Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka käyvät lääkärissä toisessa EU-maassa,vaikka asutte Suomessa

Vierailija
22.06.2026 |

Nopeasti hoitoon,eikä maksa mitään,koska lähettävät laskun Suomeen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva veikkaus on, että muissa EU-maissa saa julkisella parempaa hoitoa.

Eräs vanhempi tuttuni sai jonkin sairaskohtauksen Italiassa ja hänet tutkittiin niin perusteellisesti julkisessa hoidossa, että suomalainen lääkäri päivitteli nähtyään potilaskirjaukset ja dokumentit, kuinka tarkkaan kaikki oli tutkittu ja syynätty. Kommentoi, että Suomessa ei todellakaan olisi tutkittu näin perusteellisesti.

Vierailija
2/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn koska hoito on parempaa ja ilmaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla EU "kelakortti"

 

Eurooppalainen sairaanhoitokortti:

Saat eurooppalaisella sairaanhoitokortilla lääketieteellisesti välttämätöntä hoitoa, kun oleskelet toisessa EU- tai Eta-maassa, Isossa-Britanniassa tai Sveitsissä tilapäisesti. Kortti käy julkisessa terveydenhuollossa tai paikoissa, jotka ovat tehneet sopimuksen julkisen terveydenhuollon kanssa. 

Vierailija
4/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn!Samaan reissuun kun yhdistää ostoksia,ravintolakäyntejä ja itsensä hemmottelua,niin säästää pitkän pennin!

Vierailija
5/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt vahingossakaan kertoko, missä maassa käytte

Vierailija
6/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt vahingossakaan kertoko, missä maassa käytte

Stadilaiselle Viro, turkulaiselle Ruotsi,toki jos löytää halvat lennot niin ihan missä EU maassa tahansa: aina ilmaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä