Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka vaihtaneet K-ketjuun S-ryhmän paskan appin takia?

Vierailija
22.06.2026 |

Redditissä kohtalotovereita. Onko täällä?

https://www.reddit.com/r/Suomi/comments/1gxvdsd/sryhmän_sovellukset_ja_…

On suorastaan hämmentävää, miten huono aplikaatio voi edes nykypäivänä olla. Tuotteita et voi selata ilman että ensin valitset kaupan. Ja kun olet valinnut kaupan et voi enää vaihtaa sitä. Mobiilietukupongit on tehty niin vaikeiksi, että käyttämättä jää, lisäksi ne tarjoukset ovat ihan vitsi huonoudessaan.

Uskon että S-uskovaiset jatkavat ostoksiaan, eli se jengi joka ei tilaile verkosta ruokia tai seuraa verkkotarjouksia. 
Meillä ostetaan nykyisin Cittarista ja se appi on tosi kätevä, ostoslista jaetaan ja kauppaa voi vaihtaa kesken ostoslistan teon, toimii kuin unelma.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redditistä poimittua:

Kerran tietokoneella tilausta s-kaupoilta tehdessä löysin linkin tarjouksille, mutta siinä luki että ne voi nähdä vain sovelluksesta.
-

Noh, lähtökohtaisesti samalla lafkalla samalle kohderyhmälle ei pitäisi olla neljää sovellusta. Toiset sovelluksista on suunnitellut IT osaajat (tekee hommansa mutta hirveä käyttis) ja toiset ux designerit ja pöhisijät (käyttis kiva mutta mikään ei toimi)

Sielläkin jokainen liiketoiminta kuvittelee olevansa erityinen eikä keskustelu saatika kehitys muiden kanssa onnistu. Tämä näkyy sitten käyttäjälle. Aika peruskuvio tuollaisissa firmoissa.
-

Näille riittäisi yksi appi, missä on erikseen loginin takana ja ilman loginia oleva puolensa. Lisäksi jokainen asia mikä voisi olla nettisivu saisi pysyä sellaisena. Ärsyttää pelleily missä halutaan että lataan jonkun appin nähdäkseni hyllypaikan. Jos joku feature ei vaadi vahvaa tunnistautumista, niin sen pitäisi toimia suoraan selaimessa. En halua palkita lataamalla sen appin, kun oikeasti haluaisin lyödä nenään.
-

Vierailija
2/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskon propaganda alkaa olla aika säälittävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole appiukon vika.

Vierailija
4/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken aikaa jaksoin joskus sillä äpillä pelleillä mutta alkoi se olemaan noloa puuhaa siinä kassalla alkaa hosumaan jotain äpin tarjouskuponkeja kassatyypille.

Vierailija
5/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Eli siis kun yritin s-mafian liikkeessä etsiä ruisleseitä nettisivujen kautta ja se **** *** *** per*** nettisivu ei millään ymmärrä, että en ole Kaaren Prismassa, niin ongelma olikin siinä, etten tajunnut ladata taas kerran vielä yhtä S-mafian ylimääräistä sovellusta ja valmiiksi tukkoiseen puhelimeeni? Iski juuri traumaperäinen stressikohtaus tätä lukiessa.

Edit: kiihkeä kuvaus nettisivusta sensuroitu”

Vierailija
6/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu samaa mieltä olen mutta käyn silti s-ryhmän kaupoissa pääasiassa kun  bonusta kertyt enemmän samalla rahasummalla mitä plus pisteitä kertyy. Ja kylä jok kerta vituttaa se etten näe haluamani tuotteen hyllypaikkaa kaupassa jossa olen, muutenkuin järkyttävän vaivan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin koko kesko konsernin boikottiin K-auton vuoksi. Menettivät vastuun pakoilulla uskollisen ja maksukykyisen asiakkaan loppuiäksi.

Vierailija
8/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, tykkään enemmän s-sovelluksesta. Ei mulla ole tarvetta selata tuotteita huvikseen tai vaihtaa kauppaa kesken tilauksen. Mobiilialet toimii toki vaan kaupassa, mut verkkokauppatilauksissa on usein muutoin hyviä tarjouksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken aikaa jaksoin joskus sillä äpillä pelleillä mutta alkoi se olemaan noloa puuhaa siinä kassalla alkaa hosumaan jotain äpin tarjouskuponkeja kassatyypille.

Joo sama, pari tarjousta jaksoin kokeilla ja aina appi jumissa eikä kuponki latautunut

Vierailija
10/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Näin S-ryhmän rivityöntekijänä ärsyttää tän mobiilisovelluskimaran olemassaolon lisäksi se, että lafkan kaupoilla, ravintoloilla ja hotelleilla on kaikilla eri kassajärjestelmät, jotka eivät tietenkään keskustele keskenään. Tästä seuraa se, että kun S-ryhmä lanseeraa uusia ominaisuuksia mobiilisovelluksiin, ne julkaistaan yleensä niin, että ne eivät ole aluksi yhteensopivia kaikkien kolmen kassajärjestelmän kanssa. Sitten on mukavaa vaikka respatyöntekijänä tai tarjoilijana selitellä asiakkaille, miksi jotain sovellusta tai sen toimintoa ei pystykään käyttämään juuri tässä toimipaikassa ja että kyllä siitä on ilmoitettu pikkupräntillä käyttöehtojen hyväksymissivulla ja että pystyisin kyllä mahdollisesti ratkaisemaan ongelman manuaalisesti kiertämällä, mutta meillä ei ole lupaa tehdä niin, jne.

Noiden OP:n listaamien neljän sovelluksen lisäksihän S-ryhmällä on myös erillinen hotellisovellus ja Sokos-hotellien oma kanta-asiakasjärjestelmä S-Card, jotka aiheuttavat lisää hämmennystä sekä asiakkaille että työntekijöille. Hotelleissa ja ravintoloissa käyvät sekä S-etukortti että S-Card mutta eri ehdoin eivätkä tietenkään samaan aikaan käytettyinä.”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Alepa on se kauppa mistä niitä tarjouksia ei syystä tai toisesta tule. Huomaa vasta kuitista myöhemmin. Ja niitä tuotteita on vammaista selata varsinkin jos ei aina kävisi samassa kaupassa.

Vierailija
12/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, että mitä tarkoittaa kaupan vaihto ostoslistan teossa. 

 

Tykkää än s-ryhmästä. On selkeä ja edullinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähi K-Market on muuten ihan kiva, mutta niiden tarjoukset on ihan mystisiä. Osa tarjouksista tulee automaattisesti itsepalvelukassalla, mutta osa tarjouksista tulee vain ihmiskassalta ja missään ei ikinä lue, kummalle kassalle pitäisi mennä. Olen niin monet "hyvät" tarjoukset ostanut täydellä hinnalla, kun ne ei tulekaan itsepalvelukassasta ja en ole jaksanut odottaa, että kassa pääsee auttamaan.

Vierailija
14/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa ruokaa apilla. S-kortti menee apple lompakkoon, plussa kortti ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken aikaa jaksoin joskus sillä äpillä pelleillä mutta alkoi se olemaan noloa puuhaa siinä kassalla alkaa hosumaan jotain äpin tarjouskuponkeja kassatyypille.

Joo näytöt sammuu kesken kaiken ja kirkkaus on liian pienellä ja netti pätkii ja samalla tulee kumppanilta viesti jossa ehdottelee ilalla makkaran piilotusta yms. yms.

Vierailija
16/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken aikaa jaksoin joskus sillä äpillä pelleillä mutta alkoi se olemaan noloa puuhaa siinä kassalla alkaa hosumaan jotain äpin tarjouskuponkeja kassatyypille.

Joo onhan se sille kassallekin extratyötä, kun K:ssa tulevat automaattisesti. Alepassa on myös "myyjäkello". Ei hirveän kiva mielestäni kutsua myyjää kuin koiraa. 10m päässä olevassa K-marketissa ei mitään kelloja ole.

Vierailija
17/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lidliä ja lidlin appiä. Hyvin toimii. Hinnathan siellä on halvemmat kuin noilla kahdella muulla.

Vierailija
18/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan tietokoneella joka 2. vko Prisma ja joka 2. vko Cittari. 

 

Tykkään K-ryhmän verkkokaupasta enemmän ja tarjoukset on helpompi hyödyntää. K-kaupan kori ryhmittyy automaattisesti tuoteryhmittäin, mikä on todella helpottava asia ja miinus S:n puolella. 

 

Ostoskoriin muokkaaminen jälkikäteen on S:llä helpompi. Korvaavuuksien käsittely hankalampi. S vaatii tunnistautumista ärsyttävän usein, K pysyy auki. Prisman kuljetusmaksu on kalliimpi ja tilaus pitää hoitaa vähän aikaisemmin. 

 

Mutta kuten sanottu, käytän yhtä paljon molempia. Prismasta olisin valmiimpi luopumaan, mutta siellä on jotain juttuja, joita ei saa Cittarin puolelta. 

Vierailija
19/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän lidliä ja lidlin appiä. Hyvin toimii. Hinnathan siellä on halvemmat kuin noilla kahdella muulla.

Mutta vaikoima ei ole. Pakko vaan mennä snne Prismaan, jos paljon kokkaavana haluaa myös löytää kaikki tarvittavat tuotteet.

Vierailija
20/45 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä kanssa. Ässän sovellus on aivan luokattoman surkea. Käsittämätöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä