Minulla on HIV, kysy mitä vain...
Kommentit (288)
Millaiset veriarvot sinulla on? Miten sait sen? Miten todettiin? Miten älysit mennä testeihin?
2: Ei ole lapsia lainkaan. Jos olisi en kertoisi. Rajoitteita...niitä on aika paljon
3: Virustasoni on pysynyt samalla tasolla vuosia, samoin CD-arvot. En ole vielä lääkityksellä ja 8. vuosi menossa. En ole huomannut että flunssat siihen mitään olisi vaikuttanut, tosin kokeethan otetaan 1-2 kertaa vuodessa eikä aina silloin flunssan aikaan.
4: CD arvo 500-600. Viruksia jotain 20 000 per (en muista mittayksikköä. Tartunnan sain yhden illan jutusta jossa mies puski sisään väkisin ilman kumia. Eka testi negatiivinen, kävin 7 kuukautta myöhemmin testissä uudestaan kun luin jostain tartunnan ensioireista ja tunnistin ne itsestäni.
No heitetään nyt tää klassinen kysymys. Mistä sait viruksen?
Mikä on odotettavissa oleva elinikäsi?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 21:01"]
Miten sait sen? Miten todettiin? Miten älysit mennä testeihin?
[/quote]
kiinnostaisi lukea vastaukset näihin kysymyksiin
Miten jatko? Onko sulla parisuhdetta? Aiotko hankkia lapsia? Oletko mies vai nainen? Miten viruksen sait?
Miten tää kysyttävää-häirikkö aina vaan jaksaa näiden trollialoitusten kanssa?!?
Oletko katkera? Teitkö rikosilmoituksen miehestä? Tiesikö mies että hänellä on hiv?
Odotettavissa oleva elinikä sama kuin muillakin naisilla. Olen siis nainen. Biologisia lapsia en aio hankkia ja tuskin kerkeän saamaan parisuhdetta biologisen kellon sallimissa rajoissa. Olen siis sinkku.
Olen todella katkera. En ole tehnyt rikosilmoitusta kun ei voimat riitä käymään asioita tarkasti läpi ja luotto poliisien ammattikykyyn tälläisissä asioissa on aika lailla nolla. Tuskin edes saisin mitään huikeita korvauksia. Uskon miehen tietäneen statuksensa.
Voi että. *halaus*
Suututtaa sun puolesta!!
Harmittaa todella sun puolesta. :(
Minkälaiset ensioireet saivat sut hakeutumaan uudelleen testeihin?
Kuume, nielemisvaikeudet ja päänsärky jotka kestivät monta viikkoa.
Nythän se mies voi ketä tahansa muuta tartuttaa, jos et kerro siitä kenellekään.
Aika surkee kohtalo sulla =(
ko miehen nimikirjaimet kiinnostaa. yhden sekopään takia menin nuorena hiv-testiin, onneksi oli negat.
vieläkin, yli 10 vuoden jälkeen, näen tästä ihmisestä painajaisia joskus. Kerrassaan traumaattinen ensikokemus miehistä nuorelle tytölle.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 21:22"]
Nythän se mies voi ketä tahansa muuta tartuttaa, jos et kerro siitä kenellekään.
Aika surkee kohtalo sulla =(
[/quote]
Tuota asiaa minä olen miettinyt monesti mutta kun voimia ei ole, niin ei ole. Jos voisin hoitaa ilmoituksen esim. asianajajan välityksellä niin ettei minun tarvi tietää ja kuulla asiasta enää koskaan, niin ehkä silloin voisinkin viedä asian eteenpäin.
Nyt on jo selvitetty:
1. Mistä sain tartunnan.
2. Perhesuhteet.
3. Virusmäärät.
4. Tartunnan ensioireet
5. Odotettavissa oleva elinikä.
Muuta kysyttävää?
Seurustelitko tuon miehen kanssa? Jos kyseessä oli pelkkä yhdenyönjuttu tai seksisuhde, käytitkö kondomia?
Onko virustaso koko ajan alhaalla lääkkeillä vai vaikuttaako esimerkiksi flunssa niiden määrään?