Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulkisitko/ kuljetko julkisesti ilman rintaliivejä?

Vierailija
11.04.2013 |

Iltalehdessä oli tänään tutkimus, jonka mukaan rintaliivit eivät ehkäise selkävaivoja eikä rintsikoiden käyttäminen ehkäise rintojen roikkumista. Mitä mieltä olette? Voisitko kulkea julkisesti ilman rintsikoita? Entä jos on isorintainen, olisiko mahdollista?

Itse en voisi ajatella kulkevani ilman liivejä, mm. siksi, että nännini sojottavat erittäin näkyvästi, palelen helposti rintojen kohdalta ja liikunta ilman liivejä tuntuisi hirveältä. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljenkin, varsinkin viikonloppuisin kun päällä ei muutenkaan ole mitään tyköistuvaa jakkupukua. Vaatteita pitää tietysti olla sen verrran lämpimästi, että mitään palelunökötysefektiä ei tule.

Mun liivikoko on 75f tai 80d. Liikunta ilman liivejä - no mitään hyppypomppujuoksua ei tietysti ole miellyttävä harrastaa ilman liivejä, mutta esim voimaharjoittelu ja venytykset taas on ehkä helpompiakin ilman.

Vierailija
2/36 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa. Mulla on pakko olla rintsikat tilanteessa kuin tilanteesa. Yöksi otan pois ja joskus kotona hengaan ilman. Muuten never. T. 75I.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs minull aon imetystopi alla, en käytä liivejä.

Muutama biletoppi minula on joiden alle ei voi laittaa rintsikoita, mutta niille topeille ei ole nyt ole ollut vähään aikan käyttöän.... 

Vierailija
4/36 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. En pidä siitä tunteesta kun rinnat liikkuu. Enkä pidä siitä tunteesta että mikään liikkuu nännejä vasten.

Vierailija
5/36 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen joo, mulla on niin pienet pussit, etten ole koskaan tarvinnut liivejä, ja ne ahdistavat. Ei mulla nyt edes ole yksiäkään.

Vierailija
6/36 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kulje ilman rintsikoita kuin joskus kotosalla. En tykkää siitä tunteesta, kun rinnat kävellessä heiluvat.

Vierailija
7/36 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, jo mainituista syistä.

Enkä ole varma että ollenkaan uskon moista tutkimustakaan. Olo on jo välittömästi niin paljon parempi liivien kanssa, että tuntuisi erikoiselta ettei sillä olisi vaikutuksia pitkäaikaiseenkin hyvinvointiin. Mun ryhtini tuntuu olevan ihan kasassa ilman liivejä.

Vierailija
8/36 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen. Käytän rintsikoita ehkä n. viisi tuntia viikossa.

Vierailija
9/36 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä rintaliivejä koskaan ellei ole ihan pakko esim. joku ohut juhlapusero ym.

Rintaliivit ahdistaa.

Yleensä käytän aina tiukkaa toppia "aluspaitana" . Kuppikoko on C.

Vierailija
10/36 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen lopettavani käytön. Minusta läpinäkyvät nännipihat ja kiinteät, nuoret rintani eivät näytä sen rumemmilta kuin rintsikoiden ääriviivat tai lihavalla ihmisellä olkaimien takaa pursuilevat selkänahat.

Vierailija
11/36 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, en edes nuku ilman kaarituellisia liivejä. Olen ilman liivejä vain suihkun, saunan ja seksin ajan.

Vierailija
12/36 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina paitsi nukkuessa, pesulla ja uimassa ym. A-kuppi.

Vierailija
13/36 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tuntuu inhottavalta. Mulla on aina kotonakin joku urheilutoppi, myös nukkuessa. Ja rinnat ei ole edes mitkään erityisen isot, keskikokoiset tai pienehköt ennemminkin.

Vierailija
14/36 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr 23, miksi tarvitset liivit virastoissa asioidessasi. Siis Kelassa, vetovirastossa jne?

Vierailija
15/36 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kehtaisi näitä lärpäkkeitä esitellä ilman liivejä. Koko 70C ja roikkuu pahasti.

Vierailija
16/36 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 18:29"]

Iltalehdessä oli tänään tutkimus, jonka mukaan rintaliivit eivät ehkäise selkävaivoja eikä rintsikoiden käyttäminen ehkäise rintojen roikkumista. Mitä mieltä olette? Voisitko kulkea julkisesti ilman rintsikoita? Entä jos on isorintainen, olisiko mahdollista?

Itse en voisi ajatella kulkevani ilman liivejä, mm. siksi, että nännini sojottavat erittäin näkyvästi, palelen helposti rintojen kohdalta ja liikunta ilman liivejä tuntuisi hirveältä. 

[/quote]

En kulkisi,pelkään että isot riippurintani heiluisivat holtittomasti ja tyrmäisin niillä joko itseni tai jonkun vastaantulijan.

Vierailija
17/36 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain jos lähden johonkin..ja heti kun tulen kotiin rintsikat lähter ekana

Vierailija
18/36 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan kulkisi julkisesti ilman rintsikoita. Mulla on DD-E-kuppi ja kun vähänkään rivakammin kävelen, niin näyttää kuin puseron alla pyristelisi kainaloista pihalle kaksi raivotautista supikoiraa.

Vierailija
19/36 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin. Yleensä laitan töihin rintaliivit tai jonkun topin mutta en aina. Etenkin kesäisin olen monesti jättänyt kokonaan pois.

Vierailija
20/36 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin rintaliivien käytön vasta 30+ ja silloinkin koska 4 lasta imettäneellä nännit näkyy herkästi läpi. Mulla on kiinteät pyöreät B kupin rinnat (ei edes poimua alla) joten en tosiaankaan tarvitse liivejä. Viimeksi tänään kävin ilman rintsikoita kaupassa.

n 50+