Olisin voinut vielä 45-vuotiaana tehdä lapsen
Ainakin gynekologin mukaan. Mies ei toki lasta enää halunnut.t. valis
Kommentit (41)
Ihme ettet nuorempana tehnyt enempää. Mulla on lasten iköero 20v.
Miksi sä niitä olisit enemmän tehnyt kun kuitenkin haluat mieluiten olla yksin?
Vierailija kirjoitti:
No etsi joku joka haluaa
Minähän olen jo yli viisikymppinen. Tuo oli silloin aikoinaan. ap
Oletko ihan varma että olisit tullut raskaaksi ??
Sitä ei gynekologi näe ennalta
Aika vanha olet jo siihen. Vanhoja munasoluja
Vierailija kirjoitti:
Yksin eli siis ilman miestä.ap
Olen 45 ja todella monella samanikäisellä tutulla ja vanhalla opiskelukaverilla on nyt vauvoja tai päiväkoti-ikäiset lapset. Vähän hassulta tuntuu välillä, kun omat lapset on jo isoja teinejä. En onneksi haikaile pikkulapsiaikaa, eikä ole käynyt mielessäkään tehdä iltatähteä, paitsi ehkä painajaisunissa :D Olihan ne pienet ihania, mutta teinien kanssa on paljon paremmat jutut ja voi tehdä ja reissata ihan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Liian hyvät tuet.
En mä saa mitään tukia.ap
Ikävää, ettet saanut lasta enään. Itse odotan kolmatta, olen 43 v., kun pieni syntyy. Mutta ei sitä ole kuopattu etteikö vielä neljäskin. Ikäeroa sisaruksiin vähän yli ja vähän alle 20 vuotta. Ihana ikä kokea taas äitiyden ilo
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, ettet saanut lasta enään. Itse odotan kolmatta, olen 43 v., kun pieni syntyy. Mutta ei sitä ole kuopattu etteikö vielä neljäskin. Ikäeroa sisaruksiin vähän yli ja vähän alle 20 vuotta. Ihana ikä kokea taas äitiyden ilo
No joo. Ehkä hyvä näin. Miehestähän tämä asia oli kiinni.ap
Lapset eivät ole terveitä, jos vanhat vanhemmat! Jo nyt huomaa tämän ikävän asiantilan lapsissa.
Tämä on nyt sitä, että Valis haaveilee perhesomettajan "urasta". Että olisi lapsilla voinut tehdä itselleen uran ja saada helppoa rahaa, kuten tällaiset muutkin. Vähän väliä on aloituksia, joissa ihmettelee kuinka Janinan suurperhe tai joku muu on tehnyt kotiäitiydestään uran. Eli olisi myynyt oman yksityisyytensä lisäksi lastensa yksityisyyden. Kadehtii näitä äitejä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt sitä, että Valis haaveilee perhesomettajan "urasta". Että olisi lapsilla voinut tehdä itselleen uran ja saada helppoa rahaa, kuten tällaiset muutkin. Vähän väliä on aloituksia, joissa ihmettelee kuinka Janinan suurperhe tai joku muu on tehnyt kotiäitiydestään uran. Eli olisi myynyt oman yksityisyytensä lisäksi lastensa yksityisyyden. Kadehtii näitä äitejä.
En mä kadehdi heitä. Eikä se jos mulla olisi ollut kaksi lasta ole mikään suurperhe. Tytön olisin vielä halunnut.ap
Olispa kiva että kun lapsi on tuskin aikuinen, vanhemmat 65v haudan partaalla.
Ja kuka nyt 45v edes jaksaa lasta?
Miten olisit monisairaana huolehtinut useammasta lapsesta, kun et kykene edes itsestäsi kunnolla huolehtimaan? Ei huvita laihduttaa, ei kannata mennä lääkäriin yms. Tuohon vielä lapsi ja useampikin, että semmosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä kadehdi heitä. Eikä se jos mulla olisi ollut kaksi lasta ole mikään suurperhe. Tytön olisin vielä halunnut.ap
Kyllä kadehdit. Mutta tiesihän sen, mitä vastaat. Jatkuvasti teet aloituksia näistä someäideistä ja kuinka heillä menee hyvin ja saavat rahaa helpolla.
Vierailija kirjoitti:
No tämä! Jatkuvasti mainostaa, kuinka ihanaa on olla yksin, kun mies ja teini ovat poissa kotoa. Ja; Minäpä saan olla tänään yksin, ihanaa tms.
Itsekästä. Voi käydä sekä lapsen, että äidin terveyden päälle.
No etsi joku joka haluaa