Kulkisitko/ kuljetko julkisesti ilman rintaliivejä?
Iltalehdessä oli tänään tutkimus, jonka mukaan rintaliivit eivät ehkäise selkävaivoja eikä rintsikoiden käyttäminen ehkäise rintojen roikkumista. Mitä mieltä olette? Voisitko kulkea julkisesti ilman rintsikoita? Entä jos on isorintainen, olisiko mahdollista?
Itse en voisi ajatella kulkevani ilman liivejä, mm. siksi, että nännini sojottavat erittäin näkyvästi, palelen helposti rintojen kohdalta ja liikunta ilman liivejä tuntuisi hirveältä.
Kommentit (36)
joskus kotona saatan olla jonkun aikaa, mutta mullakin on toi, etten pidä siitä miltä tuntuu kun rinnat kävellessä hölskyy. Mä mielestäni tunnen ihan sen maan vetovoiman venyttävän ihoa, siis ihan oikeasti tunnen sellaista venymistä. Hölkkä tai juoksu liivittömänä (tai huonoilla liiveillä) ihan sattuu.
En ole koskaan ilman liivejä, käytän niitä aina myös yöllä. Vain suihkussa, saunassa ja seksissä olen ilman. Mulla on epämukava olo ilman. Mun rinnat ovat kiinteät 75DD eli ei olisi edes pakko käyttää sen takia, mutta en pysty olemaan ilman edes kotona.
Mä en käytä ollenkaan rintaliivejä vaan miellyttävämpiä sporttitoppeja. Kotona ja nukkuessa en käytä.
En käytä koskaan kotona, terhakkasti pysyvät pystyssä ilmankin.
liivit ahdistavat kutittavat painavat puristavat raapivat litistävät on tönkkö olo, pahinta on kun ei voi kunnolla hengittää, kaarituet ovat muinaisjäänne
Minulla on liivit päällä käytännössä koko ajan, nukkuessakin (tietenkään ei suihkussa/saunassa). En vaan tykkää siitä venymisen tunteesta ja siitä, kun tissit "heiluu" vapaana. Ja nännit näkyvät jos on ohuempi paita päällä. Kokoni on 70E.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:49"]
liivit ahdistavat kutittavat painavat puristavat raapivat litistävät on tönkkö olo, pahinta on kun ei voi kunnolla hengittää, kaarituet ovat muinaisjäänne
[/quote]
Oletko varma, ettet käytä väärän kokoisia liivejä? Ei minulla ainakaan liivit aiheuta mitään kuvaamiasi oireita, ovat mukavat ja istuvat kuin hansikas! En voisi olla ilman.
-19
En todellakaan. Vihaan sitä tunnetta kun tissit hölskyy ja mulla on sentään pienet rinnat!
-60E
19: Moni pärjää ilman, joten on turha pitää "hansikkaita" koko ajan päällä, vaikka olisivat kuinka oikean kokoiset. Sinä olet tottunut niihin, joku muu siihen, ettei niitä ole.
(En ole nr. 20)
Helposti. Kuljin ilaman rintsikoita hoitsukouluni loppuun (3 lasta ja ikää 27v). Työasun kanssa oli piilotettava nännit, ei pystyissä rinnoissa mitään vikaa.
Olen nyt yli 40v ja käytän rintsikoita vain virastoissa asioidessa ja baariiltoina. Koko on 85C, mutta en mielestäni hölsky. En myöskään kaipaa itsevarmuutta push upeista tai toppauksista. Taidan olla yksi tosi harvinainen nainen, joka kulkee luonnontilassa yleensä. Trikootoppien antama puristus riittää.
21: Ehtihän tänne onneksi joku "pienirintainenkin" :) Harmi vaan, että sulla on noin valtava rinnanympärys. Ei ole oikein tasapainossa kroppasi suhteet.
Joo. En käytä rintaliivejä.
t. Lauta
Mulla on isot rinnat jotka hölskyy kyllä, mutta lähikaupassa yms voin käydä ilman. Kotona en käytä liivejä. Ilman liivejä on mukavampaa kunhan ei tarvitse liikkua kävelyvauhtia kovempaa.
Olen ollut noin viisi vuotta ilman liivejä. Kuppikokoni silloin oli 85D. Käytin melko löysiä paitoja, mutta kyllähän sen silti huomaa, että liivejä ei ole.
Nykyisin käytän liivejä, mutta nisät näkyvät kuitenkin läpi. Joten häveliäisyyteen ne liivit eivät ainakaan minun kohdallani auta.
Olen usein ilman rintsikoita julkisilla paikoilla, heiluuhan rinnat hivenen muttei vaivaa. Samoin olen ilman alkkareita kun lämpötila sallii. Nyt on vain hame ja pusero päällä ei muuta ja ostoksille menossa olen. C 85
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 20:33"]Suunnittelen lopettavani käytön. Minusta läpinäkyvät nännipihat ja kiinteät, nuoret rintani eivät näytä sen rumemmilta kuin rintsikoiden ääriviivat tai lihavalla ihmisellä olkaimien takaa pursuilevat selkänahat.
[/quote]
Kunhan muutama vuosi kuluu toivot, että olisit käyttänyt liivejä!