Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko jonkun mielestä oikeasti kiva käydä töissä?😅

Vierailija
10.10.2026 |

Ihan rehellisesti. Ei kai kukaan oikeasti nauti siitä? Tekeekö joku sitä jonkun muunkin, kuin rahan takia? Itse ainakin lopetan heti, kun mahdollista. Työnteko on kuvottavaa kamoaiden hommaa.

Kommentit (76)

1/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kesätyö on rakas harrastus! 😍😎

Vierailija
2/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse työtehtävistä mutta paljon epäystävällisiä ihmisiä töissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nauttinut työnteosta, en vain palkasta. Nyt kituuttelen työttömänä.

Vierailija
4/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työn tekemisestä. Tuo sisältöä päivään ja elämään. Lisäksi teen paskantärkeää työtä ja saan tuntea olevani paskantärkeä ihminen :)

Vierailija
5/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisillä ole sisältöä siinä omassa elämässä, kun sitä pitää töistä hakea? Itse ainakin koen, että työssä käynti rajoittaa pahasti sitä oikeaa elämääni.

Vierailija
6/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan sitten jotenkin poikkeava ihminen, kun vihaan töitä ja käyn vain ja ainoastaan rahan takia siellä. Olette varmaan niitä, jotka jatkaisivat töissä, vaikka voittaisivat monta miljoonaa lotossa.

Vierailija
7/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Työpaikan ilmapiirin täytyy olla tosin sen verran suotuisa että sitä työtä pystyy tekemään.

Olen tosin työttömänä työnhakijana ilman työnhakuvelvoitetta olosuhteiden pakosta koska jotkut harhaiset sadisti kuvittelevat että raipalla saa ihmisen tekemään mitä vaan. 

No ovat siinä sen verran oikeassa että kyllä minä tarpeeksi ahtaalla ollessani kykenen viemään vaikka perunat Riikka Purran pellolta. Työkykyä se ahtaalla olo ei kylläkään tuo

Vierailija
8/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään työstäni. Jos ei heiluisi siellä, pitäisi harrastaa hirveästi liikuntaa vapaa-ajalla. Mieluummin otan siitä palkan ja usein hälyrahatkin. Töitä ei ole liikaa niin että keljuttaisi.

Vierailija
9/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään työn tekemisestä. Tuo sisältöä päivään ja elämään. Lisäksi teen paskantärkeää työtä ja saan tuntea olevani paskantärkeä ihminen :)

Oletko niin tylsä ihminen, ettet itse keksi sisältöä ja tekemistä. Maailmassa on vaikka mitä mahdollisuuksia ja sun mielestä työn teko on se mihin haluat aikasi ja elämäsi käyttää.

Vierailija
10/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava nähdä eri ihmisiä. Jutella ja saada kiitosta työstä. Työni on näkyvää ja liikun eri paikoissa. Kun olin työttömänä. Keräsin pulloja juttelin ihmisten kanssa ja liikuin eri paikoissa. Pullon keruu on aika yksipuolista. Kun töissä työ on monipuolista ja kehittävää. Joskus toimistossa vuosi. Meinasi pää hajota. Eli riippuu työstä.

Vierailija
11/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän. Siks kävin aikuisena vaihtamassa alaa koulun kautta.

M60

Vierailija
12/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kamoaidi?? 🤔

Vierailija
13/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa! Olen vihdoin löytänyt työpaikan jossa viihdyn ja joka tuo myös sitä sisältöä elämään. Työ on mielenkiintoista, olen siinä hyvä ja työporukka on huippu. Meillä on hyvä yhteishenki ja uskalletaan puhua asioista suoraan, ei tarvitse pelätä työnjohdon reaktioita.

Vierailija
14/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava nähdä eri ihmisiä. Jutella ja saada kiitosta työstä. Työni on näkyvää ja liikun eri paikoissa. Kun olin työttömänä. Keräsin pulloja juttelin ihmisten kanssa ja liikuin eri paikoissa. Pullon keruu on aika yksipuolista. Kun töissä työ on monipuolista ja kehittävää. Joskus toimistossa vuosi. Meinasi pää hajota. Eli riippuu työstä.

Itseäni ei kiinnosta ihmisten näkeminen. Se töissä onkin ihan perseestä, kun joutuu näkemään eri ihmisä.

Vierailija
15/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kamoaidi?? 🤔

Piti olla lampaiden.😁

Vierailija
16/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä töiden rakastajat voisi luopua kokonaan eläkkeestä, ja työskennellä kuolemaan asti, niin me muut päästäisiin aikaisemmin eläkkeelle.

Vierailija
17/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen normaali ihminen haluaa elättää itsensä, jos työnteko on mahdollista.

Vierailija
18/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttää ap:kin saaneen itsensä ylös vähän ennen kahtatoista, eikä ole edes niin pahassa krapulassa, että pystyi aloituksen Vauvikselle raapustamaan. 

Vierailija
19/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen normaali ihminen haluaa elättää itsensä, jos työnteko on mahdollista.

Niin, minäkin käyn siis töissä ja elätän itseni. Mutta vihaan töitä silti. Käyn siellä vain, että voin elättää itseni. Mitään nautintoa en siitä todellakaan saa.

-Ap

Vierailija
20/76 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kamoaidi?? 🤔

Piti olla lampaiden.😁

🤣😂😂😂🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän