jolloin ei tarvitse vaihdattaa paristoa.

Vierailija
10/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuijota puhelintani kaiken aikaa ja se on melkein aina repun sivutaskussa. Tarkistaakseni ajan minun pitäisi riisua reppu, kaivaa puhelin taskusta, katsoa kelloa, laittaa puhelin takaisin ja laittaa reppu takaisin päälleni. Kellon katsomiseen taas menee 3 sekuntia. Siksi.

Vierailija
11/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompi katsoa aika kellosta kuin puhelimesta. 

Vierailija
12/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon nopeampaa vilkaista kelloa kuin ottaa puhelin taskusta, avata läppä, laittaa näyttö päälle, pois päältä, läppä kiinni ja takaisin taskuun.

Vierailija
13/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mieheni kanssa molemmilla sellaiset vähän arvokkaammat kellot joita käytämme kun menemme johonkin tilaisuuksiin. Ei ole kovin fiksun näköistä kaivella esiin kännykkää esim teatterissa, illallisilla tms ja kellosta voi vaivihkaa vilkaista ajan.

Vierailija
14/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rannekellon ohjelmistopäivitys ei mee enää läpi, varmaan heitän kellon roskiin.

Vierailija
15/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä horistaan? Käsilaukku ei todellakaan korvaa rannekelloa naisilla.

Vierailija
16/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuijota puhelintani kaiken aikaa ja se on melkein aina repun sivutaskussa. Tarkistaakseni ajan minun pitäisi riisua reppu, kaivaa puhelin taskusta, katsoa kelloa, laittaa puhelin takaisin ja laittaa reppu takaisin päälleni. Kellon katsomiseen taas menee 3 sekuntia. Siksi.

Tää.

Toki myönnän myös, että kelloni on ihana.

Vierailija
17/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista tavosta ja tottumuksista on vaikea päästä eron. Helpommin ja nopsammin katson ajan rannekellosta, kun alan kaivamaan kännykkää repun pohjalta. Varsinkin fillaroidessa rannekello on kätevämpi. Minä en kulje ympäriinsä kännykkä kourassa.

Vierailija
18/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on helppo ja tyylikäs. Naama puhelimessa kulkevat vaikuttavat vähän hölmöiltä.

Vierailija
19/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan loksahtaan akkojen suut auki kun tulen baarin 30 tonnin roleksilla ja tuliterällä audi q8:silla.

Vierailija
20/622 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakastapaamisissa on epäkohteliasta vilkuilla puhelimesta kellonaikaa. Mm. sen takia käytän rannekelloa.