Lentoemännät matkustaa jatkuvasti lentokoneella myös vapaa-aikoinaan
Kommentit (7)
Lentoliikenteen merkitys on sen verran pieni, että aivan sama. Kiina ja varsinkin Yhdysvallat ratkaisevat ilmaston tulevaisuuden.
Oon katkera kaikesta ja kaikille.
ap
Matkustaahan VR:n väki, niiden perhekunnat ja lähisukulaiset junissa ilmaiseksi läpi elämänsä
Ei sinne Finnairille kaikki niin vaan pääse töihin..
No en ole kade. En haluisi sellaista työtä. Ahtaissa tiloissa pyörimistä ja mikä äänimaailma. Viimeksi lentoemolla oli korvatulpat, kun tuli tarjoilemaan ruokia. Ei mua kiinnosta edes vapaa-aikana reissata jatkuvasti. Kerta vuoteen tai harvemmin riittää mulle.
Se nyt vielä puuttuis, et työkseen tekee vit t umaista vuorotyötä ahtaissa ja hankalissa tiloissa, palvelee lentomatkustajia siellä hymy huulessa yöt pitkät eikä sais ite lentää mihinkään lomalla. :D
Ota ap pää pois per seestä jo.
No kun se on heille niin halpaa että melkein ilmaista ja koko perhe pääsee siinä samalla.